Terug Raad van Bestuur - Welzijnsvereniging

Thu 27/06/2024 - 17:00 Digitaal

  • Artikel 1: De notulen van de raad van bestuur van 6 juni 2024 worden goedgekeurd.

  • Artikel 1: De inschrijvers AM EXPERT BLINDS, Vistatec, HUNTER DOUGLAS BELGIUM NV en BREBO voldoen aan de criteria van de kwalitatieve selectie en worden geselecteerd.
    Artikel 2: De offertes van AM EXPERT BLINDS, Vistatec, HUNTER DOUGLAS BELGIUM NV en BREBO worden als volledig en regelmatig beschouwd.
    Artikel 3: Goedkeuring wordt verleend aan het verslag van nazicht van de offertes van 7 juni 2024, opgesteld door Team financieel management.
    Artikel 4: De opdracht “Vernieuwen externe zonnewering van de welzijnsvereniging De Wijngaard” wordt gegund aan de economisch meest voordelige bieder (op basis van de beste prijs-kwaliteitsverhouding), zijnde AM EXPERT BLINDS, Rue De Keersmaeker 27 te 1090 Jette tegen het nagerekende offertebedrag van € 129.564,00 excl. btw of € 137.337,84 incl. 6% btw.  De uitvoeringstermijn wordt vastgesteld op 36 werkdagen.
    Artikel 5: De uitvoering moet gebeuren overeenkomstig de lastvoorwaarden vastgelegd in het bestek met nr. FIM- SVG-2024 -238.
    Artikel 6: De betaling zal gebeuren met het krediet ingeschreven in het investeringsbudget van 2024, op budgetsleutel 2210007/SA/0953 (actie/raming AC000457/MJP002344).
    Artikel 7: Afschrift wordt bezorgd aan:
    Team Ruimte & Vergunningen

  • Artikel 1: Goedkeuring wordt verleend aan het bestek met nr. FIM-SVG-2024-236 en de raming voor de opdracht “Studieopdracht voor nieuwbouw WZC”, opgesteld door Team financieel management. De lastvoorwaarden worden vastgesteld zoals voorzien in het bestek en zoals opgenomen in de algemene uitvoeringsregels van de overheidsopdrachten. De raming bedraagt € 30.000,00 excl. btw of € 36.300,00 incl. 21% btw.

    Artikel 2: Bovengenoemde opdracht wordt gegund bij wijze van de onderhandelingsprocedure zonder voorafgaande bekendmaking.

    Artikel 3: De in de lijst opgenomen betrokkenen worden uitgenodigd om deel te nemen aan de onderhandelingsprocedure zonder voorafgaande bekendmaking

    Artikel 4: De offertes dienen het bestuur ten laatste te bereiken op 12 augustus 2024.

    Artikel 5: De uitgave voor deze opdracht is voorzien in het investeringsbudget van 2024, op meerjarenplanraming MJP002635.

    Artikel 6: Afschrift wordt bezorgd aan:

    Team Ruimte & Vergunningen

  • Artikel 1: Goedkeuring wordt verleend aan het bestek met nr. FIM - BV -20274 -299 en de raming voor deze groepsaankoop voor het leveren van incontinentiemateriaal en aanverwante artikelen, opgesteld door Team financieel management van het lokaal bestuur Grobbendonk. De lastvoorwaarden worden vastgesteld zoals voorzien in het bestek en zoals opgenomen in de algemene uitvoeringsregels van de overheidsopdrachten. De raming bedraagt € 2.500.000,00 excl. btw of € 2.650.000,00 incl. 6% btw.
    Artikel 2: Bovengenoemde opdracht wordt gegund bij wijze van openbare procedure.
    Artikel 3: Welzijnsvereniging De Wijngaard wordt gemandateerd om de procedure te voeren en in naam van OCMW Balen, OCMW Beerse, OCMW Meerhout, OCMW Hoogstraten, OCMW Westerlo, OCMW Mol, Zorggroep Orion Turnhout, Welzijnsvereniging Ter Nethe, OCMW Rijkevorsel, Ter Kempen, OCMW Geel en OCMW Herentals (wordt welzijnsvereniging Sint Anna) bij de gunning van de opdracht op te treden.
    Artikel 4: In geval van een juridisch geschil omtrent deze overheidsopdracht, is elk deelnemend bestuur mee verantwoordelijk voor alle mogelijke kosten in verhouding tot zijn aandeel in de opdracht.
    Artikel 5: De aankondiging van de opdracht wordt op maandag 5 augustus 2024 ingevuld, goedgekeurd en bekendgemaakt op nationaal en Europees niveau via het bosa e-procurement platform.
    Artikel 6: Afschrift van dit besluit te bezorgen aan de deelnemende besturen.

  • Artikel 1: Het bijgevoegde addendum goed te keuren.

    Artikel 2: De actuele voedingsdagprijs vast te stellen per 1 juni 2024 op 13,4710 euro excl. 6% BTW

    Artikel 3: Deze aanpassing van het contract met terugwerkende kracht te laten ingaan en dit vanaf 1 juni 2024.

    Artikel 4: Afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Financieel Management

  • Artikel 1: De raad van bestuur neemt kennis van het verslag van het laatste bezoek van de Zorginspectie aan het woonzorgcentrum.

  • art. 1. De raad van bestuur heeft kennis genomen van de resultaten van de tevredenheidsmeting van de bewoners, afgenomen in maart 2024.

  • Artikel 1: Kennisname periodieke rapportage wachtlijsten woonzorgcentrum.

  • Artikel 1: Kennisname van de bijgevoegde besluiten algemeen directeur WV.