Mon 10/11/2025 - 13:30 Collegezaal
Dit agendapunt te verwijzen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:
Artikel 1: Kennis te nemen van het schrijven van 26 september 2025 houdende toetredingsovereenkomst voor opstart digitale aangifte overlijden via eLys-platform.
Artikel 2: Goedkeuring te verlenen aan de toetredingsovereenkomst in bijlage.
Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad van december met volgend voorstel:
Artikel 1: INWERKINGTREDING EN OMSCHRIJVING BELASTBAAR VOORWERP OF BELASTBAAR FEIT
Voor de aanslagjaren 2026 tot en met 2031 wordt ten voordele van de gemeente een jaarlijkse belasting gevestigd ter verbetering van het leefmilieu, ten laste van gezinnen.
Artikel 2: DEFINITIES
Gezin: Voor het toepassen van deze belasting wordt onder gezin verstaan, een enkelvoudige of collectieve eenheid bestaande uit een persoon die alleen leeft hetzij uit een vereniging van twee of meer personen, die al dan niet door verwantschap aan elkaar verbonden, gewoonlijk in één en dezelfde woning verblijven en er samenwonen.
Artikel 3: BELASTINGPLICHTIGE
De belastingplichtige is de referentiepersoon van elk gezin die als zodanig is ingeschreven in de bevolkingsregisters van de gemeente op 1 januari van het aanslagjaar.
Artikel 4: BEREKENINGSGRONDSLAG EN TARIEF
100,00 euro per gezin bestaande uit meer dan één persoon die 18 jaar of ouder is op 1 januari van het aanslagjaar.
50,00 euro per alleenstaande (= persoon die alleen woont) op 1 januari van het aanslagjaar of per gezin bestaande uit één persoon die 18 jaar of ouder is en één of meerdere personen jonger dan 18 jaar op 1 januari van het aanslagjaar.
Deze kohierbelasting is ondeelbaar en voor het ganse jaar verschuldigd, welke ook de datum is waarop de belastingplichtige de gemeente verlaat. Als belastbare grondslag zal de toestand op 1 januari van het aanslagjaar worden genomen. Voor gezinnen is de belastbare gezinstoestand deze welke opgenomen is in het bevolkingsregister van de gemeente.
Artikel 5: VERMINDERINGEN
De belasting wordt met 50% verminderd voor alle gerechtigde personen bedoeld in artikel 37, §19, eerste lid van de gecoördineerde wet van 14 juli 1994 betreffende de verplichte verzekering voor geneeskundige verzorging en uitkeringen, en latere wijzigingen, die zich in deze situatie bevonden op 1 januari van het aanslagjaar. De verminderingen worden bepaald via de kruispuntdatabank.
Artikel 6: VRIJSTELLINGEN
Niet van toepassing.
Artikel 7: WIJZE VAN INNING
De belasting wordt ingevorderd door middel van een kohier dat wordt vastgesteld en uitvoerbaar verklaard door het college van burgemeester en schepenen. De belasting is betaalbaar binnen de twee maanden te rekenen na de verzending van het aanslagbiljet.
Artikel 8: AANGIFTEPLICHT
Niet van toepassing.
Artikel 9: INDIENEN VAN BEZWAREN
De belastingschuldige of zijn vertegenwoordiger kan overeenkomstig de bepalingen van artikel 9 van het decreet van 30 mei 2008 bezwaar indienen tegen deze belasting bij het college van burgemeester en schepenen.
Artikel 10: BEKENDMAKING
Dit reglement wordt afgekondigd en bekendgemaakt overeenkomstig artikels 286, 287 en 330 van het decreet lokaal bestuur.
Artikel 11: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Financieel Management
Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad van december met volgend voorstel:
Artikel 1: INWERKINGTREDING EN OMSCHRIJVING VOORWERP OF FEIT WAAROP EEN RETRIBUTIE VAN TOEPASSING IS
Met ingang van 1 januari 2026 heft de gemeente een retributie op ontgraving van stoffelijke resten.
Artikel 2: DE RETRIBUTIE IS VERSCHULDIGD DOOR
De belastingplichtige is de natuurlijke persoon of rechtspersoon die de ontgraving aanvraagt.
Artikel 3: BEREKENINGSGRONDSLAG EN TARIEF
De retributie wordt vastgesteld als volgt:
| Voor de ontgraving van een kist | 1.000,00 euro |
| Voor de ontgraving van een urne | 125,00 euro |
De ontgraving zal pas plaatsvinden na de betaling van de retributie.
Artikel 4: VERMINDERINGEN OF VERHOGINGEN
Niet van toepassing.
Artikel 5: VRIJSTELLINGEN
De retributie is niet toepasselijk op:
Artikel 6: WIJZE VAN INNING
De retributie is betaalbaar na toezending van de factuur.
Betwistingen kunnen per brief, op het adres van de gemeente, of per e-mail via financieel.management@grobbendonk.be worden ingediend.
Artikel 177 van het decreet lokaal bestuur voorziet in de mogelijkheid om een dwangbevel uit te vaardigen met het oog op de invordering van onbetwiste en opeisbare niet-fiscale schuldvorderingen. Bij betwisting kan het gemeentebestuur zich tot de burgerlijke rechtbank wenden om de retributie in te vorderen.
Artikel 7: BEKENDMAKING
Dit reglement wordt afgekondigd en bekendgemaakt overeenkomstig artikels 286, 287 en 330 van het decreet lokaal bestuur.
Artikel 8: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Financieel Management
Team Mens & Welzijn
Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad van december met volgend voorstel:
Artikel 1: INWERKINGTREDING EN OMSCHRIJVING BELASTBAAR VOORWERP OF FEIT WAAROP EEN RETRIBUTIE VAN TOEPASSING IS
Met ingang van 1 januari 2026 heft de gemeente een retributie op de verstrooiing van veraste stoffelijke resten van personen vreemd aan de gemeente.
Artikel 2: DE RETRIBUTIE IS VERSCHULDIGD DOOR
De retributie is verschuldigd door de natuurlijke persoon of rechtspersoon die de verstrooiing aanvraagt.
Artikel 3: BEREKENINGSGRONDSLAG EN TARIEF
De retributie wordt vastgesteld op 250,00 euro per verstrooiing.
Artikel 4: VERMINDERINGEN OF VERHOGINGEN
Niet van toepassing.
Artikel 5: VRIJSTELLINGEN
Van de retributie zijn vrijgesteld:
personen welke op datum van hun overlijden ingeschreven waren in één van de bevolkingsregisters van Grobbendonk;
personen welke overleden zijn op het grondgebied van Grobbendonk;
menselijke lijken, ontdekt op het grondgebied van Grobbendonk;
personen die de gemeente effectief bewonen, doch krachtens wettelijke bepalingen of internationale overeenkomsten vrijgesteld zijn van inschrijving in één van de bevolkingsregisters van Grobbendonk;
personen die vroeger in de bevolkingsregisters van Grobbendonk waren ingeschreven gedurende minstens 20 jaren.
Artikel 6: WIJZE VAN INNING
De retributie is betaalbaar na toezending van de factuur.
Betwistingen kunnen per brief, op het adres van de gemeente (Boudewijnstraat 4, 2280 Grobbendonk), of per e-mail via financieel.management@grobbendonk.be worden ingediend.
Artikel 177 van het decreet lokaal bestuur voorziet in de mogelijkheid om een dwangbevel uit te vaardigen met het oog op de invordering van onbetwiste en opeisbare niet-fiscale schuldvorderingen. Bij betwisting kan het gemeentebestuur zich tot de burgerlijke rechtbank wenden om de retributie in te vorderen.
Artikel 7: BEKENDMAKING
Dit reglement wordt afgekondigd en bekendgemaakt overeenkomstig artikels 286, 287 en 330 van het decreet lokaal bestuur.
Artikel 8: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Financieel Management
Team Mens & Welzijn
Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:
Artikel 1: Goedkeuring afsluiting overeenkomst met de Kruispuntbank Sociale Zekerheid, zoals opgenomen in bijlage.
Artikel 2: Een afschrift wordt bezorgd aan:
Team Financieel management
Kruispuntbank van de Sociale Zekerheid
Cipal Schaubroeck
Artikel 1: Kennisname van de voorgestelde communicatieacties.
De notulen van het college van 3 november 2025 worden goedgekeurd.
Artikel 1: Kennisname van de stand van zaken van de projectvereniging Neteland.
Artikel 2: Bespreking van de afstemming van het beleid van de intergemeentelijke samenwerkingsverbanden op de regiowerking.
Artikel 1: Het college van burgemeester en schepenen neemt kennis van het overzicht van de evenementen in Flowlab.
Artikel 1: Kennisname van de planning van de colleges en vast bureau in het najaar en begin 2026.
Artikel 2: Het college van burgemeester en schepenen en vast bureau te laten plaatsvinden op volgende data in het najaar en begin 2026:
- maandag 1 december 2025 (17 u fysiek )
- maandag 8 december 2025 (13u30-17u fysiek)
- maandag 15 december 2025 (14-17u fysiek)
- maandag 22 december 2025 (13u30-17u fysiek)
- maandag 29 december 2025 (10 digitaal)
- maandag 5 januari 2026 (13u30-17u fysiek)
- maandag 12 januari 2026 (13u30-17u fysiek)
Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Leden managementteam
Teamleiders
Artikel 1: Kennisname van de briefwisseling.
Artikel 1: Kennisname van de beslissing van de deputatie van de provincie Antwerpen.
Artikel 2: Tegen deze beslissing kan beroep worden ingesteld bij de Raad voor Vergunningsbetwistingen binnen een termijn van 45 dagen.
Artikel 1: Het college van burgemeester en schepenen beslist de constructie, namelijk een woonentiteit op de bovenverdieping van het pand Lierse Steenweg 116 en kadastraal gekend afd. 1 sectie c perceelnummers 41 t 5 niet in het vergunningenregister op te nemen.
Artikel 1: Kennisname van het schrijven van notarissen Morrens, Coelst & Somers. Het college heeft geen bezwaren tegen de voorgestelde verdeling en schenking.
Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Notarissen Morrens, Coelst & Somers, Rijmenamseweg 81B te 2820 Bonheiden via joyce@notarissenbonheiden.be
Artikel 1: Afleveren van een kapvergunning voor één magnolia op het perceel Schurveld 12, kadastraal gekend als 2/B/144E3.
Artikel 2: Heraanplant uitvoeren met inlandse gemengde haag of inlandse struik of loofboom op het perceel 2/B/144E3, na de kapwerken en tijdens het eerstvolgende plantseizoen.
Artikel 3: De aanvrager neemt alle nodige voorzorgsmaatregelen met het oog op het welslagen van de nieuwe aanplant.
Artikel 4: Bij uitval dient het eerstvolgende plantseizoen de afgestorven boom te worden vervangen.
Artikel 5: De werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, moeten uitgevoerd worden binnen drie maanden en staan onder toezicht van een door het college van burgemeester en schepenen gemachtigd ambtenaar.
Artikel 6: De vergunninghouder geeft het college van burgemeester en schepenen per brief of mail kennis van het begin van werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, ten minste 8 dagen voor de aanvang van de werken.
Artikel 7: De vergunninghouder brengt het college van burgemeester en schepenen per brief of mail in kennis van de heraanplant die uitgevoerd wordt, met vermelding van datum, soort en de plaats van heraanplant binnen het perceel aan de hand van bewijsstukken.
Artikel 8: Deze vergunning brengt geen ontheffing mee van de verplichtingen tot het aanvragen van vergunningen die door andere wetten of verordeningen zijn voorgeschreven.
Artikel 9: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan de aanvrager.
Artikel 1: Afleveren van een kapvergunning voor zeven sparren op het perceel Zavelstraat 24, kadastraal gekend als 1/A/465S.
Artikel 2: Heraanplant uitvoeren met drie inheemse loofbomen en een inheemse gemengde haag op het perceel 1/A/465S, na de kapwerken en tijdens het eerstvolgende plantseizoen.
Artikel 3: De aanvrager neemt alle nodige voorzorgsmaatregelen met het oog op het welslagen van de nieuwe aanplant.
Artikel 4: Bij uitval dient het eerstvolgende plantseizoen de afgestorven aanplant te worden vervangen.
Artikel 5: De werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, moeten uitgevoerd worden binnen drie maanden en staan onder toezicht van een door het college van burgemeester en schepenen gemachtigd ambtenaar.
Artikel 6: De vergunninghouder geeft het college van burgemeester en schepenen per brief of mail kennis van het begin van werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, ten minste 8 dagen voor de aanvang van de werken.
Artikel 7: De vergunninghouder brengt het college van burgemeester en schepenen per brief of mail in kennis van de heraanplant die uitgevoerd wordt, met vermelding van datum, soort en de plaats van heraanplant binnen het perceel aan de hand van bewijsstukken.
Artikel 8: Deze vergunning brengt geen ontheffing mee van de verplichtingen tot het aanvragen van vergunningen die door andere wetten of verordeningen zijn voorgeschreven.
Artikel 9: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan de aanvrager.
Artikel 1: Afleveren van een kapvergunning voor drie dennen en één spar op het perceel Lierse steenweg 28, kadastraal gekend als 1/C/67M22.
Artikel 2: Heraanplant uitvoeren met 2 hoogstammige inheemse loofbomen of 1 hoogstammige inheemse loofboom en een gemengde inheemse haag op het perceel 1/C/67M22, na de kapwerken en tijdens het eerstvolgende plantseizoen.
Artikel 3: De aanvrager neemt alle nodige voorzorgsmaatregelen met het oog op het welslagen van de nieuwe aanplant.
Artikel 4: Bij uitval dient het eerstvolgende plantseizoen de afgestorven boom te worden vervangen.
Artikel 5: De werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, moeten uitgevoerd worden binnen drie maanden en staan onder toezicht van een door het college van burgemeester en schepenen gemachtigd ambtenaar.
Artikel 6: De vergunninghouder geeft het college van burgemeester en schepenen per brief of mail kennis van het begin van werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, ten minste 8 dagen voor de aanvang van de werken.
Artikel 7: De vergunninghouder brengt het college van burgemeester en schepenen per brief of mail in kennis van de heraanplant die uitgevoerd wordt, met vermelding van datum, soort en de plaats van heraanplant binnen het perceel aan de hand van bewijsstukken.
Artikel 8: Deze vergunning brengt geen ontheffing mee van de verplichtingen tot het aanvragen van vergunningen die door andere wetten of verordeningen zijn voorgeschreven.
Artikel 9: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan de aanvrager.
Artikel 1: Van 17 november tot en met 4 december 2025 zullen aangepaste verkeersmaatregelen gelden op het Astridplein, zijnde:
- aan de werfzone ter hoogte van de bocht Astridplein 38 wordt op de rijbaan een corridor afgebakend met sergeanten
- het gemotoriseerd verkeer kan er beurtelings passeren.
Artikel 2: Deze maatregel zal gesignaleerd worden met de borden B19 (gebod voorrang te verlenen aan de bestuurders die uit de tegenovergestelde richting komen) en B21 (voorrang ten opzichte van de bestuurders die uit de tegenovergestelde richting komen).
Artikel 3: De corridor krijgt een D11-bord (verplicht weg voor voetgangers).
Artikel 4: Ter hoogte van Astridplein 36A wordt een werkput gegraven in het voetpad. Voetgangers moeten oversteken.
Artikel 5: De werkputten en graafzones in het voetpad worden afgeschermd met een afzethek met D1c of D1d-bord, respectievelijk verplicht links en rechts aanhouden.
Artikel 6: Handelaars moeten steeds bereikbaar blijven via loopbruggen.
Artikel 7: Aan het begin van de graafzone ter hoogte van Astridplein 14 moeten voetgangers oversteken.
Artikel 8: Er wordt een parkeerverbod ingericht met E3-borden en de nodige onderborden GXa, GXb en GXd van Astridplein 14 tot en met 32 en van 38 tot en met 46.
- GXa: begin van de reglementering
- GXb: einde van de reglementering
- GXd: reglementering op een lange afstand
Artikel 9: De werken worden standaard aangekondigd via een A31-bord op 150m voor de werf.
Artikel 10: Het einde van de werken wordt aangeduid met een F47-bord na 25 m en een C46-bord (einde van alle plaatselijke verbodsbepalingen opgelegd aan de voertuigen in beweging). Op 50m achter de werken moet een bord gezet worden met de gegevens van de verantwoordelijke voor de signalisatie.
Artikel 11 : Alle afzethekken en sergeanten moeten voorzien zijn van werkende dagslapers.
Artikel 12: Deze maatregelen zullen gesignaleerd worden volgens het signalisatieschema met referentie E1636, opgesteld door betrokkene.
Artikel 13: De vereiste signalisatievergunning zal afgeleverd worden aan betrokkene.
Artikel 14: Betrokkene bezorgt de bewoners aan de noord- en oostkant van het Astridplein, uiterlijk op 13 november, een brief met de nodige info aangaande de werken en de ermee gepaard gaande hinder.
Artikel 15: Dit reglement zal bekend gemaakt worden in de gemeente Grobbendonk overeenkomstig het decreet lokaal bestuur.
Artikel 16: Afschriften van dit reglement zullen overgemaakt worden aan de griffies van de correctionele en politierechtbank te Turnhout.
Artikel 17: De werken worden aangekondigd via de meest aangewezen gemeentelijke communicatiekanalen.
Artikel 18: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Ruimte & Vergunningen
Team Uitvoering & Onderhoud
Wijkpost politie
Brandweer zone Kempen
Noodplanningsambtenaar
Kapitein brandweer
Team Informatie & Communicatie
Team Secretariaat
Artikel 1: Op 27 november 2025 zullen aangepaste verkeersmaatregelen gelden op de Bevrijdingsstraat/Bouwelse steenweg ter hoogte van Industrieweg 1, zijnde:
- er zal beurtelings verkeer ingericht worden op de Bevrijdingsstraat/Bouwelse steenweg met verkeerslichten. Deze worden aangekondigd met A33-borden.
- voor het geval de lichten niet mochten werken worden borden B19 (gebod voorrang te verlenen aan de bestuurders die uit de tegenovergestelde richting komen) en B21 (voorrang ten opzichte van de bestuurders die uit de tegenovergestelde richting komen) bijgezet.
- bijkomend zal een inhaalverbod ingevoerd worden met C-35 bord en een snelheidsbeperking van 30 km/u (C43-bord).
Artikel 2: Op de Bevrijdingsstraat/Bouwelse steenweg wordt het voet-/fietspad ingenomen als werfzone, afgezet met werfhekken voorzien van dagslapers.
Artikel 3: Op de rijbaan wordt een veilige corridor afgebakend voor fietsers en voetgangers met werfhekken met dagslapers en D1c (verplicht links aanhouden) en D1d borden (verplicht rechts aanhouden) aan het begin en einde van de corridor. De corridor wordt zijdelings afgebakend met sergeanten met dagslapers en voorzien van D9a-bord (deel van de weg voorbehouden voor voetgangers en fietsers.
Opdat fietsers veilig op- en af het fietspad zouden kunnen rijden moeten rubber stalmatten in de goot gelegd worden.
Artikel 4: Op de Bevrijdingsstraat moeten uiterlijk op 20 november 2025 oranje vooraankondigingsborden gezet worden met vermelding “Werken Elia - Grote hinder op 27/10 van 9 tot 15 uur - verkeerslichten”.
Artikel 5: Het begin van de werken wordt standaard aangeduid met een A31-bord op 150 meter voor de werf.
Artikel 6: Het einde van de werken wordt standaard aangeduid met een F47-bord na 25 m en gevolgd door een bord met de gegevens van de verantwoordelijke van de signalisatie op 50m.
Bij het F47-bord moet een C46-bord (einde van alle plaatselijke verbodsbepalingen opgelegd aan de voertuigen in beweging) gezet worden.
Artikel 7: Deze maatregelen zullen gesignaleerd worden volgens bijgevoegd plan P24-05418-04-D, opgesteld door betrokkene.
Artikel 8: De vereiste signalisatievergunning zal afgeleverd worden aan betrokkene.
Artikel 9: Dit politiereglement zal in de gemeente bekendgemaakt worden overeenkomstig het decreet lokaal bestuur.
Artikel 10: Afschriften ervan zullen overgemaakt worden aan de griffies van de correctionele en politierechtbank van Turnhout.
Artikel 11: De werken worden aangekondigd via de meest aangewezen gemeentelijke communicatiekanalen.
Artikel 12: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Ruimte & Vergunningen
Team Uitvoering & Onderhoud
Wijkpost politie
Brandweer zone Kempen
Noodplanningsambtenaar
Kapitein brandweer
Team Informatie & Communicatie
Team Secretariaat
Betrokkene
Artikel 1: Van 24 tot en met 28 november 2025 zullen aangepaste verkeersmaatregelen gelden in de Industrieweg, Sperwerlaan en Albertkanaalstraat.
Artikel 2: Werfzones Industrieweg 18 en 20 en Albertkanaalstraat 20:
Zie plannen:
- Industrieweg 18/20 – opbouwen en afbreken portiek – P24-05418-06
- Industrieweg 18 (noordkant) - opbouwen en afbreken portiek – P24-05418-10
- Albertkanaalstraat 20 (westkant) – opbouwen en afbreken portiek – P24-05418-16
- Albertkanaalstraat 20 (oostkant) – opbouwen en afbreken portiek – P24-05418-14
Artikel 3: Werfzone Industrieweg/Sperwerlaan:
Zie plan: Industrieweg - Sperwerlaan – opbouwen en afbreken portieken – P24-05418-02
Artikel 4: Werfzone Industrieweg 22, 24 (noordkant) en 28 (zuidkant):
Zie plan: P24-05418-24
Artikel 5: Het begin van de werken wordt standaard aangeduid met een A31-bord op 150 meter voor de werf.
Artikel 6: Het einde van de werken wordt standaard aangeduid met een F47-bord na 25 m en gevolgd door een bord met de gegevens van de verantwoordelijke van de signalisatie op 50m.
Bij het F47-bord moet een C46-bord (einde van alle plaatselijke verbodsbepalingen opgelegd aan de voertuigen in beweging) gezet worden.
Artikel 7: Deze maatregelen zullen gesignaleerd worden volgens plannen P24-05418 (02, 06, 10, 14, 16 en 24) opgesteld door betrokkene.
Artikel 8: De vereiste signalisatievergunning zal afgeleverd worden aan betrokkene.
Artikel 9 : Dit reglement zal in de gemeente bekendgemaakt worden overeenkomstig het decreet lokaal bestuur.
Artikel 10: Afschriften ervan zullen overgemaakt worden aan de griffies van de correctionele en politierechtbank van Turnhout.
Artikel 11: De werken worden aangekondigd via de meest aangewezen gemeentelijke communicatiekanalen.
Artikel 12: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Ruimte & Vergunningen
Team Uitvoering & Onderhoud
Wijkpost politie
Brandweer zone Kempen
Noodplanningsambtenaar
Kapitein brandweer
Team Informatie & Communicatie
Team Secretariaat
Betrokkene
Artikel 1: De woningen langs de Eekhoutstraat te hernummeren als volgt:
Artikel 2: De personen die geconfronteerd worden met een hernummering zullen conform het subsidiereglement huisnummer- of straatnaamwijziging, zoals goedgekeurd door de gemeenteraad op 20 september 2022, een compensatie ontvangen.
Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Mens & Welzijn
De bewoners en/of eigenaars van Eekhoutstraat 2 en 2A.
Artikel 1: Goedkeuring te verlenen om de takelkosten van 242,00 euro te betalen aan de betrokken takeldienst.
Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Financieel Management
Team Uitvoering & Onderhoud
Betrokkene
Artikel 1: Het college van burgemeester en schepenen verleent een speelgoed- en materiaaltoelage van 140,00 euro voor 2025 aan het kinderopvanginitiatief 'ThuisHuis Jolanda', Kapelstraat 1A te 2280 Grobbendonk.
Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Mens en Welzijn
Team Financieel Management
Artikel 1: Goedkeuring van de bestellijst exploitatie van 10 november 2025.
Artikel 2: Goedkeuring van de bestellijst investering van 10 november 2025.
Artikel 1: Goedkeuring van de opbrengsten van 2025013153 tot en met 2025014740.
Artikel 1: Goedkeuring van de kosten van 31 oktober 2025 tot en met 5 november 2025.
Artikel 1: Het college van burgemeester en schepenen neemt kennis van het programma groepsaankopen 2026.
Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Artikel 1: Het afsluiten van de belasting op bedrijfsruimten 2024 voor artikel 458400081030 voor het bedrag van 55,00 euro als onverhaalbaar wegens materiële vergissing.
Artikel 1: Kennisname van de in bijlage gevoegde lijst en bekrachtiging voor zover vereist.
Artikel 1: Volgende betrekkingen vacant te verklaren bij de gemeentelijke basisscholen KLIM-OP:
Voor Grobbendonk:
Voor Bouwel:
Artikel 2: De kandidaturen voor een vaste benoeming in één of meer van de hierboven omschreven vacante betrekkingen moeten ingediend worden bij het college van burgemeester en schepenen, Boudewijnstraat 4 te 2280 Grobbendonk.
Artikel 3: De kandidaturen moeten uiterlijk op 30 november 2025 via een aangetekend schrijven of tegen ontvangstbewijs worden ingediend.
Artikel 4: De kandidaten vermelden duidelijk in hun schrijven voor welke vacante betrekking(en) ze kandideren. Ze vermelden eventueel de voorrang waarop ze zich beroepen. Iedere kandidatuur is vergezeld van de nodige documenten die aantonen dat de kandidaat aan de voorwaarden voldoet.
Artikel 5: Alle personeelsleden van de scholengemeenschap worden op de hoogte gebracht van deze vacantverklaring en tekenen voor ontvangst.