Mon 02/10/2023 - 13:30 Vlierenberg
Artikel 1: Kennisname van de voorgestelde communicatieacties.
De notulen van het college van 25 september 2023 worden goedgekeurd mits aanpassing besluit punt nr. 21 "Team Ruimte en Vergunningen: Schrijven Kabinet Gouverneur - steunbrief ondertekenen - kennisname" als volgt:
Artikel 2: Bijgevoegde steunbrief te ondertekenen.
Artikel 1: Kennisname van de stand van zaken van de projectvereniging Neteland.
Artikel 2: Bespreking van de afstemming van het beleid van de intergemeentelijke samenwerkingsverbanden op de regiowerking.
Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:
Artikel 1: Goedkeuring van de agendapunten van de buitengewone algemene vergadering van Poolstok van 25 oktober 2023.
Artikel 2: De volmachtdrager wordt gemandateerd conform dit besluit te handelen en te beslissen op deze buitengewone algemene vergadering (of iedere andere datum waarop deze uitgesteld of verdaagd zou worden).
Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Poolstok
Alle vertegenwoordigers
Artikel 1: Kennisname van het verslag van de raad van bestuur van 1 september 2023 van Pidpa.
Artikel 1: Kennisname van de briefwisseling.
Artikel 1: Het college neemt kennis van het beroepschrift dd. 24 juli 2023 waarbij de heer Jan Van de Vyver, een omgevingsberoep instelt bij de Deputatie van de provincie Antwerpen tegen de beslissing van college van burgemeester en schepenen dd. 4 juli 2023 houdende weigering van een omgevingsvergunning voor het verkavelen van gronden aan de Bosduifstraat 5 te 2280 Grobbendonk en met als kadastrale omschrijving afdeling 1, sectie E, nummers 182W3, 182F6 en 182V3.
Artikel 2: Het college adviseert ongunstig over de aanvraag van de heer Wim Peers van een omgevingsvergunning voor het verkavelen van een perceel in 5 loten voor open bebouwing, te Bosduifstraat 5, 2280 GROBBENDONK, kadastraal gekend als Afdeling 1, Sectie E, nrs. 182W3, 182F6 en 182V3.
Artikel 3: GD&A advocaten af te vaardigen naar de hoorzitting van 14 november 2023.
Artikel 4: Het advies wordt opgeladen op het omgevingsloket.
Nadat Marianne Verhaert, burgemeester, ingevolge art. 27 DLB, de zitting verlaten heeft.
Het college van burgemeester en schepenen levert de vergunning af aan Paul Verhaert namens Studiebureau Verhaert & Co BV.
De volgende stedenbouwkundige handelingen worden vergund: het verkavelen van een perceel voor het creëren van 1 lot bestemd voor open bebouwing, met als adres Hoogveldstraat 1 te 2280 Grobbendonk. Kadastraal is het perceel gekend als afdeling 1 sectie B nrs. 215V, 215X2 en 215Y2. De vergunning wordt afgegeven onder volgende voorwaarden:
Voorwaarden:
Lasten:
Het college van burgemeester en schepenen levert de vergunning af aan mevrouw Hanne Van Camp en de heer Rik Van Rossum voor het slopen van een bestaande woning en het bouwen van een nieuwe open eengezinswoning, met als adres Waterlaatstraat 6, 2280 Grobbendonk. Kadastraal is het perceel gekend als afdeling 1 sectie A nrs. 440G en 441A.
De volgende stedenbouwkundige handelingen worden vergund: het slopen van een bestaande woning en het bouwen van een nieuwe open eengezinswoning.
De vergunning wordt afgegeven onder volgende voorwaarden:
Voorwaarden stedenbouwkundige handelingen:
- Artikel 1: Goedkeuring van het tracé van de wegen zoals aangegeven op het bijgevoegde plan. Het betreft lot A van 154m². Dit plan maakt integraal deel uit van dit besluit.
- Artikel 2: De wegen moeten worden voorzien van de noodzakelijke uitrusting. Alle nutsvoorzieningen dienen te worden uitgevoerd volgens de ramingen van de betrokken maatschappijen en zodanig dat ieder perceel afzonderlijk (uitgezonderd van openbare verlichting) kan worden aangesloten.
- Artikel 3: Alle werken tot uitrusting van de aan te leggen straten en de reservering van de grond voor de eventuele groene ruimten, openbare gebouwen en openbare nutsvoorzieningen zullen uitgevoerd worden op kosten van de aanvrager.
- Artikel 4: Vooraleer de vergunning kan afgeleverd worden, dient de aanvrager zich te verbinden om de eigendom van de in de plannen aangegeven openbare wegen, aanhorigheden en nutsvoorzieningen evenals de gronden waarop ze aangelegd worden, vrij en onbelast en zonder kosten voor de gemeente, de aangegeven strook gratis af te staan aan de gemeente. De strook grond die wordt afgestaan zal worden opgenomen in het openbaar domein.
- Artikel 5: Alle constructies dienen te worden verwijderd die niet behoren tot de zone voor nutsvoorzieningen.
Deze vergunning stelt de aanvrager niet vrij van het aanvragen en verkrijgen van eventuele andere vergunningen of machtigingen, als die nodig zouden zijn.
Het college van burgemeester en schepenen levert de vergunning af aan de heer Dietmar Van Dyck voor het slopen van een wasplaats van een broeierij, met als adres Leopoldstraat 112B, 2280 Grobbendonk. Kadastraal is het perceel gekend als afdeling 1 sectie A nr. 447K3.
De volgende stedenbouwkundige handelingen worden vergund: het slopen van een wasplaats van een broeierij.
De vergunning wordt afgegeven onder volgende voorwaarden:
Voorwaarden stedenbouwkundige handelingen:
Deze vergunning stelt de aanvrager niet vrij van het aanvragen en verkrijgen van eventuele andere vergunningen of machtigingen, als die nodig zouden zijn.
Nadat Marianne Verhaert, burgemeester, ingevolge art. 27 DLB, de zitting verlaten heeft.
Artikel 1: Goedkeuring om een attest af te leveren conform VCRO artikel 4.2.16 voor omgevingsvergunning OMV_2022153453 verleend door het college van burgemeester en schepenen op 26 juni 2023 aan betrokkene met als adres Rode Haagjes 3/001, 2288 Bouwel - Grobbendonk.
Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Betrokkene
Artikel 1: Het college van burgemeester en schepenen stelt vast dat de verkavelingsvergunning met kenmerk 037/288(01), afgeleverd door het college van burgemeester en schepenen op 19 april 2010, vervallen is. Het verval wordt in het vergunningenregister opgenomen.
Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Notariskantoor Mayke Op de Beeck, Markt 2 Vorselaar
Artikel 1: Kennisname van de beslissing van de Raad voor Vergunningbetwistingen. De beslissing luidt als volgt:
1. De bestreden beslissing wordt vernietigd.
2. De Raad beveelt de verwerende partij een nieuwe beslissing te nemen over het bestuurlijk beroep van de tussenkomende partij en dit binnen een termijn van drie maanden te rekenen vanaf de dag na de dag van de betekening van dit arrest.
3. De kosten van het beroep, bestaande uit het rolrecht van de verzoekende partijen, bepaald op 400 euro en een rechtsplegingsvergoeding van 770 euro verschuldigd aan de verzoekende partijen, komen ten laste van de verwerende partij.
Artikel 1: Afleveren van een kapvergunning voor 2 Amerikaanse eiken op het perceel Jagersdreef 3, kadastraal gekend als 1/D/235M9.
Artikel 2: Heraanplant uitvoeren met 1 inheemse loofboom op het perceel 1/D/235M9, na de kapwerken en tijdens het eerstvolgende plantseizoen.
Artikel 3: De werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, moeten uitgevoerd worden binnen drie maanden en staan onder toezicht van een door het college van burgemeester en schepenen gemachtigd ambtenaar.
Artikel 4: De vergunninghouder geeft het college van burgemeester en schepenen per brief of mail kennis van het begin van werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, ten minste 8 dagen voor de aanvang van de werken.
Artikel 5: De vergunninghouder brengt het college van burgemeester en schepenen per brief of mail in kennis van de heraanplant die uitgevoerd wordt, met vermelding van datum, soort en de plaats van heraanplant binnen het perceel aan de hand van bewijsstukken.
Artikel 6: Deze vergunning brengt geen ontheffing mee van de verplichtingen tot het aanvragen van vergunningen die door andere wetten of verordeningen zijn voorgeschreven.
Artikel 7: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan de aanvrager.
Artikel 1: Afleveren van een kapvergunning voor 1 eik en 1 taxus op het perceel De Vriesstraat 1, kadastraal gekend als 1/B/349E.
Artikel 2: Heraanplant uitvoeren met 1 inheemse hoogstammige loofboom op het perceel 1/B/349E, na de kapwerken en tijdens het eerstvolgende plantseizoen.
Artikel 3: De werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, moeten uitgevoerd worden binnen drie maanden en staan onder toezicht van een door het college van burgemeester en schepenen gemachtigd ambtenaar.
Artikel 4: De vergunninghouder geeft het college van burgemeester en schepenen per brief of mail kennis van het begin van werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, ten minste 8 dagen voor de aanvang van de werken.
Artikel 5: De vergunninghouder brengt het college van burgemeester en schepenen per brief of mail in kennis van de heraanplant die uitgevoerd wordt, met vermelding van datum, soort en de plaats van heraanplant binnen het perceel aan de hand van bewijsstukken.
Artikel 6: Deze vergunning brengt geen ontheffing mee van de verplichtingen tot het aanvragen van vergunningen die door andere wetten of verordeningen zijn voorgeschreven.
Artikel 7: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan de aanvrager.
Artikel 1: Afleveren van een kapvergunning voor 1 berk en 1 kerselaar op het perceel Het Hoog 17, kadastraal gekend als 2/B/196R.
Artikel 2: Heraanplant uitvoeren met 1 inheemse loofboom op het perceel 2/B/196R, na de kapwerken en tijdens het eerstvolgende plantseizoen.
Artikel 3: De werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, moeten uitgevoerd worden binnen drie maanden en staan onder toezicht van een door het college van burgemeester en schepenen gemachtigd ambtenaar.
Artikel 4: De vergunninghouder geeft het college van burgemeester en schepenen per brief of mail kennis van het begin van werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, ten minste 8 dagen voor de aanvang van de werken.
Artikel 5: De vergunninghouder brengt het college van burgemeester en schepenen per brief of mail in kennis van de heraanplant die uitgevoerd wordt, met vermelding van datum, soort en de plaats van heraanplant binnen het perceel aan de hand van bewijsstukken.
Artikel 6: Deze vergunning brengt geen ontheffing mee van de verplichtingen tot het aanvragen van vergunningen die door andere wetten of verordeningen zijn voorgeschreven.
Artikel 7: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan de aanvrager.
Artikel 1: Afleveren van een kapvergunning voor 1 moeraseik op het perceel Dorp 7, kadastraal gekend als 2/B/3T5.
Artikel 2: Heraanplant uitvoeren met 1 inheemse loofboom op het perceel 2/B/3T5, na de kapwerken en tijdens het eerstvolgende plantseizoen.
Artikel 3: De werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, moeten uitgevoerd worden binnen drie maanden en staan onder toezicht van een door het college van burgemeester en schepenen gemachtigd ambtenaar.
Artikel 4: De vergunninghouder geeft het college van burgemeester en schepenen per brief of mail kennis van het begin van werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, ten minste 8 dagen voor de aanvang van de werken.
Artikel 5: De vergunninghouder brengt het college van burgemeester en schepenen per brief of mail in kennis van de heraanplant die uitgevoerd wordt, met vermelding van datum, soort en de plaats van heraanplant binnen het perceel aan de hand van bewijsstukken.
Artikel 6: Deze vergunning brengt geen ontheffing mee van de verplichtingen tot het aanvragen van vergunningen die door andere wetten of verordeningen zijn voorgeschreven.
Artikel 7: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan de aanvrager.
Artikel 1: Afleveren van een kapvergunning voor 4 fijnsparren op het perceel Kievitendras 5, kadastraal gekend als 1/A/192B.
Artikel 2: Heraanplant uitvoeren met 5 inheemse hoogstammige loofbomen op het perceel 1/A/192B, na de kapwerken en tijdens het eerstvolgende plantseizoen.
Artikel 3: De werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, moeten uitgevoerd worden binnen drie maanden en staan onder toezicht van een door het college van burgemeester en schepenen gemachtigd ambtenaar.
Artikel 4: De vergunninghouder geeft het college van burgemeester en schepenen per brief of mail kennis van het begin van werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, ten minste 8 dagen voor de aanvang van de werken.
Artikel 5: De vergunninghouder brengt het college van burgemeester en schepenen per brief of mail in kennis van de heraanplant die uitgevoerd wordt, met vermelding van datum, soort en de plaats van heraanplant binnen het perceel aan de hand van bewijsstukken.
Artikel 6: Deze vergunning brengt geen ontheffing mee van de verplichtingen tot het aanvragen van vergunningen die door andere wetten of verordeningen zijn voorgeschreven.
Artikel 7: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan de aanvrager.
Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:
Artikel 1: Goedkeuring van het hemelwater- en droogteplan, zoals opgenomen in bijlage.
Artikel 1: Van 9 tot en met 13 oktober 2023 zullen aangepaste verkeersmaatregelen gelden in Hanegoor 52-54, zijnde:
- ter hoogte van de werfzone wordt de straat afgesloten voor het gemotoriseerd verkeer.
Artikel 2: Artikel 1 geldt niet voor de voertuigen van politie, hulpdiensten, brandweer en dringend opgeroepen geneesheren.
Artikel 3: Het verkeer wordt omgeleid via de Herenthoutse steenweg, Blokt en Klein Blokt.
Artikel 4: Deze maatregelen zullen gesignaleerd worden volgens het signalisatieschema van 21 september 2023 opgesteld door betrokkene.
Artikel 5: De vereiste signalisatievergunning zal afgeleverd worden aan betrokkene.
Artikel 6: Betrokkene bezorgt de bewoners van het achterliggend gedeelte van Hanegoor een brief met de nodige info aangaande de werken en de ermee gepaard gaande hinder.
Artikel 7: Deze maatregelen zullen bekend gemaakt worden in de gemeente Grobbendonk overeenkomstig het decreet lokaal bestuur.
Artikel 8: De werken zullen aangekondigd worden via de digitale infoborden, website en facebook.
Artikel 9: Afschriften van dit reglement zullen overgemaakt worden aan de griffies van de correctionele en politierechtbank te Turnhout.
Artikel 10: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Ruimte & Vergunningen
Team Uitvoering & Onderhoud
Wijkpost politie
Brandweer zone Kempen
Noodplanningsambtenaar
Kapitein brandweer
Team Informatie & Communicatie
Team Secretariaat
Artikel 1: Fluvius de toelating te verlenen tot het uitvoeren van de werken onder de volgende voorwaarden:
Artikel 2: Na de werken dient bij het team Ruimte & Vergunningen van het lokaal bestuur Grobbendonk een controle van de toestand van de site aangevraagd te worden.
Artikel 3: Het retributiereglement op werken aan nutsvoorzieningen op gemeentelijk openbaar domein, goedgekeurd door de gemeenteraad in zitting van 22 november 2022, is van toepassing op deze werken.
Artikel 4: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Informatie & Communicatie
Fluvius
Artikel 1: Het college van burgemeester en schepenen geeft voor de organisatie van 2de Kerstnacht van Bouwel dat aanvangt 9 december 2023 17.00 uur en eindigt op 9 december 2023 23.59 uur de volgende toelatingen:
Artikel 2: Goedkeuring voor het verlenen van logistieke ondersteuning in de vorm van uitleenmaterialen voor het evenement.
Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Vrije Tijd
Team Uitvoering & Onderhoud
Noodplanning
Politiezone Neteland
Brandweer Zone Kempen
Organisatie
Artikel 1: Het college van burgemeester en schepenen geeft toestemming voor de organisatie van de Lichtjeswandeling 2023 volgens het aangepaste parcours. De wandeling start op 14 oktober 2023 17.00 uur en eindigt op 14 oktober 2023 23.59 uur.
Artikel 2: De organisator op te dragen de richtlijnen van noodplanning strikt te volgen.
Artikel 3: De organisator op te dragen om te voorzien in extra veiligheidsmaatregelen voor de wandelaars. Alle wandelaars moeten een fluo hesje dragen en er worden seingevers voorzien op de gevaarlijke punten.
Artikel 4: Het lokaal bestuur voorziet de nodige afzethekken en signalisatie om volgens het advies van team Ruimte & Vergunningen de zandparking lansheen de Molendreef te beveiligen en de Molendreef af te sluiten voor het gemotoriseerd verkeer.
Artikel 5: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Noodplanning
Team Ruimte & Vergunningen
Organisator
Artikel 1: Het college van burgemeester en schepenen geeft toestemming voor de organisatie van Een goedendag uit Bouwel op 10, 11 en 12 november 2023 telkens van 13.00 uur tot 19.00 uur in de parochiezaal te Bouwel.
Artikel 2: De organisator de opdracht te geven om de adviezen van noodplanning te volgen.
Artikel 3: Toestemming te geven om de gevraagde logistieke ondersteuning te voorzien.
Artikel 4: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Noodplanning
Organisator
Artikel 1: Het college van burgemeester en schepenen geeft toestemming voor de organisatie van Kerstfeest Samana dat aanvangt 27 december 2023 11.00 uur en eindigt op 27 december 2023 17.00 uur in parochiezaal te Bouwel.
Artikel 2: De organisator de toestemming te geven tot het schenken van alcoholische dranken en specifiek te wijzen op de regelgeving om geen alcoholische dranken te schenken aan jongeren onder de 16 jaar. De organisator dient hier actief op te controleren (bv. door bandjes).
Artikel 3: De organisator op te dragen de richtlijnen van noodplanning te volgen.
Artikel 4: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Organisator
Noodplanning
Artikel 1: Toestemming te geven aan team Vrije tijd om tijdens de herfstvakantie twee 4-dagen kampen te organiseren met Play & Sport in Sporthal De Molen.
Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Uitvoering & Onderhoud
Organisator
Artikel 1: Goedkeuring voor het jaarlijks opvragen van een adressenlijst van de kinderen die op dat moment tussen 15 en 24 maanden oud zijn bij het team Mens. Deze adressenlijst mag enkel gebruikt worden voor het aangegeven doel en mag niet verstrekt worden aan derden.
Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Mens
Consultatiebureau Kind en Gezin
Huis van het kind
Artikel 1: Goedkeuring te geven voor het organiseren van bovenstaande leesbevorderende activiteiten in de bib.
Artikel 2: Goedkeuring voor het schenken van de inkomsten van de boekenverkoop van 14 oktober 2023 aan de Warmste Week.
Artikel 1: Goedkeuring voor het organiseren van leesbevorderende activiteiten tijdens de voorleesweek.
Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Financieel Management
Artikel 1: Betrokkene, geboren in Schoten op 9 april 1980, ambtshalve in te schrijven op het adres Netestraat 27, 2280 Grobbendonk, op datum van deze beslissing.
Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Politiezone Neteland: wijkpost Grobbendonk
Artikel 1: Het bestek met nr. FIM-KIA-2023-190 en de raming voor de opdracht “Heraanleg vijver met infiltratie en afkoppeling van regenwater - actie Blue Deal”, opgesteld door gemeente Grobbendonk worden goedgekeurd. De lastvoorwaarden worden vastgesteld zoals voorzien in het bestek en zoals opgenomen in de algemene uitvoeringsregels voor aannemingen van werken. De raming bedraagt 44.274,51 euro incl. btw.
Artikel 2: De opdracht “Heraanleg vijver met infiltratie en afkoppeling van regenwater - actie Blue Deal” wordt gegund bij wijze van een onderhandelingsprocedure zonder voorafgaande bekendmaking.
Artikel 3: De betrokken ondernemers worden uitgenodigd om deel te nemen en hun offerte in te dienen via het platform e-procurement ten laatste op 6 november 2023 om 10.00 uur.
Artikel 4: De uitgave voor deze opdracht is voorzien in het investeringsbudget van 2023, op kredietcode 2220007/SA/0711 (actie/raming AC000227/MJP002598).
Artikel 5: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Financieel Management
Team Ruimte & Vergunningen
Artikel 1: De opdracht “Levering en onderhoud voor de technische- en sportdienst van de gemeente en OCMW” wordt voorlopig opgeleverd.
Artikel 2: Borgtocht 20031899 met documentnr. 20190822008 gesteld bij Deposito- en Consignaties van 1.660,00 euro mag volledig worden vrijgegeven.
Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Financieel Management
Team Uitvoering & Onderhoud
Prosafco
Antea
Artikel 1: Goedkeuring van de bestellijst exploitatie van 2 oktober 2023.
Artikel 2: Goedkeuring van de bestellijst investering van 2 oktober 2023.
Artikel 1: Goedkeuring van de opbrengsten van 2023006651 tot en met 2023006879.
Artikel 1: Goedkeuring van de kosten van 22 september 2023 tot en met 28 september 2023.
Artikel 1: Betrokkene, Fabiolalaan 32 te 2280 Grobbendonk, neemt voor 4/24 lestijden TAO als kleuteronderwijzer in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk voor de periode van 1 september 2023 tot en met 30 juni 2024.
Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
KLIM-OP Bouwel
Artikel 1: Betrokkene, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, neemt voor 18/24 lestijden TAO als onderwijzer in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk voor de periode van 1 september 2023 tot en met 22 december 2023.
Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
KLIM-OP Bouwel
Artikel 1: Betrokkene, Capuynestraat 23 te 2288 Bouwel , neemt voor 10/24 lestijden TAO als onderwijzer in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk voor de periode van 1 september 2023 tot en met 30 juni 2024.
Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
KLIM-OP Bouwel
Artikel 1: Betrokkene, Kleine Hooiweg 12 E te 2222 Itegem wordt voor 2/24 TBS/OB gesteld in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk als leermeester Protestantse godsdienst.
Artikel 2: Betrokkene, Kleine Hooiweg 12 E te 2222 Itegem wordt voor 2/24 TBS/OB gesteld in de gemeentelijke basisschool Bouwel als leermeester Protestantse godsdienst.
Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
KLIM-OP Bouwel
Artikel 1: Betrokkene 1, Ter Voort 43 te 2260 Westerlo, wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer voor 12/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 2, Quinten Matsyslaan 80 te 2280 Grobbendonk, vanaf 1 september 2023 t.e.m. einde loopbaanonderbreking van deze laatste.
Artikel 2: Betrokkene 1, Ter Voort 43 te 2260 Westerlo, wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer voor 12/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 3, Heidelaan 23 te 2280 Grobbendonk, die 12/24 loopbaanonderbreking VVP neemt vanaf 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.
Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
KLIM-OP Bouwel
Artikel 1: Betrokkene, Sint-Jobstraat 107B 101 te 2200 Herentals, wordt tijdelijk aangesteld voor 19/36 klokuren administratief medewerker in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk, vanaf 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.
Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
KLIM-OP Bouwel
Artikel 1: Betrokkene, Meirstraat 15 te 2300 Turnhout, wordt tijdelijk aangesteld voor 6/24 lestijden als leermeester Rooms-Katholieke godsdienst in de gemeentelijke basisschool Bouwel, vanaf 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.
Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
KLIM-OP Bouwel
Artikel 1: Betrokkene, Maanstraat 72 te 2500 Lier, wordt tijdelijk aangesteld voor 6/24 lestijden leermeester Islamitische godsdienst in de gemeentelijke basisschool Bouwel, vanaf 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.
Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
KLIM-OP Bouwel
Artikel 1: Betrokkene 1, Rooiestraat 30 te 2560 Bevel, wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer voor 14/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk vacante uren vanaf 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.
Artikel 2: Betrokkene 1, Rooiestraat 30 te 2560 Bevel, wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer voor 8/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 2, Capuynestraat 23 te 2288 Bouwel, die 10/24 TAO neemt vanaf 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.
Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
KLIM-OP Bouwel
Artikel 1: Betrokkene 1, Fabiolalaan 32 te 2280 Grobbendonk, wordt tijdelijk aangesteld als kleuteronderwijzer voor 4/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Bouwel, ter vervanging van de deeltijdse loopbaanonderbreking van betrokkene 2, Kapelstraat 18 te 2242 Pulderbos, vanaf 1 september 2023 t.e.m. einde loopbaanonderbreking van deze laatste.
Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
KLIM-OP Bouwel
Artikel 1: Betrokkene 1, Oude Geelsebaan 61 te 2431 Veerle - Laakdal, wordt tijdelijk aangesteld als kleuteronderwijzer voor 4/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 2, Fabiolalaan 32 te 2280 Grobbendonk die TAO neemt voor de periode van 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.
Artikel 2: Betrokkene 1, Oude Geelsebaan 61 te 2431 Veerle - Laakdal, wordt tijdelijk aangesteld als kleuteronderwijzer voor 3/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk vacante uren, vanaf 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.
Artikel 3: Betrokkene 1, Oude Geelsebaan 61 te 2431 Veerle - Laakdal, wordt tijdelijk aangesteld als kleuteronderwijzer voor 12/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 3, Kretbosstraat 56A te 2280 Grobbendonk, vanaf 1 juli 2023 t.e.m. einde loopbaanonderbreking van deze laatste.
Artikel 4: Betrokkene 1, Oude Geelsebaan 61 te 2431 Veerle - Laakdal, wordt tijdelijk aangesteld als zorgcoördinator voor 8/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk, vanaf 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.
Artikel 5: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
KLIM-OP Bouwel
Artikel 1: Betrokkene 1, Elsendonkstraat 124 te 2560 Nijlen, wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer voor 3/24 lestijden aanvangsbegeleiding in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 2, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk die afwezig is wegens ziekte voor de periode van 1 september 2023 t.e.m. 15 oktober 2023.
Artikel 2: Betrokkene 1, Elsendonkstraat 124 te 2560 Nijlen, wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer voor 3/24 lestijden ondersteuning kerntaak in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 2, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk die afwezig is wegens ziekte voor de periode van 1 september 2023 t.e.m. 15 oktober 2023.
Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
KLIM-OP Bouwel
Artikel 1: Betrokkene, Astridlaan 24 te 2270 Herenthout, wordt tijdelijk aangesteld voor 8/24 lestijden als leermeester Rooms-Katholieke godsdienst in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk, vanaf 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.
Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
KLIM-OP Bouwel
Artikel 1: Betrokkene 1, Merellaan 10A te 2288 Bouwel, wordt tijdelijk aangesteld als kleuteronderwijzer voor 8/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Bouwel, ter vervanging van de deeltijdse loopbaanonderbreking van betrokkene 2, Kapelstraat 18 te 2242 Pulderbos, vanaf 1 september 2023 t.e.m. einde loopbaanonderbreking van deze laatste.
Artikel 2: Betrokkene 1, Merellaan 10A te 2288 Bouwel, wordt tijdelijk aangesteld als beleidsondersteuner voor 1/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Bouwel, vanaf 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.
Artikel 3: Betrokkene 1, Merellaan 10A te 2288 Bouwel, wordt tijdelijk aangesteld als beleidsondersteuner voor 3/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Bouwel, ter vervanging van betrokkene 3, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, die afwezig is wegens ziekte vanaf 1 september 2023 t.e.m. 15 oktober 2023.
Artikel 4: Betrokkene 1, Merellaan 10A te 2288 Bouwel, wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer voor 6/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 3, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk die 18/24 TAO neemt van 1 september 2023 tot en met 22 december 2023.
Artikel 5: Betrokkene 1, Merellaan 10A te 2288 Bouwel, wordt tijdelijk aangesteld als beleidsondersteuner voor 3/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Bouwel, ter vervanging van betrokkene 3, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, die afwezig is wegens ziekte vanaf 1 september 2023 t.e.m. 15 oktober 2023.
Artikel 6: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
KLIM-OP Bouwel
Artikel 1: Betrokkene 1, Merellaan 10A te 2288 Bouwel, wordt tijdelijk aangesteld als kleuteronderwijzer voor 8/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Bouwel, ter vervanging van de deeltijdse loopbaanonderbreking van betrokkene 2, Kapelstraat 18 te 2242 Pulderbos, vanaf 1 september 2023 t.e.m. einde loopbaanonderbreking van deze laatste.
Artikel 2: Betrokkene 1, Merellaan 10A te 2288 Bouwel, wordt tijdelijk aangesteld als beleidsondersteuner voor 1/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Bouwel, vanaf 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.
Artikel 3: Betrokkene 1, Merellaan 10A te 2288 Bouwel, wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer voor 6/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 3, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk die 18/24 TAO neemt voor de periode van 1 september 2023 tot en met 22 december 2023.
Artikel 4: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
KLIM-OP Bouwel
Artikel 1: Betrokkene, Bovenpad 18 te 2280 Grobbendonk, wordt tijdelijk aangesteld als kleuteronderwijzer voor 5/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk, vanaf 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.
Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
KLIM-OP Bouwel
Artikel 1: Betrokkene 1, Molenstraat 200 te 2490 Balen, wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer voor 12/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 2, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, die 18/24 TAO neemt voor de periode van 1 september 2023 t.e.m. 22 december 2023.
Artikel 2: Betrokkene 1, Molenstraat 200 te 2490 Balen , wordt tijdelijk aangesteld als beleidsondersteuner voor 8/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk, ter vervanging van betrokkene 2, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, die afwezig is wegens ziekte vanaf 1 september 2023 t.e.m. 15 oktober 2023.
Artikel 3: Betrokkene 1, Molenstraat 200 te 2490 Balen , wordt tijdelijk aangesteld als ICT-coördinator voor 4/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk, ter vervanging van betrokkene 2, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, die afwezig is wegens ziekte vanaf 1 september 2023 t.e.m. 15 oktober 2023.
Artikel 4: Betrokkene 1, Molenstraat 200 te 2490 Balen , wordt tijdelijk aangesteld als ICT-coördinator voor 3/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk, ter vervanging van betrokkene 2, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, die afwezig is wegens ziekte vanaf 1 september 2023 t.e.m. 15 oktober 2023.
Artikel 5: Betrokkene 1, Molenstraat 200 te 2490 Balen , wordt tijdelijk aangesteld als ICT-coördinator voor 4/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Bouwel, ter vervanging van betrokkene 2, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, die afwezig is wegens ziekte vanaf 1 september 2023 t.e.m. 15 oktober 2023.
Artikel 6: Betrokkene 1, Molenstraat 200 te 2490 Balen , wordt tijdelijk aangesteld als ICT-coördinator voor 1/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Bouwel, ter vervanging van betrokkene 2, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, die afwezig is wegens ziekte vanaf 1 september 2023 t.e.m. 15 oktober 2023.
Artikel 7: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
KLIM-OP Bouwel
Artikel 1: Betrokkene 1, Molenstraat 200 te 2490 Balen, wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer voor 12/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 2, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, die 18/24 TAO neemt voor de periode van 1 september 2023 t.e.m. 22 december 2023.
Artikel 2: Betrokkene 1, Molenstraat 200 te 2490 Balen, wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer voor 12/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk in uren personeelswerkingsbudget voor de periode van 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.
Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
KLIM-OP Bouwel
Artikel 1: Betrokkene, Floris Primsstraat 41 bus 201 te 2280 Grobbendonk, wordt tijdelijk aangesteld als kinderverzorgster vacante uren voor 1/32 klokuren in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk vanaf 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.
Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
KLIM-OP Bouwel
Artikel 1: Betrokkene 1, Riemenstraat 24G te 2290 Vorselaar, wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer voor 2/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Bouwel ter vervanging van betrokkene 2, Berkendreef 33 te 2288 Bouwel, vanaf 1 september 2023 t.e.m. einde loopbaanonderbreking van deze laatste.
Artikel 2: Betrokkene 1, Riemenstraat 24G te 2290 Vorselaar, wordt tijdelijk aangesteld als zorgcoördinator voor 1/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Bouwel, vanuit de extra puntenenveloppe op SG niveau van 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.
Artikel 3: Betrokkene 1, Riemenstraat 24G te 2290 Vorselaar, wordt tijdelijk aangesteld als zorgcoördinator voor 1/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Bouwel, van 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.
Artikel 4: Betrokkene 1, Riemenstraat 24G te 2290 Vorselaar, wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer voor 19/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 3, Heidelaan 4A te 2280 Grobbendonk die afwezig is wegens ziekte van 1 september 2023 t.e.m. 22 december 2023.
Artikel 5: Betrokkene 1, Riemenstraat 24G te 2290 Vorselaar, wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer voor 2/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 4, Capuynestraat 23 te 2288 Bouwel die 10/24 TAO neemt voor het schooljaar 2023 – 2024.
Artikel 6: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
KLIM-OP Bouwel
Artikel 1: Betrokkene 1, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, wordt tijdelijk aangesteld als ICT-coördinator voor 4/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Bouwel ter vervanging van betrokkene 2, Heidelaan 4A te 2280 Grobbendonk die afwezig is wegens ziekte voor de periode van 1 september 2023 t.e.m. 22 december 2023.
Artikel 2: Betrokkene 1, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, wordt tijdelijk aangesteld als ICT-coördinator vacante uren voor 1/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Bouwel vanaf 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.
Artikel 3: Betrokkene 1, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, wordt tijdelijk aangesteld als beleidsondersteuner voor 3/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Bouwel vanaf 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.
Artikel 4: Betrokkene 1, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, wordt tijdelijk aangesteld als ICT-coördinator voor 4/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 2, Heidelaan 4A te 2280 Grobbendonk die afwezig is wegens ziekte voor de periode van 1 september 2023 t.e.m. 22 december 2023.
Artikel 5: Betrokkene 1, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, wordt tijdelijk aangesteld als ICT-coördinator vacante uren voor 3/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk vanaf 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.
Artikel 6: Betrokkene 1, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, wordt tijdelijk aangesteld als beleidsondersteuner voor 13/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk vanaf 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.
Artikel 7: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
KLIM-OP Bouwel
Artikel 1: Betrokkene 1, Capuynestraat 23 te 2288 Bouwel, wordt tijdelijk aangesteld voor 10/24 lestijden als onderwijzer in de gemeentelijke basisschool Bouwel ter vervanging van betrokkene 2, Berkendreef 33 te 2288 Bouwel, vanaf 1 september 2023 t.e.m. einde loopbaanonderbreking van deze laatste.
Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
KLIM-OP Bouwel
Artikel 1: Betrokkene, Arbeidsstraat 17 te 2500 Lier, wordt tijdelijk aangesteld voor 6/24 lestijden leermeester Islamitische godsdienst in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk, vanaf 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.
Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
KLIM-OP Bouwel
Artikel 1: Betrokkene, Haverstraat 1 te 2200 Noorderwijk, wordt tijdelijk aangesteld in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk, als leermeester NCZ voor 8/24 lestijden vanaf 1 september 2023 t.e.m. 30 juni 2024.
Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
KLIM-OP Bouwel
Artikel 1: Betrokkene 1, Nieuwstraat 7 te 2280 Grobbendonk, wordt tijdelijk aangesteld voor 12/24 lestijden als leermeester lichamelijke opvoeding in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 2, Schransstraat 26 te 2280 Grobbendonk, vanaf 1 september 2023 t.e.m. einde loopbaanonderbreking van deze laatste.
Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
KLIM-OP Bouwel
Artikel 1: Betrokkene, Heidelaan 4A te 2280 Grobbendonk, is afwezig in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk wegens ziekte vanaf 1 september 2023 tot en met 22 december 2023.
Artikel 2: Betrokkene, Heidelaan 4A te 2280 Grobbendonk, is afwezig in de gemeentelijke basisschool Bouwel wegens ziekte vanaf 1 september 2023 tot en met 22 december 2023.
Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
KLIM-OP Bouwel
Artikel 1: Betrokkene, Kerkeveldstraat 10 te 2280 Grobbendonk, is afwezig in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk voor de periode van 1 september 2023 tot en met 15 oktober 2023.
Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
KLIM-OP Bouwel