Terug
Gepubliceerd op 29/12/2022

Besluitenlijst  College van burgemeester en schepenen

ma 19/12/2022 - 13:30 Vlierenberg
  • C-punt

    • Team Informatie en Communicatie

      • Communicatieacties - kennisname

        Ter kennis genomen

        Artikel 1: Kennisname van de voorgestelde communicatieacties.

  • D-punt

    • Team Secretariaat

      • CBS 12 december 2022 - notulen - goedkeuring

        Goedgekeurd

        Artikel 1: De notulen van het college van 12 december 2022 worden goedgekeurd.

  • Geen soort gekozen

    • Team Secretariaat

      • Klokkenluidersregeling - intern meldpunt - goedkeuring

        Goedgekeurd

        Artikel 1: Binnen het lokaal bestuur Grobbendonk wordt een klokkenluidersregeling ingevoerd. De algemeen directeur neemt de rol als eerste aanspreekpunt op binnen het interne meldpunt. Ten laatste na 1 werkingsjaar wordt de huidige werking geëvalueerd.

        Artikel 2: De algemeen directeur geeft jaarlijks een overzicht van de meldingen, binnen de mogelijkheden, voorwaarden en beperkingen die het Bestuursdecreet bepaalt (indien er meldingen zijn).

        Artikel 3: Het Bestuursdecreet regelt hoe je als melder een interne melding kan doen. Je kan je melding schriftelijk (via mail of via brief), telefonisch of fysiek richten aan de algemeen directeur.

        • Schriftelijke melding via brief of e-mail: 

        De interne melding kan gestuurd worden naar het e-mailadres van de algemeen directeur, terug te vinden op de gemeentelijke website. Mails in dit postvak worden enkel gelezen door de algemeen directeur. Als je je melding per brief wil versturen, dan richt je je brief aan de algemeen directeur.

        Je stuurt je brief naar volgend postadres en vermeldt ook duidelijk op de omslag dat de brief vertrouwelijk is, door het woord ‘vertrouwelijk’ zichtbaar te noteren:

        Lokaal Bestuur Grobbendonk – tav de algemeen directeur, Boudewijnstraat 4 te 2280 Grobbendonk

        De brief wordt niet door het secretariaat geopend (dus evenmin ingescand), maar wordt op een beveiligde manier rechtstreeks aan de algemeen directeur bezorgd.

        • Telefonische melding:

        Je kan ook een telefonische melding doen door in te bellen op het rechtstreeks nummer van de algemeen directeur, terug te vinden op de gemeentelijke website.

        • Fysieke ontmoeting:

        Je hebt het recht om binnen een redelijke termijn een afspraak te krijgen voor een fysieke ontmoeting om de informatie van je melding te bespreken.

        Artikel 4: Andere personeelsleden die een werkrelatie hebben met het lokale bestuur dan het eigen personeel, zoals bijvoorbeeld consultants, leveranciers, sollicitanten,… kunnen alleen een melding maken bij het bevoegde externe meldkanaal, Audit vlaanderen en/of de Vlaamse Ombudsdienst.

        Artikel 5: De klokkenluidersregeling wordt gecommuniceerd op de website en het intranet van het lokaal bestuur Grobbendonk.

      • Beheerscomité GiD PBW - dagelijks bestuur - verslag - kennisname

        Ter kennis genomen

        Artikel 1: Kennisname van het verslag van het dagelijks bestuur van 6 december 2022 van het beheerscomité GiD PBW.

      • Fluvius OV - algemene vergadering - verslag - kennisname

        Ter kennis genomen

        Artikel 1: Kennisname van het verslag van de algemene vergadering van 7 december 2022 van Fluvius OV.

      • Neteland - terugkoppeling - kennisname

        Ter kennis genomen

        Artikel 1: Kennisname van de stand van zaken van de projectvereniging Neteland.

      • Varia - kennisname

        Verworpen

        Artikel 1: Kennisname van de variapunten.

      • MAT 14 november 2022 - notulen - kennisname

        Ter kennis genomen

        Kennisname van de notulen van het MAT van 14 november 2022.

    • Team Ruimte en Vergunningen

      • Omgevingsvergunning OMV_2022157116 - Hazelaardreef 42 - aktename

        Goedgekeurd

        Het college van burgemeester en schepenen neemt akte van de melding ingediend door mevrouw Ann Elemans en de heer Geert Schoors voor het slopen van een veranda en het bouwen van een veranda, met als adres Hazelaardreef 42, 2280 Grobbendonk. Kadastraal is het perceel gekend als afdeling 1 sectie C nr. 54B7. 

        De volgende stedenbouwkundige handelingen worden in akte genomen: het slopen van een veranda en het bouwen van een veranda.

        De meldingsakte wordt afgegeven onder volgende voorwaarden:

        Voorwaarden stedenbouwkundige handelingen:

        * De start en beëindiging van de werken dienen verplicht ingegeven te worden in het omgevingsloket.

        * De vergunning wordt verleend onder voorbehoud van eventuele burgerlijke rechten. Betwistingen omtrent burgerlijke rechten vallen onder de bevoegdheden van de gewone rechtbanken.

        * Het hemelwater, voortkomende van de niet-waterdoorlatende verhardingen, dient te infiltreren op eigen terrein in de naastliggende graszone en aanplanting.

        * Het is verboden zonder toelating van de burgemeester enig deel van het openbaar domein in te nemen of te belemmeren door er materialen, steigers of om het even welke andere voorwerpen achter te laten. Het is tevens verboden voorwerpen op het openbaar domein te werpen, te plaatsen of achter te laten, die door hun val of andere wijze kunnen schaden.

        Deze meldingsakte stelt de aanvrager niet vrij van het aanvragen en verkrijgen van eventuele andere vergunningen of machtigingen, als die nodig zouden zijn.

      • Omgevingsvergunning OMV_2022161463 - Rozenlaan 5 - goedkeuring

        Goedgekeurd

        Het college van burgemeester en schepenen levert de vergunning af aan de heer Kevin Schoepen voor het aanbouwen van een tuinkamer en een gesloten fietsenberging, met als adres Rozenlaan 5, 2280 Grobbendonk. Kadastraal is het perceel gekend als afdeling 1 sectie C nr. 49E8. 

        De volgende stedenbouwkundige handelingen worden vergund: het aanbouwen van een tuinkamer en een gesloten fietsenberging.

        De vergunning wordt afgegeven onder volgende voorwaarden:

        Voorwaarden stedenbouwkundige handelingen:

        • De eik (inclusief wortels) mag niet beschadigd worden tijdens het uitvoeren van de werken.
        • De start en beëindiging van de werken dienen verplicht ingegeven te worden in het omgevingsloket.
        • Het hemelwater, voortkomende van de niet-waterdoorlatende verhardingen, dient te infiltreren op eigen terrein in de naastliggende graszone en aanplanting.
        • Streng verbod gelijk welke bouwmaterialen op de openbare weg te lossen, te laden of te verwerken.
        • De vergunning wordt verleend onder voorbehoud van eventuele burgerlijke rechten. Betwistingen omtrent burgerlijke rechten vallen onder de bevoegdheden van de gewone rechtbanken.

        Deze vergunning stelt de aanvrager niet vrij van het aanvragen en verkrijgen van eventuele andere vergunningen of machtigingen, als die nodig zouden zijn.

      • Omgevingsaanvraag OMV2022118971 - Acero-Construct bv, Bannerlaan 44 - advies

        Goedgekeurd

        Artikel 1: Gunstig advies te geven met dossiernummer OMV_2022118971, ingediend door Veronique Tienpont namens ACERO-CONSTRUCT betreffende het veranderen van een metaalafwerkingsbedrijf door wijziging en uitbreiding gelegen Bannerlaan 44 en 44A. Kadastraal is het perceel gekend als afdeling 1 sectie E nr. 135F.

        Artikel 2: Niemand af te vaardigen naar de hoorzitting van de Provinciale omgevingsvergunningscommissie.

      • Tijdelijk verkeersreglement - Herentalse steenweg, Jagersdreef, Industrieweg, Nieuwendijk en Lambertusheide - reiniging en inspectie riolering - goedkeuring

        Goedgekeurd

        Artikel 1: Tussen 9 en 20 januari 2023 gedurende 2 werkdagen zullen aangepaste verkeersmaatregelen gelden in de Herentalse steenweg, Industrieweg, Jagersdreef, Nieuwendijk en Lambertusheide, zijnde: 
        - de helft van de rijbaan zal ingebomen worden door een mobiel werfvoertuig
        - er blijft steeds beurtelings verkeer mogelijk. 

        Artikel 2: Deze maatregelen zullen gesignaleerd worden volgens het signalisatieschema opgesteld door betrokkene.

        Artikel 3: De vereiste signalisatievergunning zal afgeleverd worden aan betrokkene.

        Artikel 4: De werken op de Herentalse steenweg mogen enkel uitgevoerd worden buiten de spitsuren, zijnde van 09.00 uur tot 15.00 uur.

        Artikel 5: Op de Industrieweg mag niet gewerkt worden tussen 13.30 uur en 14.30 uur met het oog op een vlotte ontsluiting/ doorstroming bij de 'shiftwissel' in de industriezone.

        Artikel 6: Betrokkene bezorgt de bewoners van de Herentalse steenweg, Industrieweg, Jagersdreef, Nieuwendijk en Lambertusheide een brief met de nodige info aangaande de werken en de ermee gepaard gaande hinder. 

        Artikel 7: Deze maatregelen zullen bekend gemaakt worden in de gemeente Grobbendonk overeenkomstig het decreet lokaal bestuur. 

        Artikel 8: De werken zullen aangekondigd worden via de digitale infoborden, website en facebook.

        Artikel 9: Afschriften van dit reglement zullen overgemaakt worden aan de griffies van de correctionele en politierechtbank te Turnhout. 

        Artikel 10: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

        Team Ruimte & Vergunningen

        Team Uitvoering & Onderhoud

        Wijkpost politie

        Brandweer zone Kempen

        Noodplanningsambtenaar 

        Kapitein brandweer

        Team Informatie & Communicatie

        Team Secretariaat

      • Tijdelijk verkeersreglement - Dobbelhoefweg 2E, 2K - realiseren huisaansluiting riolering - aanpassing - goedkeuring

        Goedgekeurd

        Artikel 1: Tussen 19 en 23 december 2022 zullen gedurende 3 werkdagen aangepaste verkeersmaatregelen gelden in de Dobbelhoefweg 2E en 2K, zijnde: 
        - ter hoogte van de werfzone zal beurtelings verkeer ingericht worden
        - bijkomend zal een inhaalverbod ingevoerd worden.

        Artikel 2: Deze maatregelen zullen gesignaleerd worden volgens het signalisatieschema opgesteld door betrokkene.

        Artikel 3: De vereiste signalisatievergunning zal afgeleverd worden aan betrokkene.

        Artikel 4: Deze maatregelen zullen bekend gemaakt worden in de gemeente Grobbendonk overeenkomstig het decreet lokaal bestuur. 

        Artikel 5: De werken zullen aangekondigd worden via de digitale infoborden, website en facebook.

        Artikel 6: Afschriften van dit reglement zullen overgemaakt worden aan de griffies van de correctionele en politierechtbank te Turnhout. 

        Artikel 7: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

        Team Uitvoering & Onderhoud

        Wijkpost politie

        Brandweer zone Kempen

        Noodplanningsambtenaar 

        Kapitein brandweer

        Team Informatie & Communicatie

        Team Secretariaat

      • Tijdelijk verkeersreglement - Eikenlei 110 - realiseren huisaansluiting riolering - aanpassing - goedkeuring

        Goedgekeurd

        Artikel 1: Van 19 tot en met 23 december 2022 zullen gedurende 2 á 3 werkdagen aangepaste verkeersmaatregelen gelden in de Eikenlei 110, 2280 Grobbendonk, zijnde: 
        - ter hoogte van de werfzone zal beurtelings verkeer ingericht worden via bebording
        - bijkomend zal een inhaalverbod ingevoerd worden.

        Artikel 2: Deze maatregelen zullen gesignaleerd worden volgens het signalisatieschema opgesteld door betrokkene.

        Artikel 3: De vereiste signalisatievergunning zal afgeleverd worden aan betrokkene.

        Artikel 4: Deze maatregelen zullen bekend gemaakt worden in de gemeente Grobbendonk overeenkomstig het decreet lokaal bestuur. 

        Artikel 5: De werken zullen aangekondigd worden via de digitale infoborden, website en facebook.

        Artikel 6: Afschriften van dit reglement zullen overgemaakt worden aan de griffies van de correctionele en politierechtbank te Turnhout. 

        Artikel 7: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

        Team Ruimte & Vergunningen

        Team Uitvoering & Onderhoud

        Wijkpost politie

        Brandweer zone Kempen

        Noodplanningsambtenaar 

        Kapitein brandweer

        Team Informatie & Communicatie

        Team Secretariaat

      • Fluvius - uitbreiden middenspanningsnet en inlussen klantcabine Bouwelven - goedkeuring

        Goedgekeurd

        Artikel 1: Fluvius de toelating te verlenen tot het uitvoeren van de werken onder de volgende voorwaarden:

        • Minimum drie weken voor de aanvang van de werken meldt u de begin- en einddatum alsook naam en adres van de aannemer en dient een signalisatievergunning aangevraagd te worden bij het team Ruimte & Vergunningen van het lokaal bestuur.
        • Als er straten gedwarst worden, dient dit te gebeuren met mechanische onderboringen zonder verkeershinder te veroorzaken.
        • De eventuele beschadigingen aangebracht aan het wegdek van de straat moeten in hun oorspronkelijke staat door Fluvius hersteld worden, met dezelfde materialen.
        • De aannemer moet voor de aanvang van de graafwerken de ligging van de wachtleidingen op de rioleringen op de werf aanduiden. De juiste ligging kan Fluvius bij de rioolbeheerder krijgen.
        • De aannemer moet minimum 8 dagen voor aanvang van de werken via brief de bewoners van de straat (straten) verwittigen van de uit te voeren werken.
        • De sleuf mag slechts gedempt worden t.p.v. de wachtleidingen op de rioleringen nadat een afgevaardigde van het lokaal bestuur hiervoor zijn schriftelijke toelating gaf.
        • Als er schade is aan de wachtleidingen op de riolering, die later wordt vastgesteld, is het Fluvius die dit moet laten herstellen binnen de tien dagen na de ingebrekestelling.
        • De aannemer moet er voor zorgen dat het wortelgestel van de bomen niet beschadigd wordt en daar waar nodig werken met onderboring. De levensvatbaarheid van de bomen mag niet negatief beïnvloed worden door de werken.
        • De aannemer dient zich, indien nodig, voor tijdelijke waterbevoorrading te wenden tot Pidpa. Onder geen beding mogen standpijpen van Pidpa of andere watermaatschappijen gebruikt worden zonder voorafgaande aanvraag aan de betrokken maatschappij.

        Artikel 2: Na de werken dient bij het team Ruimte & Vergunningen van het lokaal bestuur Grobbendonk een controle van de toestand van de site aangevraagd te worden.

        Artikel 3: Het retributiereglement op werken aan nutsvoorzieningen op gemeentelijk openbaar domein, goedgekeurd door de gemeenteraad in zitting van 22 december 2022, is van toepassing op deze werken.

        Artikel 4: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
        Team Informatie & Communicatie
        Fluvius
        Pidpa

      • Aquafin - permanente vergunning 2023 voor het uitvoeren van korte dringende interventies op de openbare weg (cfr Code voor infrastructuur- en nutswerken VVSG) - goedkeuring

        Goedgekeurd

        Artikel 1: Voor het jaar 2023 aan Aquafin een permanente vergunning te verlenen voor het uitvoeren en signaleren van korte, dringende interventies op de openbare weg - (3e categorie code VVSG), op voorwaarde dat Aquafin het lokaal bestuur minimum 5 werkdagen voorafgaand op de hoogte brengt van de uit te voeren werken. Dit dient te gebeuren via mail aan:
        - ruimte.vergunningen@grobbendonk.be én
        - communicatie@grobbendonk.be

        Artikel 2: De opdracht te geven aan Aquafin om bij calamiteiten zo snel mogelijk het lokaal bestuur, team Ruimte & Vergunningen, op de hoogte te brengen.

        Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
        Team Ruimte & Vergunningen
        Team Informatie & Communicatie
        Aquafin

         

      • Verlagen boordstenen - Leopoldstraat 105A - goedkeuring

        Goedgekeurd

        Artikel 1: Betrokkene de toelating te geven tot het verlagen van de boordstenen en het verplaatsen/verwijderen van de haag ter hoogte van het perceel Leopoldstraat 105A over een lengte van 3 meter.

        Artikel 2: Het team Uitvoering & Onderhoud de opdracht te geven tot het verlagen van de boordstenen ter hoogte van Leopoldstraat 105A over een lengte van 3 meter, zoals aangeduid op plan, na betaling van de kosten.

        Artikel 3: Het team Financieel Management de opdracht te geven tot het versturen van een factuur ten bedrage van 285,00 euro euro (3 meter x 95,00 euro/lopende meter) aan betrokkene en te melden aan het team Uitvoering & Onderhoud wanneer de kosten betaald zijn.

        Artikel 4: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
        Team Ruimte & Vergunningen
        Team Uitvoering & Onderhoud
        Team Financieel Management
        Betrokkene

    • Team Vrije tijd

      • Winterwandeling - Neteland - 29 januari 2023 - goedkeuring

        Goedgekeurd

        Artikel 1: Toestemming te geven aan team Vrije tijd - toerisme om een winterwandeling te organiseren op zondag 29 januari 2023 van 10u tot 18u.

        Artikel 2: Goedkeuring te verlenen om de kosten van de aankoop van een gadget te dragen.

        Artikel 3: Goedkeuring te verlenen voor het gebruik van de Volle Vaart.

        Artikel 4: Goedkeuring te verlenen om 5 streekproducten te voorzien voor de streekmanden.

        Artikel 5: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

        Team Informatie & Communicatie

        Team HRM & Secretariaat

        Team Vrije tijd

      • Advies geschil Donk Events - Heksentocht 2022 - goedkeuring

        Goedgekeurd

        Artikel 1: Goedkeuring te geven voor het toekennen van 325 euro voor het uitvoeren van een kleine act + 75 euro werkingsbudget aan de hand van bewezen onkosten. De vergoeding van 200 euro voor inzet Kidseditie komt te vervallen. 

        Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

        Team Financieel Management

    • Team Mens

      • Ambtshalve schrapping - goedkeuring

        Goedgekeurd

        Artikel 1: Ambtshalve afvoering van betrokkenen van het adres Leopoldstraat 39, op datum van deze beslissing.

        Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

        Politiezone Neteland: wijkpost Grobbendonk

        Betrokkenen

      • Ambtshalve schrapping - goedkeuring

        Goedgekeurd

        Artikel 1: Ambtshalve afvoering van betrokkene van het adres Lierse steenweg 92/0064, op datum van deze beslissing.

        Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

        Politiezone Neteland: wijkpost Grobbendonk

        Betrokkene

    • Team Welzijn

      • Projectsubsidie Schitteren in de Zorg – Radar Neteland - goedkeuring

        Goedgekeurd

        Artikel 1: Kennisname van de toekenning van de subsidie van 209.062,00 euro voor de projectsubsidie 'Schitteren in de Zorg' die werd ingediend door de projectvereniging Neteland. De subsidie loopt van 1 januari 2023 tot en met 31 december 2024.

    • Team Financieel Management

      • Kerkfabriek O.L. Vrouw ten Hemel Opgenomen - notulen - 29 november 2022 - kennisname

        Ter kennis genomen

        Artikel 1: Kennisname van de notulen van de kerkraad van 29 november 2022 van kerkfabriek O.L. Vrouw ten Hemel Opgenomen uit Bouwel.

        Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

        Team Financieel Management

      • Bezwaar belasting op bedrijfsruimten Lambrechts NV - goedkeuring

        Goedgekeurd

        Artikel 1: Het bezwaar van Lambrechts met artikel 458200047832 tegen de belasting op bedrijfsruimten voor € 500,00 ontvankelijk verklaren. De aanslag wordt volledig kwijtgescholden.

        Artikel 2: Tegen deze beslissing kan beroep worden aangetekend bij de Rechtbank van Eerste Aanleg Antwerpen, afdeling Antwerpen te 2000 Antwerpen, Bolivarplaats 20 binnen een termijn van drie maanden vanaf de kennisgeving van deze beslissing. 

        Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

        Financieel directeur

        Bezwaarindiener

      • Bestellijsten van 19 december 2022 – goedkeuring

        Goedgekeurd

        Artikel 1: Goedkeuring van de bestellijst exploitatie van 19 december  2022.

        Artikel 2: Goedkeuring van de bestellijst investeringen van 19 december 2022.

        Artikel 3: Goedkeuring van de bestellijst exploitatie van 20 december  2022.

        Artikel 4: Goedkeuring van de bestellijst investeringen van 20 december 2022.


      • Opbrengsten van 2022012445 tot en met 2022012545 – goedkeuring

        Goedgekeurd

        Artikel 1: Goedkeuring van de opbrengsten van 2022012445 tot en met 2022012545.

      • Kosten van 9 december 2022 tot en met 15 december 2022 – goedkeuring

        Goedgekeurd

        Artikel 1: Goedkeuring van de kosten van 9 december 2022 tot en met 15 december 2022.

    • Onderwijs

      • Onderwijs - vaste benoeming D.V.R. - goedkeuring

        Goedgekeurd

        Artikel 1: Betrokkene, geboren te Lier op 4 februari 1991, wordt met ingang van 1 januari 2023 in vast verband benoemd aan het gemeentelijk basisonderwijs van Grobbendonk, in het ambt van onderwijzer voor een prestatie van:
        - 2/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool KLIM-OP, Bovenpad 7 – 2280 Grobbendonk

        Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
        Departement Onderwijs
        Betrokken personeelslid

      • Onderwijs - vaste benoeming R.N. - goedkeuring

        Goedgekeurd

        Artikel 1: Betrokkene, geboren te Lier op 29 april 1983, wordt met ingang van 1 januari 2023 in vast verband benoemd aan het gemeentelijk basisonderwijs van Grobbendonk, in het ambt van onderwijzer voor een prestatie van:
        - 5/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool KLIM-OP, Berdenweg 5 – 2288 Bouwel
        - 19/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool KLIM-OP, Bovenpad 7 – 2280 Grobbendonk

        Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
        Departement Onderwijs
        Betrokken personeelslid

      • Onderwijs - vaste benoeming K.S. - goedkeuring

        Goedgekeurd

        Artikel 1: Betrokkene, geboren te Herentals op 2 maart 1985, wordt met ingang van 1 januari 2023 in vast verband benoemd aan het gemeentelijk basisonderwijs van Grobbendonk, in het ambt van kleuteronderwijzer voor een prestatie van:
        - 19/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool KLIM-OP, Bovenpad 7 – 2280 Grobbendonk

        Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
        Departement Onderwijs
        Betrokken personeelslid

      • Onderwijs - vaste benoeming D.L. - goedkeuring

        Goedgekeurd

        Artikel 1: Betrokkene, geboren te Herentals op 26 januari 1978, wordt met ingang van 1 januari 2023 in vast verband benoemd aan het gemeentelijk basisonderwijs van Grobbendonk, in het ambt van kleuteronderwijzer voor een prestatie van:
        - 12/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool KLIM-OP, Bovenpad 7 – 2280 Grobbendonk

        Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
        Departement Onderwijs
        Betrokken personeelslid

      • Onderwijs - vaste benoeming V.C. - goedkeuring

        Goedgekeurd

        Artikel 1: Betrokkene, geboren te Lier op 15 december 1983, wordt met ingang van 1 januari 2023 in vast verband benoemd aan het gemeentelijk basisonderwijs van Grobbendonk, in het ambt van leermeester niet-confessionele zedenleer voor een prestatie van:
        - 6/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool KLIM-OP, Berdenweg 5 – 2288 Bouwel

        Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

        Departement Onderwijs
        Betrokken personeelslid

      • Onderwijs - vaste benoeming B.V.G. - goedkeuring

        Goedgekeurd

        Artikel 1: Betrokkene, geboren te Wilrijk op 18 september 1998, wordt met ingang van 1 januari 2023 in vast verband benoemd aan het gemeentelijk basisonderwijs van Grobbendonk, in het ambt van leermeester Protestantse godsdienst voor een prestatie van:
        - 2/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool KLIM-OP, Berdenweg 5 – 2288 Bouwel

        Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

        Departement Onderwijs
        Betrokken personeelslid