Terug College van burgemeester en schepenen

Mon 02/10/2023 - 13:30 Vlierenberg

C-punt

Team Informatie en Communicatie

D-punt

Team Secretariaat

  • De notulen van het college van 25 september 2023 worden goedgekeurd mits aanpassing besluit punt nr. 21 "Team Ruimte en Vergunningen: Schrijven Kabinet Gouverneur - steunbrief ondertekenen - kennisname" als volgt:

    Artikel 2: Bijgevoegde steunbrief te ondertekenen.

Geen soort gekozen

Team Secretariaat

  • Artikel 1: Kennisname van de stand van zaken van de projectvereniging Neteland.

    Artikel 2: Bespreking van de afstemming van het beleid van de intergemeentelijke samenwerkingsverbanden op de regiowerking.

  • Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:

    Artikel 1: Goedkeuring van de agendapunten van de buitengewone algemene vergadering van Poolstok van 25 oktober 2023.

    Artikel 2: De volmachtdrager wordt gemandateerd conform dit besluit te handelen en te beslissen op deze buitengewone algemene vergadering (of iedere andere datum waarop deze uitgesteld of verdaagd zou worden).

    Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Poolstok

    Alle vertegenwoordigers

  • Artikel 1: Kennisname van het verslag van de raad van bestuur van 1 september 2023 van Pidpa.

  • Briefwisseling - kennisname

    Artikel 1: Kennisname van de briefwisseling.

Team Ruimte en Vergunningen

  • Artikel 1: Het college neemt kennis van het beroepschrift dd. 24 juli 2023 waarbij de heer Jan Van de Vyver, een omgevingsberoep instelt bij de Deputatie van de provincie Antwerpen tegen de beslissing van college van burgemeester en schepenen dd. 4 juli 2023 houdende weigering van een omgevingsvergunning voor het verkavelen van gronden aan de Bosduifstraat 5 te 2280 Grobbendonk en met als kadastrale omschrijving afdeling 1, sectie E, nummers 182W3, 182F6 en 182V3.

    Artikel 2: Het college adviseert ongunstig over de aanvraag van de heer Wim Peers van een omgevingsvergunning voor het verkavelen van een perceel in 5 loten voor open bebouwing, te Bosduifstraat 5, 2280 GROBBENDONK, kadastraal gekend als Afdeling 1, Sectie E, nrs. 182W3, 182F6 en 182V3.

    Artikel 3: GD&A advocaten af te vaardigen naar de hoorzitting van 14 november 2023. 

    Artikel 4: Het advies wordt opgeladen op het omgevingsloket.

  • Nadat Marianne Verhaert, burgemeester, ingevolge art. 27 DLB, de zitting verlaten heeft.

    Het college van burgemeester en schepenen levert de vergunning af aan Paul Verhaert namens Studiebureau Verhaert & Co BV. 

    De volgende stedenbouwkundige handelingen worden vergund: het verkavelen van een perceel voor het creëren van 1 lot bestemd voor open bebouwing, met als adres Hoogveldstraat 1 te 2280 Grobbendonk. Kadastraal is het perceel gekend als afdeling 1 sectie B nrs. 215V, 215X2 en 215Y2. De vergunning wordt afgegeven onder volgende voorwaarden:

    Voorwaarden:

    • Wij vragen aandacht voor eventuele archeologische kenniswinst. Bij de aanvraag van omgevingsvergunning voor dit perceel is geen archeologienota vereist wanneer de totale oppervlakte kleiner dan 3000m² en de bodemingreep kleiner dan 1.000m² is. Mochten bij de werken toch oudere bewoningssporen of andere sporen van menselijke activiteit in het verleden aan het licht komen, is er meldingsplicht (artikel 5.1.4 van het Onroerenderfgoeddecreet van 12 juli 2013). Er kan een beroep gedaan worden op IOED Land van Nete en Aa (Ellen Van de Velde via 0474 44 06 84 of ellen@kempenskarakter.be) om in te schatten of een melding nodig is en voor ondersteuning bij dit traject. Op deze plek denken wij in het bijzonder aan sporen of vondsten die te maken hebben met de Romeinse bewoning in Grobbendonk omdat de percelen binnen de perimeter van het Romeinse dorp liggen. Het gaat dan zowel om bijvoorbeeld aardewerken scherven, glas, metaal, ijzeroer, rode dakpannen, als bijvoorbeeld om minder tastbare zaken zoals afwijkende verkleuringen of zachtere/hardere lagen in de bodem.
    • De vergunning wordt verleend onder voorbehoud van eventuele burgerlijke rechten. Betwistingen omtrent burgerlijke rechten, zoals eigendomsgrenzen, vallen onder de bevoegdheden van de gewone rechtbanken.
    • De voorwaarden uit volgende adviezen moeten strikt worden gevolgd:
      • Fluvius System van 3 juli 2023;
      • Wyre van 5 juli 2023;
      • Proximus van 6 juli 2023;
      • Pidpa van 29 juni 2023.
    • De algemene bouwverordening, goedgekeurd door bestendige deputatie op 8 februari 2018, is eveneens van toepassing.
    • De hierbij gevoegde, aangepaste, verkavelingsvoorschriften ten strengste na te leven.
    • Het is verboden zonder toelating van de burgemeester enig deel van het openbaar domein in te nemen of te belemmeren door er materialen, steigers of om het even welke andere voorwerpen achter te laten. Het is tevens verboden voorwerpen op het openbaar domein te werpen, te plaatsen of achter te laten, die door hun val of andere wijze kunnen schaden.
    • De verkeersveiligheid in de schoolomgeving is voor ons topprioriteit. Om deze reden ondertekende Grobbendonk het Charter Werftransport (i.s.m. Bouwunie, Confederatie Bouw en FEMA). Dit charter stelt dat er geen werftransport mag gebeuren in de schoolomgeving tijdens de begin- en einduren van de scholen. (elke schooldag van 8.15u tot 8.45u en van 15.30u tot 16.15u m.u.v. woensdag 11.45u – 12.15u en vrijdag van 14.45u – 16.15u). Gelieve ook eventuele leveranciers en onderaannemers hiervan te verwittigen.
    • Vervreemding van een kavel kan slechts nadat de verkavelingsakte door de instrumenterende ambtenaar is opgemaakt. Deze akte kan slechts worden opgemaakt na overlegging van een attest van het college van burgemeester en schepenen waaruit blijkt dat alle in de verkavelingsvergunning opgelegde voorwaarden en lasten zijn uitgevoerd of dat voor de uitvoering van de lasten een afdoende financiële waarborg is gestort in handen van de gemeenteontvanger of in zijn voordeel op onherroepelijke wijze door een bankinstelling is verleend. De verkoop of de verhuring voor meer dan negen jaar, of de vestiging van een erfpacht of opstalrecht van iedere kavel moet aan het college worden medegedeeld door middel van uittreksels uit de akten, die door de instrumenterende ambtenaar of de ontvanger van de registratie gewaarmerkt zijn. Met verkoop worden de nalatenschapsverdeling en de schenking gelijkgesteld met dien verstande dat slechts één kavel per deelgenoot of begunstigde in aanmerking komt.

     

    Lasten:

    • De aanleg en aansluiting van de nodige nutsvoorzieningen vallen financieel volledig ten laste van de aanvrager.
  • Het college van burgemeester en schepenen levert de vergunning af aan mevrouw Hanne Van Camp en de heer Rik Van Rossum voor het slopen van een bestaande woning en het bouwen van een nieuwe open eengezinswoning, met als adres Waterlaatstraat 6, 2280 Grobbendonk. Kadastraal is het perceel gekend als afdeling 1 sectie A nrs. 440G en 441A. 

    De volgende stedenbouwkundige handelingen worden vergund: het slopen van een bestaande woning en het bouwen van een nieuwe open eengezinswoning.

    De vergunning wordt afgegeven onder volgende voorwaarden:

    Voorwaarden stedenbouwkundige handelingen:

    • Er dient voldaan te worden aan de voorwaarden opgenomen in de gemeenteraadsbeslissing van 19 september 2023:

    - Artikel 1: Goedkeuring van het tracé van de wegen zoals aangegeven op het bijgevoegde plan. Het betreft lot A van 154m². Dit plan maakt integraal deel uit van dit besluit.

    - Artikel 2: De wegen moeten worden voorzien van de noodzakelijke uitrusting. Alle nutsvoorzieningen dienen te worden uitgevoerd volgens de ramingen van de betrokken maatschappijen en zodanig dat ieder perceel afzonderlijk (uitgezonderd van openbare verlichting) kan worden aangesloten.

    - Artikel 3: Alle werken tot uitrusting van de aan te leggen straten en de reservering van de grond voor de eventuele groene ruimten, openbare gebouwen en openbare nutsvoorzieningen zullen uitgevoerd worden op kosten van de aanvrager.

    - Artikel 4: Vooraleer de vergunning kan afgeleverd worden, dient de aanvrager zich te verbinden om de eigendom van de in de plannen aangegeven openbare wegen, aanhorigheden en nutsvoorzieningen evenals de gronden waarop ze aangelegd worden, vrij en onbelast en zonder kosten voor de gemeente, de aangegeven strook gratis af te staan aan de gemeente. De strook grond die wordt afgestaan zal worden opgenomen in het openbaar domein.

    - Artikel 5: Alle constructies dienen te worden verwijderd die niet behoren tot de zone voor nutsvoorzieningen.

     

    • Er dient een infiltratievoorziening geplaatst te worden met een minimaal infiltratievolume van 3.363,75 m² en minimaal infiltratie-oppervlakte van 5,38 m².
    • Er dienen 6 inheemse, hoogstammige loofbomen op het perceel worden aangeplant, in het eerstvolgende plantseizoen.
    • Voor het aanleggen van verharding op het openbaar domein dient voorafgaandelijk de toestemming te worden bekomen van het college van burgemeester en schepenen door een schriftelijke aanvraag in te dienen
    • De start en beëindiging van de werken dienen verplicht ingegeven te worden in het omgevingsloket.
    • De vergunning wordt verleend onder voorbehoud van eventuele burgerlijke rechten. Betwistingen omtrent burgerlijke rechten vallen onder de bevoegdheden van de gewone rechtbanken.
    • Op de hemelwaterput dient een operationele pompinstallatie aangesloten te worden, die het gebruik van het opgevangen hemelwater mogelijk maakt, voor de ingebruikname van het gebouw.
    • Het hemelwater, voortkomende van de niet-waterdoorlatende verhardingen, dient te infiltreren op eigen terrein in de naastliggende graszone en aanplanting.
    • De aanleg van de infiltratiekratten dient zo te gebeuren dat de infiltratie operationeel blijft op lange termijn. Dit wil zeggen dat de infiltratieblokken omhuld dienen te worden met geotextiel. Ook de bodem rond de infiltratiesystemen moet goed doorlatend te zijn. Er dienen blokken gebruikt te worden waarvan alle wanden waterdoorlatend zijn gezien de mogelijks hogere waterstand. Bij de bepaling van de infiltratieoppervlakte mag de oppervlakte van de bodem van de infiltratievoorziening niet bijberekend worden omdat deze op termijn kan dichtslibben. Ook dient er bij het gebruik van infiltratiekratten een onderhoudsprogramma opgesteld te worden voor het volledige infiltratiesysteem en voor de aangesloten toevoerende oppervlaktes.
    • Het is verboden een bronbemaling uit te voeren zonder voorafgaandelijke toelating. Bronbemalingen worden gemeld in het kader van de Vlarem-wetgeving via het omgevingsloket. Het grondwater dat onttrokken wordt, moet zoveel mogelijk terug in de grond worden ingebracht buiten de onttrekkingszone via infiltratieputten, infiltratiebekkens of infiltratiegrachten. Indien dit onmogelijk is, kan het water geloosd worden in de baangracht of een nabijgelegen beek. Debieten hoger dan 10 m³/uur mogen niet geloosd worden in openbare rioleringen tenzij hiervoor toelating wordt gegeven door Aquafin nv. De bouwheer is verantwoordelijk voor de berokkende schade aan o.m. aanpalende constructies ten gevolge van het verlagen van de grondwaterspiegel.
    • Indien voor het verwezenlijken van de vergunde werken een bronbemaling overeenkomstig VLAREM-rubrieken 53.2.1 a), rubriek 53.2.2.a) of rubriek 53.2.2.2.b) noodzakelijk is, dan zijn de werken pas uitvoerbaar na aktename van de melding voor de bronbemaling.
    • Het is verboden zonder toelating van de burgemeester enig deel van het openbaar domein in te nemen of te belemmeren door er materialen, steigers of om het even welke andere voorwerpen achter te laten. Het is tevens verboden voorwerpen op het openbaar domein te werpen, te plaatsen of achter te laten, die door hun val of andere wijze kunnen schaden.
    • De verkeersveiligheid in de schoolomgeving is voor ons topprioriteit. Om deze reden ondertekende Grobbendonk het Charter Werftransport (i.s.m. Bouwunie, Confederatie Bouw en FEMA). Dit charter stelt dat er geen werftransport mag gebeuren in de schoolomgeving tijdens de begin- en einduren van de scholen (elke schooldag van 8.15u tot 8.45u en van 15.30u tot 16.15u m.u.v. woensdag 11.45u – 12.15u en vrijdag van 14.45u – 16.15u). Gelieve ook eventuele leveranciers en onderaannemers hiervan te verwittigen.

     

    Deze vergunning stelt de aanvrager niet vrij van het aanvragen en verkrijgen van eventuele andere vergunningen of machtigingen, als die nodig zouden zijn.

  • Het college van burgemeester en schepenen levert de vergunning af aan de heer Dietmar Van Dyck voor het slopen van een wasplaats van een broeierij, met als adres Leopoldstraat 112B, 2280 Grobbendonk. Kadastraal is het perceel gekend als afdeling 1 sectie A nr. 447K3. 

    De volgende stedenbouwkundige handelingen worden vergund: het slopen van een wasplaats van een broeierij.

    De vergunning wordt afgegeven onder volgende voorwaarden:

    Voorwaarden stedenbouwkundige handelingen:

    • Het attest voor de buitengebruikstelling van de mazouttanks dient bezorgd te worden aan de gemeente.
    • De voorwaarden opgelegd door OVAM in het bodemsaneringsdossier moeten gevolgd worden.
    • Er dient voldaan te worden aan de algemene voorwaarden uit het advies van Pidpa d.d. 9 augustus 2023.
    • De start en beëindiging van de werken dienen verplicht ingegeven te worden in het omgevingsloket.
    • De vergunning wordt verleend onder voorbehoud van eventuele burgerlijke rechten. Betwistingen omtrent burgerlijke rechten vallen onder de bevoegdheden van de gewone rechtbanken.
    • Het is verboden een bronbemaling uit te voeren zonder voorafgaandelijke toelating. Bronbemalingen worden gemeld in het kader van de Vlarem-wetgeving via het omgevingsloket. Het grondwater dat onttrokken wordt, moet zoveel mogelijk terug in de grond worden ingebracht buiten de onttrekkingszone via infiltratieputten, infiltratiebekkens of infiltratiegrachten. Indien dit onmogelijk is, kan het water geloosd worden in de baangracht of een nabijgelegen beek. Debieten hoger dan 10 m³/uur mogen niet geloosd worden in openbare rioleringen tenzij hiervoor toelating wordt gegeven door Aquafin nv. De bouwheer is verantwoordelijk voor de berokkende schade aan o.m. aanpalende constructies ten gevolge van het verlagen van de grondwaterspiegel.
    • Indien voor het verwezenlijken van de vergunde werken een bronbemaling overeenkomstig VLAREM-rubrieken 53.2.1 a), rubriek 53.2.2.a) of rubriek 53.2.2.2.b) noodzakelijk is, dan zijn de werken pas uitvoerbaar na aktename van de melding voor de bronbemaling.
    • Het is verboden zonder toelating van de burgemeester enig deel van het openbaar domein in te nemen of te belemmeren door er materialen, steigers of om het even welke andere voorwerpen achter te laten. Het is tevens verboden voorwerpen op het openbaar domein te werpen, te plaatsen of achter te laten, die door hun val of andere wijze kunnen schaden.
    • De verkeersveiligheid in de schoolomgeving is voor ons topprioriteit. Om deze reden ondertekende Grobbendonk het Charter Werftransport (i.s.m. Bouwunie, Confederatie Bouw en FEMA). Dit charter stelt dat er geen werftransport mag gebeuren in de schoolomgeving tijdens de begin- en einduren van de scholen. (elke schooldag van 8.15u tot 8.45u en van 15.30u tot 16.15u m.u.v. woensdag 11.45u – 12.15u en vrijdag van 14.45u – 16.15u). Gelieve ook eventuele leveranciers en onderaannemers hiervan te verwittigen.

     

    Deze vergunning stelt de aanvrager niet vrij van het aanvragen en verkrijgen van eventuele andere vergunningen of machtigingen, als die nodig zouden zijn.

  • Nadat Marianne Verhaert, burgemeester, ingevolge art. 27 DLB, de zitting verlaten heeft.

    Artikel 1: Goedkeuring om een attest af te leveren conform VCRO artikel 4.2.16 voor omgevingsvergunning OMV_2022153453 verleend door het college van burgemeester en schepenen op 26 juni 2023 aan betrokkene met als adres Rode Haagjes 3/001, 2288 Bouwel - Grobbendonk. 

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Betrokkene

  • Artikel 1: Het college van burgemeester en schepenen stelt vast dat de verkavelingsvergunning met kenmerk 037/288(01), afgeleverd door het college van burgemeester en schepenen op 19 april 2010, vervallen is. Het verval wordt in het vergunningenregister opgenomen. 

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Notariskantoor Mayke Op de Beeck, Markt 2 Vorselaar

  • Artikel 1: Kennisname van de beslissing van de Raad voor Vergunningbetwistingen. De beslissing luidt als volgt: 

    1. De bestreden beslissing wordt vernietigd. 

    2. De Raad beveelt de verwerende partij een nieuwe beslissing te nemen over het bestuurlijk beroep van de tussenkomende partij en dit binnen een termijn van drie maanden te rekenen vanaf de dag na de dag van de betekening van dit arrest.

    3. De kosten van het beroep, bestaande uit het rolrecht van de verzoekende partijen, bepaald op 400 euro en een rechtsplegingsvergoeding van 770 euro verschuldigd aan de verzoekende partijen, komen ten laste van de verwerende partij.

  • Artikel 1: Afleveren van een kapvergunning voor 2 Amerikaanse eiken op het perceel Jagersdreef 3, kadastraal gekend als 1/D/235M9. 

    Artikel 2: Heraanplant uitvoeren met 1 inheemse loofboom op het perceel 1/D/235M9, na de kapwerken en tijdens het eerstvolgende plantseizoen. 

    Artikel 3: De werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, moeten uitgevoerd worden binnen drie maanden en staan onder toezicht van een door het college van burgemeester en schepenen gemachtigd ambtenaar. 

    Artikel 4: De vergunninghouder geeft het college van burgemeester en schepenen per brief of mail kennis van het begin van werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, ten minste 8 dagen voor de aanvang van de werken. 

    Artikel 5: De vergunninghouder brengt het college van burgemeester en schepenen per brief of mail in kennis van de heraanplant die uitgevoerd wordt, met vermelding van datum, soort en de plaats van heraanplant binnen het perceel aan de hand van bewijsstukken. 

    Artikel 6: Deze vergunning brengt geen ontheffing mee van de verplichtingen tot het aanvragen van vergunningen die door andere wetten of verordeningen zijn voorgeschreven. 

    Artikel 7: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan de aanvrager.

  • Artikel 1: Afleveren van een kapvergunning voor 1 eik en 1 taxus op het perceel De Vriesstraat 1, kadastraal gekend als 1/B/349E. 

    Artikel 2: Heraanplant uitvoeren met 1 inheemse hoogstammige loofboom op het perceel 1/B/349E, na de kapwerken en tijdens het eerstvolgende plantseizoen. 

    Artikel 3: De werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, moeten uitgevoerd worden binnen drie maanden en staan onder toezicht van een door het college van burgemeester en schepenen gemachtigd ambtenaar. 

    Artikel 4: De vergunninghouder geeft het college van burgemeester en schepenen per brief of mail kennis van het begin van werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, ten minste 8 dagen voor de aanvang van de werken. 

    Artikel 5: De vergunninghouder brengt het college van burgemeester en schepenen per brief of mail in kennis van de heraanplant die uitgevoerd wordt, met vermelding van datum, soort en de plaats van heraanplant binnen het perceel aan de hand van bewijsstukken. 

    Artikel 6: Deze vergunning brengt geen ontheffing mee van de verplichtingen tot het aanvragen van vergunningen die door andere wetten of verordeningen zijn voorgeschreven. 

    Artikel 7: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan de aanvrager.

  • Artikel 1: Afleveren van een kapvergunning voor 1 berk en 1 kerselaar op het perceel Het Hoog 17, kadastraal gekend als 2/B/196R. 

    Artikel 2: Heraanplant uitvoeren met 1 inheemse loofboom op het perceel 2/B/196R, na de kapwerken en tijdens het eerstvolgende plantseizoen. 

    Artikel 3: De werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, moeten uitgevoerd worden binnen drie maanden en staan onder toezicht van een door het college van burgemeester en schepenen gemachtigd ambtenaar. 

    Artikel 4: De vergunninghouder geeft het college van burgemeester en schepenen per brief of mail kennis van het begin van werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, ten minste 8 dagen voor de aanvang van de werken. 

    Artikel 5: De vergunninghouder brengt het college van burgemeester en schepenen per brief of mail in kennis van de heraanplant die uitgevoerd wordt, met vermelding van datum, soort en de plaats van heraanplant binnen het perceel aan de hand van bewijsstukken. 

    Artikel 6: Deze vergunning brengt geen ontheffing mee van de verplichtingen tot het aanvragen van vergunningen die door andere wetten of verordeningen zijn voorgeschreven. 

    Artikel 7: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan de aanvrager.

  • Artikel 1: Afleveren van een kapvergunning voor 1 moeraseik op het perceel Dorp 7, kadastraal gekend als 2/B/3T5. 

    Artikel 2: Heraanplant uitvoeren met 1 inheemse loofboom op het perceel 2/B/3T5, na de kapwerken en tijdens het eerstvolgende plantseizoen. 

    Artikel 3: De werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, moeten uitgevoerd worden binnen drie maanden en staan onder toezicht van een door het college van burgemeester en schepenen gemachtigd ambtenaar.  

    Artikel 4: De vergunninghouder geeft het college van burgemeester en schepenen per brief of mail kennis van het begin van werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, ten minste 8 dagen voor de aanvang van de werken. 

    Artikel 5: De vergunninghouder brengt het college van burgemeester en schepenen per brief of mail in kennis van de heraanplant die uitgevoerd wordt, met vermelding van datum, soort en de plaats van heraanplant binnen het perceel aan de hand van bewijsstukken. 

    Artikel 6: Deze vergunning brengt geen ontheffing mee van de verplichtingen tot het aanvragen van vergunningen die door andere wetten of verordeningen zijn voorgeschreven. 

    Artikel 7: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan de aanvrager.

  • Artikel 1: Afleveren van een kapvergunning voor 4 fijnsparren op het perceel Kievitendras 5, kadastraal gekend als 1/A/192B. 

    Artikel 2: Heraanplant uitvoeren met 5 inheemse hoogstammige loofbomen op het perceel 1/A/192B, na de kapwerken en tijdens het eerstvolgende plantseizoen. 

    Artikel 3: De werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, moeten uitgevoerd worden binnen drie maanden en staan onder toezicht van een door het college van burgemeester en schepenen gemachtigd ambtenaar. 

    Artikel 4: De vergunninghouder geeft het college van burgemeester en schepenen per brief of mail kennis van het begin van werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, ten minste 8 dagen voor de aanvang van de werken. 

    Artikel 5: De vergunninghouder brengt het college van burgemeester en schepenen per brief of mail in kennis van de heraanplant die uitgevoerd wordt, met vermelding van datum, soort en de plaats van heraanplant binnen het perceel aan de hand van bewijsstukken. 

    Artikel 6: Deze vergunning brengt geen ontheffing mee van de verplichtingen tot het aanvragen van vergunningen die door andere wetten of verordeningen zijn voorgeschreven. 

    Artikel 7: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan de aanvrager.

  • Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:

    Artikel 1: Goedkeuring van het hemelwater- en droogteplan, zoals opgenomen in bijlage.

  • Artikel 1: Van 9 tot en met 13 oktober 2023 zullen aangepaste verkeersmaatregelen gelden in Hanegoor 52-54, zijnde: 
    - ter hoogte van de werfzone wordt de straat afgesloten voor het gemotoriseerd verkeer.

    Artikel 2: Artikel 1 geldt niet voor de voertuigen van politie, hulpdiensten, brandweer en dringend opgeroepen geneesheren.

    Artikel 3: Het verkeer wordt omgeleid via de Herenthoutse steenweg, Blokt en Klein Blokt. 

    Artikel 4: Deze maatregelen zullen gesignaleerd worden volgens het signalisatieschema van 21 september 2023 opgesteld door betrokkene.

    Artikel 5: De vereiste signalisatievergunning zal afgeleverd worden aan betrokkene.

    Artikel 6: Betrokkene bezorgt de bewoners van het achterliggend gedeelte van Hanegoor een brief met de nodige info aangaande de werken en de ermee gepaard gaande hinder. 

    Artikel 7: Deze maatregelen zullen bekend gemaakt worden in de gemeente Grobbendonk overeenkomstig het decreet lokaal bestuur. 

    Artikel 8: De werken zullen aangekondigd worden via de digitale infoborden, website en facebook.

    Artikel 9: Afschriften van dit reglement zullen overgemaakt worden aan de griffies van de correctionele en politierechtbank te Turnhout. 

    Artikel 10: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Ruimte & Vergunningen

    Team Uitvoering & Onderhoud

    Wijkpost politie

    Brandweer zone Kempen

    Noodplanningsambtenaar 

    Kapitein brandweer

    Team Informatie & Communicatie

    Team Secretariaat

  • Artikel 1: Fluvius de toelating te verlenen tot het uitvoeren van de werken onder de volgende voorwaarden:

    • Minimum drie weken voor de aanvang van de werken meldt u de begin- en einddatum alsook naam en adres van de aannemer en dient een signalisatievergunning aangevraagd te worden bij het team Ruimte & Vergunningen van het lokaal bestuur.
    • Als er straten gedwarst worden, dient dit te gebeuren met mechanische onderboringen zonder verkeershinder te veroorzaken.
    • De eventuele beschadigingen aangebracht aan het wegdek van de straat moeten in hun oorspronkelijke staat door Fluvius hersteld worden, met dezelfde materialen.
    • De aannemer moet voor de aanvang van de graafwerken de ligging van de wachtleidingen op de rioleringen op de werf aanduiden. De juiste ligging kan Fluvius bij de rioolbeheerder krijgen.
    • De aannemer moet minimum 8 dagen voor aanvang van de werken via brief de bewoners van de straat (straten) verwittigen van de uit te voeren werken.
    • De sleuf mag slechts gedempt worden t.p.v. de wachtleidingen op de rioleringen nadat een afgevaardigde van het lokaal bestuur hiervoor zijn schriftelijke toelating gaf.
    • Als er schade is aan de wachtleidingen op de riolering, die later wordt vastgesteld, is het Fluvius die dit moet laten herstellen binnen de tien dagen na de ingebrekestelling.
    • De aannemer moet er voor zorgen dat het wortelgestel van de bomen niet beschadigd wordt en daar waar nodig werken met onderboring. De levensvatbaarheid van de bomen mag niet negatief beïnvloed worden door de werken.
    • De aannemer dient zich, indien nodig, voor tijdelijke waterbevoorrading te wenden tot Pidpa. Onder geen beding mogen standpijpen van Pidpa of andere watermaatschappijen gebruikt worden zonder voorafgaande aanvraag aan de betrokken maatschappij.

    Artikel 2: Na de werken dient bij het team Ruimte & Vergunningen van het lokaal bestuur Grobbendonk een controle van de toestand van de site aangevraagd te worden.

    Artikel 3: Het retributiereglement op werken aan nutsvoorzieningen op gemeentelijk openbaar domein, goedgekeurd door de gemeenteraad in zitting van 22 november 2022, is van toepassing op deze werken.

    Artikel 4: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
    Team Informatie & Communicatie
    Fluvius

Team Vrije tijd

  • Artikel 1: Het college van burgemeester en schepenen geeft voor de organisatie van 2de Kerstnacht van Bouwel dat aanvangt 9 december 2023 17.00 uur en eindigt op 9 december 2023 23.59 uur de volgende toelatingen:

    • Organisatie evenement
    • De verkoop van sterke drank

    Artikel 2: Goedkeuring voor het verlenen van logistieke ondersteuning in de vorm van uitleenmaterialen voor het evenement.

    Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Vrije Tijd
    Team Uitvoering & Onderhoud
    Noodplanning
    Politiezone Neteland
    Brandweer Zone Kempen
    Organisatie

  • Artikel 1: Het college van burgemeester en schepenen geeft toestemming voor de organisatie van de Lichtjeswandeling 2023 volgens het aangepaste parcours. De wandeling start op 14 oktober 2023 17.00 uur en eindigt op 14 oktober 2023 23.59 uur.

    Artikel 2: De organisator op te dragen de richtlijnen van noodplanning strikt te volgen.

    Artikel 3: De organisator op te dragen om te voorzien in extra veiligheidsmaatregelen voor de wandelaars. Alle wandelaars moeten een fluo hesje dragen en er worden seingevers voorzien op de gevaarlijke punten. 

    Artikel 4: Het lokaal bestuur voorziet de nodige afzethekken en signalisatie om volgens het advies van team Ruimte & Vergunningen de zandparking lansheen de Molendreef te beveiligen en de Molendreef af te sluiten voor het gemotoriseerd verkeer.

    Artikel 5: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan: 

    Noodplanning

    Team Ruimte & Vergunningen 

    Organisator 

  • Artikel 1: Het college van burgemeester en schepenen geeft toestemming voor de organisatie van Een goedendag uit Bouwel op 10, 11 en 12 november 2023 telkens van 13.00 uur tot 19.00 uur in de parochiezaal te Bouwel.

    Artikel 2: De organisator de opdracht te geven om de adviezen van noodplanning te volgen.

    Artikel 3: Toestemming te geven om de gevraagde logistieke ondersteuning te voorzien.

    Artikel 4: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Noodplanning

    Organisator

  • Artikel 1: Het college van burgemeester en schepenen geeft toestemming voor de organisatie van Kerstfeest Samana dat aanvangt 27 december 2023 11.00 uur en eindigt op 27 december 2023 17.00 uur in parochiezaal te Bouwel.

    Artikel 2: De organisator de toestemming te geven tot het schenken van alcoholische dranken en specifiek te wijzen op de regelgeving om geen alcoholische dranken te schenken aan jongeren onder de 16 jaar. De organisator dient hier actief op te controleren (bv. door bandjes). 

    Artikel 3: De organisator op te dragen de richtlijnen van noodplanning te volgen. 

    Artikel 4: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Organisator

    Noodplanning

  • Artikel 1: Toestemming te geven aan team Vrije tijd om tijdens de herfstvakantie twee 4-dagen kampen te organiseren met Play & Sport in Sporthal De Molen.

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Uitvoering & Onderhoud

    Organisator 

  • Artikel 1: Goedkeuring voor het jaarlijks opvragen van een adressenlijst van de kinderen die op dat moment tussen 15 en 24 maanden oud zijn bij het team Mens. Deze adressenlijst mag enkel gebruikt worden voor het aangegeven doel en mag niet verstrekt worden aan derden.

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Mens

    Consultatiebureau Kind en Gezin

    Huis van het kind

  • Artikel 1: Goedkeuring te geven voor het organiseren van bovenstaande leesbevorderende activiteiten in de bib.

    Artikel 2: Goedkeuring voor het schenken van de inkomsten van de boekenverkoop van 14 oktober 2023 aan de Warmste Week. 

  • Artikel 1: Goedkeuring voor het organiseren van leesbevorderende activiteiten tijdens de voorleesweek.

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Financieel Management

Team Mens

  • Ambtshalve inschrijving - goedkeuring

    Artikel 1: Betrokkene, geboren in Schoten op 9 april 1980, ambtshalve in te schrijven op het adres Netestraat 27, 2280 Grobbendonk, op datum van deze beslissing.

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Politiezone Neteland: wijkpost Grobbendonk

Team Financieel Management

Onderwijs

  • I.B. - TAO - goedkeuring

    Artikel 1: Betrokkene, Fabiolalaan 32 te 2280 Grobbendonk, neemt voor 4/24 lestijden TAO als kleuteronderwijzer in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk voor de periode van 1 september 2023 tot en met 30 juni 2024.

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    KLIM-OP Bouwel

  • R.d.B. - TAO - goedkeuring

    Artikel 1: Betrokkene, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, neemt voor 18/24 lestijden TAO als onderwijzer in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk voor de periode van 1 september 2023 tot en met 22 december 2023.

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    KLIM-OP Bouwel

  • R.N. - TAO - goedkeuring

    Artikel 1: Betrokkene, Capuynestraat 23 te 2288 Bouwel , neemt voor 10/24 lestijden TAO als onderwijzer in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk voor de periode van 1 september 2023 tot en met 30 juni 2024.

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    KLIM-OP Bouwel

  • Artikel 1: Betrokkene, Kleine Hooiweg 12 E te 2222 Itegem wordt voor 2/24 TBS/OB gesteld in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk als leermeester Protestantse godsdienst.

    Artikel 2: Betrokkene, Kleine Hooiweg 12 E te 2222 Itegem wordt voor 2/24 TBS/OB gesteld in de gemeentelijke basisschool Bouwel als leermeester Protestantse godsdienst.

    Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    KLIM-OP Bouwel

  • Artikel 1: Betrokkene 1, Ter Voort 43 te 2260 Westerlo, wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer voor 12/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 2, Quinten Matsyslaan 80 te 2280 Grobbendonk, vanaf 1 september 2023 t.e.m. einde loopbaanonderbreking van deze laatste.

    Artikel 2: Betrokkene 1, Ter Voort 43 te 2260 Westerlo, wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer voor 12/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 3, Heidelaan 23 te 2280 Grobbendonk, die 12/24 loopbaanonderbreking VVP neemt vanaf 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.

    Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    KLIM-OP Bouwel

  • Artikel 1: Betrokkene, Sint-Jobstraat 107B 101 te 2200 Herentals, wordt tijdelijk aangesteld voor 19/36 klokuren administratief medewerker in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk, vanaf 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    KLIM-OP Bouwel

  • Artikel 1: Betrokkene, Meirstraat 15 te 2300 Turnhout, wordt tijdelijk aangesteld voor 6/24 lestijden als leermeester Rooms-Katholieke godsdienst in de gemeentelijke basisschool Bouwel, vanaf 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    KLIM-OP Bouwel

  • Artikel 1: Betrokkene, Maanstraat 72 te 2500 Lier, wordt tijdelijk aangesteld voor 6/24 lestijden leermeester Islamitische godsdienst in de gemeentelijke basisschool Bouwel, vanaf 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    KLIM-OP Bouwel

  • Artikel 1: Betrokkene 1, Rooiestraat 30 te 2560 Bevel, wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer voor 14/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk vacante uren vanaf 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.

    Artikel 2: Betrokkene 1, Rooiestraat 30 te 2560 Bevel, wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer voor 8/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 2, Capuynestraat 23 te 2288 Bouwel, die 10/24 TAO neemt vanaf 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.

    Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    KLIM-OP Bouwel

  • Artikel 1: Betrokkene 1, Fabiolalaan 32 te 2280 Grobbendonk, wordt tijdelijk aangesteld als kleuteronderwijzer voor 4/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Bouwel, ter vervanging van de deeltijdse loopbaanonderbreking van betrokkene 2, Kapelstraat 18 te 2242 Pulderbos, vanaf 1 september 2023 t.e.m. einde loopbaanonderbreking van deze laatste.

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    KLIM-OP Bouwel

  • Artikel 1: Betrokkene 1, Oude Geelsebaan 61 te 2431 Veerle - Laakdal, wordt tijdelijk aangesteld als kleuteronderwijzer voor 4/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 2, Fabiolalaan 32 te 2280 Grobbendonk die TAO neemt voor de periode van 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.

    Artikel 2: Betrokkene 1, Oude Geelsebaan 61 te 2431 Veerle - Laakdal, wordt tijdelijk aangesteld als kleuteronderwijzer voor 3/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk vacante uren, vanaf 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.

    Artikel 3: Betrokkene 1, Oude Geelsebaan 61 te 2431 Veerle - Laakdal, wordt tijdelijk aangesteld als kleuteronderwijzer voor 12/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 3, Kretbosstraat 56A te 2280 Grobbendonk, vanaf 1 juli 2023 t.e.m. einde loopbaanonderbreking van deze laatste.

    Artikel 4: Betrokkene 1, Oude Geelsebaan 61 te 2431 Veerle - Laakdal, wordt tijdelijk aangesteld als zorgcoördinator voor 8/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk, vanaf 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.

    Artikel 5: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    KLIM-OP Bouwel

  • Artikel 1: Betrokkene 1, Elsendonkstraat 124 te 2560 Nijlen, wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer voor 3/24 lestijden aanvangsbegeleiding in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 2, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk die afwezig is wegens ziekte voor de periode van 1 september 2023 t.e.m. 15 oktober 2023.

    Artikel 2: Betrokkene 1, Elsendonkstraat 124 te 2560 Nijlen, wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer voor 3/24 lestijden ondersteuning kerntaak in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 2, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk die afwezig is wegens ziekte voor de periode van 1 september 2023 t.e.m. 15 oktober 2023.

    Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    KLIM-OP Bouwel

  • Artikel 1: Betrokkene, Astridlaan 24 te 2270 Herenthout, wordt tijdelijk aangesteld voor 8/24 lestijden als leermeester Rooms-Katholieke godsdienst in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk, vanaf 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    KLIM-OP Bouwel

  • Artikel 1: Betrokkene 1, Merellaan 10A te 2288 Bouwel, wordt tijdelijk aangesteld als kleuteronderwijzer voor 8/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Bouwel, ter vervanging van de deeltijdse loopbaanonderbreking van betrokkene 2, Kapelstraat 18 te 2242 Pulderbos, vanaf 1 september 2023 t.e.m. einde loopbaanonderbreking van deze laatste.
    Artikel 2: Betrokkene 1, Merellaan 10A te 2288 Bouwel, wordt tijdelijk aangesteld als beleidsondersteuner voor 1/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Bouwel, vanaf 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.
    Artikel 3: Betrokkene 1, Merellaan 10A te 2288 Bouwel, wordt tijdelijk aangesteld als beleidsondersteuner voor 3/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Bouwel, ter vervanging van betrokkene 3, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, die afwezig is wegens ziekte vanaf 1 september 2023 t.e.m. 15 oktober 2023.
    Artikel 4: Betrokkene 1, Merellaan 10A te 2288 Bouwel, wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer voor 6/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 3, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk die 18/24 TAO neemt van 1 september 2023 tot en met 22 december 2023.

    Artikel 5: Betrokkene 1, Merellaan 10A te 2288 Bouwel, wordt tijdelijk aangesteld als beleidsondersteuner voor 3/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Bouwel, ter vervanging van betrokkene 3, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, die afwezig is wegens ziekte vanaf 1 september 2023 t.e.m. 15 oktober 2023.

    Artikel 6: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    KLIM-OP Bouwel

  • Artikel 1: Betrokkene 1, Merellaan 10A te 2288 Bouwel, wordt tijdelijk aangesteld als kleuteronderwijzer voor 8/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Bouwel, ter vervanging van de deeltijdse loopbaanonderbreking van betrokkene 2, Kapelstraat 18 te 2242 Pulderbos, vanaf 1 september 2023 t.e.m. einde loopbaanonderbreking van deze laatste.

    Artikel 2: Betrokkene 1, Merellaan 10A te 2288 Bouwel, wordt tijdelijk aangesteld als beleidsondersteuner voor 1/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Bouwel, vanaf 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.

    Artikel 3: Betrokkene 1, Merellaan 10A te 2288 Bouwel, wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer voor 6/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 3, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk die 18/24 TAO neemt voor de periode van 1 september 2023 tot en met 22 december 2023.

    Artikel 4: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan: 

    KLIM-OP Bouwel

  • Artikel 1: Betrokkene, Bovenpad 18 te 2280 Grobbendonk, wordt tijdelijk aangesteld als kleuteronderwijzer voor 5/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk, vanaf 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    KLIM-OP Bouwel

  • Artikel 1: Betrokkene 1, Molenstraat 200 te 2490 Balen, wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer voor 12/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 2, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, die 18/24 TAO neemt voor de periode van 1 september 2023 t.e.m. 22 december 2023.

    Artikel 2: Betrokkene 1, Molenstraat 200 te 2490 Balen , wordt tijdelijk aangesteld als beleidsondersteuner voor 8/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk, ter vervanging van betrokkene 2, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, die afwezig is wegens ziekte vanaf 1 september 2023 t.e.m. 15 oktober 2023.

    Artikel 3: Betrokkene 1, Molenstraat 200 te 2490 Balen , wordt tijdelijk aangesteld als ICT-coördinator voor 4/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk, ter vervanging van betrokkene 2, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, die afwezig is wegens ziekte vanaf 1 september 2023 t.e.m. 15 oktober 2023.

    Artikel 4: Betrokkene 1, Molenstraat 200 te 2490 Balen , wordt tijdelijk aangesteld als ICT-coördinator voor 3/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk, ter vervanging van betrokkene 2, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, die afwezig is wegens ziekte vanaf 1 september 2023 t.e.m. 15 oktober 2023.

    Artikel 5: Betrokkene 1, Molenstraat 200 te 2490 Balen , wordt tijdelijk aangesteld als ICT-coördinator voor 4/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Bouwel, ter vervanging van betrokkene 2, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, die afwezig is wegens ziekte vanaf 1 september 2023 t.e.m. 15 oktober 2023.

    Artikel 6: Betrokkene 1, Molenstraat 200 te 2490 Balen , wordt tijdelijk aangesteld als ICT-coördinator voor 1/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Bouwel, ter vervanging van betrokkene 2, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, die afwezig is wegens ziekte vanaf 1 september 2023 t.e.m. 15 oktober 2023.

    Artikel 7: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    KLIM-OP Bouwel

  • Artikel 1: Betrokkene 1, Molenstraat 200 te 2490 Balen, wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer voor 12/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 2, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, die 18/24 TAO neemt voor de periode van 1 september 2023 t.e.m. 22 december 2023.

    Artikel 2: Betrokkene 1, Molenstraat 200 te 2490 Balen, wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer voor 12/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk in uren personeelswerkingsbudget voor de periode van 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.

    Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    KLIM-OP Bouwel

  • Artikel 1: Betrokkene, Floris Primsstraat 41 bus 201 te 2280 Grobbendonk, wordt tijdelijk aangesteld als kinderverzorgster vacante uren voor 1/32 klokuren in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk vanaf 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    KLIM-OP Bouwel

  • Artikel 1: Betrokkene 1, Riemenstraat 24G te 2290 Vorselaar, wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer voor 2/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Bouwel ter vervanging van betrokkene 2, Berkendreef 33 te 2288 Bouwel, vanaf 1 september 2023 t.e.m. einde loopbaanonderbreking van deze laatste.

    Artikel 2: Betrokkene 1, Riemenstraat 24G te 2290 Vorselaar, wordt tijdelijk aangesteld als zorgcoördinator voor 1/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Bouwel, vanuit de extra puntenenveloppe op SG niveau van 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.

    Artikel 3: Betrokkene 1, Riemenstraat 24G te 2290 Vorselaar, wordt tijdelijk aangesteld als zorgcoördinator voor 1/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Bouwel, van 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.

    Artikel 4: Betrokkene 1, Riemenstraat 24G te 2290 Vorselaar, wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer voor 19/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 3, Heidelaan 4A te 2280 Grobbendonk die afwezig is wegens ziekte van 1 september 2023 t.e.m. 22 december 2023.

    Artikel 5: Betrokkene 1, Riemenstraat 24G te 2290 Vorselaar, wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer voor 2/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 4, Capuynestraat 23 te 2288 Bouwel die 10/24 TAO neemt voor het schooljaar 2023 – 2024.

    Artikel 6: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    KLIM-OP Bouwel

  • Artikel 1: Betrokkene 1, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, wordt tijdelijk aangesteld als ICT-coördinator voor 4/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Bouwel ter vervanging van betrokkene 2, Heidelaan 4A te 2280 Grobbendonk die afwezig is wegens ziekte voor de periode van 1 september 2023 t.e.m. 22 december 2023.

    Artikel 2: Betrokkene 1, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, wordt tijdelijk aangesteld als ICT-coördinator vacante uren voor 1/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Bouwel vanaf 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.

    Artikel 3: Betrokkene 1, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, wordt tijdelijk aangesteld als beleidsondersteuner voor 3/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Bouwel vanaf 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.

    Artikel 4: Betrokkene 1, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, wordt tijdelijk aangesteld als ICT-coördinator voor 4/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 2, Heidelaan 4A te 2280 Grobbendonk die afwezig is wegens ziekte voor de periode van 1 september 2023 t.e.m. 22 december 2023.

    Artikel 5: Betrokkene 1, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, wordt tijdelijk aangesteld als ICT-coördinator vacante uren voor 3/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk vanaf 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.

    Artikel 6: Betrokkene 1, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, wordt tijdelijk aangesteld als beleidsondersteuner voor 13/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk vanaf 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.

    Artikel 7: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    KLIM-OP Bouwel

  • Artikel 1: Betrokkene 1, Capuynestraat 23 te 2288 Bouwel, wordt tijdelijk aangesteld voor 10/24 lestijden als onderwijzer in de gemeentelijke basisschool Bouwel ter vervanging van betrokkene 2, Berkendreef 33 te 2288 Bouwel, vanaf 1 september 2023 t.e.m. einde loopbaanonderbreking van deze laatste.

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    KLIM-OP Bouwel

  • Artikel 1: Betrokkene, Arbeidsstraat 17 te 2500 Lier, wordt tijdelijk aangesteld voor 6/24 lestijden leermeester Islamitische godsdienst in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk, vanaf 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    KLIM-OP Bouwel

  • Artikel 1: Betrokkene, Haverstraat 1 te 2200 Noorderwijk, wordt tijdelijk aangesteld in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk, als leermeester NCZ voor 8/24 lestijden vanaf 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    KLIM-OP Bouwel

  • Artikel 1: Betrokkene 1, Nieuwstraat 7 te 2280 Grobbendonk, wordt tijdelijk aangesteld voor 12/24 lestijden als leermeester lichamelijke opvoeding in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 2, Schransstraat 26 te 2280 Grobbendonk, vanaf 1 september 2023 t.e.m. einde loopbaanonderbreking van deze laatste.

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    KLIM-OP Bouwel

  • B.O. - ziekteverlof - goedkeuring

    Artikel 1: Betrokkene, Heidelaan 4A te 2280 Grobbendonk, is afwezig in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk wegens ziekte vanaf 1 september 2023 tot en met 22 december 2023.

    Artikel 2: Betrokkene, Heidelaan 4A te 2280 Grobbendonk, is afwezig in de gemeentelijke basisschool Bouwel wegens ziekte vanaf 1 september 2023 tot en met 22 december 2023.

    Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    KLIM-OP Bouwel

  • R.d.B. - ziekteverlof - goedkeuring

    Artikel 1: Betrokkene, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, is afwezig in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk voor de periode van 1 september 2023 tot en met 15 oktober 2023.

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan: 

    KLIM-OP Bouwel


Publicaties