Terug Vast bureau

Mon 13/06/2022 - 17:00 Vlierenberg

A-punt

Team Secretariaat

Team Zorg en Gezondheid

Staf van de AD

  • Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de raad voor maatschappelijk welzijn met volgend voorstel:

    Artikel 1: Kennisname van de rapportering inzake de organisatiebeheersing.

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Leden managementteam

Team Financieel Management

  • Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de raad voor maatschappelijk welzijn met volgend voorstel:

    Artikel 1: OPHEFFINGSBEPALINGEN

    Het reglement aangaande het dorpsrestaurant, goedgekeurd door de raad voor maatschappelijk welzijn op 14 september 2009, wordt opgeheven vanaf 1 juli 2022.

    Artikel 2: INWERKINGTREDING EN OMSCHRIJVING VOORWERP OF FEIT WAAROP HET REGLEMENT WORDT TOEGEPAST

    Met ingang van 1 juli 2022 en eindigend op 31 december 2025 geldt dit reglement met betrekking tot het gebruik van maaltijden in het dorpsrestaurant. 

    Procedure

    • 65-plussers, mantelzorgers en psychisch en fysiek kwetsbare personen die in Grobbendonk wonen kunnen een plaats reserveren in het dorpsrestaurant in zaal Forum van het lokaal dienstencentrum, Schransstraat 51 te Grobbendonk. Hiervoor contacteren ze het lokaal dienstencentrum om hun gegevens (naam, adres, telefoonnummer en rijksregisternummer) door te geven.
    • De gebruiker dient minstens 1 werkdag op voorhand een plaats te reserveren. Het annuleren van een maaltijd moet telefonisch gebeuren voor 10u 's morgens, zo niet wordt de maaltijd aangerekend.
    • Het restaurant opent zijn deuren van 11u30 tot 13u en dit van maandag t.e.m. donderdag, uitgezonderd feestdagen. De gebruikers melden zich aan voor 12u en de vrijwilliger/medewerker wijst hen een plaats toe.
    • De maaltijd bestaat uit soep, een hoofdgerecht en een dessert en wordt ter plaatse genuttigd. De menu's voor de volgende dagen en weken kunnen worden meegenomen.
    • De gebruiker volgt de richtlijnen i.v.m. hygiëne die op dat moment van toepassing zijn, zo niet kan de toegang ontzegd worden. De vrijwilliger/medewerker houdt hierop toezicht.
    Artikel 3: DE VERGOEDING IS VERSCHULDIGD DOOR

    De persoon die reserveerde.

    Artikel 4: BEREKENINGSGRONDSLAG EN TARIEF

    Maaltijd, inclusief water € 7,00
    Andere dranken, exclusief wijn en zware bieren € 1,20
    Wijn of zware bieren € 2,50

    Artikel 5: WIJZE VAN INNING

    De vergoeding is betaalbaar na toezending van de factuur.

    Artikel 6: BEKENDMAKING

    Dit reglement wordt bekendgemaakt op de website van het lokaal bestuur Grobbendonk.

    Artikel 7: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Financieel Management

    Team Zorg & Gezondheid

B-punt

Team Secretariaat

  • De raad voor maatschappelijk welzijn aansluitend op de gemeenteraad bijeen te roepen op 21 juni 2022 met volgende punten op de agenda:

    1. Team Secretariaat: Raad voor maatschappelijk welzijn 17 mei 2022 - notulen - goedkeuring
    2. Team Secretariaat: "Contenti" - statuten - fusie 't Gerief & 't Plankske & Ten Diensten - goedkeuring
    3. Team Secretariaat: Welzijnszorg Kempen - onderworpen aan Deel 3, titel 4, Hoofdstuk 2 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017 - kennisname en mogelijk advies over de jaarrekening 2021
    4. Team Zorg & Gezondheid: Ontwerp notariële akte - erfpachtovereenkomst tussen OCMW Grobbendonk en welzijnsvereniging De Wijngaard - gebouw woonzorgcentrum - goedkeuring
    5. Team Zorg & Gezondheid: Samenwerkingsovereenkomst welzijnsvereniging De Wijngaard en OCMW Grobbendonk - goedkeuring
    6. Staf van de AD: Organisatiebeheersing - jaarlijkse rapportering - kennisname
    7. Team Financieel Management: Reglement - dorpsrestaurant - goedkeuring
    8. Team Financieel Management: Aanpassing meerjarenplan 2020-2025 juni 2022 lokaal bestuur Grobbendonk - deel OCMW - vaststelling
    9. Team Financieel Management: Jaarrekening 2021 - deel OCMW - vaststelling
    10. Team Secretariaat: Gemeentelijke aangelegenheden - mededeling en vraagstelling

D-punt

Team Secretariaat

Geen soort gekozen

Team Secretariaat

  • Artikel 1: Kennisname van de afwezigheid van de algemeen directeur van 9 t.e.m. 10 juni 2022.

    Artikel 2: Kennisname van de aanstelling van volgend personeelslid om hem te vervangen van 9 t.e.m. 10 juni 2022:

    - de heer Philippe Broechoven, stafmedewerker beleid en juridische zaken.

    Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Algemeen directeur

    Stafmedewerker beleid en juridische zaken

Team HRM

  • Eedaflegging L.V.D.P.

    Artikel 1: De betrokkene legt in handen van de voorzitter van het vast bureau de voorgeschreven eed af in volgende bewoordingen: "ik zweer de verplichtingen van mijn ambt trouw na te komen."

  • Eedaflegging K.H.

    Artikel 1: De betrokkene legt in handen van de voorzitter van het vast bureau de voorgeschreven eed af in volgende bewoordingen: "ik zweer de verplichtingen van mijn ambt trouw na te komen."

  • Eedaflegging K.S.

    Artikel 1: De betrokkene legt in handen van de voorzitter van het vast bureau de voorgeschreven eed af in volgende bewoordingen: "ik zweer de verplichtingen van mijn ambt trouw na te komen."

  • Eedaflegging R.D.V.

    De betrokkene legt in handen van de voorzitter van het vast bureau de voorgeschreven eed af in volgende bewoordingen: "ik zweer de verplichtingen van mijn ambt trouw na te komen."

Team Financieel Management


Publicaties