Artikel 1: De notulen van het vast bureau van 13 december 2021 worden goedgekeurd.
Artikel 1: Het arbeidsongeval van 26 oktober 2021 overkomen aan betrokkene te consolideren op 9 november 2021.
Artikel 2: De datum waarop deze beslissing aan het slachtoffer per aangetekende brief gericht wordt, is de startdatum van de herzieningstermijn van drie jaar.
Binnen deze termijn kan het slachtoffer per aangetekende brief een aanvraag tot herziening indienen op grond van een verergering. De aanvraag moet vergezeld zijn van alle verantwoordingsstukken.
Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team HRM
AXA
Dit agendapunt door te verwijzen naar de dagorde van de raad voor maatschappelijk welzijn:
Artikel 1: Kennisname van het zorginspectieverslag, alsook het remediëringsplan van woonzorgcentrum De Wijngaard.
Artikel 2: Kennisname van de beslissing van minister Wouter Beke om de zorginspectieverslagen in Vlaamse woonzorgcentra vanaf 1 maart 2022 openbaar te maken.
Artikel 1: Het vast bureau beslist tot éénmalige toekenning van Grobbendonkse cadeaucheques voor een waarde van 100,00 euro aan betrokkene.
Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Teamleider Zorg & Gezondheid
Teamleider Vrije tijd
Artikel 1: Goedkeuring te verlenen om in te stappen in de groepsaankoop 'Technische controles in gebouwen, installaties en machines'.
Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Clusterverantwoordelijke Omgeving
Team Ruimte & Vergunningen
Team Uitvoering & Onderhoud
Andere: IOK
Artikel 1: Het OCMW neemt verbindend deel aan de groepsaankoop van IOK aangaande "Technische controles in gebouwen, installaties en arbeidsmiddelen“.
Artikel 2: Goedkeuring wordt verleend aan het bijgevoegde bestek alsook aan het gunningsbesluit van aankoopcentrale IOK.
Artikel 3: Het OCMW zal overgaan tot sluiting van de opdracht voor hun deel en dit voor de percelen 1, 2 en 3. De sluiting zal worden gericht aan de firma Vinçotte vzw, Jan Olieslagerslaan 35, 1800 Vilvoorde tegen het nagerekende inschrijvingsbedrag van 7.998,22 excl. btw of 9.677,84 euro incl. btw voor 60 maanden, gebaseerd op de vermoedelijke hoeveelheden van het bestek.
Artikel 4: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Uitvoering & Onderhoud
Team Ruimte & Vergunningen
Artikel 1: Goedkeuring verlenen voor het oninbaar stellen van de openstaande vorderingen wegens proces economische redenen voor een totaal bedrag van 1,40€: 2021/2046 en 2021/1982.
Artikel 2: Kennisname van het besluit van de financieel directeur om de openstaande vorderingen van het team Welzijn als oninbaar te verklaren wegens verjaring voor een bedrag van 8.413,95€:
2011/0783,2011/0548,2011/0618,2011/0619,2011/0656,2011/0659,2011/0674,2011/0760,2011/0787,2012/0094,2012/0095,2012/0553,2013/3461,2013/2958,2013/1993,2013/1648,2014/2097,2014/2098,2014/2099,2014/2100,2015/1711,2015/0572,2015/0342,2015/0344,2015/0790,2015/2026,2016/1016,2016/2259 en 2016/1025.
Artikel 3: Kennisname van het besluit om een openstaande vordering oninbaar te verklaren wegens verwerping van de nalatenschap voor een bedrag van 28,13€: 2021/1032.
Artikel 4: Kennisname van het besluit om openstaande vorderingen uit oude CSR dossiers oninbaar te verklaren wegens verjaring van de dossiers voor een bedrag van 1.503,27€:
2011/0676,2011/0789,2011/0792,2011/0669,2012/1026 en 2014/3399.
Artikel 1: Goedkeuring van de opbrengsten van 2021002387 tot en met 2021002465.
Artikel 1: Goedkeuring van de bestellijst van 20 december 2021.
Artikel 1: Goedkeuring van de kosten van 10 december 2021 tot en met 16 december 2021.