Terug
Gepubliceerd op 08/08/2022

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 25/07/2022 - 17:00 Vlierenberg
  • D-punt

    • Team Secretariaat

      • VB 12 juli 2022 - notulen - goedkeuring

        Goedgekeurd

        Artikel 1: De notulen van het vast bureau van 12 juli 2022 worden goedgekeurd.

  • Geen soort gekozen

    • Team Secretariaat

      • Afwezigheid algemeen directeur - aanduiding vervanger - kennisname

        Goedgekeurd

        Artikel 1: Kennisname van de afwezigheid van de algemeen directeur van 25 juli 2022 t.e.m. 5 augustus 2022.

        Artikel 2: Kennisname van de aanstelling van volgend personeelslid om hem te vervangen van 25 juli 2022 t.e.m. 5 augustus 2022:

        - mevrouw Evy Rutten, clusterverantwoordelijke Samenleving.

        Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

        Algemeen directeur

        Clusterverantwoordelijke Samenleving

    • Team HRM

      • Terbeschikkingstellingsovereenkomst F.V.H. - goedkeuring

        Goedgekeurd

        Artikel 1: Het vast bureau keurt het voorstel van de terbeschikkingstellingsovereenkomst van F.V.H. door het OCMW Olen goed.

        Artikel 2: De algemeen directeur wordt gemachtigd om de terbeschikkingstellingsovereenkomst en alle hierop betrekking hebbende stukken namens het OCMW mede te ondertekenen.

        Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

        Algemeen directeur

        Financieel directeur

        Teamleider Mens & Welzijn

        Andere: OCMW Olen (t.a.v. Nele De Munter)

    • Team Zorg en Gezondheid

      • Projectplanning LDC Bouwel - kennisname

        Goedgekeurd

        Artikel 1: De leden van het vast bureau nemen kennis van de aangepaste planning en de mogelijke gevolgen ervan.

        Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

        Projectleider

        Teamleider Ruimte & Vergunningen

        Clusterverantwoordelijke Samenleving

        Dienstencentrumleider

    • Team Financieel Management

      • Bereiding van maaltijden voor het woonzorgcentrum en het dorpsrestaurant lokaal dienstencentrum - lastvoorwaarden en gunningswijze - goedkeuring

        Goedgekeurd

        Artikel 1: Goedkeuring wordt verleend aan het bestek met nr. FIM - BV - 2022 - 06 en de raming voor de opdracht “Bereiding van maaltijden voor het woonzorgcentrum en het dorpsrestaurant lokaal dienstencentrum”, opgesteld door team Financieel management. De lastvoorwaarden worden vastgesteld zoals voorzien in het bestek en zoals opgenomen in de algemene uitvoeringsregels van de overheidsopdrachten. De raming bedraagt € 967.123,96 excl. btw of € 1.170.219,99 incl. 21% btw.

        Artikel 2: Bovengenoemde opdracht wordt gegund bij wijze van de vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking.

        Artikel 3: De aankondiging van de opdracht wordt ingevuld, goedgekeurd en bekendgemaakt op nationaal en Europees niveau.

        Artikel 4: De uitgave voor deze opdracht is voorzien in het exploitatiebudget van 2022, op budgetcode 6000000/SA/0951 (actie/raming AC000186/MJP000620).

        Artikel 5: Het krediet zal verhoogd worden bij de aanpassing van het meerjarenplan 2023.

        Artikel 6: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

        Welzijnsvereniging De Wijngaard

        Team Zorg & Gezondheid

      • Opbrengsten van 2022001225 tot en met 2022001403 – goedkeuring

        Goedgekeurd

        Artikel 1: Goedkeuring van de opbrengsten van 2022001225 tot en met 2022001403.

      • Bestellijst van 25 juli 2022 – goedkeuring

        Goedgekeurd

        Artikel 1: Goedkeuring van de bestellijst exploitatie van 25 juli 2022.

      • Kosten van 8 juli 2022 tot en met 20 juli 2022 – goedkeuring

        Goedgekeurd

        Artikel 1: Goedkeuring van de kosten van 8 juli 2022 tot en met 20 juli 2022.