Terug
Gepubliceerd op 08/11/2022

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 31/10/2022 - 17:00 Vlierenberg
  • D-punt

    • Team Secretariaat

      • VB 24 oktober 2022 - notulen - goedkeuring

        Goedgekeurd

        Artikel 1: De notulen van het vast bureau van 24 oktober 2022 worden goedgekeurd.

  • Geen soort gekozen

    • Team Secretariaat

      • Briefwisseling - kennisname

        Goedgekeurd

        Artikel 1: Kennisname van de briefwisseling.

    • Team Zorg en Gezondheid

      • Aanvragen gemeentelijke mantelzorgpremie – goedkeuring

        Goedgekeurd

        Artikel 1: Het vast bureau beslist tot éénmalige toekenning van Grobbendonkse cadeaucheques voor een waarde van 50,00 euro aan volgende personen:

        • Betrokkene 2
        • Betrokkene 3

        Artikel 2: Het vast bureau beslist tot éénmalige toekenning van Grobbendonkse cadeaucheques voor een waarde van 25,00 euro aan volgende personen:

        • Betrokkene 1

        Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

        Teamleider Zorg & Gezondheid

        Teamleider Vrije tijd

    • Team Financieel Management

      • Overheidsopdracht - bereiding van maaltijden voor het woonzorgcentrum en het dorpsrestaurant lokaal dienstencentrum - gunning - goedkeuring

        Goedgekeurd

        Artikel 1: De inschrijver COMPASS GROUP BELGILUX SA voldoet aan de criteria van de kwalitatieve selectie en wordt geselecteerd.

        Artikel 2: De offerte van COMPASS GROUP BELGILUX SA wordt als volledig en regelmatig beschouwd.

        Artikel 3: Goedkeuring wordt verleend aan het verslag van nazicht van de offertes van 19 oktober 2022, opgesteld door team Financieel Management.

        Artikel 4: De opdracht “Bereiding van maaltijden voor het woonzorgcentrum en het dorpsrestaurant lokaal dienstencentrum” wordt gegund aan de firma met de enige offerte (op basis van de beste prijs-kwaliteitsverhouding), zijnde COMPASS GROUP BELGILUX SA, Chaussee De Haecht 1179 te 1130 Haeren (Bruxelles) tegen het nagerekende bedrag van € 301.540,80 excl. btw en € 319.633,25 incl. 6% btw voor voor 1 jaar. Dit komt neer op het totaalbedrag over de 48 maanden van € 1.206.163,20 excl. btw en € 1.278.53 incl. 6% btw.

        Verdeling is als volgt:

        - maaltijden voor het woonzorgcentrum voor een totaalprijs van € 284.875,20 excl. btw of € 301.967,71 incl. 6% btw voor 1 jaar. De opdracht zal gegund worden voor 4 jaar en dan komt dit neer op € 1.139.500,80 excl. btw en € 1.207.870,85 incl. 6%btw;

        - maaltijden voor het lokaal dienstencentrum voor een totaalprijs van € 16.665,60 excl. btw of € 17.665,54 incl. 6% btw voor 1 jaar. De opdracht zal gegund worden voor 4 jaar en dan komt dit neer op € 66.662,40 excl. btw en € 70.662,14 incl. 6% btw.

        Artikel 5: De uitvoering moet gebeuren overeenkomstig de lastvoorwaarden vastgelegd in het bestek met nr. FIM - BV - 2022 - 06.

        Artikel 6: De betaling zal gebeuren met het krediet ingeschreven in het exploitatiebudget van 2022, en volgende, op budgetcode 6000000/SA/0951 (actie/raming AC000186/MJP000620).

        Artikel 7: De facturen worden rechtstreeks gefactureerd aan de welzijnsvereniging zonder tussenpersoon van het OCMW.

        Artikel 8: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

        Welzijnsvereniging De Wijngaard

        Team Zorg & Gezondheid

        Team Financieel Management

      • Bestellijsten van 31 oktober 2022 – goedkeuring

        Goedgekeurd

        Artikel 1: Goedkeuring van de bestellijst exploitatie van 31 oktober 2022.

      • Kosten van 21 oktober 2022 tot en met 27 oktober 2022 – goedkeuring

        Goedgekeurd mits aanpassing

        Artikel 1: Goedkeuring van de kosten van 21 oktober 2022 tot en met 27 oktober 2022.

      • Opbrengsten van 2022001710 tot en met 2022001714 – goedkeuring

        Goedgekeurd

        Artikel 1: Goedkeuring van de opbrengsten van 2022001710 tot en met 2022001714.