Terug College van burgemeester en schepenen

Mon 22/01/2024 - 13:30 Vlierenberg

C-punt

Team Informatie en Communicatie

D-punt

Team Secretariaat

Geen soort gekozen

Team Secretariaat

Team Ruimte en Vergunningen

  • Het college van burgemeester en schepenen levert de vergunning af aan mevrouw Tycho Cootjans voor het bouwen van een halfopen eengezinswoning met garage, met als adres Dobbelhoefweg 2L, 2280 Grobbendonk. Kadastraal is het perceel gekend als afdeling 1 sectie B nr. 130A2.

    De volgende stedenbouwkundige handelingen worden vergund: het bouwen van een halfopen eengezinswoning met garage.

    De vergunning wordt afgegeven onder volgende voorwaarden:

    Voorwaarden stedenbouwkundige handelingen:

    • De voorwaarden uit volgende adviezen dienen gevolgd te worden:

    -            Pidpa Drinkwater dd. 6 december 2023

    -            Fluvius dd. 2 januari 2024

    • De hemelwaterput dient een minimale inhoud te hebben van 13.955 liter.
    • Het opgevangen hemelwater dient ten minste hergebruikt te worden voor het spoelen van de toiletten, de wasmachine en een buitenkraantje.
    • De verharding dient uitgevoerd te worden in waterdoorlatende materialen of materialen toegepast met brede voeg. Waterdichte vlakken zijn enkel toegelaten voor de verharding van het terras.
    • De start en beëindiging van de werken dienen verplicht ingegeven te worden in het omgevingsloket.
    • De vergunning wordt verleend onder voorbehoud van eventuele burgerlijke rechten. Betwistingen omtrent burgerlijke rechten vallen onder de bevoegdheden van de gewone rechtbanken.
    • Op de hemelwaterput dient een operationele pompinstallatie aangesloten te worden, die het gebruik van het opgevangen hemelwater mogelijk maakt, voor de ingebruikname van het gebouw.
    • Het hemelwater, voortkomende van de niet-waterdoorlatende verhardingen, dient te infiltreren op eigen terrein in de naastliggende graszone en aanplanting.
    • Het is verboden een bronbemaling uit te voeren zonder voorafgaandelijke toelating. Bronbemalingen worden gemeld in het kader van de Vlarem-wetgeving via het omgevingsloket. Het grondwater dat onttrokken wordt, moet zoveel mogelijk terug in de grond worden ingebracht buiten de onttrekkingszone via infiltratieputten, infiltratiebekkens of infiltratiegrachten. Indien dit onmogelijk is, kan het water geloosd worden in de baangracht of een nabijgelegen beek. Debieten hoger dan 10 m³/uur mogen niet geloosd worden in openbare rioleringen tenzij hiervoor toelating wordt gegeven door Aquafin nv. De bouwheer is verantwoordelijk voor de berokkende schade aan o.m. aanpalende constructies ten gevolge van het verlagen van de grondwaterspiegel.
    • Indien voor het verwezenlijken van de vergunde werken een bronbemaling overeenkomstig VLAREM-rubrieken 53.2.1 a), rubriek 53.2.2.a) of rubriek 53.2.2.2.b) noodzakelijk is, dan zijn de werken pas uitvoerbaar na aktename van de melding voor de bronbemaling.
    • Het is verboden zonder toelating van de burgemeester enig deel van het openbaar domein in te nemen of te belemmeren door er materialen, steigers of om het even welke andere voorwerpen achter te laten. Het is tevens verboden voorwerpen op het openbaar domein te werpen, te plaatsen of achter te laten, die door hun val of andere wijze kunnen schaden.
    • De verkeersveiligheid in de schoolomgeving is voor ons topprioriteit. Om deze reden ondertekende Grobbendonk het Charter Werftransport (i.s.m. Bouwunie, Confederatie Bouw en FEMA). Dit charter stelt dat er geen werftransport mag gebeuren in de schoolomgeving tijdens de begin- en einduren van de scholen. (elke schooldag van 8.15u tot 8.45u en van 15.30u tot 16.15u m.u.v. woensdag 11.45u – 12.15u en vrijdag van 14.45u – 16.15u). Gelieve ook eventuele leveranciers en onderaannemers hiervan te verwittigen.

     

    Deze vergunning stelt de aanvrager niet vrij van het aanvragen en verkrijgen van eventuele andere vergunningen of machtigingen, als die nodig zouden zijn.

  • Artikel 1: Het college van burgemeester en schepenen verleent gunstig advies voor dossiernummer OMV_2023143262, ingediend door Tom Develter uit naam van ANTWERP EXPRESS PORT NV betreffende het plaatsen van een geluidsscherm gelegen Industrieweg 36A. Kadastraal is het perceel gekend als afdeling 1 sectie B nrs. 657E2 en 657Z.

    Het college van burgemeester en schepenen merkt op dat de schermen worden verankerd in de bodem waarin tevens ook de verankering van de oevers van het kanaal gelegen zijn. Het is noodzakelijk vóór de start van de werken na te gaan of er geen interferenties zijn tussen beide verankeringen.

  • Nadat Marianne Verhaert, burgemeester, ingevolge art. 27 DLB, de zitting verlaten heeft.

    Het perceel komt in aanmerking voor het bouwen van een eengezinswoning in halfopen bebouwing conform bijgevoegd plan en met als voorwaarden:

    - De nodige adviezen worden opgevraagd tijdens de procedure van de aanvraag tot omgevingsvergunning. De aanvrager dient te voldoen aan de voorwaarden opgenomen in deze adviezen en ramingen.

    - Bij een eventueel te organiseren openbaar onderzoek zal er rekening gehouden worden met gegronde bezwaarschriften.

    - Het advies van dienst Integraal Waterbeleid Provincie Antwerpen van 22 december 2023 moet nageleefd worden.

    - Het is voor gekoppelde bebouwing verplicht hetzelfde vloerpeil, kroonlijsthoogte en nokhoogte te hanteren volgens de eerst vergunde woning.

    - De algemene bouwverordening, goedgekeurd door bestendige deputatie op 8 februari 2018, is van toepassing en de aanvraag tot een omgevingsvergunning voor het bouwen van een eengezinswoning in halfopen bebouwing dient hieraan te voldoen.

    - Het Besluit van de Vlaamse Regering van 10 februari 2023 houdende vaststelling van de gewestelijke stedenbouwkundige verordening inzake hemelwater moet nageleefd worden.

  • Nadat Marianne Verhaert, burgemeester, ingevolge art. 27 DLB, de zitting verlaten heeft.

    Het perceel komt in aanmerking voor het bouwen van één eengezinswoning in halfopen bebouwing conform bijgevoegd plan en met als voorwaarden:

    - De nodige adviezen worden opgevraagd tijdens de procedure van de aanvraag tot omgevingsvergunning. De aanvrager dient te voldoen aan de voorwaarden opgenomen in deze adviezen en ramingen.

    - Bij een eventueel te organiseren openbaar onderzoek zal er rekening gehouden worden met gegronde bezwaarschriften.

    - Het advies van dienst Integraal Waterbeleid Provincie Antwerpen van 22 december 2023 moet nageleefd worden.

    - Het is voor gekoppelde bebouwing verplicht hetzelfde vloerpeil, kroonlijsthoogte en nokhoogte te hanteren volgens de eerst vergunde woning.

    - De algemene bouwverordening, goedgekeurd door bestendige deputatie op 8 februari 2018, is van toepassing en de aanvraag tot een omgevingsvergunning voor het bouwen van een eengezinswoning in halfopen bebouwing dient hieraan te voldoen.

    - Het Besluit van de Vlaamse Regering van 10 februari 2023 houdende vaststelling van de gewestelijke stedenbouwkundige verordening inzake hemelwater dient nageleefd te worden. 

  • Beleidsplan Ruimte Herentals - advies

    Artikel 1: Het College van Burgemeester en Schepenen neemt kennis van de ontwerp Beleidsplan Ruimte en Mobiliteit Herentals.

    Artikel 2: Het College van Burgemeester en Schepenen formuleert een genuanceerd advies zoals hierboven aangegeven.

    Artikel 3: Het College van Burgemeester en Schepenen vraagt aan de Stad Herentals om betrokken te worden bij het ruimtelijk onderzoek voor de uitwerking van een gedetailleerd beleidskader voor de bedrijventerreinen, aangezien de bedrijvenzones ter hoogte van de N13 en Wolfstee/Klein Gent een grensoverschrijdend ruimtelijk geheel vormen met de gemeente Grobbendonk. Een beleidsmatige afstemming tussen de Stad Herentals en de gemeente Grobbendonk lijkt hier aangewezen.

    Artikel 4: Gino Verbiest, beleidsdeskundige Ruimtelijke Planning, af te vaardigen naar het overleg over het voorontwerp-beleidsplan met het departement en het provinciebestuur op donderdag 25 januari 2024 om 10 uur in het Administratief Centrum in Herentals.

  • Artikel 1: De opdracht “Aanleg fietspad en riolering langsheen N13, deel Nijlen - E313” wordt voorlopig opgeleverd.
    Artikel 2: De eerste helft van borgtocht nr. CRMW024.146 (Borgstellingskas: Belfius Bank nv) van € 271.730,00 mag worden vrijgegeven.
    Artikel 3: Tevens mag de aanvullende borgtocht nr. CRMW024.146 (Borgstellingskas: Belfius Bank nv) van € 96.860,00 volledig worden vrijgegeven.
    Artikel 4: Ook de tweede aanvullende borgtocht nr. CRMW024.146 (Borgstellingskas: Belfius Bank nv) van € 42.480,00 mag volledig worden vrijgegeven.
    Artikel 5: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
    Team Financieel Management
    Team Ruimte & Vergunningen
    Fluvius
    Anteagroup

  • Artikel 1: Goedkeuring wordt verleend aan vorderingsstaat 3 (01/11/2023 - 30/11/2023) van bvba Wegenbouw Vangeel, Bleukenlaan 19 te 2300 Turnhout voor de opdracht “Sanering Kleine beek + heraanaanleg Stationlei fietspad” voor een bedrag van € 67.211,09 excl. btw of € 81.325,42 incl. 21% btw, waardoor de werken een bedrag bereiken van € 153.014,38 excl. btw of € 185.147,40 incl. 21% btw. Een deel van de kostprijs wordt gesubsidieerd door provincie Antwerpen, 2000 Antwerpen.

    Artikel 2: De betaling zal gebeuren met het krediet ingeschreven in het investeringsbudget van 2024, op budgetcode 2240007/OM/0200 (actie/raming AC000300/MJP000310).

    Artikel 3: De factuur en de vorderingsstaat worden voor betaling overgemaakt aan de het team Financieel Management.

    Artikel 4: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Financieel Management

    Team Ruimte & Vergunningen

    Aquafin

    Fluvius

    Jonckeere BVBA

Team Vrije tijd

  • Artikel 1: Het college van burgemeester en schepenen geeft toestemming voor de organisatie van Toeren om te loeren - WAK dat aanvangt 3 mei 2024 19.00 uur en eindigt op 3 mei 2024 om 23.00 uur in de Volle Vaart. De atelierroute wordt georganiseerd op 4 en 5 mei 2024 van 10.00 uur tot 18.00 uur in samenwerking met Vorselaar. 

    Artikel 2: De organisator de toestemming te geven tot het schenken van alcoholische dranken en specifiek te wijzen op de regelgeving om geen alcoholische dranken te schenken aan jongeren onder de 16 jaar. De organisator dient hier actief op te controleren (bv. door bandjes). 

    Artikel 3: Een afwijking toe te staan van de geluidsnorm voor het evenement op 3 mei 2023 van 19.00 uur tot maximaal 23.00 uur tot maximaal 95 dB(A)L. 

    Artikel 4: Deze afwijking toe te staan als aan volgende voorwaarden voldaan worden:

    • Gedurende het hele evenement het geluidsvolume meten;
    • Het gemeten geluidsvolume is gedurende het hele evenement zichtbaar voor de persoon die het volume bedient;
    • Het gemeten geluidsvolume wordt voor de ganse duur van de activiteit bewaard.

    Artikel 5: De organisator op te dragen de richtlijnen van noodplanning te volgen. 

    Artikel 6: De opbrengst van de uitbating van de toog wordt verdeeld onder de verenigingen die de toog uitbaten en mee helpen de zaal klaar te zetten en decoreren.

    Artikel 7: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Noodplanning

    Team Financieel Management

  • Artikel 1: Het college van burgemeester en schepenen geeft toestemming voor de organisatie van Rommelmarkt-Avondmarkt die aanvangt 13 april 2024 17.00 uur en eindigt op 14 april 2024 18.00 uur.

    Artikel 2: De organisator op te dragen de richtlijnen van noodplanning te volgen.

    Artikel 3: Van zaterdag 13 april - 12.00 uur tot zondag 14 april 2024 - 20.00 uur zullen aangepaste verkeersmaatregelen gelden in de Kasteeldreef en Berkendreef, zijnde:
    - beide straten zullen afgesloten worden voor het gemotoriseerd verkeer.
    - in beide straten zal een parkeerverbod ingericht worden.

    Artikel 4: Artikel 3 geldt niet voor de motorvoertuigen van politie, hulpdiensten, brandweer en de dringend opgeroepen geneesheren.
    Artikel 5: Deze maatregelen zullen gesignaleerd worden met:

    - een afzethek met C3 bord, onderbord M3 (uitgezonderd fietsers en bromfietsers klasse A) en onderbord "uitgezonderd hulpdiensten"

    • aan het kruispunt Dorp/Kasteeldreef
    • aan het kruispunt Kasteeldreef/Berkendreef
    • aan het kruispunt Lindelaan/Berkendreef Kasteeldreef/Berkendreef

    - een afzethek met F45 bord, onderbord M3 (uitgezonderd fietsers en bromfietsers klasse A) en onderbord "uitgezonderd plaatselijk verkeer"

    • aan het kruispunt Nieuwbaan/Berkendreef

    - E3-bord met onderbord GXa volgens bijgevoegd plan.

    Artikel 6: Aan de organisator wordt gevraagd om de geleverde afzethekken volgens het goedgekeurde plan te plaatsen bij aanvang van het evenement en na afloop terug te verwijderen en de straat vrij te maken.

    Artikel 7: De bewoners van de betrokken straten dienen schriftelijk verwittigd te worden van het evenement en de ermee gepaard gaande hinder. De organisator dient een voorbeeldbrief te bezorgen aan team Vrije tijd.

    Artikel 8: Dit politiereglement zal in de gemeente bekendgemaakt worden overeenkomstig het decreet lokaal bestuur.

    Artikel 9: Afschriften ervan zullen overgemaakt worden aan de griffies van de correctionele en politierechtbank van Turnhout.

    Artikel 10: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Ruimte & Vergunningen
    Team Uitvoering & Onderhoud
    Team Financieel Management
    Team Vrije tijd
    Wijkpost politie
    Brandweer zone Kempen
    Noodplanningsambtenaar
    Kapitein brandweer
    Team Informatie & Communicatie
    Team Secretariaat
    Betrokkene

  • Artikel 1: Het college van burgemeester en schepenen geeft toestemming aan de betrokkene voor de organisatie van "Pannenkoekendag" dat plaatsvindt in de parochiezaal van Bouwel en aanvangt op 13 oktober 2024 11.00 uur en eindigt op 13 oktober 2024 18.00 uur.
    Artikel 2: De organisatie éénmalig de toestemming te geven voor het organiseren van een tombola.
    Artikel 3: De organisator de toestemming te geven tot het schenken van alcoholische dranken en specifiek te wijzen op de regelgeving om geen alcoholische dranken te schenken aan jongeren onder de 16 jaar. De organisator dient hier actief op te controleren (bv. door bandjes).
    Artikel 4: De organisator de opdracht te geven de richtlijnen vanuit noodplanning na te leven.
    Artikel 5: De verantwoordelijkheid en lasten voor het afsluiten van een evenementenverzekering liggen bij de organisator zelf.
    Artikel 6: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
    Noodplanning
    Betrokkene

  • Artikel 1: Het college van burgemeester en schepenen geeft toestemming aan de betrokkene voor de organisatie van "Bingoavond" dat plaatsvindt in de Volle Vaart en aanvangt op 15 maart 2024 18.00 uur en eindigt op 16 maart 2024 00.00 uur.
    Artikel 2: De organisatie toestemming te geven tot het organiseren van een occasionele tombola.
    Artikel 3: De organisator de toestemming te geven tot het schenken van alcoholische dranken en specifiek te wijzen op de regelgeving om geen alcoholische dranken te schenken aan jongeren onder de 16 jaar. De organisator dient hier actief op te controleren (bv. door bandjes).
    Artikel 4: De organisator op te dragen de richtlijnen van noodplanning te volgen.
    Artikel 5: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
    Noodplanning
    Betrokkene

  • Artikel 1: Het college van burgemeester en schepenen geeft toestemming aan de betrokkene voor de organisatie van "Restaurantdag WTC Donatusvrienden Bouwel" dat plaatsvindt in de parochiezaal van Bouwel en aanvangt op 18 augustus 2024 12.00 uur en eindigt op 18 augustus 2024 18.00 uur.
    Artikel 2: De organisator de toestemming te geven tot het schenken van alcoholische dranken en specifiek te wijzen op de regelgeving om geen alcoholische dranken te schenken aan jongeren onder de 16 jaar. De organisator dient hier actief op te controleren (bv. door bandjes).
    Artikel 3: De organisator de opdracht te geven de richtlijnen vanuit noodplanning na te leven.
    Artikel 4: De verantwoordelijkheid en lasten voor het afsluiten van een evenementenverzekering liggen bij de organisator zelf.
    Artikel 5: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
    Noodplanning
    Betrokkene

  • Artikel 1: Het college van burgemeester en schepenen geeft toestemming voor de organisatie van Sinterklaasconcert dat aanvangt 30 november 2024 10.30 uur en eindigt op 30 november 2024 11.30 uur in de Volle Vaart. 

    Artikel 2: De organisator op te dragen de richtlijnen van noodplanning te volgen.

    Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Noodplanning

    Organisator 

  • Artikel 1: Het college van burgemeester en schepenen geeft toestemming voor de organisatie van Fotosalon 2024 dat aanvangt 1 maart 2024 00.00 uur en eindigt op 3 maart 2024 00.00 uur in de Volle Vaart.

    Artikel 2: De organisator de toestemming te geven tot het schenken van alcoholische dranken en specifiek te wijzen op de regelgeving om geen alcoholische dranken te schenken aan jongeren onder de 16 jaar. De organisator dient hier actief op te controleren (bv. door bandjes). 

    Artikel 3: De organisator op te dragen de richtlijnen van noodplanning te volgen. 

    Artikel 4: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Organisator

    Noodplanning 

Team Welzijn

Team HRM

Team Financieel Management

  • Artikel 1: De inschrijver Bloomingfeld Belgium bv wordt niet geselecteerd.
    Artikel 2: De inschrijver 1komma618 (Vanheddegem Didier bvba) voldoet aan de criteria van de kwalitatieve selectie en wordt geselecteerd.
    Artikel 3: De offerte van 1komma618 (Vanheddegem Didier bvba) wordt als volledig en regelmatig beschouwd.
    Artikel 4: Goedkeuring wordt verleend aan het verslag van nazicht van de offertes van 15 januari 2024, opgesteld door team Financieel Management.
    Artikel 5: De opdracht “Externe ondersteuning deskundige omgevingsdossiers en Vlaamse Codex Ruimtelijke Ordening” wordt gegund aan de firma met de enige regelmatige offerte (op basis van de beste prijs-kwaliteitsverhouding), zijnde 1komma618 (Vanheddegem Didier bvba), Scheidestraat 36 te 9400 Ninove tegen het nagerekende offertebedrag van € 114.000,00 excl. btw of € 137.940,00 incl. 21% BTW of 1.200 uren aan een uurtarief van 95,00 euro excl. BTW.
    Artikel 6: De uitvoering moet gebeuren overeenkomstig de lastvoorwaarden vastgelegd in het bestek met nr. FIM-SVG-2023-199.

    Artikel 7: Een kredietverschuiving van MJP000853, lonen contractuelen team R&V, dient geboekt te worden naar MJP001031, ondersteuning team R&V voor 21.780,00 euro.

    Artikel 8: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
    Team Ruimte & Vergunningen

    Team Financieel Management

    Team HRM

  • Artikel 1: Goedkeuring van de bestellijst exploitatie van 22 januari 2024.

  • Artikel 1: Goedkeuring van de opbrengsten van 2023016770 tot en met 2023016786 (2023) en van 2024000041 tot en met 2024000163 (2024).

  • Artikel 1: Goedkeuring van de kosten van 12 januari 2024 tot en met 18 januari 2024 (2023-2024).

Onderwijs

  • Artikel 1: Betrokkene, Kretbosstraat 56A te 2280 Grobbendonk, neemt 12/24 lestijden loopbaanonderbreking medische bijstand in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk voor de periode van 1 januari 2024 t.e.m. 31 maart 2024.

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
    KLIM-OP Bouwel

  • Artikel 1: Betrokkene, Capuynestraat 23 te 2288 Bouwel, is afwezig in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk voor de periode van 16 januari 2024 tot en met 9 februari 2024.
    Artikel 2: Betrokkene, Capuynestraat 23 te 2288 Bouwel, is afwezig in de gemeentelijke basisschool Bouwel voor de periode van 16 januari 2024 tot en met 9 februari 2024.
    Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
    KLIM-OP Bouwel

  • L.V.D. - ziekteverlof - kennisname

    Artikel 1: Betrokkene, Hovenierstraat 12 te 2280 Grobbendonk, is afwezig in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk wegens ziekte vanaf 8 januari 2024 tot en met 30 juni 2024.
    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
    KLIM-OP Bouwel

  • Artikel 1: Betrokkene, Heidelaan 4A te 2280 Grobbendonk, is afwezig in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk wegens ziekte vanaf 23 december 2023 tot en met 30 juni 2024.
    Artikel 2: Betrokkene, Heidelaan 4A te 2280 Grobbendonk, is afwezig in de gemeentelijke basisschool Bouwel wegens ziekte vanaf 23 december 2023 tot en met 30 juni 2024.
    Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
    KLIM-OP Bouwel

  • Artikel 1: Betrokkene 1, Riemenstraat 24G te 2290 Vorselaar, wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer voor 2/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Bouwel ter vervanging van betrokkene 2, Berkendreef 33 te 2288 Bouwel, vanaf 1 september 2023 t.e.m. einde loopbaanonderbreking van deze laatste.

    Artikel 2: Betrokkene 1, Riemenstraat 24G te 2290 Vorselaar, wordt tijdelijk aangesteld als zorgcoördinator voor 1/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Bouwel, vanuit de extra puntenenveloppe op SG niveau van 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.

    Artikel 3: Betrokkene 1, Riemenstraat 24G te 2290 Vorselaar, wordt tijdelijk aangesteld als zorgcoördinator voor 1/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Bouwel, van 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.

    Artikel 4: Betrokkene 1, Riemenstraat 24G te 2290 Vorselaar, wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer voor 12/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 3, Heidelaan 4A te 2280 Grobbendonk die afwezig is wegens ziekte van 23 december 2023 t.e.m. 30 juni 2024.

    Artikel 5: Betrokkene 1, Riemenstraat 24G te 2290 Vorselaar, wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer voor 2/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 4, Capuynestraat 23 te 2288 Bouwel die 10/24 TAO neemt voor het schooljaar 2023 – 2024.

    Artikel 6: Betrokkene 1, Riemenstraat 24G te 2290 Vorselaar, wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer aanvangsbegeleiding voor 3/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 5, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk die 3/24 TAO neemt voor de periode van 8 januari 2024 t.e.m. 14 april 2024.

    Artikel 7: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
    KLIM-OP Bouwel

  • Artikel 1: Betrokkene 1, Molenstraat 200 te 2490 Balen, wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer voor 12/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 2, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, die 18/24 TAO neemt voor de periode van 1 september 2023 t.e.m. 22 december 2023.

    Artikel 2: Betrokkene 1, Molenstraat 200 te 2490 Balen, wordt tijdelijk aangesteld als beleidsondersteuner voor 8/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk, ter vervanging van betrokkene 2, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, die afwezig is wegens ziekte van 16 oktober 2023 t.e.m. 27 oktober 2023.
    Artikel 3: Betrokkene 1, Molenstraat 200 te 2490 Balen, wordt tijdelijk aangesteld als ICT-coördinator voor 4/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk, ter vervanging van betrokkene 2, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, die afwezig is wegens ziekte van 16 oktober 2023 t.e.m. 27 oktober 2023.
    Artikel 4: Betrokkene 1, Molenstraat 200 te 2490 Balen, wordt tijdelijk aangesteld als ICT-coördinator voor 3/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk, ter vervanging van betrokkene 2, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, die afwezig is wegens ziekte van 16 oktober 2023 t.e.m. 27 oktober 2023.
    Artikel 5: Betrokkene 1, Molenstraat 200 te 2490 Balen, wordt tijdelijk aangesteld als ICT-coördinator voor 4/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Bouwel, ter vervanging van betrokkene 2, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, die afwezig is wegens ziekte van 16 oktober 2023 t.e.m. 27 oktober 2023.
    Artikel 6: Betrokkene 1, Molenstraat 200 te 2490 Balen, wordt tijdelijk aangesteld als ICT-coördinator voor 1/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Bouwel, ter vervanging van betrokkene 2, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, die afwezig is wegens ziekte van 16 oktober 2023 t.e.m. 27 oktober 2023.
    Artikel 7: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
    KLIM-OP Bouwel

  • Artikel 1: Betrokkene 1, Merellaan 10A te 2288 Bouwel, wordt tijdelijk aangesteld als kleuteronderwijzer voor 8/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Bouwel, ter vervanging van de deeltijdse loopbaanonderbreking van betrokkene 2, Kapelstraat 18 te 2242 Pulderbos, vanaf 1 september 2023 t.e.m. einde loopbaanonderbreking van deze laatste.
    Artikel 2: Betrokkene 1, Merellaan 10A te 2288 Bouwel, wordt tijdelijk aangesteld als beleidsondersteuner voor 1/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Bouwel, vanaf 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.
    Artikel 3: Betrokkene 1, Merellaan 10A te 2288 Bouwel, wordt tijdelijk aangesteld als beleidsondersteuner voor 3/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Bouwel, voor de periode van 8 januari 2024 t.e.m. 14 april 2024
    Artikel 4: Betrokkene 1, Merellaan 10A te 2288 Bouwel, wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer voor 6/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 3, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk die 18/24 TAO neemt van 23 december 2023 tot en met 14 april 2024.
    Artikel 5: Betrokkene 1, Merellaan 10A te 2288 Bouwel, wordt tijdelijk aangesteld als kleuteronderwijzer voor 2/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 4, Fabiolalaan 32 te 2280 Grobbendonk die TAO neemt voor de periode van 16 oktober 2023 t.e.m. 30 juni 2024.
    Artikel 6: Betrokkene 1, Merellaan 10A te 2288 Bouwel, wordt tijdelijk aangesteld als kleuteronderwijzer uren Oekraïne voor 2/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk voor de periode 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.
    Artikel 7: Betrokkene 1, Merellaan 10A te 2288 Bouwel, wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer ondersteuning kerntaak van de leerkracht voor 3/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 3, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk die 3/24 TAO neemt van 8 januari 2024 tot en met 14 april 2024.
    Artikel 8: Betrokkene 1, Merellaan 10A te 2288 Bouwel, wordt tijdelijk aangesteld als beleidsondersteuner voor 1/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk, voor de periode van 8 januari 2024 tot en met 14 april 2024
    Artikel 9: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
    KLIM-OP Bouwel

  • Artikel 1: Betrokkene 1, Oude Geelsebaan 61 te 2431 Veerle - Laakdal, wordt tijdelijk aangesteld als kleuteronderwijzer voor 2/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 2, Fabiolalaan 32 te 2280 Grobbendonk die TAO neemt voor de periode van 16 oktober 2023 t.e.m. 30 juni 2024.
    Artikel 2: Betrokkene 1, Oude Geelsebaan 61 te 2431 Veerle - Laakdal, wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer (G)AN voor 2/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk voor de periode vanaf 16 oktober 2023 t.e.m. 30 juni 2024.
    Artikel 3: Betrokkene 1, Oude Geelsebaan 61 te 2431 Veerle - Laakdal, wordt tijdelijk aangesteld als kleuteronderwijzer voor 12/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 3, Kretbosstraat 56A te 2280 Grobbendonk, van 1 januari 2024 t.e.m. 31 maart 2024.
    Artikel 4: Betrokkene 1, Oude Geelsebaan 61 te 2431 Veerle - Laakdal, wordt tijdelijk aangesteld als zorgcoördinator voor 8/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk, vanaf 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.
    Artikel 5: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
    KLIM-OP Bouwel

  • Artikel 1: Betrokkene 1, Ter Voort 43 te 2260 Westerlo, wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer voor 12/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 2, Quinten Matsyslaan 80 te 2280 Grobbendonk, vanaf 1 september 2023 t.e.m. einde loopbaanonderbreking van deze laatste.

    Artikel 2: Betrokkene 1, Ter Voort 43 te 2260 Westerlo, wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer voor 8/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 3, Capuynestraat 23 te 2288 Bouwel, die 8/24 TAO neemt vanaf 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.

    Artikel 3: Betrokkene 1, Ter Voort 43 te 2260 Westerlo, wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer voor 4/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 4, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, die 18/24 TAO neemt voor de periode van 23 december 2023 t.e.m. 14 april 2024.

    Artikel 4: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
    KLIM-OP Bouwel

  • R.d.B. – TAO – goedkeuring

    Artikel 1: Betrokkene, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, neemt voor 18/24 lestijden TAO als onderwijzer in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk voor de periode van 23 december 2023 tot en met 14 april 2024.
    Artikel 2: Betrokkene, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, neemt voor 3/24 lestijden TAO als onderwijzer aanvangsbegeleiding in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk voor de periode van 23 december 2023 tot en met 14 april 2024.
    Artikel 3: Betrokkene, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, neemt voor 3/24 lestijden TAO als onderwijzer ondersteuning kerntaak van de leerkracht in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk voor de periode van 23 december 2023 tot en met 14 april 2024.
    Artikel 4: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
    KLIM-OP Bouwel

  • Artikel 1: De beslissing van het college van burgemeester en schepenen van 27 december 2023 houdende vaste benoeming K.S. - goedkeuring in te trekken omwille van een materiële vergissing.

    Artikel 2: Betrokkene, geboren te Herentals op 2 maart 1985, wordt met ingang van 1 januari 2024 in vast verband benoemd aan het gemeentelijk basisonderwijs van Grobbendonk, in het ambt van kleuteronderwijzer voor een prestatie van:
    5/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool KLIM-OP, Bovenpad 7 – 2280 Grobbendonk.

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
    Departement Onderwijs
    KLIM-OP Bouwel
    Betrokken personeelslid


Publicaties