Artikel 1: Kennisname van de voorgestelde communicatieacties.
Artikel 1: De notulen van het college van 25 juli 2022 worden goedgekeurd.
Artikel 1: Kennisname van de stand van zaken van de projectvereniging Neteland.
Artikel 1: Kennisname van de variapunten.
Artikel 1: Kennisname van het verslag van de algemene vergadering van 29 juni 2022 van IKA.
Artikel 1: Kennisname van het verslag van de algemene vergadering van 21 juni 2022 van Fluvius OV.
Artikel 1: Kennisname van het verslag van de dagelijks bestuur van 17 juni 2022 van het Bureau Gemeentelijke Administratieve Sancties (GAS).
Artikel 1: Kennisname van de bijgevoegde besluiten algemeen directeur.
Artikel 1: Kennisname van de verslagen van de algemene vergaderingen van 17 mei 2022 van IOK en IOK Afvalbeheer.
Artikel 1: Kennisname van het verslag van de algemene vergadering van 2 en 23 juni 2022 van Vereniging Voor Openbaar Groen (VVOG).
Het college van burgemeester en schepenen levert de vergunning af aan de heer Dietmar Van Dyck voor het slopen van de woning, met als adres Zandstraat 16, 2280 Grobbendonk. Kadastraal is het perceel gekend als afdeling 1 sectie A nr. 473H2.
De volgende stedenbouwkundige handelingen worden vergund: het slopen van de woning.
De vergunning wordt afgegeven onder volgende voorwaarden:
Voorwaarden stedenbouwkundige handelingen:
Het college van burgemeester en schepenen levert de vergunning af aan Arthur Van Dijck voor het bouwen van een halfopen ééngezinswoning met carport, met als adres Nijlse baan 20A, 2280 Grobbendonk. Kadastraal is het perceel gekend als afdeling 1 sectie C nr. 83F5.
De volgende stedenbouwkundige handelingen worden vergund: het bouwen van een halfopen ééngezinswoning met carport.
De vergunning wordt afgegeven onder volgende voorwaarden:
Voorwaarden stedenbouwkundige handelingen:
Het college van burgemeester en schepenen levert de vergunning af aan Tom Herrijgers - Veerle Nys voor het bouwen van een vrijstaande woning, met als adres Lierse steenweg 62A te 2280 Grobbendonk. Kadastraal is het perceel gekend als afdeling 1 sectie C nrs. 65E2 en 65K2.
De volgende stedenbouwkundige handelingen worden vergund: het bouwen van een vrijstaande woning.
De vergunning wordt afgegeven onder volgende voorwaarden:
Voorwaarden stedenbouwkundige handelingen:
Het college van burgemeester en schepenen weigert de vergunning aan Axelle Koninckx voor het aanleggen van een terras en autostaanplaats, met als adres John Smetsplein 16, 2280 Grobbendonk. Kadastraal is het perceel gekend als afdeling 1 sectie A nr. 496Y2.
De volgende stedenbouwkundige handelingen worden geweigerd: het aanleggen van een terras en autostaanplaats.
Het college van burgemeester en schepenen weigert de vergunning aan Peter Vos namens KEMPENS SNEL TRANSPORT BVBA voor het regulariseren en exploiteren van een bestaand handelspand met opslagloods en inpandige conciërgewoning, met als adres Herentalse steenweg 110, 2280 Grobbendonk. Kadastraal is het perceel gekend als afdeling 1 sectie E nr. 197L. met inrichtingsnummer20220131-0052.
De volgende stedenbouwkundige handelingen worden geweigerd: het regulariseren en exploiteren van een bestaand handelspand met opslagloods en inpandige conciërgewoning.
De weigering van een omgevingsaanvraag is afhankelijk van de strikte naleving van de algemene en sectorale milieuvoorwaarden van titel II van het Vlarem. Bij wijzigingen van Vlarem wordt de exploitant geacht de meest actuele versie van de van toepassing zijnde bepalingen na te leven. De integrale en geconsolideerde tekst van titel II van het Vlarem is raadpleegbaar op de milieunavigator via de link https://navigator.emis.vito.be.
Het college van burgemeester en schepenen weigert de vergunning aan Stijn Geens namens Studiebureau Verhaert & Co voor het aanleggen van een keermuur in beton achteraan en het ophogen van een terrein, met als adres Bovenpad 68 en 68A te 2280 Grobbendonk. Kadastraal is het perceel gekend als afdeling 1 sectie B nrs. 136S3 en 136W3.
Artikel 1: Kennisname van de schrapping van het pand gelegen Lierse steenweg 2 te 2280 Grobbendonk uit de inventaris van de leegstaande & verwaarloosde bedrijfsruimten.
Artikel 1: Gunstig advies te geven met dossiernummer OMV_2022083062, ingediend door Erwin Van San namens Pidpa OPDRAVER betreffende het bouwen, exploiteren en aansluiten van een hogedrukgebouw en het afbreken van een dienstwoning gelegen Vierselse baan 1A, 3 en 5. Kadastraal is het perceel gekend als afdeling 1 sectie B nrs. 1C, 1D, 2K, 2R2, 2S2, 2T2, 2C2, 2B2, 2Y, 2V2, 2X2, 3A2, 3X, 3N, 3Z, 3Y, 3M, 3K, 3L, 3P, 3R, 3C, 6H2, 6A2, 6B2, 6D2, 6E2, 6F2, 6G2, 6K2, 6L2, 6M, 6R, 6T, 6V, 6W, 6X, 6Y, 6Z, 7B4, 7C4, 7F3, 7F4, 7G3, 7L3, 7M2, 7V, 7K3, 7N4, 7Z3, 7Y3, 7K2, 7A4, 7E3, 7D4, 7X3, 7E4, 11C, 106G, 106H, 106E, 106D en 847D.
Artikel 2: Niemand af te vaardigen naar de hoorzitting van de Gewestelijke omgevingsvergunningscommissie.
Het college van burgemeester en schepenen levert de vergunning af aan Paul Peeters namens ROSTAL NV voor het uitbreiden van een professionele paardenhouderij, met als adres Rostal 23 en 25, 2288 Grobbendonk. Kadastraal is het perceel gekend als afdeling 2 sectie A nrs. 277, sectie B nrs. 246H, 246P, 246R, 246G, 246K, 247F, 248D, 250C, 251A, 252D, 252E, 254B, 256G en 394C. met inrichtingsnummer 20190916-0005.
De volgende stedenbouwkundige handelingen worden vergund: het uitbreiden van een professionele paardenhouderij.
Zodat de inrichting voortaan omvat
3.6.3.1°a) - Aktename
lozen van bedrijfsafvalwater met een debiet van maximaal 1 m³/uur klasse 3 (Verandering)
6.5.1° - Aktename
2 x 1 brandstofverdeelinstallatie met één verdeelslang - 2 verdeelslang klasse 3 (Nieuw)
9.4.3.c)1° - Vergunning
het stallen van 29 paarden in agrarisch gebied - 29 plaatsen klasse 2 (Verandering)
15.1.1° - Aktename
stallen van 12 voertuigen klasse 3 (Verandering)
17.1.2.2.2° - Vergunning
opslag van 2 x 3.000 liter propaangas in twee bovengrondse gastanks waarvan één bestaande en één nieuw te plaatsen - 6000 liter klasse 2 (Verandering)
17.3.2.1.1.1°b) - Aktename
de opslag van 2 x 2.082,5 kg mazout in een bovengrondse dubbelwandige tank van 2 x 2.500 liter - 4,165 ton klasse 3 (Nieuw)
19.6.2°c) - Vergunning
Opslag van 1.000m³ hooi en stro - klasse 2 (Verandering)
28.2.c)1° - Aktename
Opslag van 300 m³ vaste mest in de mestopslag en 1 x 10 m³ + 1 x 20 m³ sapopvang - 330 m³ klasse 3 (Verandering)
32.4. - Vergunning
africhting paarden met binnen- en buitenpiste, longeercirkel 1 en 2 en stapmolen klasse 2 (Verandering)
53.8.1°b) - Vergunning
Grondwaterwinning met een diepte van 60 m en met een maximaal debiet van 2 m³/dag en 420 m³/jaar klasse 2 (Nieuw)
De vergunning wordt afgegeven onder volgende voorwaarden:
Voorwaarden stedenbouwkundige handelingen:
• De vergunning wordt verleend op grond van artikel 90bis, §5, derde lid, van het Bosdecreet en onder de voorwaarden zoals opgenomen in het hierbij gevoegde compensatieformulier met kenmerk: 22-207889.
• De te ontbossen oppervlakte bedraagt 2350 m². Deze oppervlakte valt niet meer onder het toepassingsgebied van het Bosdecreet.
• De ontbossing kan enkel worden uitgevoerd conform het plan ‘BA_445-0_I_B.pdf’ toegevoegd in het omgevingsloket.
• De bosbehoudsbijdrage van € 8695.00 dient binnen de 4 maanden, vanaf de datum waarop gebruik mag gemaakt worden van deze vergunning, gestort te worden. Het overschrijvingsformulier voor het vereffenen van de bosbehoudsbijdrage zal rechtstreeks door ons Agentschap worden overgemaakt aan de aanvrager van zodra de vergunning van kracht wordt.
De 2 verblijfsplaatsen voor de grooms dienen in functie van de exploitatie te staan en mogen geen voorwendsel zijn om een volwaardige woonfunctie te voorzien, die losstaat van de exploitatie van de paardenfokkerij. Onder geen beding kunnen de 2 verblijfsplaatsen gebruikt worden voor andere gebruikers dan voor stalknechten die onlosmakelijk verbonden zijn aan de gezondheid, veiligheid en verzorging van de paarden.
Voorwaarden voor de exploitatie van de ingedeelde inrichtingen of activiteiten:
Algemene voorwaarden:
• Hoofdstuk 4.1 - algemene voorschriften
• Hoofdstuk 4.2 – beheersing van oppervlaktewaterverontreiniging
• Hoofdstuk 4.3 – beheersing van bodem- en grondwaterverontreiniging
• Hoofdstuk 4.4 – beheersing van luchtverontreiniging
• Hoofdstuk 4.5 – beheersing van geluidshinder
• Hoofdstuk 4.6 – beheersing van hinder door licht
• Hoofdstuk 4.7 – Beheersing van asbest
Sectorale voorwaarden:
Bijzondere milieuvoorwaarden:
De vergunning is afhankelijk van de strike naleving van de algemene en sectorale milieuvoorwaarden van titel II van het Vlarem. Bij wijzigingen van Vlarem wordt de exploitant geacht de meest actuele versie van de van toepassing zijnde bepalingen na te leven. De integrale en geconsolideerde tekst van titel II van het Vlarem is raadpleegbaar op de milieunavigator via de link https://navigator.emis.vito.be.
Deze vergunning stelt de aanvrager niet vrij van het aanvragen en verkrijgen van eventuele andere vergunningen of machtigingen, als die nodig zouden zijn.
Het college van burgemeester en schepenen neemt akte van de melding ingediend door Stephan Walraevens namens ICL Belgium NV voor het uitvoeren van een tijdelijke bronbemaling, met als adres Industrieweg 20, 2280 Grobbendonk. Kadastraal is het perceel gekend als afdeling 1 sectie C nr. 62W5 met inrichtingsnummer 20220719-0009.
Zodat de inrichting voortaan omvat
53.2.2°a) - Aktename
tijdelijke bronbemaling 40 m³/u met afvoer naar regenwaterkanaal met een geschat debiet van 13440 m³/jaar klasse 3 (Nieuw) -
De meldingsakte wordt afgegeven onder volgende voorwaarden:
Voorwaarden voor de exploitatie van de ingedeelde inrichtingen of activiteiten:
Algemene voorwaarden:
• Hoofdstuk 4.1 - algemene voorschriften
• Hoofdstuk 4.2 – beheersing van oppervlaktewaterverontreiniging
• Hoofdstuk 4.3 – beheersing van bodem- en grondwaterverontreiniging
• Hoofdstuk 4.4 – beheersing van luchtverontreiniging
• Hoofdstuk 4.5 – beheersing van geluidshinder
• Hoofdstuk 4.6 – beheersing van hinder door licht
Sectorale voorwaarden:
• Hoofdstuk 5.53 – Winning van grondwater
Bijzondere milieuvoorwaarden:
De meldingsakte is afhankelijk van de strike naleving van de algemene en sectorale milieuvoorwaarden van titel II van het Vlarem. Bij wijzigingen van Vlarem wordt de exploitant geacht de meest actuele versie van de van toepassing zijnde bepalingen na te leven. De integrale en geconsolideerde tekst van titel II van het Vlarem is raadpleegbaar op de milieunavigator via de link https://navigator.emis.vito.be.
Deze meldingsakte stelt de aanvrager niet vrij van het aanvragen en verkrijgen van eventuele andere vergunningen of machtigingen, als die nodig zouden zijn.
Artikel 1: Afleveren van een kap- en snoeivergunning voor het snoeien van 1 berk, 1 zomereik en 4 Amerikaanse eiken en het kappen van 1 berk en 1 Amerikaanse eik op het perceel Secretarisdreef 5, kadastraal gekend als 2/A/76N.
Artikel 2: De werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, moeten uitgevoerd worden binnen drie maanden en staan onder toezicht van een door het college van burgemeester en schepenen gemachtigd ambtenaar.
Artikel 3: De vergunninghouder geeft het college van burgemeester en schepenen per brief of mail kennis van het begin van werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, ten minste 8 dagen voor de aanvang van de werken.
Artikel 4: Deze vergunning brengt geen ontheffing mee van de verplichtingen tot het aanvragen van vergunningen die door andere wetten of verordeningen zijn voorgeschreven.
Artikel 5: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan de aanvrager.
Artikel 1: Afleveren van een kapvergunning voor één fijnspar op het perceel Kastanjelaan 7, kadastraal gekend als 2/B/6M.
Artikel 2: Heraanplant uitvoeren met één inheemse loofboom op het perceel 2/B/6M, na de kapwerken en tijdens het eerstvolgende plantseizoen.
Artikel 3: De werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, moeten uitgevoerd worden binnen drie maanden en staan onder toezicht van een door het college van burgemeester en schepenen gemachtigd ambtenaar.
Artikel 4: De vergunninghouder geeft het college van burgemeester en schepenen per brief of mail kennis van het begin van werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, ten minste 8 dagen voor de aanvang van de werken.
Artikel 5: De vergunninghouder brengt het college van burgemeester en schepenen per brief of mail in kennis van de heraanplant die uitgevoerd wordt, met vermelding van datum, soort en de plaats van heraanplant binnen het perceel aan de hand van bewijsstukken.
Artikel 6: Deze vergunning brengt geen ontheffing mee van de verplichtingen tot het aanvragen van vergunningen die door andere wetten of verordeningen zijn voorgeschreven.
Artikel 7: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan de aanvrager.
Artikel 1: Afleveren van een kapvergunning voor 1 Amerikaanse vogelkers en 1 veldesdoorn op het perceel Het Hoog 25, kadastraal gekend als 2/B/196P.
Artikel 2: De werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, moeten uitgevoerd worden binnen drie maanden en staan onder toezicht van een door het college van burgemeester en schepenen gemachtigd ambtenaar.
Artikel 3: De vergunninghouder geeft het college van burgemeester en schepenen per brief of mail kennis van het begin van werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, ten minste 8 dagen voor de aanvang van de werken.
Artikel 4: Deze vergunning brengt geen ontheffing mee van de verplichtingen tot het aanvragen van vergunningen die door andere wetten of verordeningen zijn voorgeschreven.
Artikel 5: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan de aanvrager.
Artikel 1: Op 22, 23 en 24 augustus 2022 zullen aangepaste verkeersmaatregelen gelden in de Schransstraat en Hofeinde, zijnde:
- de Schransstraat en Hofeinde (tot aan Kremersgat) zullen volledig afgesloten worden voor alle verkeer
- doorgaand verkeer volgt de reeds bestaande omleiding ingericht voor de weg- en rioleringswerken in Vorselaar
- plaatselijk verkeer wordt omgeleid via de Vorselaarse baan en Kremersgat.
Artikel 2: Deze maatregelen zullen gesignaleerd worden volgens het signalisatieschema met referentie F-22-1777-01 index B van 4 augustus 2022, opgesteld door betrokkene.
Artikel 3: De vereiste signalisatievergunning zal afgeleverd worden aan betrokkene.
Artikel 4: Aan de kruispunten Kremersgat/Hofeinde en Kremersgat/Beukenlaan moeten de huidige borden met betrekking tot "uitgezonderd plaatselijk verkeer" in Kremersgat afgedekt worden.
Artikel 5: Betrokkene bezorgt de bewoners van de Schransstraat, Hofeinde en Melkerijstraat een brief met de nodige info aangaande de werken en de ermee gepaard gaande hinder.
Artikel 6: Deze maatregelen zullen bekend gemaakt worden in de gemeente Grobbendonk overeenkomstig het decreet lokaal bestuur.
Artikel 7: De werken zullen aangekondigd worden via de digitale infoborden, website en facebook.
Artikel 8: Afschriften van dit reglement zullen overgemaakt worden aan de griffies van de correctionele en politierechtbank te Turnhout.
Artikel 9: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Ruimte & Vergunningen
Team Uitvoering & Onderhoud
Wijkpost politie
Brandweer zone Kempen
Noodplanningsambtenaar
Kapitein brandweer
Team Informatie & Communicatie
Team Secretariaat
Artikel 1: Aan betrokkene de toelating te verlenen tot het tijdelijk overwelven van de gracht voor het perceel gelegen Herentalse steenweg over een lengte van 10 meter onder de voorwaarden vermeld in de vergunning van AWV, afgeleverd op 26 juli 2022.
Artikel 2: De betrokkene op te leggen uiterlijk op 31 december 2022 de tijdelijke overwelving weg te nemen en een nieuwe aanvraag in te dienen bij Fluvius voor een definitieve overwelving van 4,5 meter breedte.
Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Ruimte & Vergunningen
Team Secretariaat
Team Uitvoering & Onderhoud
AWV
Fluvius
Betrokkene
Artikel 1:
Het college van burgemeester en schepenen beslist dat de voorwaardelijke omgevingsvergunning, verleend in zitting van 9 maart 2020 door het college van burgemeester en schepenen aan Johan Elst namens Stejo Construct BVBA voor het slopen van gebouwen en het bouwen van een meergezinswoning met 2 bijgebouwen, met als adres Schransstraat 2 en 4, 2280 Grobbendonk dient gelezen te worden als:
“Context
Op 13 december 2019 diende Johan Elst namens Stejo Construct BVBA de omgevingsaanvraag in voor het slopen van gebouwen en bouwen van een meergezinswoning met 2 bijgebouwen, met als adres Schransstraat 2 en 4, 2280 Grobbendonk. Kadastraal is het perceel gekend als afdeling 1 sectie B nrs. 339F2, 339G2, 339S2 EN 339V2. De omgevingsaanvraag heeft omgevingsloketnummer OMV_2019154019.”
(…)
BESLUIT
“Het college van burgemeester en schepenen levert de vergunning af aan Johan Elst namens Stejo Construct BVBA voor het slopen van gebouwen en bouwen van een meergezinswoning met 2 bijgebouwen, met als adres Schransstraat 2 en 4, 2280 Grobbendonk. Kadastraal is het perceel gekend als afdeling 1 sectie B nrs. 339F2, 339G2, 339S2 EN 339V2.”
In plaats van:
“Context
Op 13 december 2019 diende Johan Elst namens Stejo Construct BVBA de omgevingsaanvraag in voor het slopen van gebouwen en bouwen van een meergezinswoning met 2 bijgebouwen, met als adres Schransstraat 2 en 4, 2280 Grobbendonk. Kadastraal is het perceel gekend als afdeling 1 sectie B nrs. 339F2, 339G2 en 339S2. De omgevingsaanvraag heeft omgevingsloketnummer OMV_2019154019.”
(…)
BESLUIT
“Het college van burgemeester en schepenen levert de vergunning af aan Johan Elst namens Stejo Construct BVBA voor het slopen van gebouwen en bouwen van een meergezinswoning met 2 bijgebouwen, met als adres Schransstraat 2 en 4, 2280 Grobbendonk. Kadastraal is het perceel gekend als afdeling 1 sectie B nrs. 339F2, 339G2 en 339S2.”
(…)
Artikel 2:
De voorwaarden gekoppeld aan de omgevingsvergunning verleend op 9 maart 2020 blijven integraal behouden.
Artikel 1: Toestemming te geven aan Harmonie De Broedermin om de harmoniefeesten te organiseren op 26, 27 en 28 augustus 2022. Op vrijdag vanaf 20.00 uur tot 03.00 uur, op zaterdag van 12.00 uur tot 03.00 uur en op zondag van 07.00 uur tot 20.00 uur.
Artikel 2: De organisator de opdracht te geven de richtlijnen vanuit noodplanning na te leven.
Artikel 3: De verantwoordelijkheid en lasten voor het afsluiten van een evenementenverzekering liggen bij de organisator zelf.
Artikel 4: De organisator de toestemming te geven tot het schenken van alcoholische dranken en specifiek te wijzen op de regelgeving om geen alcoholische dranken te schenken aan jongeren onder de 16 jaar. De organisator dient hier actief op te controleren (bv. door bandjes).
Artikel 5: Op zondag 28 augustus 2022 van 05.00 uur tot 17.00 uur zullen aangepaste verkeersmaatregelen gelden op de Vaartkom, zijnde:
- de Vaartkom zal verkeersvrij gemaakt worden vanaf de parking van de brandweer tot aan de Quinten Matsyslaan.
Artikel 6: Artikel 6 geldt niet voor de motorvoertuigen van politie, hulpdiensten, brandweer en dringend opgeroepen geneesheren, fietsers en bromfietsers klasse A.
Artikel 7: Op zondag 28 augustus 2022 van 05.00 uur tot 17.00 uur is het verboden stil te staan en te parkeren:
- op de parking van de Vaartkom
- in de Gilliam
Artikel 8: Op zondag 28 augustus 2022 van 05.00 uur tot 17.00 uur zal de mobilhomeparking niet bereikbaar zijn. Tijdelijk zullen plaatsen voorbehouden worden voor de mobilhomes in de straat Troon, komende van de rotonde aan de linkerkant, net voor het drinkwaterkraantje van Pidpa.
Artikel 9: Aan de toezichters mobilhomeparking zal gevraagd worden om de eigenaars van de mobilhomes die reeds geparkeerd staan ervan te verwittigen dat ze de parking op zondag 28 augustus 2022 van 05.00 uur tot 17.00 uur niet zullen kunnen verlaten.
Artikel 10: De nodige omleiding zal gesignaleerd worden:
- voor het verkeer in westelijke richting via Boudewijnstraat, Astridplein en Quinten Matsyslaan;
- voor het verkeer in oostelijke richting via Dobbelhoefweg en Gilliam.
Artikel 11: In de straat Gilliam zal enkelrichtingverkeer ingericht worden vanaf Dobbelhoefweg, richting Vaartkom.
Artikel 12: Deze maatregelen zullen gesignaleerd worden volgens bijgevoegd plan.
Artikel 13: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Ruimte & Vergunningen
Team Uitvoering & Onderhoud
Team Informatie & Communicatie
Noodplanning
Organisator
Artikel 1: Het college van burgemeester en schepenen neemt kennis van de ontwerptekst van het fuifcharter en toetst de verwachtingen af met organisatoren uit Neteland. De aftoetsing met de organisatoren gebeurt vanuit team Vrije tijd.
Artikel 1: Toestemming te geven aan organisator om een straatfeest Dobbelhoefweg te organiseren op de terreinen van FC Sportief op zaterdag 6 augustus van 15.00 uur tot 00.00 uur.
Artikel 2: De organisator de opdracht te geven de richtlijnen vanuit noodplanning na te leven.
Artikel 3: De verantwoordelijkheid en lasten voor het afsluiten van een evenementenverzekering liggen bij de organisator zelf.
Artikel 4: Goedkeuring te geven voor het toekennen van Grobbendonkse cadeaucheques ter waarde van 100,00 euro vanuit het subsidiereglement voor straat- en buurtfeesten.
Artikel 5: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Vrije tijd
Noodplanning
Organisator
Artikel 1: Toestemming te geven aan organisator om straatfeest Langenheuvel te organiseren op 15 augustus 2022 van 10.30 uur tot 17.00 uur. Dit volgend op de eucharistieviering aan de kapel van de Langenheuvel van 10.30 uur tot 11.30 uur.
Artikel 2: De organisator de opdracht te geven de richtlijnen vanuit noodplanning na te leven.
Artikel 3: De verantwoordelijkheid en lasten voor het afsluiten van een evenementenverzekering liggen bij de organisator zelf.
Artikel 4: Goedkeuring te geven voor het toekennen van Grobbendonkse cadeaucheques ter waarde van 100,00 euro vanuit het subsidiereglement voor straat- en buurtfeesten.
Artikel 5: Op 15 augustus 2022 van 09.30 uur tot 17.00 uur zullen aangepaste verkeersmaatregelen gelden in de Langenheuvel, zijnde:
- Langenheuvel wordt afgesloten voor het gemotoriseerd verkeer tussen het kruispunt met de Verbindingsstraat en het kruispunt met de Dijkstraat;
- het verkeer zal omgeleid worden via de Verbindingsstraat en de Dijkstraat.
Artikel 6: Artikel 5 geldt niet voor de motorvoertuigen van politie, hulpdiensten, brandweer en de dringend opgeroepen geneesheren.
Artikel 7: Deze maatregelen zullen gesignaleerd worden volgens bijgevoegd plan.
Artikel 8: Aan de organisator wordt gevraagd om de geleverde afzethekken volgens het goedgekeurde plan te plaatsen bij aanvang van het evenement en na afloop terug te verwijderen en de straat vrij te maken.
Artikel 9: Dit politiereglement wordt in de gemeente bekendgemaakt overeenkomstig het decreet lokaal bestuur.
Artikel 10: Afschriften ervan worden overgemaakt aan de griffies van de correctionele- en politierechtbank van Turnhout.
Artikel 11: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Ruimte & Vergunningen
Team Uitvoering & Onderhoud
Team Vrije tijd
Team Financieel Management
Wijkpost politie
Brandweer zone Kempen
Noodplanningsambtenaar
Kapitein brandweer
Team Informatie & Communicatie
Team Secretariaat
Betrokkene
Artikel 1: Toestemming te geven aan straatfeest Minnepoeslaan te organiseren op 18 augustus 2022 van 16.00 uur tot 24.00 uur.
Artikel 2: De organisator de opdracht te geven de richtlijnen vanuit noodplanning na te leven.
Artikel 3: De verantwoordelijkheid en lasten voor het afsluiten van een evenementenverzekering liggen bij de organisator zelf.
Artikel 4: Goedkeuring te geven voor het toekennen van Grobbendonkse cadeaucheques ter waarde van 100,00 euro vanuit het subsidiereglement voor straat- en buurtfeesten.
Artikel 5: Op 18 augustus 2022 van 16.00 uur tot 24.00 uur zullen aangepaste verkeersmaatregelen gelden in de Minnekepoeslaan, zijnde:
- de straat zal vanaf het kruispunt met de Vrijheidsstraat afgesloten worden voor het gemotoriseerd verkeer.
Artikel 6: Artikel 5 geldt niet voor de motorvoertuigen van politie, hulpdiensten, brandweer en de dringend opgeroepen geneesheren.
Artikel 7: Deze maatregelen zullen gesignaleerd worden met een afzethek voorzien van een C3-bord met blauw onderbord "uitgezonderd hulpdiensten" en M3-bord (fietsers en bromfietsers klasse A).
Artikel 8: Aan de organisator wordt gevraagd om de geleverde afzethekken en verkeersborden te plaatsen bij aanvang van het evenement en na afloop terug te verwijderen en de straat vrij te maken.
Artikel 9: Dit politiereglement zal in de gemeente bekendgemaakt worden overeenkomstig het decreet lokaal bestuur.
Artikel 10: Afschriften ervan zullen overgemaakt worden aan de griffies van de correctionele en politierechtbank van Turnhout.
Artikel 11: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Ruimte & Vergunningen
Team Uitvoering & Onderhoud
Team Vrije tijd
Team Financieel Management
Wijkpost politie
Brandweer zone Kempen
Noodplanningsambtenaar
Kapitein brandweer
Team Informatie & Communicatie
Team Secretariaat
Organisator
Artikel 1: Toestemming te geven aan organisator om het buurtfeest Guido Gezellelaan te organiseren op 20 augustus 2022 van 15.00 uur tot 24.00 uur
Artikel 2: De organisator de opdracht te geven de richtlijnen vanuit noodplanning na te leven.
Artikel 3: De verantwoordelijkheid en lasten voor het afsluiten van een evenementenverzekering liggen bij de organisator zelf.
Artikel 4: Goedkeuring te geven voor het toekennen van Grobbendonkse cadeaucheques ter waarde van 100,00 euro vanuit het subsidiereglement voor straat- en buurtfeesten.
Artikel 5: Van 20 augustus 2022 - 08.00 uur tot 21 augustus 2022 - 12.00 uur zullen aangepaste verkeersmaatregelen gelden in de Guido Gezellelaan, zijnde:
- de straat zal afgesloten worden voor het gemotoriseerd verkeer tussen het kruispunt met de Kennedylaan en het kruispunt met de Kastanjelaan.
Artikel 6: Voorgaand artikel geldt niet voor de motorvoertuigen van politie, hulpdiensten, brandweer en de dringend opgeroepen geneesheren.
Artikel 7: Deze maatregelen zullen gesignaleerd worden met een afzethek met C3-bord, blauw onderbord met vermelding van de uitzonderingen en M3-onderbord (fietsers en bromfietsers klasse A) aan de kruispunten Guido Gezellelaan/Kennedylaan en Guido Gezellelaan/Kastanjelaan.
Artikel 8: Aan de organisator wordt gevraagd om de geleverde afzethekken en verkeersborden te plaatsen bij aanvang van het evenement en na afloop terug te verwijderen en de straat vrij te maken.
Artikel 9: Dit politiereglement zal in de gemeente bekendgemaakt worden overeenkomstig het decreet lokaal bestuur.
Artikel 10: Afschriften ervan zullen overgemaakt worden aan de griffies van de correctionele en politierechtbank van Turnhout.
Artikel 11: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Ruimte & Vergunningen
Team Uitvoering & Onderhoud
Team Vrije tijd
Team Financieel Management
Wijkpost politie
Brandweer zone Kempen
Noodplanningsambtenaar
Kapitein brandweer
Team Informatie & Communicatie
Team Secretariaat
Betrokkene
Artikel 1: Toestemming te geven aan de organisator om straatfeest Kapelstraat te organiseren op 27 augustus 2022 van 16.00 uur tot 28 augustus 2022 00.20 uur.
Artikel 2: De organisator de opdracht te geven de richtlijnen vanuit noodplanning na te leven.
Artikel 3: De verantwoordelijkheid en lasten voor het afsluiten van een evenementenverzekering liggen bij de organisator zelf.
Artikel 4: Goedkeuring te geven voor het toekennen van Grobbendonkse cadeaucheques ter waarde van 100,00 euro vanuit het subsidiereglement voor straat- en buurtfeesten.
Artikel 5: Van vrijdag 26 augustus 2022 - 16.00 uur tot zondag 28 augustus 2022 - 18.00 uur zullen aangepaste verkeersmaatregelen gelden in de Kapelstraat, zijnde:
- de straat zal afgesloten worden voor het gemotoriseerd verkeer tussen de Koekoekstraat en de Heirbaan.
Artikel 6: Artikel 5 geldt niet voor de motorvoertuigen van politie, hulpdiensten, brandweer en de dringend opgeroepen geneesheren.
Artikel 7: Deze maatregelen zullen gesignaleerd worden door het plaatsen van een afzethek met C3-bord en de onderborden "uitgezonderd hulpdiensten" en M3-bord "fietsers en bromfietsers klasse A" aan de kruispunten Kapelstraat/Koekoekstraat en Kapelstraat/Heirbaan.
Artikel 8: Aan de organisator wordt gevraagd om de geleverde afzethekken en verkeersborden te plaatsen bij aanvang van het evenement en na afloop terug te verwijderen en de straat vrij te maken.
Artikel 9: Dit politiereglement zal in de gemeente bekendgemaakt worden overeenkomstig het decreet lokaal bestuur.
Artikel 10: Afschriften ervan zullen overgemaakt worden aan de griffies van de correctionele en politierechtbank van Turnhout.
Artikel 11: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Ruimte & Vergunningen
Team Uitvoering & Onderhoud
Team Vrije tijd
Team Financieel Management
Wijkpost politie
Brandweer zone Kempen
Noodplanningsambtenaar
Kapitein brandweer
Team Informatie & Communicatie
Team Secretariaat
Betrokkene
Artikel 1: Toestemming te geven om het straatfeest Hermeslaan te organiseren op 27 augustus 2022 van 13.00 uur tot 03.00 uur.
Artikel 2: De organisator de opdracht te geven de richtlijnen vanuit noodplanning na te leven.
Artikel 3: De verantwoordelijkheid en lasten voor het afsluiten van een evenementenverzekering liggen bij de organisator zelf.
Artikel 4: Goedkeuring te geven voor het toekennen van Grobbendonkse cadeaucheques ter waarde van 100,00 euro vanuit het subsidiereglement voor straat- en buurtfeesten.
Artikel 5: Van 27 augustus - 13.00 uur tot 28 augustus 2022 - 03.00 uur zullen aangepaste verkeersmaatregelen gelden in de Hermeslaan, zijnde:
- de straat zal afgesloten worden voor het gemotoriseerd verkeer vanaf de Kabienstraat.
Artikel 6: Artikel 5 geldt niet voor de motorvoertuigen van politie, hulpdiensten, brandweer en de dringend opgeroepen geneesheren.
Artikel 7: Deze maatregelen zullen gesignaleerd worden door het plaatsen van een afzethek met C3-bord en blauw onderbord met vermelding van de uitzonderingen en M3-bord "fietsers en bromfietsers klasse A" aan het kruispunt Hermeslaan/Kabienstraat.
Artikel 8: Aan de organisator wordt gevraagd om het geleverde afzethek met verkeersborden te plaatsen bij aanvang van het evenement en na afloop terug te verwijderen en de straat vrij te maken.
Artikel 9: Dit politiereglement zal in de gemeente bekendgemaakt worden overeenkomstig het decreet lokaal bestuur.
Artikel 10: Afschriften ervan zullen overgemaakt worden aan de griffies van de correctionele en politierechtbank van Turnhout.
Artikel 11: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Ruimte & Vergunningen
Team Uitvoering & Onderhoud
Team Vrije tijd
Team Financieel Management
Wijkpost politie
Brandweer zone Kempen
Noodplanningsambtenaar
Kapitein brandweer
Team Informatie & Communicatie
Team Secretariaat
Betrokkene
Artikel 1: Toestemming te geven aan straatfeest Populierendreef te organiseren op 3 september van 16.00 uur tot 01.00 uur.
Artikel 2: De organisator de opdracht te geven de richtlijnen vanuit noodplanning na te leven.
Artikel 3: De verantwoordelijkheid en lasten voor het afsluiten van een evenementenverzekering liggen bij de organisator zelf.
Artikel 4: Goedkeuring te geven voor het toekennen van Grobbendonkse cadeaucheques ter waarde van 100,00 euro vanuit het subsidiereglement voor straat- en buurtfeesten.
Artikel 5: Van 3 september 2022 - 16.00 uur tot 4 september 2022 - 01.00 uur zullen aangepaste verkeersmaatregelen gelden in de Populierendreef, zijnde:
- de straat zal vanaf het kruispunt met de Oudstrijdersstraat afgesloten worden voor het gemotoriseerd verkeer.
Artikel 6: Artikel 5 geldt niet voor de motorvoertuigen van politie, hulpdiensten, brandweer en de dringend opgeroepen geneesheren.
Artikel 7: Deze maatregelen zullen gesignaleerd worden met een afzethek voorzien van een C3-bord met blauw onderbord "uitgezonderd hulpdiensten" en M3-bord (fietsers en bromfietsers klasse A).
Artikel 8: Aan de organisator wordt gevraagd om de geleverde afzethekken en verkeersborden te plaatsen bij aanvang van het evenement en na afloop terug te verwijderen en de straat vrij te maken.
Artikel 9: Dit politiereglement zal in de gemeente bekendgemaakt worden overeenkomstig het decreet lokaal bestuur.
Artikel 10: Afschriften ervan zullen overgemaakt worden aan de griffies van de correctionele en politierechtbank van Turnhout.
Artikel 11: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Ruimte & Vergunningen
Team Uitvoering & Onderhoud
Team Vrije tijd
Team Financieel management
Wijkpost politie
Brandweer zone Kempen
Noodplanningsambtenaar
Kapitein brandweer
Team Informatie & Communicatie
Team Secretariaat
Organisator
Artikel 1: Toestemming te geven organisator om buurtfeest Pallieterdreef te organiseren op 3 september van 18.00 uur tot 23.00 uur.
Artikel 2: De organisator de opdracht te geven de richtlijnen vanuit noodplanning na te leven.
Artikel 3: De verantwoordelijkheid en lasten voor het afsluiten van een evenementenverzekering liggen bij de organisator zelf.
Artikel 4: Van 3 september 2022 - 10.00 uur tot 4 september 2022 -12.00 uur zullen aangepaste verkeersmaatregelen gelden in de Pallieterdreef, zijnde:
- de Pallieterdreef zal afgesloten worden voor het gemotoriseerd verkeer tussen huisnummer 23 en 27.
Artikel 5: Artikel 4 geldt niet voor de motorvoertuigen van politie, hulpdiensten, brandweer en de dringend opgeroepen geneesheren.
Artikel 6: Deze maatregelen zullen gesignaleerd worden volgens bijgevoegd plan.
Artikel 7: Aan de organisator wordt gevraagd om de geleverde afzethekken, verkeersborden en omleidingspijlen volgens het goedgekeurde plan te plaatsen bij aanvang van het evenement en na afloop terug te verwijderen en de straat vrij te maken.
Artikel 8: Dit politiereglement zal in de gemeente bekendgemaakt worden overeenkomstig het decreet lokaal bestuur.
Artikel 9: Afschriften ervan zullen overgemaakt worden aan de griffies van de correctionele en politierechtbank van Turnhout.
Artikel 10: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Ruimte & Vergunningen
Team Uitvoering & Onderhoud
Team Vrije tijd
Team Financieel Management
Wijkpost politie
Brandweer zone Kempen
Noodplanningsambtenaar
Kapitein brandweer
Team Informatie & Communicatie
Team Secretariaat
Betrokkene
Artikel 1: Toestemming te geven aan Zomerbar Lambert om op 10 augustus 2022 een DJ te laten optreden van 20.00 uur tot 02.00 uur.
Artikel 2: De verantwoordelijkheid en lasten voor het afsluiten van een evenementenverzekering liggen bij de organisator zelf.
Artikel 3: Een afwijking toe te staan van de geluidsnorm voor het evenement op 10 augustus 2022, tot maximaal 95 dB(A)L tot maximum 02.00 uur.
Artikel 4: Deze afwijking toe te staan als aan volgende voorwaarden voldaan worden:
Gedurende het hele evenement het geluidsvolume meten;
Het gemeten geluidsvolume is gedurende het hele evenement zichtbaar voor de persoon die het volume bedient;
Het gemeten geluidsvolume wordt voor de ganse duur van de activiteit bewaard.
Artikel 5: 95 dB met een bijkomende dB(c) weging op het evenement van 110 dB(C), gemeten als LCeq, 15 min bij 95 dB(A). Zo blijft de overlast van bastonen bij de buurtbewoners beperkt.
Artikel 6: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Vrije tijd
Noodplanning
Organisator: Zomerbar Lambert
Artikel 1: Toestemming te geven aan Chiro Bouwel om Mosselfeesten 2022 te organiseren op 1 oktober 2022 van 16.00 uur tot 21.00 uur en op 2 oktober 2022 van 11.00 uur tot 19.00 uur.
Artikel 2: De organisator de opdracht te geven de richtlijnen vanuit noodplanning na te leven.
Artikel 3: De verantwoordelijkheid en lasten voor het afsluiten van een evenementenverzekering liggen bij de organisator zelf.
Artikel 4: De organisator de toestemming te geven tot het schenken van alcoholische dranken (en sterke dranken) en specifiek te wijzen op de regelgeving om geen alcoholische dranken te schenken aan jongeren onder de 16 jaar en (geen sterke dranken te schenken aan jongeren onder de 18 jaar). De organisator dient hier actief op te controleren (bv. door bandjes).
Artikel 5: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Uitvoering & Onderhoud
Team Vrije tijd
Noodplanning
Organisator: Chiro Bouwel
Artikel 1: Toestemming te geven aan Mariaschool Grobbendonk om Quiz Mariaschool te mogen organiseren op 19 november van 19.00 uur tot 00.00 uur.
Artikel 2: De organisator de opdracht te geven de richtlijnen vanuit noodplanning na te leven.
Artikel 3: De verantwoordelijkheid en lasten voor het afsluiten van een evenementenverzekering liggen bij de organisator zelf.
Artikel 4: De organisator de toestemming te geven tot het schenken van alcoholische dranken en specifiek te wijzen op de regelgeving om geen alcoholische dranken te schenken aan jongeren onder de 16 jaar. De organisator dient hier actief op te controleren (bv. door bandjes).
Artikel 5: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Vrije tijd
Noodplanning
Organisator: Mariaschool Grobbendonk
Artikel 1: Toestemming te geven aan Mariaschool Grobbendonk om Kersthappening te mogen organiseren op zaterdag 10 december 2022 van 14.00 uur tot 20.00 uur.
Artikel 2: De organisator de opdracht te geven de richtlijnen vanuit noodplanning na te leven.
Artikel 3: De verantwoordelijkheid en lasten voor het afsluiten van een evenementenverzekering liggen bij de organisator zelf.
Artikel 4: Een afwijking toe te staan van de geluidsnorm voor het evenement op 10 december 2022, tot maximaal 90 dB(A)L tot maximum 20.00 uur.
Artikel 5: Deze afwijking toe te staan als aan volgende voorwaarden voldaan worden:
Gedurende het hele evenement het geluidsvolume meten;
Het gemeten geluidsvolume is gedurende het hele evenement zichtbaar voor de persoon die het volume bedient;
Het gemeten geluidsvolume wordt voor de ganse duur van de activiteit bewaard;
Team Uitvoering & Onderhoud
Team Vrije tijd
Noodplanning
Organisator: Mariaschool Grobbendonk
Artikel 1: Toestemming te geven aan team Vrije tijd om 4 jarig bestaan wekelijkse markt te organiseren op 25 augustus 2022 van 08.00 uur tot 13.00 uur.
Artikel 2: De organisator de opdracht te geven de richtlijnen vanuit noodplanning na te leven.
Artikel 3: De verantwoordelijkheid en lasten voor het afsluiten van een evenementenverzekering liggen bij de organisator zelf.
Artikel 4: Een afwijking toe te staan van de geluidsnorm voor het evenement op 25 augustus 2022, tot maximaal 95 dB(A)L tot maximum 13.00 uur.
Artikel 5: Deze afwijking toe te staan als aan volgende voorwaarden voldaan worden:
Gedurende het hele evenement het geluidsvolume meten;
Het gemeten geluidsvolume is gedurende het hele evenement zichtbaar voor de persoon die het volume bedient;
Het gemeten geluidsvolume wordt voor de ganse duur van de activiteit bewaard.
Team Ruimte & Vergunningen
Team Uitvoering & Onderhoud
Team Vrije tijd
Team Financieel Management
Team Informatie & Communicatie
Noodplanning
Artikel 1: Goedkeuring tot plaatsing van de gevraagde buurtbanken.
Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Teamleider Zorg & Gezondheid
Teamleider Ruimte & Vergunningen
Financieel directeur
Artikel 1: Het college van burgemeester en schepen keurt de afsprakennota voor het pilootproject in BS De Wijngaard in het kader van het decreet BOA, toegevoegd als bijlage, goed.
Artikel 1: Kennisname van het feedbackrapport van de kwartaalrapportering 2 van 2022 waarvan het detail in bijlage wordt toegevoegd.
Artikel 1: De inschrijvers G-COMPANY BELGIE en Localyse Belgium voldoen aan de criteria van de kwalitatieve selectie en worden geselecteerd.
Artikel 2: De offertes van Localyse Belgium en G-COMPANY BELGIE worden als volledig en regelmatig beschouwd.
Artikel 3: Goedkeuring wordt verleend aan het verslag van nazicht van de offertes (inclusief een samenvatting van de onderhandelingsfases) van 25 juli 2022, opgesteld door team Financieel Management.
Artikel 4: De opdracht “Vernieuwing Google-platform” wordt gegund aan de economisch meest voordelige bieder (op basis van de beste prijs-kwaliteitsverhouding), zijnde G-COMPANY BELGIE, Schaliënhoevedreef 20T te 2800 Mechelen tegen het nagerekende en verbeterde offertebedrag van € 64.202,96 excl. btw of € 77.685,58 incl. 21% btw.
Artikel 5: De uitvoering moet gebeuren overeenkomstig de lastvoorwaarden vastgelegd in het bestek met nr. SVG/2022/110.
Artikel 6: De betaling zal gebeuren met het krediet ingeschreven in het exploitatiebudget van 2022, op budgetcode 6140200/IO/0119/01 (actie/raming AC000156/MJP000207) en in het budget van de volgende jaren.
Artikel 7: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Informatie & Communicatie
Artikel 1: Goedkeuring wordt verleend aan vorderingsstaat 3 (01/03/2022 - 31/03/2022) van V & V - INFRA BVBA, Industriepark 20, Industriezone Webbekom 1048 te 3290 Diest voor de opdracht “We investeren in de heraanleg van de Nijlsebaan. studie Nierrijk - Nijlsebaan” voor een bedrag van 55.526,63 euro inclusief BTW.
Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Ruimte & Vergunningen
Team Financieel Management
Infrabo
V&V Infra NV
Artikel 1: Goedkeuring wordt verleend aan vorderingsstaat 3 (01/04/2022 - 30/04/2022) van V & V - INFRA BVBA, Industriepark 20, Industriezone Webbekom 1048 te 3290 Diest voor de opdracht “We investeren in de heraanleg van de Nijlsebaan. studie Nierrijk - Nijlsebaan” voor een bedrag van 61.622,31 euro inclusief BTW.
Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Ruimte & Vergunningen
Team Financieel Management
Infrabo
V&V Infra NV
Artikel 1: De inschrijvers Jeremy Willemsens Tuinmachines en Van Dyck Marcel Belgium voldoen aan de criteria van de kwalitatieve selectie en worden geselecteerd.
Artikel 2: De offertes van Van Dyck Marcel Belgium en Jeremy Willemsens Tuinmachines worden als volledig en regelmatig beschouwd.
Artikel 3: Goedkeuring wordt verleend aan het verslag van nazicht van de offertes van 27 juli 2022, opgesteld door de ontwerper.
Artikel 4: De opdracht “Zitgrasmaaier met maaidek” wordt gegund aan de economisch meest voordelige bieder (op basis van de beste prijs-kwaliteitsverhouding), zijnde Van Dyck Marcel Belgium, Provinciebaan 79 te 2235 Houtvenne tegen het nagerekende en verbeterde offertebedrag van € 62.680,92 excl. btw of € 75.843,91 incl. 21% btw. De leveringstermijn wordt vastgesteld op 110 kalenderdagen.
Artikel 5: De uitvoering moet gebeuren overeenkomstig de lastvoorwaarden vastgelegd in het bestek met nr. SVG/2022/097.
Artikel 6: De betaling zal gebeuren met het krediet ingeschreven in het investeringsbudget van 2022, op budgetcode 2410000/IO/0119/00 (actie/raming AC000559/MJP001844).
Artikel 7: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Uitvoering & Onderhoud
Artikel 1: Goedkeuring van de kosten van 21 juli 2022 tot en met 4 augustus 2022.
Artikel 1: Goedkeuring van de bestellijst exploitatie van 4 augustus mei 2022.
Artikel 2: Goedkeuring van de bestellijst investering van 4 augustus mei 2022.