Terug College van burgemeester en schepenen

Mon 23/10/2023 - 13:30 Vlierenberg

C-punt

Team Informatie en Communicatie

D-punt

Team Secretariaat

Geen soort gekozen

Team Secretariaat

  • Artikel 1: Kennisname van de stand van zaken van de projectvereniging Neteland.

    Artikel 2: Bespreking van de afstemming van het beleid van de intergemeentelijke samenwerkingsverbanden op de regiowerking.

  • Dit agendapunt wordt met hoogdringendheid doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad van 24 oktober 2023 met volgend voorstel:

    Artikel 1: Goedkeuring van de agendapunten van de buitengewone algemene vergadering van Gemeentelijke Holding NV in vereffening van 13 november 2023.

    Artikel 2: De volmachtdrager wordt gemandateerd conform dit besluit te handelen en te beslissen op deze buitengewone algemene vergadering (of iedere andere datum waarop deze uitgesteld of verdaagd zou worden).

    Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Gemeentelijke Holding NV in vereffening

    Alle vertegenwoordigers

  • Artikel 1: Kennisname van de klacht inzake de hospitallsatieverzekering van MEDEXEL-ETHIAS.

    Artikel 2: Een gemotiveerd antwoord zal worden opgemaakt en ten laatste op het college van burgemeester en schepenen van 6 november 2023 ter goedkeuring worden geagendeerd alvorens te verzenden naar ABB.

  • Briefwisseling - kennisname

    Artikel 1: Kennisname van de briefwisseling.

  • Artikel 1: Kennisname van de klacht inzake 'machtsoverschrijding/machtsmisbruik om verkeersborden en cameracontrole te plaatsen zonder enige onderliggende rechtsgrond maar met misbruik van andere niet toepasbare CBS'.

    Artikel 2: Een gemotiveerd antwoord zal worden opgemaakt en ten laatste op het college van burgemeester en schepenen van 6 november 2023 ter goedkeuring worden geagendeerd alvorens te verzenden naar ABB.

Team Ruimte en Vergunningen

  • Het college van burgemeester en schepenen neemt akte van de melding ingediend door de heer Willy Van Thielen voor het uitvoeren van een tijdelijk bronbemaling, met als adres Kennedylaan 5, 2288 Grobbendonk. Kadastraal is het perceel gekend als afdeling 2 sectie A nr. 73F9 met inrichtingsnummer 20230818-0020.

    Zodat de inrichting voortaan omvat

    53.2.2°a) - Aktename

    het uitvoeren van een tijdelijke bronbemaling voor het plaatsen van een nieuwbouw met een kelder met een max. totaal debiet van 11697m³ gedurende een max. totaal periode van 90 dagen.11697 m³/jaar klasse 3 (Nieuw) -

     

    De meldingsakte wordt afgegeven onder volgende voorwaarden:

    Voorwaarden voor de exploitatie van de ingedeelde inrichtingen of activiteiten:

    Algemene voorwaarden:

    • Hoofdstuk 4.1 - algemene voorschriften

    • Hoofdstuk 4.2 – beheersing van oppervlaktewaterverontreiniging

    • Hoofdstuk 4.3 – beheersing van bodem- en grondwaterverontreiniging

    • Hoofdstuk 4.4 – beheersing van luchtverontreiniging

    • Hoofdstuk 4.5 – beheersing van geluidshinder

    • Hoofdstuk 4.6 – beheersing van hinder door licht

     

    Sectorale voorwaarden:

    • Hoofdstuk 5.53 – Winning van grondwater

     

    Bijzondere milieuvoorwaarden:

    • De exploitant dient de start- en einddatum van de bemaling te melden via het omgevingsloket.
    • Er dient een werkende geijkte debietmeter gebruikt te worden waarop steeds het opgepompte debiet kan afgelezen worden. Het type, merk en de serienummer van de debietmeter moet overgemaakt worden aan de toezichthoudende overheid.
    • De meterstanden van de bronbemaling dienen dagelijks genoteerd te worden in een logboek dat beschikbaar is op de werf.
    • Bij eventuele overlast dient de exploitant de vergunningverlenende overheid onmiddellijk in kennis te stellen.
    • De bemalingstermijn moet zo kort mogelijk gehouden worden.
    • De aandrijving van het pompstation mag niet gebeuren door middel van een verbrandingsmotor.
    • Het opgepompte grondwater dient door middel van een zandvanger behandeld te worden vooraleer het mag worden geloosd.
    • Het opgepompte grondwater dient nuttig toegepast te worden bij de uitvoering van de bouwwerken (bvb. poetswater, aanmaak beton, mortels,....).
    • De lozing van bemalingswater dient rechtstreeks te gebeuren in de openbare riolering (rioolkolk of aansluitpunt). Onrechtstreekse afstroom over de openbare weg is bijgevolg niet toegestaan.

    De meldingsakte is afhankelijk van de strikte naleving van de algemene en sectorale milieuvoorwaarden van titel II van het Vlarem. Bij wijzigingen van Vlarem wordt de exploitant geacht de meest actuele versie van de van toepassing zijnde bepalingen na te leven. De integrale en geconsolideerde tekst van titel II van het Vlarem is raadpleegbaar op de milieunavigator via de link https://navigator.emis.vito.be.

    Deze meldingsakte stelt de aanvrager niet vrij van het aanvragen en verkrijgen van eventuele andere vergunningen of machtigingen, als die nodig zouden zijn.

  • Nadat Marianne Verhaert, burgemeester, ingevolge art. 27 DLB, de zitting verlaten heeft.

    Artikel 1: Goedkeuring om een attest af te leveren conform VCRO artikel 4.2.16 voor omgevingsvergunning OMV_2023024512 verleend door het college van burgemeester en schepenen op 19 juni 2023 aan betrokkene met als adres Rode Haagjes 3/001, 2288 Grobbendonk. 

    Artikel 2 : Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Betrokkene

  • Nadat Marianne Verhaert, burgemeester, ingevolge art. 27 DLB, de zitting verlaten heeft.

    Artikel 1: Kennisname van het schrijven van Notadux. Het college van burgemeester en schepenen heeft geen bezwaren tegen de voorgestelde verdeling en het vestigen van recht van opstal.

    Indien de stedenbouwkundige handelingen, die men wenst uit te voeren, niet vrijgesteld zijn van omgevingsvergunning moeten de nodige vergunningen aangevraagd en bekomende worden.

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Notadux, Wijngaardstraat 40 te 2280 Grobbendonk

  • Artikel 1: Afleveren van een kapvergunning voor 1 sequoia op het perceel Het Hoog 17, kadastraal gekend als 2/B/196R. 

    Artikel 2: Heraanplant uitvoeren met 1 hoogstammige inheemse loofboom op het perceel 2/B/196R, na de kapwerken en tijdens het eerstvolgende plantseizoen. 

    Artikel 3: De werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, moeten uitgevoerd worden binnen drie maanden en staan onder toezicht van een door het college van burgemeester en schepenen gemachtigd ambtenaar. 

    Artikel 4: De vergunninghouder geeft het college van burgemeester en schepenen per brief of mail kennis van het begin van werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, ten minste 8 dagen voor de aanvang van de werken. 

    Artikel 5: De vergunninghouder brengt het college van burgemeester en schepenen per brief of mail in kennis van de heraanplant die uitgevoerd wordt, met vermelding van datum, soort en de plaats van heraanplant binnen het perceel aan de hand van bewijsstukken. 

    Artikel 6: Deze vergunning brengt geen ontheffing mee van de verplichtingen tot het aanvragen van vergunningen die door andere wetten of verordeningen zijn voorgeschreven. 

    Artikel 7: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan de aanvrager.

  • Artikel 1: Pidpa de toelating te verlenen tot het uitvoeren van de werken onder de volgende voorwaarden:

    • Minimum drie weken voor de aanvang van de werken meldt u de begin- en einddatum alsook naam en adres van de aannemer en dient een signalisatievergunning aangevraagd te worden bij het team Ruimte & Vergunningen van het lokaal bestuur.
    • Als er straten gedwarst worden, dient dit te gebeuren met mechanische onderboringen zonder verkeershinder te veroorzaken.
    • De eventuele beschadigingen aangebracht aan het wegdek van de straat moeten in hun oorspronkelijke staat door Pidpa hersteld worden, met dezelfde materialen.
    • De aannemer moet voor de aanvang van de graafwerken de ligging van de wachtleidingen op de rioleringen op de werf aanduiden. De juiste ligging kan Pidpa bij de rioolbeheerder krijgen.
    • De aannemer moet minimum 8 dagen voor aanvang van de werken via brief de bewoners van de straat (straten) verwittigen van de uit te voeren werken.
    • De sleuf mag slechts gedempt worden t.p.v. de wachtleidingen op de rioleringen nadat een afgevaardigde van het lokaal bestuur hiervoor zijn schriftelijke toelating gaf.
    • Als er schade is aan de wachtleidingen op de riolering, die later wordt vastgesteld, is het Pidpa die dit moet laten herstellen binnen de tien dagen na de ingebrekestelling.
    • De aannemer moet er voor zorgen dat het wortelgestel van de bomen niet beschadigd wordt en daar waar nodig werken met onderboring. De levensvatbaarheid van de bomen mag niet negatief beïnvloed worden door de werken.
    • De aannemer dient zich, indien nodig, voor tijdelijke waterbevoorrading te wenden tot Pidpa. Onder geen beding mogen standpijpen van Pidpa of andere watermaatschappijen gebruikt worden zonder voorafgaande aanvraag aan de betrokken maatschappij.

    Artikel 2: Na de werken dient bij het team Ruimte & Vergunningen van het lokaal bestuur Grobbendonk een controle van de toestand van de site aangevraagd te worden.

    Artikel 3: Het retributiereglement op werken aan nutsvoorzieningen op gemeentelijk openbaar domein, goedgekeurd door de gemeenteraad in zitting van 22 november 2022, is van toepassing op deze werken.

    Artikel 4: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Informatie & Communicatie

    Fluvius

    Fiberklaar

    Wyre

  • Artikel 1: Op 2 november 2023 tussen 09.00 uur en 15.00 uur zullen aangepaste verkeersmaatregelen gelden in de Boudewijnstraat 18, zijnde: 
    - ter hoogte van de werfzone moeten oranje borden met tekst "fietsers en voetgangers oversteken" gezet worden
    - op het fietspad aan de overkant van de straat dient bebording dubbelrichtingsfietspad voorzien te worden vanuit beide rijrichtingen.

    Artikel 2: De vereiste signalisatievergunning zal afgeleverd worden aan betrokkene.

    Artikel 3: Deze maatregelen zullen bekend gemaakt worden in de gemeente Grobbendonk overeenkomstig het decreet lokaal bestuur. 

    Artikel 4: De werken zullen aangekondigd worden via de digitale infoborden, website en facebook.

    Artikel 5: Afschriften van dit reglement zullen overgemaakt worden aan de griffies van de correctionele en politierechtbank te Turnhout. 

    Artikel 6: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Ruimte & Vergunningen

    Team Uitvoering & Onderhoud

    Wijkpost politie

    Brandweer zone Kempen

    Noodplanningsambtenaar 

    Kapitein brandweer

    Team Informatie & Communicatie

    Team Secretariaat

  • De beslissing van de burgemeester van 18 oktober 2023 wordt bekrachtigd als volgt:

    Artikel 1: Om hoogdringende redenen inzake verkeersveiligheid zullen van 23 oktober 2023 tot en met 31 mei 2024 aangepaste verkeersmaatregelen gelden in Troon, Watermolenweg en Hofeinde, zijnde:
    - in Troon en Watermolenweg verandert de verkeerssituatie niet, enkel zullen hier omleidingspijlen geplaatst worden
    - in Hofeinde zullen  ter hoogte van de Watermolenweg verkeerslichten geplaatst worden - standaard oranje knipperlicht met drukknop voor fietsers/voetgangers van en naar Watermolenweg
    - de snelheid in Hofeinde zal ter hoogte van de Watermolenweg beperkt worden tot 30km/uur.     

    Artikel 2: Deze maatregelen zullen gesignaleerd worden volgens de signalisatieschema's met referentie NR23010OR S002 en NR23010OR S004, opgesteld door betrokkene.

    Artikel 3: De vereiste signalisatievergunning zal afgeleverd worden aan betrokkene. 

    Artikel 4: Deze maatregelen zullen bij hoogdringendheid onmiddellijk bekend gemaakt worden in de gemeente Grobbendonk.

    Artikel 5: De werken zullen aangekondigd worden via de digitale infoborden, website en facebook.

    Artikel 6 : Afschriften ervan zullen overgemaakt worden aan de griffies van de correctionele en politierechtbank van Turnhout.

    Artikel 7: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Ruimte & Vergunningen

    Team Uitvoering & Onderhoud

    Wijkpost politie

    Brandweer zone Kempen

    Noodplanningsambtenaar 

    Kapitein brandweer

    Team Informatie & Communicatie

    Team Secretariaat

    Betrokkene

  • Artikel 1: De bijgevoegde offerte van Notadux Notarissen voor het opmaken en verlijden van de aktes voor de grondinnames voor het project "Weg- en rioleringswerken Heibloemlaan e.a." wordt goedgekeurd.

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Financieel Management

    Team Ruimte & Vergunningen

    Vlaamse Belastingdienst, Afdeling Vastgoedtransacties, Kievitplein 20, 2018 Antwerpen

    Notadux Notarissen, Wijngaardstraat 40, 2280 Grobbendonk

Team Vrije tijd

  • Artikel 1: Toestemming te geven aan GROS om de straatactie te organiseren op 11 november 2023.

    Artikel 2: Toestemming te geven voor het gebruik van de refter van Klim-Op Bouwel als uitvalsbasis voor de straatactie.

    Artikel 3: Toestemming te geven voor het voorzien van drank een broodjes voor de vrijwilligers van de straatactie.

    Artikel 4: De nodige brieven te versturen voor de 11.11.11 actie.

    Artikel 5: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Financieel management

    Organisator

  • Artikel 1: Goedkeuring voor het gebruik van de liftbus van Grobbendonk voor het transport van bibliotheekmaterialen: 1x/week op woensdagnamiddag tussen de vijf bibliotheken van Neteland t.e.m. 2026.

    Artikel 2: Goedkeuring voor het inzetten van wijk-werkers als chauffeurs van deze liftbus.

    Artikel 3: Goedkeuring voor het doorrekenen van alle kosten (zie boven), die gepaard gaan met dit transport, aan de projectvereniging Neteland.

    Artikel 4: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Bibliotheek

    Lokaal dienstencentrum

Team Financieel Management

  • Artikel 1: Kennisname van de notulen van de kerkraad van 20 september 2023 van kerkfabriek O.L. Vrouw ten Hemel Opgenomen uit Bouwel.

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Financieel Management

  • Artikel 1: Kennisname van de notulen van de kerkraad van 4 oktober 2023 van kerkfabriek St. Lambertus.

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Financieel Management

  • Artikel 1: Goedkeuring wordt verleend aan het bestek "Wegenis- en rioleringswerken Heibloemlaan - Wielewaalstraat - Rozenlaan - Acacialaan - Bremlaan - Spechtdreef" alsook de raming voor de opdracht, opgesteld door de ontwerper, Antea Group vestiging Antwerpen, Roderveldlaan 1 te Berchem. De lastvoorwaarden worden vastgesteld zoals voorzien in het bestek en zoals opgenomen in de algemene uitvoeringsregels van de overheidsopdrachten. De raming bedraagt 1.647.258,99 euro incl. 21% btw voor het gehele project. Het aandeel voor gemeente Grobbendonk wordt geraamd op 633.230,32 euro incl. 21% btw via het rioleringsfonds.

    Artikel 2: Bovengenoemde opdracht wordt gegund bij wijze van de openbare procedure.

    Artikel 3: In geval van een juridisch geschil omtrent deze overheidsopdracht, is elk deelnemend bestuur mee verantwoordelijk voor alle mogelijke kosten in verhouding tot zijn aandeel in de opdracht.

    Artikel 4: De aankondiging van de opdracht wordt ingevuld, goedgekeurd en bekendgemaakt op nationaal niveau.

    Artikel 5 De uitgave voor deze opdracht is voorzien in het meerjarenplan, op kredietcode 2023/2240007/OM/0200 (actie/raming AC000025/MJP001018).

    Artikel 6: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Financieel Management
    Team Ruimte & Vergunningen
    Antea Group vestiging Antwerpen
    Fluvius

  • Artikel 1: Vaststellen en uitvoerbaar verklaren van het kohier voor de belasting op leegstaande gebouwen en woningen (Grobbendonk) 2023 met 15 belastingplichtigen voor een bedrag van 45.000,00 euro.

  • Artikel 1: Kennisname van de afwezigheid van de financieel directeur van 30 oktober 2023 t.e.m. 3 november 2023 en van 18 t.e.m. 22 december 2023. 

    Artikel 2: Aanstelling van de vervanger van de financieel directeur voor de periode van 30 oktober 2023 t.e.m. 3 november 2023 en van 18 t.e.m. 22 december 2023, de heer Bert Vangeel, beleidsdeskundige financiën.

    Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Financieel directeur

    Beleidsdeskundige financiën

  • Artikel 1: Kennisname van het verslag aangaande het overleg van 18 september 2023 tussen het Centraal Kerkbestuur Grobbendonk en de gemeente Grobbendonk zoals in bijlage.

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Financieel Management

  • Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:

    Artikel 1: Vaststelling van de aanpassing van het meerjarenplan 2020-2025 2024 van het lokaal bestuur Grobbendonk deel gemeente met het volgende financieel evenwicht:

    Jaar

    Beschikbaar Budgettair Resultaat

    Autofinancieringsmarge

    2020

    4 831 540

    1 548 537

    2021

    6 121 464

    2 280 496

    2022

    3 576 874

    1 039 551

    2023

    1 784 714 

    2 328 473

    2024

    2 533 021 

       860 232

    2025

       772 561 

       961 270

     

    Artikel 2: De financiële nota wordt verlengd tot het jaar 2026 en het financieel evenwicht is bereikt.

    Artikel 3: De wijzigingen van de strategische nota, de aangepaste financiële nota, de aangepaste toelichting, de motivering van de wijzigingen en de documentatie zijn de onderdelen van de aanpassing van het meerjarenplan 2020-2025 2024 die door de raadsleden van het lokaal bestuur Grobbendonk geraadpleegd kunnen worden.

  • Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de raad van de gemeenteraad met volgend voorstel:

    Artikel 1: Goedkeuring van de aanpassing van het meerjarenplan 2020-2025 2024 van het lokaal bestuur Grobbendonk deel OCMW met het volgende financieel evenwicht

    Jaar

    Beschikbaar Budgettair Resultaat

    Autofinancieringsmarge

    2020

    4 831 540

    1 548 537

    2021

    6 121 464

    2 280 496

    2022

    3 576 874

    1 039 551 

    2023

    1 784 714

    2 328 473 

    2024

    2 533 021 

       860 232 

    2025

       772 561 

       961 270

     

    Artikel 2: De financiële nota wordt verlengd tot het jaar 2026 en het financieel evenwicht is bereikt.

    Artikel 3: De wijzigingen van de strategische nota, de aangepaste financiële nota, de aangepaste toelichting, de motivering van de wijzigingen en de documentatie zijn de onderdelen van de aanpassing van het meerjarenplan 2020-2025 2024 die door de raadsleden van het lokaal bestuur Grobbendonk geraadpleegd kunnen worden.

  • Artikel 1: Goedkeuring van de bestellijst exploitatie van 23 oktober 2023.

  • Artikel 1: Goedkeuring van de opbrengsten van 2023007422 tot en met 2023007707.

  • Artikel 1: Goedkeuring van de kosten van 13 oktober 2023 tot en met 19 oktober 2023.

Onderwijs

  • Artikel 1: Betrokkene, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, is afwezig in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk voor de periode van 16 oktober 2023 tot en met 27 oktober 2023.
    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
    KLIM-OP Bouwel

  • K.L. - ziekteverlof - goedkeuring

    Artikel 1: Betrokkene, Astridlaan 24 te 2270 Herenthout, is afwezig in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk voor de periode van 11 oktober 2023 tot en met 25 oktober 2023.

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
    KLIM-OP Bouwel

  • Artikel 1: Betrokkene 1, Molenstraat 200 te 2490 Balen, wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer voor 12/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 2, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, die 18/24 TAO neemt voor de periode van 1 september 2023 t.e.m. 22 december 2023.

    Artikel 2: Betrokkene 1, Molenstraat 200 te 2490 Balen, wordt tijdelijk aangesteld als beleidsondersteuner voor 8/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk, ter vervanging van betrokkene 2, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, die afwezig is wegens ziekte van 16 oktober 2023 t.e.m. 27 oktober 2023.

    Artikel 3: Betrokkene 1, Molenstraat 200 te 2490 Balen, wordt tijdelijk aangesteld als ICT-coördinator voor 4/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk, ter vervanging van betrokkene 2, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, die afwezig is wegens ziekte van 16 oktober 2023 t.e.m. 27 oktober 2023.

    Artikel 4: Betrokkene 1, Molenstraat 200 te 2490 Balen, wordt tijdelijk aangesteld als ICT-coördinator voor 3/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk, ter vervanging van betrokkene 2, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, die afwezig is wegens ziekte van 16 oktober 2023 t.e.m. 27 oktober 2023.

    Artikel 5: Betrokkene 1, Molenstraat 200 te 2490 Balen, wordt tijdelijk aangesteld als ICT-coördinator voor 4/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Bouwel, ter vervanging van betrokkene 2, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, die afwezig is wegens ziekte van 16 oktober 2023 t.e.m. 27 oktober 2023.

    Artikel 6: Betrokkene 1, Molenstraat 200 te 2490 Balen, wordt tijdelijk aangesteld als ICT-coördinator voor 1/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Bouwel, ter vervanging van betrokkene 2, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, die afwezig is wegens ziekte van 16 oktober 2023 t.e.m. 27 oktober 2023.

    Artikel 7: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    KLIM-OP Bouwel

  • Artikel 1: Betrokkene 1, wordt tijdelijk aangesteld als kleuteronderwijzer voor 8/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Bouwel, ter vervanging van de deeltijdse loopbaanonderbreking van betrokkene 2, vanaf 1 september 2023 t.e.m. einde loopbaanonderbreking van deze laatste.

    Artikel 2: Betrokkene 1, wordt tijdelijk aangesteld als beleidsondersteuner voor 1/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Bouwel, vanaf 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.

    Artikel 3: Betrokkene 1, wordt tijdelijk aangesteld als beleidsondersteuner voor 3/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Bouwel, ter vervanging van betrokkene 3, die afwezig is wegens ziekte van 16 oktober 2023 t.e.m. 27 oktober 2023.

    Artikel 4: Betrokkene 1, wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer voor 6/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 3, die 18/24 TAO neemt van 1 september 2023 tot en met 22 december 2023.

    Artikel 5: Betrokkene 1, wordt tijdelijk aangesteld als beleidsondersteuner voor 3/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Bouwel, ter vervanging van betrokkene 3, die afwezig is wegens ziekte van 16 oktober 2023 t.e.m. 27 oktober 2023.

    Artikel 6: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
    KLIM-OP Bouwel

  • Artikel 1: Betrokkene 1, wordt tijdelijk aangesteld als kleuteronderwijzer voor 4/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 2, die TAO neemt voor de periode van 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.

    Artikel 2: Betrokkene 1, wordt tijdelijk aangesteld als kleuteronderwijzer voor 3/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk vacante uren, vanaf 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.

    Artikel 3: Betrokkene 1, wordt tijdelijk aangesteld als kleuteronderwijzer voor 12/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 3, van 1 oktober 2023 t.e.m. 31 januari 2024.

    Artikel 4: Betrokkene 1, wordt tijdelijk aangesteld als zorgcoördinator voor 8/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk, vanaf 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.

    Artikel 5: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
    KLIM-OP Bouwel

  • H.A. - verlofstelsel - goedkeuring

    Artikel 1: Betrokkene 1, neemt 12/24 lestijden loopbaanonderbreking medische bijstand in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk voor de periode van 1 oktober 2023 t.e.m. 31 januari 2024.

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
    KLIM-OP Bouwel


Publicaties