Mon 23/05/2022 - 11:00 Vlierenberg
Artikel 1: De notulen van het vast bureau van 16 mei 2022 worden goedgekeurd.
Artikel 1: Kennisname van de afwezigheid van de algemeen directeur van 13 juni t.e.m. 10 juli 2022.
Artikel 2: Kennisname van de aanstelling van volgend personeelslid om hem te vervangen van 13 juni t.e.m. 10 juli 2022:
- de heer Philippe Broechoven, stafmedewerker beleid en juridische zaken.
Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Algemeen directeur
Stafmedewerker beleid en juridische zaken
Artikel 1: De leden van het vast bureau nemen kennis van dit incident en besluiten aan de gebruiker geen extra kosten aan te rekenen. De begrafenisondernemer dient enkel de retributie te betalen.
Artikel 2: De centrumleider brengt begrafenisondernemer Van den Broeck op de hoogte van de beslissing van het vast bureau.
Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Clusterverantwoordelijke Samenleving
Directeur van woonzorgcentrum De Wijngaard
Dienstencentrumleider
Artikel 1: Het vast bureau beslist tot éénmalige toekenning van Grobbendonkse cadeaucheques voor een waarde van 100,00 euro aan volgende personen:
Artikel 1: Het vast bureau beslist tot éénmalige toekenning van Grobbendonkse cadeaucheques voor een waarde van 50,00 euro aan volgende personen:
Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Teamleider Zorg & Gezondheid
Teamleider Vrije tijd
Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de raad voor maatschappelijk welzijn met volgend voorstel:
Artikel 1: Goedkeuring te geven aan de tussenkomst van de gemeente aan het OCMW op basis van rapport T5 voor een bedrag van 1.472.682,31 euro.
Artikel 2: Vaststelling te geven aan de jaarrekening 2021 en haar bijlagen van het lokaal bestuur Grobbendonk, deel OCMW, met volgende beschikbaar budgettair resultaat, staat van opbrengsten en kosten en eindbalans:
Beschikbaar budgettair resultaat:
|
Geconsolideerd |
|
|
Exploitatiesaldo |
3.606.650,00 euro |
Investeringssaldo |
-1.287.624,00 euro |
Financieringssaldo |
-1.084.998,00 euro |
|
|
Budgettair resultaat van het boekjaar |
1.234.028,00 euro |
|
|
Gecumuleerd budgettair resultaat vorig boekjaar |
4.887.435,00 euro |
|
|
Gecumuleerd budgettair resultaat |
6.121.464,00 euro |
|
|
Onbeschikbare gelden |
0,00 euro |
|
|
Beschikbaar budgettair resultaat |
6.121.464,00 euro |
Staat van opbrengsten en kosten:
Kosten |
22.119.433,00 euro |
Opbrengsten |
24.198.711,00 euro |
|
|
Overschot van het boekjaar |
2.079.278,00 euro |
Eindbalans:
Activa |
77.706.969,00 euro |
Vlottende activa |
11.733.083,00 euro |
Vaste activa |
65.973.886,00 euro |
|
|
Passiva |
77.706.969,00 euro |
Schulden |
15.858.718,00 euro |
Nettoactief |
61.848.251,00 euro |
Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Algemeen directeur
Financieel directeur
Artikel 1: Goedkeuring van de opbrengsten van 2022000885 tot en met 2022000961.
Artikel 1: Goedkeuring van de bestellijst exploitatie van 23 mei 2022.
Artikel 1: Goedkeuring van de kosten van 13 mei 2022 tot en met 19 mei 2022.