Terug College van burgemeester en schepenen

Mon 12/05/2025 - 13:30 Collegezaal

A-punt

Team Secretariaat

  • Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:

    Artikel 1: Goedkeuring van de afrekening gemeentelijke administratieve sancties voor het werkingsjaar 2024.

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Financieel directeur

  • Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:

    Artikel 1: Goedkeuring van de agendapunten van de algemene vergadering tevens jaarvergadering van Fluvius Antwerpen van 18 juni 2025.

    Artikel 2: De volmachtdrager wordt gemandateerd conform dit besluit te handelen en te beslissen op deze algemene vergadering tevens jaarvergadering (of iedere andere datum waarop deze uitgesteld of verdaagd zou worden).

    Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Fluvius Antwerpen

    Alle vertegenwoordigers

  • Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:

    Artikel 1: Goedkeuring van de agendapunten van de algemene vergadering van Leefgoed van 27 mei 2025.

    Artikel 2: De volmachtdrager wordt gemandateerd conform dit besluit te handelen en te beslissen op deze algemene vergadering (of iedere andere datum waarop deze uitgesteld of verdaagd zou worden).

    Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Leefgoed

    Alle vertegenwoordigers

  • Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:

    Artikel 1: Goedkeuring van de agendapunten van de algemene vergadering van Vlaamse Vervoermaatschappij De Lijn van 27 mei 2025.

    Artikel 2: De volmachtdrager wordt gemandateerd conform dit besluit te handelen en te beslissen op deze algemene vergadering (of iedere andere datum waarop deze uitgesteld of verdaagd zou worden).

    Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Vlaamse Vervoermaatschappij De Lijn

    Alle vertegenwoordigers

  • Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:

    Artikel 1: Goedkeuring van de agendapunten van de bijzonder algemene vergadering van PONTES van 26 juni 2025.

    Artikel 2: De volmachtdrager wordt gemandateerd conform dit besluit te handelen en te beslissen op deze bijzonder algemene vergadering (of iedere andere datum waarop deze uitgesteld of verdaagd zou worden).

    Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    PONTES

    Alle vertegenwoordigers

  • Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:

    Artikel 1: De gemeenteraad verleent mandaat aan de volmachtdrager op de algemene vergadering om het verslag van de raad van bestuur over het boekjaar 2024 goed te keuren.

    Artikel 2: De gemeenteraad verleent mandaat aan de volmachtdrager op de algemene vergadering om de jaarrekening over het boekjaar 2024, afgesloten per 31 december 2024, houdende de balans, de resultatenrekening en het voorstel van bestemming van het resultaat evenals de ter zake vereiste wettelijke toelichtingen goed te keuren.

    Artikel 3: De gemeenteraad verleent mandaat aan de volmachtdrager op de algemene vergadering om de kwijting, afzonderlijk te verlenen aan de bestuurders en de commissaris-revisor voor de uitoefening van hun mandaat in 2024, goed te keuren.

    Artikel 4: De gemeenteraad draagt de burgemeester voor als lid van het algemeen comité en geeft mandaat aan de volmachtdrager van de algemene vergadering om de leden van het algemeen comité op voordracht van de gemeenten te benoemen.

    Artikel 5: De gemeenteraad draagt volgende mandataris(sen) voor als lid (leden) van het adviescomité milieu en geeft mandaat aan de volmachtdrager op de algemene vergadering om de leden van het adviescomité milieu op voordracht van de gemeenteraden te benoemen.

    - Schepen van milieu en ruimtelijke ordening, Johan Verhaegen, als eerste lid voor het adviescomité milieu

    - Burgemeester, Marianne Verhaert, als tweede lid voor het adviescomité milieu

    Artikel 6: De gemeenteraad draagt volgende mandataris(sen) voor als lid (leden) van het adviescomité ruimtelijke ordening en geeft mandaat aan de volmachtdrager op de algemene vergadering om de leden van adviescomité ruimtelijke ordening op voordracht van de gemeenteraden te benoemen.

    - Schepen van milieu en ruimtelijke ordening, Johan Verhaegen, als eerste lid voor het adviescomité ruimtelijke ordening

    - Burgemeester, Marianne Verhaert, als tweede lid voor het adviescomité ruimtelijke ordening

    Artikel 7: De gemeenteraad geeft mandaat aan de volmachtdrager op de algemene vergadering om de leden van het adviescomité ICG op voordracht van de politieraden te benoemen.

    Artikel 8: De gemeenteraad geeft mandaat aan de volmachtdrager op de algemene vergadering om de Code goed bestuur goed te keuren.

    Artikel 9: De gemeenteraad geeft mandaat aan de volmachtdrager op de algemene vergadering om de statutaire benoeming als commissaris-revisor van EY Bedrijfsrevisoren met als vaste vertegenwoordiger de heer Christof Oris, goed te keuren. Voor IOK bedraagt de vergoeding voor 3 jaar 43.200,00 euro (excl. btw).

    Artikel 10: De gemeenteraad geeft mandaat aan de volmachtdrager op de algemene vergadering om het meerjarenactiviteitenprogramma en meerjarenbegroting 2025-2030 (Ondernemingsplan) goed te keuren.

    Artikel 11: De gemeenteraad geeft mandaat aan de volmachtdrager op de algemene vergadering om de participatie van IOK tot Creat Services dienstverlenende vereniging goed te keuren.

    Artikel 12: De gemeenteraad geeft mandaat aan de volmachtdrager op de algemene vergadering om de afwijkingsaanvraag regiovorming Heist-op-den-Berg werkingsgebied IGS-wonenprojecten goed te keuren.

    Artikel 13: De gemeenteraad geeft mandaat aan de volmachtdrager op de algemene vergadering om de afwijkingsaanvraag regiovorming Heist-op-den-Berg werkingsgebied Energiehuis goed te keuren.

    Artikel 14: De gemeenteraad geeft mandaat aan de volmachtdrager op de algemene vergadering om de afwijkingsaanvraag regiovorming Nijlen werkingsgebied IGS-wonenprojecten goed te keuren.

    Artikel 15: De gemeenteraad geeft mandaat aan de volmachtdrager op de algemene vergadering om de afwijkingsaanvraag regiovorming Nijlen werkingsgebied Energiehuis goed te keuren.

    Artikel 16: De gemeenteraad geeft mandaat aan de volmachtdrager op de algemene vergadering om de mogelijkheid van toetreding van welzijnsverenigingen tot IOK principieel goed te keuren.

    Artikel 17: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    IOK

    Alle vertegenwoordigers

  • Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:

    Artikel 1: De gemeenteraad verleent mandaat aan de volmachtdrager op de algemene vergadering om het verslag van de raad van bestuur over het boekjaar 2024 goed te keuren.

    Artikel 2: De raad verleent mandaat aan de volmachtdrager op de algemene vergadering om de jaarrekening over het boekjaar 2024, afgesloten per 31 december 2024, houdende de balans, de resultatenrekening en het voorstel van bestemming van het resultaat evenals de ter zake vereiste wettelijke toelichtingen goed te keuren.

    Artikel 3: De raad verleent mandaat aan de volmachtdrager op de algemene vergadering om de kwijting, afzonderlijk te verlenen aan de bestuurders en de commissaris-revisor voor de uitoefening van hun mandaat in 2024, goed te keuren.

    Artikel 4: De raad draagt de burgemeester voor als lid van het algemeen comité en geeft mandaat aan de volmachtdrager op de algemene vergadering om de leden van het algemeen comité op voordracht van de gemeenten te benoemen.

    Artikel 5: De raad draagt volgende mandataris(sen) voor als lid (leden) van het adviescomité milieu en geeft mandaat aan de volmachtdrager op de algemene vergadering om de leden van het adviescomité milieu op voordracht van de gemeenten te benoemen.

    - Schepen van milieu en ruimtelijke ordening, Johan Verhaegen, als eerste lid voor het adviescomité milieu

    - Burgemeester, Marianne Verhaert, als tweede lid voor het adviescomité milieu

    Artikel 6: De raad geeft mandaat aan de volmachtdrager op de algemene vergadering om de Code goed bestuur goed te keuren.

    Artikel 7: De raad geeft mandaat aan de volmachtdrager op de algemene vergadering om de statutaire benoeming als commissaris-revisor van EY Bedrijfsrevisoren met als vaste vertegenwoordiger de heer Christof Oris, goed te keuren. Voor IOK Afvalbeheer bedraagt de vergoeding voor 3 jaar 43.200,00 euro (excl. btw).

    Artikel 8: De raad geeft mandaat aan de volmachtdrager op de algemene vergadering om het meerjarenactiviteitenprogramma en de meerjarenbegroting 2025-2030 (Ondernemingsplan) goed te keuren.

    Artikel 9: De raad geeft mandaat aan de volmachtdrager op de algemene vergadering om de participatie van IOK Afvalbeheer tot Creat Services dienstverlenende vereniging goed te keuren.

    Artikel 10: De raad geeft mandaat aan de volmachtdrager op de algemene vergadering om de samenstelling van het bestuurscomité van de Maatschap MBS (voorzitter, 1 e ondervoorzitter, 2 e ondervoorzitter, directeur IOK Afvalbeheer en administratief directeur IOK Afvalbeheer) goed te keuren.

    Artikel 11: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    IOK Afvalbeheer

    Alle vertegenwoordigers

  • Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:

    Artikel 1: Goedkeuring van de agendapunten van de algemene vergadering van EthiasCo van 12 juni 2025.

    Artikel 2: De volmachtdrager wordt gemandateerd conform dit besluit te handelen en te beslissen op deze de algemene vergadering (of iedere andere datum waarop deze uitgesteld of verdaagd zou worden).

    Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    EthiasCo

    Alle vertegenwoordigers

Team Welzijn

Team Informatie en Communicatie

  • Gebruik wapenschild - goedkeuring

    Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:

    Artikel 1: Goedkeuring verlenen aan De Trippeliers om het wapenschild te gebruiken op het etiket van hun bier. 

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Stafmedewerker juridische zaken

    Betrokkenen

Team Financieel Management

  • Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:

    Artikel 1: Artikel 1, 3, 5, 7 en 9 van het besluit van de gemeenteraad van 19 november 2024 om de vijf percelen gelegen aan de Schoolstraat 8c (Lot 1 t.e.m. Lot 5, kadastraal bekend onder afdeling 1, sectie D, nummer 246X17) openbaar te verkopen via het platform Biddit, wordt gewijzigd in een onderhandse verkoop.
    Artikel 2: Het hoogste bod van betrokkene 1, zijnde € 660.000,00 te aanvaarden en de verkoop van de vijf percelen aan deze partij toe te wijzen.

C-punt

Team Informatie en Communicatie

D-punt

Team Secretariaat

Geen soort gekozen

Team Secretariaat

Team Ruimte en Vergunningen

  • Het college van burgemeester en schepenen neemt kennis van het verslag van de gemeentelijke omgevingsambtenaar van 30 april 2025 en gaat akkoord met de inhoudelijke beoordeling ervan. De motivatie, opgemaakt door de gemeentelijke omgevingsambtenaar, wordt overgenomen.

    Het college van burgemeester en schepenen levert de vergunning af aan de heer Nico Van Lommel met als contactadres Nierijk 22 te 2280 Grobbendonk voor het plaatsen van een bijgebouw, met als adres Nierijk 22 te 2280 Grobbendonk. Kadastraal is het perceel gekend als afdeling 1 sectie C nummer 95V2.

    De volgende stedenbouwkundige handelingen worden vergund: het plaatsen van een bijgebouw.

    De vergunning wordt afgegeven onder volgende voorwaarden:

    Voorwaarden stedenbouwkundige handelingen:

    • De start en beëindiging van de werken dienen verplicht ingegeven te worden in het omgevingsloket.
    • Het hemelwater, voortkomende van de niet-waterdoorlatende verhardingen, dient te infiltreren op eigen terrein in de naastliggende graszone en aanplanting.
    • Het is verboden een bronbemaling uit te voeren zonder voorafgaandelijke toelating. Bronbemalingen worden gemeld in het kader van de Vlarem-wetgeving via het omgevingsloket. Het grondwater dat onttrokken wordt, moet zoveel mogelijk terug in de grond worden ingebracht buiten de onttrekkingszone via infiltratieputten, infiltratiebekkens of infiltratiegrachten. Indien dit onmogelijk is, kan het water geloosd worden in de baangracht of een nabijgelegen beek. Debieten hoger dan 10 m³/uur mogen niet geloosd worden in openbare rioleringen tenzij hiervoor toelating wordt gegeven door Aquafin nv. De bouwheer is verantwoordelijk voor de berokkende schade aan o.m. aanpalende constructies ten gevolge van het verlagen van de grondwaterspiegel.
    • Het is verboden zonder toelating van de burgemeester enig deel van het openbaar domein in te nemen of te belemmeren door er materialen, steigers of om het even welke andere voorwerpen achter te laten. Het is tevens verboden voorwerpen op het openbaar domein te werpen, te plaatsen of achter te laten, die door hun val of andere wijze kunnen schaden.
    • De verkeersveiligheid in de schoolomgeving is voor ons topprioriteit. Om deze reden ondertekende Grobbendonk het Charter Werftransport (i.s.m. Bouwunie, Confederatie Bouw en FEMA). Dit charter stelt dat er geen werftransport mag gebeuren in de schoolomgeving tijdens de begin- en einduren van de scholen. (elke schooldag van 8.15u tot 8.45u en van 15.30u tot 16.15u m.u.v. woensdag 11.45u – 12.15u en vrijdag van 14.45u – 16.15u). Gelieve ook eventuele leveranciers en onderaannemers hiervan te verwittigen.
    • De vergunning wordt verleend onder voorbehoud van eventuele burgerlijke rechten. Betwistingen omtrent burgerlijke rechten vallen onder de bevoegdheden van de gewone rechtbanken.
    • Het advies van Provincie Antwerpen, integraal Waterbeleid van 24 april 2025 ten strengste na te leven.
  • Nadat Marianne Verhaert, burgemeester, ingevolge art. 27 DBL de zitting verlaten heeft.

    Artikel 1: Goedkeuring om een attest af te leveren conform VCRO artikel 4.2.16 voor omgevingsvergunning OMV_2024085670 verleend door het college van burgemeester en schepenen op 16 december 2024 aan SBV&co met als adres Rode Haagjes 3/001, 2288 Bouwel. 

    Artikel 2 : Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Lauren Hellemans voor SBV&co, Rode Haagjes 3/001, 2288 Bouwel

  • Arikel 1: Het college beslist op basis van de aangeleverde informatie en het gevoerde onderzoek, de verkaveling 2009/12 met kenmerk 037/160(14) voor de loten 1 en 2 als vervallen te beschouwen en deze beslissing op te nemen in het vergunningenregister.

  • De aanvraag tot vrijstelling van leegstandsheffing voor de leegstaande woning gelegen Langenheuvel 20 te 2288 Grobbendonk volgens kadaster gelegen afdeling 2 sectie B nr. 285T2, is ontvankelijk en gegrond.

    Het college van burgemeester en schepenen beslist dat de aangevraagde vrijstelling van de leegstandsheffing voor niet-vergunningsplichtige renovatiewerken door betrokkene op 23 april 2025 kan verleend worden voor één jaar.

    Dit heeft tot gevolg dat er voor bovenvernoemd pand geen leegstandsheffing verschuldigd is voor het aanslagjaar 2024.

  • Nadat Marianne Verhaert, burgemeester, ingevolge art. 27 DLB, de zitting verlaten heeft

    Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:

    Artikel 1: De gemeentelijke commissie ruimtelijke ordening (Gecoro) wordt als volgt samengesteld: 

    effectief lid plaatsvervanger
    Cies Gysen -deskundige/voorzitter  
    Marc Florus - deskundige Anita Olyslaegers
    Charlotte Verhaert - deskundige Willem Verhaert
    Liselotte Sips - deskundige Maria Goormans
    Cathérine Goossens - deskundige Johan Verbiest
    Kirsten Crickard - deskundige Melissa Geerts
       
    geleding weekendverblijven  
    Roland Müller  Hanne Van Bosstraeten
       
    geleding sociaal-culturele verenigingen  
    Dirk Anthonis Marleen Verdonck
       
    geleding werkgevers/zelfstandigen  
    Herman De Ceuster Frederik Jonckheere
       
    geleding milieu- en natuurverenigingen  
    Stien Van Doren Julien Bouwen
       
    geleding landbouw  
    Ingrid Schroyen  Herman Vissers
       
    geleding werknemersverenigingen  
    Koen De Vries  Evert Raeymaekers
       
    geleding handelaars  
    Hanna de Vaal Mike Celis
       

    Artikel 2: De heer Cies Gysen wordt aangesteld als voorzitter van de Gecoro.

    Artikel 3: Een ambtenaar van de dienst omgeving wordt aangesteld als secretaris van de Gecoro.

    Artikel 4: Volgende politieke vertegenwoordigers worden als niet-stemgerechtigd lid aangesteld:

    - Vlaams Belang: 

    • effectief lid: Heide Van Den Eynde
    • plaatsvervangend lid: Gustaaf Dieltjens
    - GiB:
    • effectief lid: Bart Wagemans
    • plaatsvervangend lid:Wendy Overbeeke 

    Artikel 5: De gemeenteraad besluit de presentiegelden te behouden zoals voorzien in het huishoudelijk reglement, goedgekeurd op 15 december 2015:

    De voorzitter van de Gecoro ontvangt een presentiegeld van 50 euro per zitting en de stemgerechtigde leden ontvangen 25 euro per zitting.

  • Artikel 1: Goedkeuring wordt verleend aan vorderingsstaat 7 (01/03/2025-31/03/2025) van Deckx A.O. NV, Goormansdijk 15 te 2480 Dessel voor de opdracht “Aanleg fietspaden langs de Industrieweg” voor een bedrag van € 259.209,86 excl. btw of € 313.643,93 incl. btw, waardoor de werken een bedrag bereiken van € 355.639,68 excl. btw of € 430.324,02 incl. btw.

    Artikel 2: De betaling zal gebeuren met het krediet ingeschreven in het investeringsbudget van 2025, op budgetcode 2240007/OM/0200 (actie/raming AC000292/MJP000307).

    Artikel 3: De factuur en de vorderingsstaat worden voor betaling overgemaakt aan de financiële dienst.

    Artikel 4: Afschrift wordt bezorgd aan:
    Team Ruimte & Vergunningen

    Team Financieel Management

    Arcadis

    Deckx N.V.

  • Artikel 1: Goedkeuring wordt verleend aan vorderingsstaat 7 (01/03/2025-31/03/2025) van nv Adams, Hoekeinde 52 te 2330 Merksplas voor de opdracht “Wegenis- en rioleringswerken in Heibloemlaan, Wielewaalstraat, Rozenlaan, Acacialaan, Bremlaan en Spechtdreef - aandeel Grobbendonk” voor een bedrag van € 12.631,69 excl. btw of € 15.284,34 incl. 21% btw.

    Artikel 2: De betaling zal gebeuren met het krediet ingeschreven in het investeringsbudget van 2024, op budgetcode 2240007/OM/0200 (actie/raming AC000525/MJP001018).

    Artikel 3: De factuur en de vorderingsstaat worden voor betaling overgemaakt aan de financiële dienst.

    Artikel 4: Afschrift wordt bezorgd aan:

    Team Financieel Management
    Team Ruimte & Vergunningen
    Fluvius
    Adams NV

  • Artikel 1: Goedkeuring van de offerte ten bedrage van 1.191,04 euro exclusief btw, 1.441,16 euro inclusief btw.

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
    Team Ruimte & Vergunningen
    Team Financieel Management
    Team Vrije tijd
    Fluvius

  • Middeldonk - Landbouwweg - beslissing

    Artikel 1: Het college van burgemeester en schepenen heeft kennis genomen van de adviezen wat betreft de landbouwweg in Middeldonk en geeft goedkeuring voor het voorstel van de dienst Mobiliteit om het verkeerskundig statuut te wijzigen naar een landbouwweg.

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Ruimte & Vergunningen

    Team Informatie & Communicatie

    Team Uitvoering & Onderhoud

    Gemeente Nijlen

  • Artikel 1: Kennisname van het ontwerp van het zevende Mestactieprogramma (MAP 7) en de bijhorende plan-milieueffectrapportage (plan-MER), waarin de milieueffecten van het ontwerpprogramma worden onderzocht.

    Artikel 2: Formulering van een genuanceerd advies in het kader van het openbaar onderzoek, zoals uiteengezet in de bovenstaande bekommernissen, technische opmerkingen en suggesties.

  • Artikel 1. Het college van burgemeester en schepenen keurt het afbetalingsplan van 100 euro per maand goed met betrekking tot de ambtshalve opruiming op het perceel Ravendreef 5.

    Artikel 2. De beslissing wordt overgemaakt aan volgende partijen:

    • Team Ruimte en Vergunningen;
    • Financiële dienst;
    • GD&A.
  • Artikel 1: Op vrijdag 16, maandag 19 en dinsdag 20 mei 2025 zullen aangepaste verkeersmaatregelen gelden in de Steenbergstraat 6, zijnde: 

    • ter hoogte van de werfzone wordt de straat afgesloten voor het gemotoriseerd verkeer
    • het verkeer wordt omgeleid via de Bergstraat, Nijverheidsstraat, Vorselaarse baan en Hoogveldstraat
    • voor fietsers en voetgangers moet een veilige doorgang vrij blijven.

    Artikel 2: Deze maatregelen zullen gesignaleerd worden met:

    • een afzethek voorzien van dagslapers met C3-bord (verboden toegang in beide richtingen voor iedere bestuurder) en onderbord M12 (uitgezonderd fietsers, bromfietsen klasse A en speedpedelecs) aan het begin en einde van de werfzone
    • een afzethek voorzien van dagslapers met F45b (doodlopende weg, uitgezonderd fietsers en voetgangers), A31 (werken) en omleidingspijl aan het kruispunt Steenbergstraat/Bergstraat, kruispunt Steenbergstraat/Hoogveldstraat en kruispunt Vorselaarse baan/Hoogveldstraat
    • de omleiding zal gesignaleerd worden met F41-omleidingspijlen.

    Artikel 3: Deze maatregelen zullen gesignaleerd worden volgens het signalisatieschema aangeleverd door betrokkene.

    Artikel 4: De vereiste signalisatievergunning zal afgeleverd worden aan betrokkene.

    Artikel 5: Betrokkene bezorgt de bewoners van de Steenbergstraat uiterlijk op 14 mei 2025 een brief met de nodige info aangaande de werken en de ermee gepaard gaande hinder. Hierin moet duidelijk vermeld staan dat er een veilige doorgang vrij blijft voor fietsers en voetgangers.

    Artikel 6: Dit politiereglement zal in de gemeente bekendgemaakt worden overeenkomstig het decreet lokaal bestuur.

    Artikel 7: Afschriften ervan zullen overgemaakt worden aan de griffies van de correctionele en politierechtbank van Turnhout.
    Artikel 8: De werken zullen aangekondigd worden via de digitale infoborden, website en facebook.

    Artikel 9: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Ruimte & Vergunningen

    Team Uitvoering & Onderhoud

    Team Vrije tijd

    Wijkpost politie

    Brandweer zone Kempen

    Noodplanningsambtenaar 

    Kapitein brandweer

    Team Informatie & Communicatie

    Team Secretariaat

    Betrokkene

  • Artikel 1: Op 23 en 24 mei 2025 zullen aangepaste verkeersmaatregelen gelden in Watermolenweg ter hoogte van Hofeinde: er zal eenrichtingsverkeer worden ingevoerd in het eerste gedeelte in de Watermolenweg komende van Hofeinde.

    Artikel 2: Deze maatregel wordt gesignaleerd met de borden F19 (eenrichtingsverkeer) in Watermolenweg richting Hofeinde en de borden C1 (verboden richting voor iedere bestuurder) en M12 (uitgezonderd fietsers, bromfietsers klasse A en speed pedelecs). 

    Artikel 3: Bijkomend zal een parkeerverbod worden ingevoerd met E3 (stilstaan en parkeren verboden) aan beide zijden van de straat in Watermolenweg (komende van Grobbendonk).

    Artikel 4: Er worden ook borden (4X) Kiss-and-Ride zone geplaatst in Watermolenweg. 

    Artikel 5: Deze maatregelen zullen gesignaleerd worden volgens het signalisatieschema opgesteld door de gemeente.

    Artikel 6: De vereiste signalisatievergunning zal afgeleverd worden aan betrokkene.

    Artikel 7: Deze maatregelen zullen bekend gemaakt worden in de gemeente Grobbendonk overeenkomstig het decreet lokaal bestuur. 

    Artikel 8: De werken zullen aangekondigd worden via de website.

    Artikel 9: Afschriften van dit reglement zullen overgemaakt worden aan de griffies van de correctionele en politierechtbank te Turnhout. 

    Artikel 10: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Ruimte & Vergunningen

    Team Uitvoering & Onderhoud

    Team Informatie & Communicatie

    Team Secretariaat

    Wijkpost politie

    Brandweer zone Kempen

    Noodplanningsambtenaar 

    Kapitein brandweer

  • Artikel 1: Tussen 26 en 30 mei 2025 zullen gedurende 2 à 3 werkdagen aangepaste verkeersmaatregelen gelden in Echelpoel ter hoogte van huisnummer 33 zijnde: 
    - ter hoogte van de werfzone zal beurtelings verkeer ingevoerd worden.

    Artikel 2:  Deze maatregel wordt gesignaleerd met de borden B19 (gebod voorrang te verlenen aan de bestuurders die uit de tegenovergestelde richting komen) en B21 (voorrang ten opzichte van de bestuurders die uit de tegenovergestelde richting komen).

    Artikel 3: Bijkomend zal een inhaalverbod en snelheidsbeperking van 30 km/u ingevoerd worden respectievelijk met de borden C35 en C43.

    Artikel 4: De werfzone wordt voor- en achteraan afgeschermd met afzethekken voorzien van dagslapers, D1c en D1d-bord respectievelijk verplicht links en rechts aanhouden.

    Artikel 5: De werfzone wordt zijdelings afgeschermd met sergeanten voorzien van dagslapers. De werfput wordt afgeschermd met werfhekken.

    Artikel 6: De ontstane versmalling wordt aangekondigd met de borden A7c (versmalling rechts) en A7b (versmalling links).

    Artikel 7: De werken worden standaard aangekondigd via een A31-bord op 150m voor de werf.

    Artikel 8: Het einde van de werken wordt aangeduid met een F47-bord na 25 m en een C46-bord (einde van alle plaatselijke verbodsbepalingen opgelegd aan de voertuigen in beweging). Op 50m achter de werken moet een bord gezet worden met de gegevens van de verantwoordelijke voor de signalisatie.

    Artikel 9: Deze maatregelen zullen gesignaleerd worden volgens het signalisatieschema opgesteld door betrokkene.

    Artikel 10: De vereiste signalisatievergunning zal afgeleverd worden aan betrokkene.

    Artikel 11: Deze maatregelen zullen bekend gemaakt worden in de gemeente Grobbendonk overeenkomstig het decreet lokaal bestuur. 

    Artikel 12: De werken zullen aangekondigd worden via de digitale infoborden, website en facebook.

    Artikel 13: Afschriften van dit reglement zullen overgemaakt worden aan de griffies van de correctionele en politierechtbank te Turnhout. 

    Artikel 14: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Ruimte & Vergunningen

    Team Uitvoering & Onderhoud

    Wijkpost politie

    Brandweer zone Kempen

    Noodplanningsambtenaar 

    Kapitein brandweer

    Team Informatie & Communicatie

    Team Secretariaat

  • Artikel 1: Toelating te verlenen aan betrokkene voor het gebruik van bouwmachines of andere bouwwerktuigen op vrijdag 23 mei 2025 van 06.30 uur tot 18.00 uur.

    Artikel 2: De geluidshinderende activiteiten moeten tot een minimum beperkt worden.

    Artikel 3: De aannemer moet de nodige informatie opnemen over de geplande geluidshinderende activiteiten in de communicatie naar de omwonende, zie artikel 14.

    Artikel 4: Op vrijdag 23 mei 2025 van 06.30 uur tot 18.00 uur zullen aangepaste verkeersmaatregelen gelden in de Bouwelse steenweg ter hoogte van de werken:
    - het voet- en fietspad ter hoogte van de werfzone zullen volledig in beslag genomen worden.

    Artikel 5: Ter hoogte van de werfzone is het verboden toegang voor bestuurders van bromfietsen en fietsen en voetgangers. De werfzone wordt voor- en achteraan afgezet met een afzethek voorzien van dagslapers en borden C9-C11 en C19.

    Artikel 6: Fietsers van Bouwel/Herenthout richting Grobbendonk worden omgeleid via de Lierse steenweg, doorsteek naar Hermeslaan, Hermeslaan en Kabienstraat en kunnen oversteken ter hoogte van de Kabienstraat naar het fietspad richting Grobbendonk. Dit gebeurt met oranje omleidingspijlen met fietslogo.

    Artikel 7: Aan de zebrapadoversteek ter hoogte van de Kabienstraat worden voetgangers komende van Grobbendonk op het oostelijk voetpad aangemaand om over te steken met het bord 'Voetgangers hier oversteken'. Hier komt ook een afzethek met dagslapers, C19 (verboden voor voetgangers), A31 (werken) en onderbord 150m.

    Artikel 8: Ter hoogte van de werfzone geldt een snelheidsbeperking van 30km/u en een verbod om in te halen. Dit wordt gesignaleerd met de borden C43-30 en C35.

    Artikel 9: Aan de kop van de werfzone langs de Bouwelse steenweg wordt een D1-bord geplaatst. 

    Artikel 10: Vanaf de werfzone tot Bouwelse steenweg huisnummer 39 geldt een parkeerverbod. Dit wordt aangeduid met een E3 met onderschrift van de periode en GXa of GXb. Het parkeerverbod wordt minstens 48 uur op voorhand geplaatst op de locatie.

    Artikel 11: Het begin van de werken wordt standaard aangekondigd met een A31-bord op 150. voor de werken.

    Artikel 12: Het einde van de werken wordt standaard aangeduid met een F47-bord na 25 m en een C46-bord (einde van alle plaatselijke verbodsbepalingen opgelegd aan de voertuigen in beweging). Op 50m achter de werken moet een bord gezet worden met de gegevens van de verantwoordelijke voor de signalisatie.

    Artikel 13: De aannemer zorgt 1 week op voorhand voor een bedeling van brieven of digitale communicatie met de inhoud van deze werken volgens de bedelingszone in de bijlage.

    Artikel 14: Er dient te allen tijde een verkeersbegeleider aanwezig te zijn als de betonmixers in- en uitrijden.

    Artikel 15: Het werfverkeer rijdt via de Albertkanaalstraat weg. Hiervoor zal in de Albertkanaalstraat de tonnagebeperking tijdelijk opgeheven worden en zullen de plaatjes verwijderd worden.

    Artikel 16: In geval van calamiteit op de E313 en N13 moet de inname van het openbaar domein onmiddellijk worden verwijderd.

    Artikel 17: Deze maatregelen zullen gesignaleerd worden volgens het signalisatieschema opgesteld door de gemeente op basis van input van de betrokkene.

    Artikel 18: De vereiste signalisatievergunning zal afgeleverd worden aan betrokkene.

    Artikel 19: Deze maatregelen zullen bekend gemaakt worden in de gemeente Grobbendonk overeenkomstig het decreet lokaal bestuur.

    Artikel 20: De werken zullen aangekondigd worden via website, Facebook en Hoplr (gepubliceerd op 12/12/2024)

    Artikel 21: Afschriften van dit reglement zullen overgemaakt worden aan de griffies van de correctionele en politierechtbank te Turnhout.

    Artikel 22: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Ruimte & Vergunningen

    Team Uitvoering & Onderhoud

    Wijkpost politie

    Politiezone Neteland

    Brandweer zone Kempen

    Noodplanningsambtenaar

    Team Informatie & Communicatie

    Team Secretariaat

    Betrokkene

  • Artikel 1: Een gemeentelijke vrachtwagen met chauffeur ter beschikking te stellen op vrijdag 27 juni 2025 van 8:00u tot 12:00u om materiaal te vervoeren van Dorp 68 te 2288 Bouwel naar Langenheuvel 14B te 2288 Bouwel.

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
    Team Ruimte & Vergunningen
    Team Uitvoering & Onderhoud
    Klavertje 3

Team Vrije tijd

  • Artikel 1: Het college van burgemeester en schepenen geeft toestemming voor de organisatie van Bouwel Open Air openluchtfuif Afterwork dat aanvangt 25 juli 2025 19.00 uur en eindigt op 26 juli 2025 01.00 te Chiro Bouwel en Bouwel Open Air openluchtfuif dat aanvangt 26 juli 2025 21.00 uur en eindigt op 27 juli 2025 03.00 te Chiro Bouwel.

    Artikel 2: De organisator de toestemming te geven tot het schenken van alcoholische dranken en specifiek te wijzen op de regelgeving om geen alcoholische dranken te schenken aan jongeren onder de 16 jaar en geen sterke dranken te schenken aan jongeren onder de 18 jaar. De organisator dient hier actief op te controleren (bv. door bandjes). 

    Artikel 3: Een afwijking toe te staan van de geluidsnorm voor het evenement op dat aanvangt 25 juli 2025 19.00 uur en eindigt op 26 juli 2025 01.00 uur en dat aanvangt 26 juli 2025 21.00 uur en eindigt op 27 juli 2025 03.00 uur tot maximaal 95 dB(A)L. 95 dB met een bijkomende dB(c) weging op het evenement van 107 dB(C), gemeten als LCeq, 15 min bij 95 dB(A). Zo blijft de overlast van bastonen bij de buurtbewoners beperkt. (dB(c) weging geldt enkel voor evenementen die buiten plaatsvinden)

    Artikel 4: Deze afwijking toe te staan als aan volgende voorwaarden voldaan worden:

    • Gedurende het hele evenement het geluidsvolume meten;
    • Het gemeten geluidsvolume is gedurende het hele evenement zichtbaar voor de persoon die het volume bedient;
    • Het gemeten geluidsvolume wordt voor de ganse duur van de activiteit bewaard;
    Artikel 5: De organisator op te dragen alle richtlijnen, voorwaarden en veiligheidsvoorschriften na te volgen zoals terug te vinden in het digitaal evenementenloket.
     
    Artikel 6: De organisator op te dragen de richtlijnen van noodplanning strikt te volgen, namelijk:

    De organisator maakt een inplantingsplan (volgens de richtlijnen op de website van Neteland) op en bezorgt dit minstens 60 dagen voor het evenement aan noodplanning@regioneteland.be.

    De organisator vult een veiligheidsfiche in en bezorgt dit minstens 30 dagen voor het evenement aan noodplanning@regioneteland.be.

    De organisator is aanwezig op het veiligheidsoverleg met noodplanningscoördinator en betrokken hulpdiensten. Tijdens dit overleg bespreken zij de op te volgen richtlijnen. De organisator houdt zich aan deze richtlijnen. Er volgt een controle voor de aanvang van het evenement.

    Artikel 7: De organisator te belasten met de verantwoordelijkheid voor het afsluiten van een evenementenverzekering.

    Artikel 8: Van 25 juli 2025 - 18.00 uur tot 27 juli 2025 - 06.00 uur zullen aangepaste verkeersmaatregelen gelden in de Molendreef zijnde:

    - in de Molendreef zal éénrichtingsverkeer worden ingevoerd: het verkeer dient de Molendreef in te rijden via de Molenstraat en deze te verlaten via de Herenthoutse steenweg.

    Deze maatregel zal gesignaleerd worden met:

    • een C1-bord (verboden richting voor iedere bestuurder):

    - aan het kruispunt Herenthoutse steenweg/Molendreef
    - aan het kruispunt Molendreef/Molendreef
    - aan de uitrit van de parking van de sporthal

    • een F19-bord (éénrichtingsverkeer) aan het kruispunt Molenstraat/Molendreef

    • een omleidingspijl
      - aan het kruispunt Herenthoutse steenweg/Molendreef
      - aan het kruispunt Herenthoutse steenweg/Molenstraat
      - aan het kruispunt Molenstraat/Molendreef

    Artikel 9: Van 25 juli 2025 - 18.00 uur tot 27 juli 2025 - 06.00 uur zal een parkeerverbod ingericht worden in de gehele Molendreef. Deze maatregel zal gesignaleerd worden met E3-borden.

    Artikel 10: Van 25 juli 2025 - 18.00 uur tot 27 juli 2025 - 06.00 uur zal een parkeerverbod ingericht worden langsheen de Herenthoutse steenweg tussen de Molendreef en de Molenstraat aan beide zijden van de straat. Deze maatregel zal gesignaleerd worden met E3-borden.

    Artikel 11: Van 25 juli 2025 - 18.00 uur tot 27 juli 2025 - 06.00 uur zal een snelheidsbeperking van 30km/uur ingevoerd worden op de Herenthoutse steenweg tussen de Molendreef en de Molenstraat. Deze maatregel zal gesignaleerd worden met C43-borden (30).

    Artikel 12: Van 25 juli 2025 - 18.00 uur tot 27 juli 2025 - 06.00 uur zal een "Kiss & Ride" zone voorzien worden op de parking van de sporthal, volgens het bijgevoegd plan.

    Artikel 13: Deze maatregelen zullen gesignaleerd worden volgens bijgevoegd plan.

    Artikel 14: Aan de organisator wordt gevraagd om de geleverde afzethekken, verkeersborden en omleidingspijlen volgens het goedgekeurde plan te plaatsen bij aanvang van het evenement en na afloop terug te verwijderen en de straat vrij te maken. 

    Artikel 15: Dit politiereglement zal in de gemeente bekendgemaakt worden overeenkomstig het decreet lokaal bestuur.

    Artikel 16: Afschriften ervan zullen overgemaakt worden aan de griffies van de correctionele en politierechtbank van Turnhout.

    Artikel 17: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Ruimte & Vergunningen

    Team Uitvoering & Onderhoud

    Team Vrije tijd

    Noodplanningsambtenaar 

    Team Informatie & Communicatie

    Team Secretariaat

    Organisator: Chiro Bouwel

  • Artikel 1: Het college van burgemeester en schepenen geeft toestemming voor de organisatie van Kapelstraat dat aanvangt 23 augustus 2025 16.00 uur en eindigt op 23 augustus 2025 03.00 uur.

    Artikel 2: De organisator toestemming te geven tot het schenken van alcoholische dranken en specifiek te wijzen op de regelgeving om geen alcoholische dranken te schenken aan jongeren onder de 16 jaar. De organisator dient hier actief op te controleren. 

    Artikel 3: De organisator op te dragen om de richtlijnen van noodplanning te volgen namelijk:

    De organisator garandeert een vlotte doorgang voor de hulpdiensten en zorgt dat alle gebouwen bereikbaar blijven. Enkel obstakels die snel weg te nemen zijn (tafels, stoelen,…) mogen op de rijbaan worden opgesteld wanneer er minder van 4m vrije doorgang is.

    Artikel 4: De organisator op te dragen alle richtlijnen, voorwaarden en veiligheidsvoorschriften na te volgen zoals terug te vinden in het digitaal evenementenloket.

    Artikel 5: De uitreiking van de subsidie buurt- en straatfeesten toe te staan, aangezien aan de voorwaarden voldaan wordt zoals vermeld in het subsidiereglement straat- en buurtfeesten.

    Artikel 6: De organisator op te dragen om aan te tonen dat de subsidie gebruikt wordt voor het dragen van de kosten van het straatfeest.

    Artikel 7: Van vrijdag 22 augustus 2025 - 16.00 uur tot zondag 24 augustus 2025 - 16.00 uur zullen aangepaste verkeersmaatregelen gelden in de Kapelstraat, zijnde:
    - de straat zal afgesloten worden voor het verkeer ter hoogte van huisnummers 19 en 21.

    Artikel 8: Artikel 7 geldt niet voor de motorvoertuigen van politie, hulpdiensten, brandweer en de dringend opgeroepen geneesheren.

    Artikel 9: Deze maatregelen zullen gesignaleerd worden door het plaatsen van:

    • een afzethek met C3-bord en de onderborden "uitgezonderd hulpdiensten" op de perceelsgrenzen 21/23 en 17/19
    • een afzethek met F45-bord (doodlopende weg) aan de kruispunten Kapelstraat/Heirbaan en Kapelstraat/Koekoekstraat.

    Artikel 10: Deze maatregelen zullen gesignaleerd worden volgens bijgevoegd plan.

    Artikel 11: Aan de organisator wordt gevraagd om de geleverde afzethekken met verkeersborden volgens het goedgekeurde plan te plaatsen bij aanvang van het evenement en na afloop terug te verwijderen en de straat vrij te maken.

    Artikel 12: Deze maatregelen zullen in de gemeente bekendgemaakt worden overeenkomstig het decreet lokaal bestuur.

    Artikel 13: De maatregelen zullen aangekondigd worden via facebook en Hoplr.

    Artikel 14: Afschriften ervan zullen overgemaakt worden aan de griffies van de correctionele en politierechtbank van Turnhout.

    Artikel 15: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
    Team Ruimte & Vergunningen
    Team Uitvoering & Onderhoud
    Team Vrije tijd
    Wijkpost politie
    Brandweer zone Kempen
    Noodplanningsambtenaar
    Kapitein brandweer
    Team Informatie & Communicatie
    Team Secretariaat
    Organisator

Team Mens

  • Ambtshalve schrapping - goedkeuring

    Artikel 1: Ambtshalve afvoering van betrokkene van het adres Lierse steenweg 9 0101, op datum van deze beslissing.

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Politiezone Neteland: wijkpost Grobbendonk

    Betrokkene

Team HRM

  • Artikel 1: De aanwervingsvoorwaarden worden aangepast van functieprofiel B4-B5 naar functieprofiel A1-A3. De kandidaat moet in bezit zijn van een masterdiploma of gelijkwaardig door beroepsrelevante ervaring mits het afleggen van een capaciteitsproef.

    Teamleider Ruimte & Vergunningen A1-A3

    Aanwervingsvoorwaarden:

    Formele vereisten bij aanwerving in niveau A

     

    Algemene aanwervings- en toelatingsvoorwaarden:

    Een gedrag vertonen dat in overeenstemming is met de eisen van de functie.

    De burgerlijke en politieke rechten genieten.

    De Belgische nationaliteit hebben.

    Voldoen aan de vereiste over de taalkennis.

     

    Specifieke aanwervingsvoorwaarden:

    Houder zijn van een masterdiploma of gelijkwaardig door beroepsrelevante ervaring mits het afleggen van een capaciteitsproef.

    Minstens vier jaar aantoonbare relevante beroepservaring.

    Slagen in een selectieprocedure.

    Beschikken over een rijbewijs B.

Team Financieel Management

  • Artikel 1: Het afsluiten van de belasting op bedrijfsruimten 2024 voor artikel 458400074865 voor het bedrag van 55,00 euro als onverhaalbaar wegens materiële vergissing.

    Artikel 2: Het afsluiten van de belasting op bedrijfsruimten 2024 voor artikel 458400118820 voor het bedrag van 55,00 euro als onverhaalbaar wegens materiële vergissing.

    Artikel 3: Het afsluiten van de belasting op bedrijfsruimten 2024 voor artikel 458400112958 voor het bedrag van 55,00 euro als onverhaalbaar wegens materiële vergissing.

    Artikel 4: Het afsluiten van de belasting op bedrijfsruimten 2024 voor artikel 458400043139 voor het bedrag van 55,00 euro als onverhaalbaar wegens materiële vergissing.

    Artikel 5: Het afsluiten van de belasting op bedrijfsruimten 2024 voor artikel 458400139836 voor het bedrag van 55,00 euro als onverhaalbaar wegens materiële vergissing.

    Artikel 6: Het afsluiten van de belasting op bedrijfsruimten 2024 voor artikel 458400107201 voor het bedrag van 55,00 euro als onverhaalbaar wegens materiële vergissing.

    Artikel 7: Het afsluiten van de belasting op bedrijfsruimten 2024 voor artikel 458400122456 voor het bedrag van 55,00 euro als onverhaalbaar wegens materiële vergissing.

    Artikel 8: Het afsluiten van de belasting op bedrijfsruimten 2024 voor artikel 458400096992 voor het bedrag van 55,00 euro als onverhaalbaar wegens materiële vergissing.

    Artikel 9: Het afsluiten van de belasting op bedrijfsruimten 2024 voor artikel 458400080222 voor het bedrag van 55,00 euro als onverhaalbaar wegens materiële vergissing.

    Artikel 10: Het afsluiten van de belasting op bedrijfsruimten 2024 voor artikel 458400968612 voor het bedrag van 55,00 euro als onverhaalbaar wegens materiële vergissing.

    Artikel 11: Het afsluiten van de belasting op bedrijfsruimten 2024 voor artikel 458400130237 voor het bedrag van 55,00 euro als onverhaalbaar wegens materiële vergissing.

    Artikel 12: Het afsluiten van de belasting op bedrijfsruimten 2024 voor artikel 458400147213 voor het bedrag van 55,00 euro als onverhaalbaar wegens materiële vergissing.

    Artikel 13: Het afsluiten van de belasting op bedrijfsruimten 2024 voor artikel 458400114271 voor het bedrag van 55,00 euro als onverhaalbaar wegens materiële vergissing.

    Artikel 14: Het afsluiten van de belasting op bedrijfsruimten 2024 voor artikel 458400140543 voor het bedrag van 55,00 euro als onverhaalbaar wegens materiële vergissing.

  • Artikel 1: Goedkeuring toetreding tot raamcontract bij aankoopcentrale de stad Brugge. De gegunde firma hierbij is Dustin Belgium, Wingepark 5A te Rotselaar. 

    Artikel 2: De gemeente doet een beroep op de aankoopcentrale van de stad Brugge voor de levering van werplekapparatuur en bijhorende dienstverlening.(Bestek: Facilitair Bedrijf & Stad Brugge - opdracht nr. 2024/HFB/MPMO/122524).

    Artikel 3: Het college van burgemeester en schepenen wordt belast met de uitvoering. De uitvoering dient te gebeuren conform het bestek.

    Artikel 4: Goedkeuring om te starten vanaf datum goedkeuring. De overeenkomst heeft een looptijd van 3 jaar vanaf datum sluiting door Stad Brugge op 16/04/2025 en kan 3 maal stilzwijgend verlengd worden voor telkens 1 jaar met een maximum van totaal 6 jaren.

    Artikel 5: Uitvoering van het contract volgens de modaliteiten voorzien in het bestek.

    Artikel 6: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Financieel Management
    Team Informatie & Communicatie
    Aankoopcentrale Stad Brugge
    Betrokken firma: Dustin Belgium

  • Artikel 1: Goedkeuring wordt verleend aan het verslag van nazicht van de offertes van 29 april 2025 voor de opdracht met als voorwerp Raamovereenkomst voor het leveren van soep en warme maaltijden aan alle scholen in Grobbendonk”.

    Artikel 2: De opdracht voor leveringen met als voorwerp Raamovereenkomst voor het leveren van soep en warme maaltijden aan alle scholen in Grobbendonk wordt gegund en gesloten met de firma Aramark NV, Luxemburgplein 1 te Eigenbrakel op basis van de beste prijs kwaliteitsverhouding.

    Artikel 3: De inschrijvers worden conform de bepalingen van de Wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies in kennis gesteld van onderhavige beslissing. Dit gebeurt per aangetekende zending en tegelijkertijd per e-mail. De beroepsmogelijkheden worden vermeld in betreffend schrijven. 

    Artikel 4: De uitvoering moet gebeuren overeenkomstig de lastvoorwaarden vastgelegd in het bestek met nr. FIM-KIA-2025-304.

    Artikel 5: De betaling zal gebeuren met de exploitatiekredieten van 2025 en volgende op boekhoudsleutel 2025/6140000/SA/0800/00.

    Artikel 6: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
    Team Financieel management
    Team Mens & Welzijn
    Team Klim-Op Scholen
    Aramark NV 

  • Artikel 1: Het afsluiten van de belasting op bedrijfsruimten 2023 voor artikel 458300152236 voor het bedrag van 55,00 euro als onverhaalbaar wegens materiële vergissing.

    Artikel 2: Het afsluiten van de belasting op bedrijfsruimten 2023 voor artikel 458300098278 voor het bedrag van 55,00 euro als onverhaalbaar wegens materiële vergissing.


  • Artikel 1: Goedkeuring toetreding tot de raamovereenkomst van CREAT met als naam "Schoolmeubilair - oktober 2023" met de gegunde firma Baert, Essenestraat 16 te Ternat.

    Artikel 2: Goedkeuring om te starten zo snel als mogelijk nadat de nodige formaliteiten vervuld zijn via CREAT.

    Artikel 3: Goedkeuring einde van de overeenkomst vast te stellen op 30 september 2028.

    Artikel 4: Uitvoering van het contract volgens de modaliteiten voorzien in het bestek.

    Artikel 5: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Financieel management
    KLIM-OP scholen
    Aankoopcentrale CREAT
    Firma Baert

  • Artikel 1: Vaststellen en uitvoerbaar verklaren van het kohier voor de belasting op verwaarloosde gebouwen en woningen 2024 met 1 belastingplichtige voor een bedrag van 1.500,00 euro.

  • Artikel 1: Vaststellen en uitvoerbaar verklaren van het kohier voor de belasting op rendez-vous-huizen 2024 met 4 belastingplichtigen voor een bedrag van 19.200,00 euro.

  • Artikel 1: Goedkeuring van de bestellijst exploitatie van 12 mei 2025.

    Artikel 2: Goedkeuring van de bestellijst investering van 12 mei 2025.

  • Artikel 1: Goedkeuring van de kosten van 1 mei 2025 tot en met 8 mei 2025.

  • Artikel 1: Goedkeuring van de opbrengsten van 2025005727 tot en met 2025006130.


Publicaties