Mon 11/10/2021 - 17:00 Vlierenberg
Artikel 1: De notulen van het vast bureau van 4 oktober 2021 worden goedgekeurd.
Artikel 1: Kennis te nemen van de gunning van de collectieve hospitalisatieverzekering aan Ethias (in partnerschap met MedExcel) voor een periode van 4 jaar (2022-2025).
Artikel 2: Opdracht te geven om de overgang richting Ethias in goede banen te leiden en de betrokken personeelsleden in te lichten omtrent de wijzigingen per 1 januari 2022 met betrekking tot de collectieve hospitalisatieverzekering.
Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Financieel Management
Artikel 1: Het vast bureau gaat akkoord met de intrekking van de erkenning van Poetsdienst OCMW Grobbendonk en dient een verzoek tot intrekking in bij het Agentschap Thuiszorg.
Artikel 1: Goedkeuring wordt verleend aan het gunningsvoorstel, opgesteld door team Financieel Management.
Artikel 2: Het verslag van nazicht van de offertes in bijlage maakt integraal deel uit van deze beslissing.
Artikel 3: De opdracht “Bereiding en levering van maaltijden van woonzorgcentrum De Wijngaard, restaurant lokaal dienstencentrum en maaltijden aan huis” wordt gegund aan de economisch meest voordelige (op basis van de beste prijs-kwaliteitsverhouding) bieders, zijnde:
* Perceel 1 (Bereiding en levering van maaltijden voor het woonzorgcentrum De Wijngaard): COMPASS GROUP BELGILUX SA, Chaussee De Haecht 1179 te 1130 Haeren (Bruxelles), tegen het nagerekende offertebedrag van € 237.615,00 excl. btw of € 251.871,90 incl. 6% btw;
* Perceel 2 (Bereiding en levering maaltijden Lokaal Dienstencentrum (LDC)): COMPASS GROUP BELGILUX SA, Chaussee De Haecht 1179 te 1130 Haeren (Bruxelles), tegen het nagerekende offertebedrag van € 25.792,00 excl. btw of € 27.339,52 incl. 6% btw;
* Perceel 3 (Bereiding en levering van maaltijden aan huis): COMPASS GROUP BELGILUX SA, Chaussee De Haecht 1179 te 1130 Haeren (Bruxelles), tegen het onderhandelde bedrag van € 133.333,20 excl. btw of € 141.333,19 incl. 6% btw.
Artikel 4: De uitvoering moet gebeuren overeenkomstig de lastvoorwaarden vastgelegd in het bestek met nr. FIN/2021/085.
Artikel 5: De betaling betreffende perceel 1 zal gebeuren met het krediet ingeschreven in het MJP van 2021 - 2025, op het transactiekrediet 6140200/SA/0953 (actie/raming AC000211/MJP001056)
Artikel 6: De betaling betreffende perceel 2 zal gebeuren met het krediet ingeschreven in het MJP van 2021 - 2025, op het transactiekrediet 6000000/SA/0951 (actie/raming AC000186/MJP000620).
Artikel 7: De betaling betreffende perceel 3 zal gebeuren met het krediet ingeschreven in het MJP van 2021 - 2025, op het transactiekrediet 6000000/SA/0946 (actie/raming AC000191/MJP00638).
Artikel 8: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Zorg & Gezondheid
Artikel 1: Goedkeuring van de opbrengsten van 2021001918 tot en met 2021001924.
Artikel 1: Goedkeuring van de bestellijst van 11 oktober 2021.
Artikel 1: Goedkeuring van de kosten van 1 oktober 2021 tot en met 7 oktober 2021.