Artikel 1: Kennisname van de voorgestelde communicatieacties.
Artikel 1: De notulen van het college van 28 november 2022 worden goedgekeurd.
Artikel 1: Kennisname van de stand van zaken van de projectvereniging Neteland.
Artikel 1: Kennisname van de variapunten.
Artikel 1: Goedkeuring om de algemene vergadering van Geelse Huisvesting te houden op 30 maart 2023 om 19u.
Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Geelse Huisvesting
Alle vertegenwoordigers
Het college van burgemeester en schepenen levert de vergunning af aan de gemeente Grobbendonk voor wegenis- en rioleringswerken in Acacialaan, Bremlaan, Heibloemlaan, Rozenlaan, Sparrenlaan (deel), Spechtdreef en Wielewaalstraat. Kadastraal is het perceel gekend als afdeling 1 sectie C nrs. 44M, 44F, 44S, 44W, 44V, 45A3, 45Z2, 45P2, 45V2, 45T2, 45S2, 45H, 46S3, 46R3, 46W3, 46P2, 46Y3, 46X3, 47C2, 47E2, 47B2, 47V, 47A2, 47P, 49F6, 49E8, 49F5, 49T4, 49T2, 49X5, 49N7, 49G6, 49Z7, 49A8, 49R7, 49P7, 49A4, 49M7, 49G8, 49T7, 49X8, 49F8, 49K8, 49B6, 49C4, 49X7, 49A5, 49N5, 49V6, 52M7, 52Y8, 52N9, 52A8, 52F9, 52W8, 52B9, 52N7, 52R6, 52P6, 52S6, 52T6, 52G7, 52E7, 52D7, 53Y3, 53N3, 53D3, 53P3, 53L3, 53H3, 53E3, 53F3, 53Z3, 53A4, 53K3, 57R3, 57D4, 57E4 en 150A.
De volgende stedenbouwkundige handelingen worden vergund: wegenis- en rioleringswerken in Acacialaan, Bremlaan, Heibloemlaan, Rozenlaan, Sparrenlaan (deel), Spechtdreef en Wielewaalstraat.
De vergunning wordt afgegeven onder volgende voorwaarden:
Voorwaarden stedenbouwkundige handelingen:
- Agentschap Natuur & Bos dd. 4 november 2022, voorwaardelijk gunstig advies
- Brandweerzone Kempen - Hulpverleningszone 5 (Geel) dd. 30 september 2022, voorwaardelijk gunstig advies:
- Agentschap Wegen en Verkeer dd. 27 september 2022? voorwaardelijk gunstig advies
Artikel 1: Kennisname van de beslissing van de deputatie van de provincie Antwerpen.
Artikel 2: Tegen de beslissing m.b.t. de omgevingsvergunning kan beroep worden aangetekend.
Artikel 1: Kennisname van het schrijven van Notadux. Het college heeft geen bezwaren tegen de voorgestelde verdeling en schenking. Er moet rekening gehouden worden met de wettelijke bepalingen inzake de verkavelingsvergunningsplicht.
Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Notadux, Wijngaardstraat 40 te 2280 Grobbendonk
Het college van burgemeester en schepenen neemt akte van de melding ingediend door de Federale politie voor het exploiteren van een verkeerspost voor de wegpolitie, met als adres Herentalse steenweg 40 en 42, 2280 Grobbendonk. Kadastraal is het perceel gekend als afdeling 1 sectie E nr. 3S met inrichtingsnummer 20220929-0065.
Zodat de inrichting voortaan omvat
3.4.1°a) - Aktename
Bedrijfsafvalwater afkomstig van wasstraat.0,04 m³/uur klasse 3 (Nieuw)
6.4.1° - Aktename
Ondergrondse dubbelwandige stookolietank voor de opslag van 10.000 liter stookolie voor het verwarmen van de lokalen. klasse 3 (Nieuw)
15.4.2°a) - Aktename
Wasstraat voor het wassen van 2 motorvoertuigen en hun aanhangwagens/dag klasse 3 (Nieuw)
16.3.2°a) - Aktename
Airconditioninginstallatie met een totale drijfkracht van 200 kW. klasse 3 (Nieuw)
17.3.1.1° - Aktename
De opslag van maximum 100 kg mistfakkels. klasse 3 (Nieuw)
38.3.1° - Aktename
De opslag van munitiepatronen beperkt tot de hoeveelheid die voor 24 u arbeid wordt uitgereikt.3,72 kg NEQ klasse 3 (Nieuw)
De meldingsakte wordt afgegeven onder volgende voorwaarden:
Voorwaarden voor de exploitatie van de ingedeelde inrichtingen of activiteiten:
Algemene voorwaarden:
• Hoofdstuk 4.1 - algemene voorschriften
• Hoofdstuk 4.2 – beheersing van oppervlaktewaterverontreiniging
• Hoofdstuk 4.3 – beheersing van bodem- en grondwaterverontreiniging
• Hoofdstuk 4.4 – beheersing van luchtverontreiniging
• Hoofdstuk 4.5 – beheersing van geluidshinder
• Hoofdstuk 4.6 – beheersing van hinder door licht
• Hoofdstuk 4.7 – beheersing van asbest
Sectorale voorwaarden:
Bijzondere milieuvoorwaarden:
De meldingsakte is afhankelijk van de strikte naleving van de algemene en sectorale milieuvoorwaarden van titel II van het Vlarem. Bij wijzigingen van Vlarem wordt de exploitant geacht de meest actuele versie van de van toepassing zijnde bepalingen na te leven. De integrale en geconsolideerde tekst van titel II van het Vlarem is raadpleegbaar op de milieunavigator via de link https://navigator.emis.vito.be.
Deze meldingsakte stelt de aanvrager niet vrij van het aanvragen en verkrijgen van eventuele andere vergunningen of machtigingen, als die nodig zouden zijn.
Artikel 1: Afleveren van een kapvergunning voor 1 Amerikaanse eik en 2 fijnsparren op het perceel Pallieterdreef 27, kadastraal gekend als 1/C/66K2.
Artikel 2: Heraanplant uitvoeren met 1 hoogstammige inheemse boom op het perceel 1/C/66K2, na de kapwerken en tijdens het eerstvolgende plantseizoen.
Artikel 3: De werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, moeten uitgevoerd worden binnen drie maanden en staan onder toezicht van een door het college van burgemeester en schepenen gemachtigd ambtenaar.
Artikel 4: De vergunninghouder geeft het college van burgemeester en schepenen per brief of mail kennis van het begin van werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, ten minste 8 dagen voor de aanvang van de werken.
Artikel 5: De vergunninghouder brengt het college van burgemeester en schepenen per brief of mail in kennis van de heraanplant die uitgevoerd wordt, met vermelding van datum, soort en de plaats van heraanplant binnen het perceel aan de hand van bewijsstukken.
Artikel 6: Deze vergunning brengt geen ontheffing mee van de verplichtingen tot het aanvragen van vergunningen die door andere wetten of verordeningen zijn voorgeschreven.
Artikel 7: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan de aanvrager.
Artikel 1: Afleveren van een kapvergunning voor een houtkant op het perceel Wateringen zn, kadastraal gekend als 2/A/117D.
Artikel 2: Het afzetten van het hakhout moet gebeuren tijdens het winterseizoen (tussen 1 november en 1 maart), buiten een strenge vorstperiode, zondanig dat de stronken ongehinderd weer kunnen uitlopen.
Artikel 3: De werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, moeten uitgevoerd worden voor 1 maart 2023 en staan onder toezicht van een door het college van burgemeester en schepenen gemachtigd ambtenaar.
Artikel 4: De vergunninghouder geeft het college van burgemeester en schepenen per brief of mail kennis van het begin van werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, ten minste 8 dagen voor de aanvang van de werken.
Artikel 5: Deze vergunning brengt geen ontheffing mee van de verplichtingen tot het aanvragen van vergunningen die door andere wetten of verordeningen zijn voorgeschreven.
Artikel 6: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan de aanvrager.
Artikel 1: Tussen 12 en 16 december 2022 zullen gedurende 3 werkdagen aangepaste verkeersmaatregelen gelden in de Dobbelhoefweg 2E en 2K, zijnde:
- ter hoogte van de werfzone zal beurtelings verkeer ingericht worden
- bijkomend zal een inhaalverbod ingevoerd worden.
Artikel 2: Deze maatregelen zullen gesignaleerd worden volgens het signalisatieschema opgesteld door betrokkene.
Artikel 3: De vereiste signalisatievergunning zal afgeleverd worden aan betrokkene.
Artikel 4: Deze maatregelen zullen bekend gemaakt worden in de gemeente Grobbendonk overeenkomstig het decreet lokaal bestuur.
Artikel 5: De werken zullen aangekondigd worden via de digitale infoborden, website en facebook.
Artikel 6: Afschriften van dit reglement zullen overgemaakt worden aan de griffies van de correctionele en politierechtbank te Turnhout.
Artikel 7: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Uitvoering & Onderhoud
Wijkpost politie
Brandweer zone Kempen
Noodplanningsambtenaar
Kapitein brandweer
Team Informatie & Communicatie
Team Secretariaat
De beslissing van de burgemeester van 1 december 2022 wordt bekrachtigd als volgt:
Artikel 1: Van 2 december tot en met 10 december 2022 zullen aangepaste verkeersmaatregelen gelden in de Watermolenweg, zijnde:
- ter hoogte van het bruggetje zal de Watermolenweg afgesloten worden voor alle verkeer tijdens de uitvoering van de werken;
- de rijbaan zal na het beëindigen van de werkdag terug vrij gegeven worden;
- er zal een omleiding gesignaleerd worden via Hofeinde, Schransstraat, Astridplein en Troon.
Artikel 2: De nodige aankondigingsborden met vermelding "Watermolenweg afgesloten van 28 november tot en met 10 december 2022" zullen aangepast worden:
- aan het begin en einde van de Watermolenweg;
- in de straat Troon ter hoogte van de aanduiding “fietsstraat”;
- aan het kruispunt Heiken/Lenteheide.
Artikel 3: Deze maatregelen zullen gesignaleerd worden volgens het signalisatieschema opgesteld door team Ruimte & Vergunningen.
Artikel 4: De vereiste signalisatievergunning zal afgeleverd worden team Uitvoering & Onderhoud.
Artikel 5: De vereiste signalisatie zal aangeleverd worden door het lokaal bestuur, team Uitvoering & Onderhoud.
Artikel 6: Deze maatregelen zullen bekend gemaakt worden in de gemeente Grobbendonk overeenkomstig het decreet lokaal bestuur.
Artikel 7: De werken zullen aangekondigd worden via de digitale infoborden, website en facebook.
Artikel 8: Afschriften van dit reglement zullen overgemaakt worden aan de griffies van de correctionele en politierechtbank te Turnhout.
Artikel 9: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Ruimte & Vergunningen
Team Uitvoering & Onderhoud
Wijkpost politie
Brandweer zone Kempen
Noodplanningsambtenaar
Kapitein brandweer
Team Informatie & Communicatie
Team Secretariaat
Betrokkene
Artikel 1: Goedkeuring wordt verleend aan vorderingsstaat 8 van DCA, Lilsedijk 50 te 2340 Beerse voor de opdracht “Weg- en rioleringswerken Hofeinde” voor een bedrag van € 111.796,26 excl. btw of € 135.273,47 incl. 21% btw, waardoor de werken een bedrag bereiken van € 344.604,26 excl. btw of € 416.971,15 incl. 21% btw.
Artikel 2: De betaling zal gebeuren met het krediet ingeschreven in het investeringsbudget van 2022, op budgetcode 2240007/OM/0200 (actie/raming AC000571/MJP001888).
Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
DCA
Team Financieel Management
Artikel 1: Goedkeuring wordt verleend aan vorderingsstaat 14 van DCA, Lilsedijk 50 te 2340 Beerse voor de opdracht “Aanleg fietspad en riolering langsheen N13, deel Nijlen - E313” voor een bedrag van € 0 excl. btw of € 0 incl. 21% btw, waardoor de werken een bedrag bereiken van € 3.413.624,21 excl. btw of € 4.130.485,30 incl. 21% btw.
Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Ruimte & Vergunningen
Team Financieel Management
Fluvius
Anteagroup
DCA
Artikel 1: Goedkeuring wordt verleend aan vorderingsstaat 16 (1-08-2022 - 31-08-2022) van DCA, Lilsedijk 50 te 2340 Beerse voor de opdracht “Aanleg fietspad en riolering langsheen N13, deel Nijlen - E313” voor een bedrag van € 315.861,15 excl. btw of € 382.191,99 incl. 21% btw (€ 66.330,84 btw medecontractant), waardoor de werken een bedrag bereiken van € 3.729.485,36 excl. btw of € 4.512.677,29 incl. 21% btw.
Artikel 2: De betaling zal gebeuren met het krediet ingeschreven in het investeringsbudget van 2021, op budgetcode 2240007/OM/0200 (actie/raming AC000294/MJP001189).
Artikel 3: De factuur en de vorderingsstaat worden voor betaling overgemaakt aan team Financieel Management.
Artikel 4: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Financieel Management
Team Ruimte & Vergunningen
Fluvius
Anteagroup
DCA
Artikel 1: Goedkeuring wordt verleend aan vorderingsstaat 17 (1-09-2022 - 30-09-2022) van DCA, Lilsedijk 50 te 2340 Beerse voor de opdracht “Aanleg fietspad en riolering langsheen N13, deel Nijlen - E313” voor een bedrag van € 100.101,30 excl. btw of € 121.122,57 incl. 21% btw (€ 21.021,27 btw medecontractant), waardoor de werken een bedrag bereiken van € 3.829.586,66 excl. btw of € 4.633.799,86 incl. 21% btw.
Artikel 2: De betaling zal gebeuren met het krediet ingeschreven in het investeringsbudget van 2021, op budgetcode 2240007/OM/0200 (actie/raming AC000294/MJP001189).
Artikel 3: De factuur en de vorderingsstaat worden voor betaling overgemaakt aan het team Financieel Management.
Artikel 4: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Financieel Management
Team Ruimte & Vergunningen
Fluvius
Anteagroup
Ellen van de Velde van IOED komt een toelichting geven over de huidige stand van zaken over de renovatie.
De gevels werden hersteld en daar waar nodig werden deze ook verstevigd met muurankers.
Het dak werd dichtgelegd met de Oegstgeester dakpannen.
De fundering werd verstevigd door in de onderkeldering beton te storten. De muren binnenin werd afgekapt en zullen opnieuw bezet worden.
Op 15 oktober zijn we met een aantal collega's en geïnteresseerden naar het MOT geweest en hebben daar een bakdoe gevolgd om meer te weten te komen over hoe
een oude oven moet gestookt worden.
De oven in Bouwel zal in het kort een aantal keren opgestookt worden om deze te testen en uit te drogen. Deze testen zullen uitwijzen of de oven nog bruikbaar is, zonder extra ingrepen of dat er nog extra werken moeten uitgevoerd worden.
Artikel 1: Het college van burgemeester en schepenen keurt de bijgevoegde nota van Toerisme en Erfgoed Neteland goed.
Artikel 1: Goedkeuring van de gevraagde afwijking op de verplichte wekelijkse rustdag door Okay op zondag 24 december 2023 en zondag 31 december 2023 voor hun filiaal gelegen Leopoldstraat 84 te 2280 Grobbendonk.
Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Okay
Artikel 1: Goedkeuring van de gevraagde afwijking op de verplichte wekelijkse rustdag door Lidl Belgium Gmbh & Co kg op zondag 17 december 2023, zondag 24 december 2023 en zondag 31 december 2023 voor hun filiaal gelegen Leopoldstraat 34.
Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Lidl Belgium Gmbh & Co kg
Artikel 1: Betrokkene de aanvraag toe te staan tot het uitvoeren van de werken onder de volgende voorwaarden:
Artikel 2: Na de werken dient bij het team Ruimte & Vergunningen van het lokaal bestuur Grobbendonk een controle van de toestand van de site aangevraagd te worden.
Artikel 3: Het retributiereglement op werken aan nutsvoorzieningen op gemeentelijk openbaar domein, goedgekeurd door de gemeenteraad in zitting van 22 december 2022, is van toepassing op deze werken.
Artikel 1: Toestemming te geven voor de organisatie van nieuwjaarsdrink Cogelsdreef dat aanvangt 7 januari 2023 09.00uur en eindigt op 8 januari 2023 12.00uur.
Artikel 2: De organisator de toestemming te geven tot het schenken van alcoholische dranken en sterke dranken en specifiek te wijzen op de regelgeving om geen alcoholische dranken te schenken aan jongeren onder de 16 jaar en geen sterke dranken te schenken aan jongeren onder de 18 jaar. De organisator dient hier actief op te controleren (bv. door bandjes).
Artikel 3: De organisator de opdracht te geven de richtlijnen vanuit noodplanning na te leven.
Artikel 4: De verantwoordelijkheid en lasten voor het afsluiten van een evenementenverzekering liggen bij de organisator zelf.
Artikel 5: Goedkeuring te geven voor het plaatsen van een kerststal naast de rijbaan ter hoogte van Cogelsdreef nr 34 voor de periode van 17 december 2022 tot en met 17 januari 2023.
Artikel 6: Van zaterdag 7 januari 2023 - 09.00 uur tot zondag 8 januari 2023 - 12.00 uur zullen aangepaste verkeersmaatregelen gelden in de Cogelsdreef, zijnde:
- de Cogelsdreef wordt afgesloten voor het gemotoriseerd verkeer tussen de kuispunten met de Secretarisdreef en Het Putteken.
Artikel 7: Artikel 6 geldt niet voor de motorvoertuigen van de hulpdiensten en dringend opgeroepen geneesheren, fietsers en bromfietsers klasse A.
Artikel 8: Het verkeer zal omgeleid worden via de Secretarisdreef, De Dellekens en Het Putteken.
Artikel 9: Deze maatregelen zullen gesignaleerd worden volgens bijgevoegd plan.
Artikel 10: Aan de organisator wordt gevraagd om de geleverde afzethekken, verkeersborden en omleidingspijlen volgens het goedgekeurde plan te plaatsen bij aanvang van het evenement en na afloop terug te verwijderen en de straat vrij te maken.
Artikel 11: Dit politiereglement zal in de gemeente bekendgemaakt worden overeenkomstig het decreet lokaal bestuur.
Artikel 12: Afschriften ervan zullen overgemaakt worden aan de griffies van de correctionele en politierechtbank van Turnhout.
Artikel 13: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Ruimte & Vergunningen
Team Vrije tijd
Team Financieel Management
Team Uitvoering & Onderhoud
Team Informatie & Communicatie
Team Secretariaat
Wijkpost politie
Brandweer zone Kempen
Kapitein brandweer
Noodplanning
Organisator
Artikel 1: Toelating te geven voor de organisatie van Kerstboomverbranding dat aanvangt op 7 januari 2023 19.00uur en eindigt op 8 januari2023 02.00uur.
Artikel 2: De organisator de opdracht te geven de richtlijnen vanuit noodplanning na te leven.
Artikel 3: De verantwoordelijkheid en lasten voor het afsluiten van een evenementenverzekering liggen bij de organisator zelf.
Artikel 4: Een afwijking van de geluidsnormen luider dan 85dB(A)L, maar stiller dan 95dB(A)L toe te staan voor het evenement Kerstboomverbranding van 19.00u tot maximum 02.00u. Deze afwijking toe te staan op voorwaarde dat:
- het geluidsvolume gedurende de activiteit wordt gemeten;
- het gemeten geluidsvolume zichtbaar is voor de persoon die het volume bedient.
Artikel 5: De organisator de toestemming te geven tot het schenken van alcoholische dranken en sterke dranken en specifiek te wijzen op de regelgeving om geen alcoholische dranken te schenken aan jongeren onder de 16 jaar en geen sterke dranken aan -18-jarigen. De organisator dient hier actief op te controleren (bv. door bandjes).
Artikel 6: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Vrije tijd
Noodplanning
Organisator
Artikel 1: Het college van burgemeester en schepenen geeft voor de organisatie van De Bouwelse Kerstnacht dat aanvangt op 10 december 2022 16.30 uur en eindigt op 11 december 2022 00.00 uur volgende toelatingen:
Artikel 2: Goedkeuring verlenen om logistieke ondersteuning te bieden voor het organiseren van het evenement.
Artikel 3: Goedkeuring om financiële ondersteuning te bieden in de vorm van animatie.
Artikel 4: Op zaterdag 10 december 2022 van 09.00 uur tot zondag 11 december 2022, 01.00 uur gelden er aangepaste verkeersmaatregelen namelijk de straat Dorp wordt afgesloten voor het gemotoriseerd verkeer en een parkeerverbod wordt ingericht in Dorp tussen Ter Duinen en Nieuwbaan. Het verkeer wordt omgeleid via Ter Duinen, Kastanjelaan, Nieuwbaan.
Artikel 5: Artikel 4 geldt niet voor de motorvoertuigen van politie, hulpdiensten, brandweer en de dringend opgeroepen geneesheren.
Artikel 6: De verkeersmaatregelen worden gesignaleerd volgens bijgevoegd plan.
Artikel 7: De organisator dient de geleverde afzethekken, verkeersborden en omleidingspijlen volgens het goedgekeurde plan te plaatsen bij aanvang van het evenement en na afloop terug te verwijderen en de straat vrij te maken.
Artikel 8: Dit politiereglement wordt in de gemeente bekendgemaakt overeenkomstig het decreet lokaal bestuur.
Artikel 9: Afschriften ervan worden overgemaakt aan de griffies van de correctionele en politierechtbank van Turnhout.
Artikel 10: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Vrije Tijd
Team Ruimte en Vergunningen
Team Uitvoering & Onderhoud
Team Communicatie
Team Secretariaat
Politiezone Neteland
Brandweer Zone Kempen
Kapitein brandweer
Noodplanning
Organisatie
Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:
Artikel 1: Goedkeuring te geven voor de aanpassing van het dienstreglement van de bibliotheek van Grobbendonk zoals hierboven beschreven en bijgevolg ook van het retributiereglement "retributie openbare bibliotheek".
Artikel 1: Het college van burgemeester en schepenen verklaart zich akkoord met het oprichten van 'Rap op Stap Neteland'.
Artikel 2: Het college van burgemeester en schepenen gaat akkoord met het inrichten van een Rap op Stap kantoor in Grobbendonk aan het onthaal van het gemeentehuis vanaf januari 2023.
Artikel 3: Het college van burgemeester en schepenen stemt in met het inzetten van een vrijwilliger gedurende minstens drie uur per week en het opmaken van een vrijwilligerscontract met vergoeding.
Artikel 3: Het college van burgemeester en schepenen neemt er nota van dat de oprichting binnen de bestaande middelen van de projectvereniging Neteland zal gebeuren. De kost van de vrijwilligersvergoeding is wel ten laste van het lokaal bestuur Grobbendonk.
Artikel 1: Kennisname van de toekenning van de subsidie van 500.000,00 euro voor de projectaanvraag Digibank Neteland die werd ingediend door de projectvereniging Neteland. De subsidietermijn loopt van 1 december 2022 tot en met 31 december 2024.
Artikel 1: Kennisname van het rapport Audit Vlaanderen 'Beoordeling aanpak organisatiebeheersing' en van het rapport Thema-audit interne monitoring met financiële impact.
Artikel 2: Opdracht te geven om een managementreactie uit te werken door het MAT en de aanbevelingentabel verder te vervolledigen.
Artikel 1: Het college van burgemeester en schepenen neemt kennis van het feit dat de eerste Europese publicatie van de bouw Klim-op Bouwel stopgezet is en er onmiddellijk een Belgische publicatie gebeurd is. Dit heeft geen enkel gevolg voor het dossier.
Artikel 1: Het maximaal aantal dagen voor de opdracht "Administratieve ondersteuning team Mens & Welzijn met specialisatie in materie vreemdelingen" vast te stellen op 12 dagen. De maximale uren aan ad-hoc opdrachten vast te stellen op 20 uren.
Artikel 2: De opdracht "Administratieve ondersteuning team Mens & Welzijn met specialisatie in materie vreemdelingen" te gunnen aan de firma Servantes, Merestraat 66 te 9300 Aalst voor het nagerekende offertebedrag van 10.650 euro excl. BTW.
Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Mens & Welzijn
Artikel 1: De inschrijvers Bibliotheca Belgium BVBA en EKZ benelux België voldoen aan de criteria van de kwalitatieve selectie en worden geselecteerd.
Artikel 2: De offertes van Bibliotheca Belgium BVBA en EKZ benelux België worden als volledig en regelmatig beschouwd.
Artikel 3: Goedkeuring wordt verleend aan het verslag van nazicht van de offertes van 29 november 2022, opgesteld door Team Financieel Management.
Artikel 4: De opdracht “Update RFID-gebaseerd bibliotheeksysteem met zelfuitleenbalies en diefstalbeveiliging.” wordt gegund aan de economisch meest voordelige bieder (op basis van de beste prijs-kwaliteitsverhouding), zijnde EKZ benelux België, Uitbreidingstraat 84 bus 3 te 2600 Berchem tegen het nagerekende offertebedrag van € 21.956,63 excl. btw of € 26.567,52 incl. 21% btw.
Artikel 5: De uitvoering moet gebeuren overeenkomstig de lastvoorwaarden vastgelegd in het bestek met nr. FIM-BV-2022-07.
Artikel 6: De betaling zal gebeuren met de kredieten ingeschreven in het investeringsbudget en exploitatiebudget van 2022, op budgetcodes 2300000/SA/0703 (actie/raming AC000374/MJP000596).
Artikel 7: De betaling zal gebeuren met de kredieten ingeschreven in het exploitatiebudget van 2023 en de 3 daaropvolgende jaren, op budgetcodes 6140200/SA/0703 (actie/raming AC000162/MJP002017).
Artikel 8: Afschrift wordt bezorgd aan:
Team Informatie & Communicatie
Team Vrije Tijd
Team Financieel Management
Artikel 1: Goedkeuring van de bestellijst exploitatie van 5 december 2022.
Artikel 2: Goedkeuring van de bestellijst investeringen van 5 december 2022.
Artikel 1: Goedkeuring van de opbrengsten van 2022012140 tot en met 2022012326.
Artikel 1: Goedkeuring van de kosten van 25 november 2022 tot en met 1 december 2022.