Terug Vast bureau

Mon 20/09/2021 - 17:00 Vlierenberg

D-punt

Team Secretariaat

Geen soort gekozen

Team Secretariaat

  • Artikel 1: Kennisname van de afwezigheid van de algemeen directeur van 9 t.e.m. 12 november 2021.

    Artikel 2: Kennisname van de aanstelling van volgende personeelsleden om hem te vervangen van 9 t.e.m. 12 november 2021:

    - de heer Philippe Broechoven, stafmedewerker Beleid & Juridische Zaken van 9 t.e.m. 10 november 2021;

    - de heer Luc Van Vlasselaer, clusterverantwoordelijke Omgeving op 12 november 2021.

    Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Algemeen directeur

    Stafmedewerker Beleid & Juridische Zaken

    Clusterverantwoordelijke Omgeving

Team Zorg en Gezondheid

Team Welzijn

  • Artikel 1: Het vast bureau gaat akkoord om in 2022, 2023 en 2024 met de middelen van de Socio-Culturele Participatie voor elk kind, jonger dan 12 jaar, waarvan de ouders bij team Mens & Welzijn in begeleiding zijn, zowel een verjaardagspakket als een Sinterklaaspakket aan te kopen, telkens ter waarde van 20 à 25 euro.

Team Financieel Management

  • Artikel 1: De inschrijvers Remmicom nv, Teamtel, CONNECTIFY NV, Netropolix, PROXIMUS NV, ESSEC TELECOM SYSTEMS NV en TELENET BVBA voldoen aan de criteria van de kwalitatieve selectie en worden geselecteerd.

    Artikel 2: De offerte van Netropolix wordt als nietig beschouwd.

    Artikel 3: De offertes van CONNECTIFY NV, Remmicom nv, ESSEC TELECOM SYSTEMS NV, TELENET BVBA, PROXIMUS NV en Teamtel worden als volledig en regelmatig beschouwd.

    Artikel 4: Goedkeuring wordt verleend aan het gunningsvoorstel, opgesteld door team Financieel Management.

    Artikel 5: De opdracht “Telefonie oplossing Lokaal bestuur - Perceel 1 (Vervanging oude telefooncentrales naar een VOIP oplossing Woonzorgcentrum)” wordt gegund aan de economisch meest voordelige bieder (op basis van de beste prijs-kwaliteitsverhouding), zijnde Teamtel, Leuvensesteenweg 613 te 1930 Zaventem, tegen het nagerekende offertebedrag van € 37.797,80 excl. btw of € 45.735,34 incl. 21% btw mits het verkrijgen van een visum.

    Artikel 6: De uitvoering moet gebeuren overeenkomstig de lastvoorwaarden vastgelegd in het bestek met nr. FIN/2021/080.

    Artikel 7: De betaling zal gedeeltelijk gebeuren met het krediet ingeschreven in het investeringsbudget van 2021; 2400000/SA/0953 (actie/raming AC000161/MJP001992), namelijk 31.287,94 euro.

    Artikel 8: Het onderhoudscontract dat voor vijf jaar wordt afgesloten (SLA) wordt betaald via het exploitatiebudget; 6140200/SA/0953 (actie/raming AC000167/MJP nog te bepalen). De jaarlijkse kost bedraagt 2.889,48 euro inclusief BTW.

    Artikel 9: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Informatie & Communicatie

  • Artikel 1: Goedkeuring van de opbrengsten van 2021001711 tot en met 2021001733.

  • Artikel 1: Goedkeuring van de bestellijst van 20 september 2021.

  • Artikel 1: Goedkeuring van de kosten van 10 september 2021 tot en met 16 september 2021.


Publicaties