Terug Vast bureau

Mon 28/02/2022 - 17:00 Vlierenberg

D-punt

Team Secretariaat

Geen soort gekozen

Team HRM

  • Eedaflegging M.D.T.

    Artikel 1: De betrokkene legt in handen van de voorzitter van het vast bureau de voorgeschreven eed af in volgende bewoordingen: "Ik zweer de verplichtingen van mijn ambt trouw na te komen."

Team Zorg en Gezondheid

  • Artikel 1: De leden van het vast bureau gaan akkoord met het voorstel om de prijs van de maaltijden aan huis te verhogen naar € 9,00 per maaltijd vanaf 1 april 2022.

    Artikel 2: De leden van het vast bureau gaan akkoord met het voorstel om de maaltijdbedeling aan huis niet meer op te nemen in de volgende overheidsopdracht.

    Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Clusterverantwoordelijke samenleving

    Directeur woonzorgcentrum

    Dienstencentrumleider

    Team Financieel Management

Team Informatie en Communicatie

  • Artikel 1: Overgaan tot de aankoop van “Internet Pro+” bij Proximus NV, Koning Albert II-laan 27 te B-1030 Brussel, voor de maandelijkse kost van € 109,33 incl. btw. en een éénmalige kost van € 302,5 incl. btw.

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
    Team Financieel Management

Team Financieel Management

  • Artikel 1: Kennisname van de afwezigheid van de financieel directeur van 28 februari t.e.m. 4 maart 2022 en van 4 april t.e.m. 15 april 2022.

    Artikel 2: Kennisname van de aanstelling van de vervanger van de financieel directeur voor de periode van 28 februari t.e.m. 4 maart 2022 en van 4 april t.e.m. 15 april 2022, de heer Bert Vangeel, beleidsdeskundige financiën.

    Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Financieel directeur

    Beleidsdeskundige financiën

  • Dit agendapunt door te verwijzen naar de dagorde van de raad voor maatschappelijk welzijn als volgt:

    Artikel 1: Goedkeuring te verlenen aan de huurovereenkomst met het Sociaal verhuurkantoor Zuiderkempen vzw, Antwerpseweg 1A1 te 2440 Geel. 

    Artikel 2: De niet geïndexeerde maandelijkse huurprijs vast te stellen op 450 euro. 

    Artikel 3: Een EPC-attest te laten opmaken en een duplicaat te overhandigen aan het SVK. Het krediet hiervoor moet voorzien worden met een interne kredietverschuiving. 

    Artikel 4: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Ruimte & Vergunningen

  • Artikel 1: Vaststelling van de overdracht van de investering- en financieringskredieten van zowel uitgaven als inkomsten van 2021 naar het jaar 2022, zoals het voorstel in bijlage.
    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
    De teamleiders waarop de overdracht van toepassing is

  • Artikel 1: Het bestek met nr. FIM - BV - 2022 - 03 en de raming voor de opdracht “Renovatie verpleegoproepsysteem, levering en installatie.”, opgesteld door Team Financieel Management worden goedgekeurd. De lastvoorwaarden worden vastgesteld zoals voorzien in het bestek en zoals opgenomen in de algemene uitvoeringsregels van de overheidsopdrachten voor aannemingen van werken, leveringen en diensten. De raming bedraagt € 66.942,14 excl. btw of € 80.999,99 incl. 21% btw.

    Artikel 2: Bovengenoemde opdracht wordt gegund bij wijze van de onderhandelingsprocedure zonder voorafgaande bekendmaking.

    Artikel 3: Volgende ondernemers worden uitgenodigd om deel te nemen aan de onderhandelingsprocedure zonder voorafgaande bekendmaking:
    - TELEVIC HEALTHCARE NV, Leo Bekaertlaan 1 te 8870 Izegem;
    - ELECTRONIC DESIGN BVBA, Keizerstraat 34 te 1740 Ternat;
    - ESSEC TELECOM SYSTEMS NV, Schoebroekstraat 48 te 3583 Beringen;
    - TELECOM-IT NV, Durmelaan 7A te 9880 Aalter.

    Artikel 4: De offertes dienen het bestuur ten laatste te bereiken op 4 april 2022 om 10.00 uur.

    Artikel 5: De uitgave voor deze opdracht is voorzien in MJP002045 2022/2210007/SA/0953.

    Artikel 6: In de loop van deze procedure zal deze opdracht overgedragen worden aan de welzijnsvereniging die deze procedure zal verder zetten en dit zowel naar uitvoering van deze opdracht dan naar de latere uitvoering ervan.

    Artikel 7: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Financieel Management

    Team Informatie & Communicatie

    Team Zorg & Gezondheid

  • Artikel 1: Goedkeuring van de opbrengsten van 2021002655 tot en met 2021002661 (2021) en van 2022000385 tot en met 2022000411 (2022).

  • Artikel 1: Goedkeuring van de kosten van 18 februari 2022 tot en met 24 februari 2022.

  • Artikel 1: Goedkeuring van de bestellijst exploitatie van 28 februari 2022.


Publicaties