Terug Vast bureau

Mon 28/06/2021 - 17:00 Vlierenberg

D-punt

Team Secretariaat

Geen soort gekozen

Team Secretariaat

  • Artikel 1: Kennisname van de afwezigheid van de algemeen directeur van 12 t.e.m. 30 juli 2021.

    Artikel 2: Kennisname van de aanstelling van volgend personeelslid om hem te vervangen van 12 t.e.m. 30 juli 2021:

    - de heer Philippe Broechoven, stafmedewerker beleid en juridische zaken.

    Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Algemeen directeur

    Stafmedewerker beleid en juridische zaken

Team Zorg en Gezondheid

  • Artikel 1: Het vast bureau gaat akkoord met de voorstellen ter voorbereiding van de oprichting van de welzijnsvereniging die uitgewerkt werden door de werkgroepen en positief geadviseerd werden door de stuurgroep.

    Artikel 2: Het vast bureau gaat akkoord met de voorlopige versie van de motivatienota en de statuten die ter advisering worden voorgelegd aan het agentschap Zorg en Gezondheid.

Team Financieel Management

  • Artikel 1: Kennisname van de afwezigheid van de financieel directeur van 30 juni t.e.m. 18 juli 2021 en van 30 juli t.e.m. 15 augustus 2021.

    Artikel 2: Kennisname van de aanstelling van de vervanger van de financieel directeur voor de periode van 30 juni t.e.m. 18 juli 2021 en van 30 juli t.e.m. 15 augustus 2021, de heer Bert Vangeel, beleidsdeskundige financiën.

    Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Financieel directeur

    Beleidsdeskundige financiën

  • Artikel 1: De onderhandelingsprocedure zonder voorafgaande bekendmaking voor de opdracht “Telefonie oplossing lokaal bestuur” wordt opgestart.

    Artikel 2: Volgende ondernemers worden uitgenodigd om deel te nemen aan de onderhandelingsprocedure zonder voorafgaande bekendmaking:

    - Betrokkene, Stationsstraat 145 te 2235 Westmeerbeek;

    - Betrokkene, Leuvensesteenweg 613 te 1930 Zaventem;

    - Betrokkene, Sint-Jorisstraat 96 te 8730 Beernem;

    - Betrokkene, Kleinhoefstraat 11 te 2440 Geel;

    - Betrokkene, Bell-Telephonelaan 2D te 2440 Geel;

    - Betrokkene, Koning Albert II- laan 27 te 1030 Brussel;

    - Betrokkene, Schoebroekstraat 48 te 3583 Paal;

    - Betrokkene, Liersesteenweg 4 te 2800 Mechelen.

    Artikel 3: De offertes dienen het bestuur ten laatste te bereiken op 9 augustus 2021 om 14.00 uur.

    Artikel 4: De uitgave voor deze opdracht is voorzien in de meerjarenplanning 2020-2025:

    BD000005 We realiseren een slank en efficiënt bestuur. 2020 2025

    AP000041 We garanderen een correcte, snelle en efficiënte dienstverlening en werking van de adminis 2020 2025.

    AC000161 We houden de toepassingen voor het team Zorg & Gezondheid up-to-date.

    MJP001992

    Raming: 60.820,65 incl. btw.

    Artikel 5: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Informatie & Communicatie

  • Artikel 1: Goedkeuring van de opbrengsten van 2021001270 tot en met 2021001279.

  • Artikel 1: Goedkeuring van de bestellijst van 28 juni 2021.

  • Artikel 1: Goedkeuring van de kosten van 18 juni 2021 tot en met 24 juni 2021.


Publicaties