Mon 04/10/2021 - 13:30 Vlierenberg
Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:
Artikel 1: Goedkeuring van de voorgestelde statutenwijziging van IOK zoals opgenomen in het desbetreffend ontwerp.
Artikel 2: Opdracht te geven aan zijn vertegenwoordiger deze wijzigingen op de algemene vergadering die erover zal beslissen, goed te keuren.
Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
IOK
Alle vertegenwoordigers
Financieel directeur
Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:
Artikel 1: Goedkeuring van de voorgestelde statutenwijziging van IOK Afvalbeheer zoals opgenomen in het desbetreffend ontwerp.
Artikel 2: Opdracht te geven aan zijn vertegenwoordiger deze wijzigingen op de algemene vergadering die erover zal beslissen, goed te keuren.
Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
IOK Afvalbeheer
Alle vertegenwoordigers
Financieel directeur
Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:
Artikel 1: Goedkeuring van de agendapunten van de buitengewone algemene vergadering van Fluvius Antwerpen van 22 december 2021.
Artikel 2: De volmachtdrager wordt gemandateerd conform dit besluit te handelen en te beslissen op deze buitengewone algemene vergadering.
Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Fluvius Antwerpen (vennootschapssecretariaat@fluvius.be)
Alle vertegenwoordigers
Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:
Artikel 1: Kennisname van de aanstelling van mevrouw Carine Geyselings ter vervanging van de heer Walter Cambré als effectief lid in de politieraad en dit tot het einde van de legislatuur.
Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Carine Geyselings
Bestendige Deputatie
Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:
Artikel 1: Goedkeuring van de agendapunten van de buitengewone algemene vergadering tevens jaarvergadering van Iveka van 14 december 2021.
Artikel 2: De volmachtdrager wordt gemandateerd conform dit besluit te handelen en te beslissen op deze buitengewone algemene vergadering tevens jaarvergadering.
Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Iveka (vennootschapssecretariaat@fluvius.be)
Alle vertegenwoordigers
Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:
Artikel 1: Goedkeuring van de agendapunten van de buitengewone algemene vergadering van Fluvius OV van 6 december 2021.
Artikel 2: De volmachtdrager wordt gemandateerd conform dit besluit te handelen en te beslissen op deze buitengewone algemene vergadering.
Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Fluvius OV (vennootschapssecretariaat@fluvius.be)
Alle vertegenwoordigers
Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:
Artikel 1: Buitengebruikstelling van het huisnummer voor het pand Albertkanaalstraat 3.
Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Betrokkenen (aangetekend)
IOK
Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:
Artikel 1: Buitengebruikstelling van het huisnummer voor het pand Nijlse baan 27.
Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Betrokkene (aangetekend)
IOK
Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:
Artikel 1: Goedkeuring tot ondertekening van de bijgevoegde samenwerkingsovereenkomst met Stichting Kempens Landschap.
Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt overgemaakt aan:
Team Ruimte & Vergunningen
Team Financieel Management
Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:
Artikel 1: Kennisname van volgende beleidsrapporten in het kader van de opvolgingsrapportering semester 1 van 2021:
- Beleidsevaluatie prioritaire acties
- J1 Doelstellingenrekening
- ODAA Overzicht doelstellingen, actieplannen en acties (zonder evaluatie)
- T1 Ontvangsten en uitgaven naar functionele aard
- T2 Ontvangsten en uitgaven naar economische aard
- T3 Investeringsproject
Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:
Artikel 1: OPHEFFINGSBEPALINGEN
Het retributiereglement aangaande het gebruik van gemeenschapscentrum De Volle Vaart, de schoolinfrastructuur en het sportcomplex aan de Molendreef, goedgekeurd door de gemeenteraad op 30 juni 2020 wordt opgeheven vanaf 1 juli 2021.
Artikel 2: INWERKINGTREDING EN OMSCHRIJVING VOORWERP OF FEIT WAAROP EEN RETRIBUTIE WORDT GEHEVEN
Met ingang van 1 juli 2021 en eindigend op 31 december 2025 wordt ten behoeve van de gemeente een retributie geheven op het gebruik van gemeenschapscentrum De Volle Vaart, de schoolinfrastructuur en het sportcomplex aan de Molendreef.
Artikel 3: DE RETRIBUTIE IS VERSCHULDIGD DOOR
De aanvrager.
Artikel 4: BEREKENINGSGRONDSLAG EN TARIEF & VERMINDERINGEN EN VERHOGINGEN & VRIJSTELLINGEN
De Volle Vaart
Kleine zaal + gang
Gebruiker |
Tarief |
Verenigingen die aangesloten zijn bij één of meerdere erkende gemeentelijke adviesraden of verenigingen die deelnemen aan gemeentelijk georganiseerde activiteiten kunnen éénmalig worden vrijgesteld van het betalen voor de kleine zaal van de Volle Vaart |
Gratis |
Volgende hulpverlenende verenigingen en diensten: Rode Kruis, brandweer, leger en politie |
Gratis |
De zaal dient voor een initiatief van organisaties of inwoners waarvan de opbrengst ten goede komt aan een goed doel |
Gratis |
Het lokaal bestuur Grobbendonk met uitzondering van de gemeentescholen |
Gratis |
Grobbendonkse organisaties met een werking voor jongeren onder de 16 jaar |
1x per jaar krijgt de organisatie de grote zaal gratis ter beschikking voor een socio-culturele activiteit zonder winstoogmerk |
Scholen gevestigd in de gemeente Grobbendonk |
Gratis |
Andere (de aanvragers die niet onder één van bovenstaande categorieën vallen) |
Per éénzelfde activiteit binnen een tijdsperiode van 2 weken: 150,00 00 euro voor de eerste dag en 50,00 euro voor elke andere al dan niet opeenvolgende dag dat de zaal gebruikt wordt.
Wanneer een ééndaagse activiteit voortduurt na middernacht, tot maximum 3 uur van de daaropvolgende dag, en de huurder onmiddellijk na de activiteit de zaal opkuist, moet de 50,00 euro voor de bijkomende dag niet betaald worden. |
Verminderingen voor de periode van 1 juli 2021 tot en met 30 juni 2022
Gebruiker |
Tarief |
Andere (de aanvragers die niet onder één van bovenstaande categorieën vallen) |
Per éénzelfde activiteit binnen een tijdsperiode van 2 weken: 112,50 euro voor de eerste dag en 37,50 euro voor elke andere al dan niet opeenvolgende dag dat de zaal gebruikt wordt.
Wanneer een ééndaagse activiteit voortduurt na middernacht, tot maximum 3 uur van de daaropvolgende dag, en de huurder onmiddellijk na de activiteit de zaal opkuist, moet de 37,50 euro voor de bijkomende dag niet betaald worden. |
Grote zaal + gang
Gebruiker |
Tarief |
Inwoners en verenigingen die aangesloten zijn bij één of meerdere erkende gemeentelijke adviesraden |
Per éénzelfde activiteit binnen een tijdsperiode van 2 weken: 250,00 euro voor de eerste dag en 25,00 euro voor elke andere al dan niet opeenvolgende dag dat de zaal gebruikt wordt.
Wanneer een ééndaagse activiteit voortduurt na middernacht, tot maximum 3 uur van de daaropvolgende dag, en de vereniging onmiddellijk na de activiteit de zaal opkuist, moet de 25,00 euro voor de bijkomende dag niet betaald worden. |
Volgende hulpverlenende verenigingen en diensten: Rode Kruis, brandweer, leger en politie |
Gratis |
De zaal dient voor een initiatief van inwoners of organisaties waarvan de opbrengst ten goede komt aan een humanitaire organisatie |
Gratis |
Het lokaal bestuur Grobbendonk met uitzondering van de gemeentescholen |
Gratis |
Grobbendonkse organisaties met een werking voor jongeren onder de 16 jaar en kleuter- en basisscholen gevestigd in de gemeente Grobbendonk |
1x per jaar krijgt de organisatie de grote zaal gratis ter beschikking voor een socio-culturele activiteit zonder winstoogmerk |
Andere (de aanvragers die niet onder één van bovenstaande categorieën vallen) |
Per éénzelfde activiteit binnen een tijdsperiode van 2 weken: 500,00 euro voor de eerste dag en 50,00 euro voor elke andere al dan niet opeenvolgende dag dat de zaal gebruikt wordt.
Wanneer een ééndaagse activiteit voortduurt na middernacht, tot maximum 3 uur van de daaropvolgende dag, en de huurder onmiddellijk na de activiteit de zaal opkuist, moet de 50,00 euro voor de bijkomende dag niet betaald worden. |
Verminderingen voor de periode van 1 juli 2021 tot en met 30 juni 2022
Gebruiker |
Tarief |
Inwoners en verenigingen die aangesloten zijn bij één of meerdere erkende gemeentelijke adviesraden |
Per éénzelfde activiteit binnen een tijdsperiode van 2 weken: 187,50 euro voor de eerste dag en 18,75 euro voor elke andere al dan niet opeenvolgende dag dat de zaal gebruikt wordt.
Wanneer een ééndaagse activiteit voortduurt na middernacht, tot maximum 3 uur van de daaropvolgende dag, en de vereniging onmiddellijk na de activiteit de zaal opkuist, moet de 18,75 euro voor de bijkomende dag niet betaald worden. |
Andere (de aanvragers die niet onder één van bovenstaande categorieën vallen) |
Per éénzelfde activiteit binnen een tijdsperiode van 2 weken: 375,00 euro voor de eerste dag en 37,50 euro voor elke andere al dan niet opeenvolgende dag dat de zaal gebruikt wordt.
Wanneer een ééndaagse activiteit voortduurt na middernacht, tot maximum 3 uur van de daaropvolgende dag, en de huurder onmiddellijk na de activiteit de zaal opkuist, moet de 37,50 euro voor de bijkomende dag niet betaald worden. |
Er zal voor het gebruik bij éénzelfde activiteit binnen een tijdspanne van 2 weken een waarborg van 350,00 euro gevraagd worden die ten laatste 14 dagen voor het gebruik dient betaald te worden. Deze waarborg kan achteraf ingehouden worden wanneer er niet goed opgekuist is of er schade wordt vastgesteld, tenzij dat de gebruiker kan aantonen dat deze reeds aanwezig was voor het gebruik van de accommodatie.
Voor een optreden in de grote zaal van de Volle Vaart mag voor het optreden gratis gebruik gemaakt worden van de grote zaal voor repetities (zonder publiek) in voorbereiding van een optreden door verenigingen of individuele burgers van de gemeente Grobbendonk, aangesloten bij één van de erkende gemeentelijke adviesraden, en scholen van Grobbendonk en Bouwel.
Wanneer door onzorgvuldig omgaan met alarmcodes of toegangsmodaliteiten een interventieploeg ter plaatse komt, zal de kost van de interventie worden doorgerekend aan de aanvrager.
Aanvragen dienen minstens 8 weken op voorhand per mail geannuleerd te worden op vrijetijd@grobbendonk.be. Wanneer de annuleringstermijn niet gerespecteerd wordt dient de volledige verschuldigde huurprijs betaald te worden. Indien geen huurprijs moet betaald worden, is enkel een bedrag van 100 euro verschuldigd ingeval van laattijdige annulering.
Schoolsites
Er wordt onderscheid gemaakt tussen het doorlopend en occasioneel gebruiken van de schoolinfrastructuur. Een doorlopende terbeschikkingstelling betekent het gebruik van lokalen, tijdens een vooraf vastgelegd wekelijks of tweewekelijks weerkerend moment, voor de ganse duur van het schooljaar of met een minimumduur van 1 maand. Een occasionele terbeschikkingstelling betekent het gebruik van lokalen voor een éénmalige gebeurtenis of een andere dan een doorlopende terbeschikkingstelling.
Er zal steeds toegang worden voorzien tot sanitaire voorzieningen.
De totale kostprijs wordt berekend in gehele uren en elk begonnen uur wordt als een volledig uur aangerekend.
Een klaslokaal of klein vergaderlokaal
Gebruiker |
Tarief doorlopende terbeschikkingstelling |
Tarief occasionele terbeschikkingstelling |
Inwoners en verenigingen die aangesloten zijn bij één of meerdere erkende gemeentelijke adviesraden (doorlopende terbeschikkingstelling) |
5,00 euro/uur |
10,00 euro/uur |
Andere |
n.v.t. |
100,00 euro/dag |
Het lokaal bestuur Grobbendonk |
Gratis |
Gratis |
Activiteiten van het deeltijds kunstonderwijs |
Gratis |
Gratis |
Activiteiten georganiseerd door organisaties met hoofdactiviteit naschoolse kinderopvang |
Gratis |
Gratis |
Volgende hulpverlenende verenigingen: Rode Kruis, hulpverleningszone, leger, politiezone |
Gratis |
Gratis |
Het lokaal dient voor een initiatief van inwoners of organisaties waarvan de opbrengst ten goede komt aan een humanitaire organisatie |
Gratis |
Gratis |
Verminderingen voor de periode van 1 juli 2021 tot en met 30 juni 2022
Gebruiker |
Tarief doorlopende terbeschikkingstelling |
Tarief occasionele terbeschikkingstelling |
Inwoners en verenigingen die aangesloten zijn bij één of meerdere erkende gemeentelijke adviesraden (doorlopende terbeschikkingstelling) |
4,00 euro/uur |
7,50 euro/uur |
Andere |
n.v.t. |
75,00 euro/dag |
Turnzaal met bijhorende kleedkamers
Gebruiker |
Tarief doorlopende terbeschikkingstelling |
Tarief occasionele terbeschikkingstelling |
Inwoners en verenigingen die aangesloten zijn bij één of meerdere erkende gemeentelijke adviesraden (doorlopende terbeschikkingstelling) |
1,50 euro/uur |
4,00 euro/uur |
Andere |
10,00 euro/uur |
150,00 euro/dag |
Het lokaal bestuur Grobbendonk |
Gratis |
Gratis |
Activiteiten van het deeltijds kunstonderwijs |
Gratis |
Gratis |
Activiteiten georganiseerd door organisaties met hoofdactiviteit naschoolse kinderopvang |
Gratis |
Gratis |
Volgende hulpverlenende verenigingen: Rode Kruis, hulpverleningszone, leger, politiezone |
Gratis |
Gratis |
De turnzaal dient voor een initiatief van inwoners of organisaties waarvan de opbrengst ten goede komt aan een humanitaire organisatie |
Gratis |
Gratis |
Verminderingen voor de periode van 1 juli 2021 tot en met 30 juni 2022
Gebruiker |
Tarief doorlopende terbeschikkingstelling |
Tarief occasionele terbeschikkingstelling |
Inwoners en verenigingen die aangesloten zijn bij één of meerdere erkende gemeentelijke adviesraden (doorlopende terbeschikkingstelling) |
1,00 euro/uur |
3,00 euro/uur |
Andere |
7,50 euro/uur |
112,50 euro/dag |
Refter met bijhorende keuken
Gebruiker |
Tarief doorlopende terbeschikkingstelling |
Tarief occasionele terbeschikkingstelling |
Inwoners en verenigingen die aangesloten zijn bij één of meerdere erkende gemeentelijke adviesraden |
1,50 euro/uur |
4,00 euro/uur |
Andere |
n.v.t. |
150,00 euro/dag |
Het lokaal bestuur Grobbendonk |
Gratis |
Gratis |
Activiteiten van het deeltijds kunstonderwijs |
Gratis |
Gratis |
Activiteiten georganiseerd door organisaties met hoofdactiviteit naschoolse kinderopvang |
Gratis |
Gratis |
Volgende hulpverlenende verenigingen: Rode Kruis, hulpverleningszone, leger, politiezone |
Gratis |
Gratis |
De refter dient voor een initiatief van inwoners of organisaties waarvan de opbrengst ten goede komt aan een humanitaire organisatie |
Gratis |
Gratis |
Verminderingen voor de periode van 1 juli 2021 tot en met 30 juni 2022
Gebruiker |
Tarief doorlopende terbeschikkingstelling |
Tarief occasionele terbeschikkingstelling |
Inwoners en verenigingen die aangesloten zijn bij één of meerdere erkende gemeentelijke adviesraden |
1,00 euro/uur |
3,00 euro/uur |
Andere |
n.v.t. |
112,50 euro/dag |
Wanneer door onzorgvuldig omgaan met alarmcodes of toegangsmodaliteiten een interventieploeg ter plaatse komt, zal de kost van de interventie worden doorgerekend aan de aanvrager.
Er zal voor de doorlopende of occasionele huur van de schoolinfrastructuur een waarborg van 350,00 euro gevraagd worden die ten laatste 14 dagen voor het gebruik dient betaald te worden. Deze waarborg kan achteraf ingehouden worden wanneer er niet goed opgekuist is of er schade wordt vastgesteld, tenzij dat de gebruiker kan aantonen dat deze reeds aanwezig was voor het gebruik van de accommodatie.
Aanvragen dienen minstens 2 weken op voorhand per mail geannuleerd te worden op vrijetijd@grobbendonk.be. Wanneer de annuleringstermijn niet gerespecteerd wordt dient de volledige verschuldigde huurprijs betaald te worden. Indien geen huurprijs moet betaald worden, is enkel een bedrag van 25 euro verschuldigd ingeval van laattijdige annulering.
Sporthal (sportcomplex aan de Molendreef)
De totale kostprijs wordt berekend in gehele uren en elk begonnen uur wordt als een volledig uur aangerekend.
Grote zaal
|
1/3 hal |
2/3 hal |
3/3 hal |
Inwoners en organisaties die aangesloten zijn bij één of meerdere erkende gemeentelijke adviesraden |
4,00 euro/uur |
8,00 euro/uur |
12,00 euro/uur |
Niet-inwoners en organisaties die niet aangesloten zijn bij één of meerdere erkende gemeentelijke adviesraden |
8,00 euro/uur |
14,00 euro/uur |
20,00 euro/uur |
Verminderingen voor de periode van 1 juli 2021 tot en met 30 juni 2022
|
1/3 hal |
2/3 hal |
3/3 hal |
Inwoners en organisaties die aangesloten zijn bij één of meerdere erkende gemeentelijke adviesraden |
3,00 euro/uur |
6,00 euro/uur |
9,00 euro/uur |
Niet-inwoners en organisaties die niet aangesloten zijn bij één of meerdere erkende gemeentelijke adviesraden |
6,00 euro/uur |
10,50 euro/uur |
15,00 euro/uur |
Polyvalente zaal
|
1/2 zaal |
2/2 zaal |
Inwoners en organisaties die aangesloten zijn bij één of meerdere erkende gemeentelijke adviesraden |
3,00 euro/uur |
6,00 euro/uur |
Niet-inwoners en organisaties die niet aangesloten zijn bij één of meerdere erkende gemeentelijke adviesraden |
5,00 euro/uur |
10,00 euro/uur |
Verminderingen voor de periode van 1 juli 2021 tot en met 30 juni 2022
|
1/2 zaal |
2/2 zaal |
Inwoners en organisaties die aangesloten zijn bij één of meerdere erkende gemeentelijke adviesraden |
2,25 euro/uur |
4,50 euro/uur |
Niet-inwoners en organisaties die niet aangesloten zijn bij één of meerdere erkende gemeentelijke adviesraden |
3,75 euro/uur |
7,50 euro/uur |
Militairen gekazerneerd te Grobbendonk en seniorenverenigingen uit Grobbendonk kunnen van maandag t.e.m. vrijdag tijdens de werkuren, met uitzondering van woensdagnamiddag vanaf 13.00 uur en de feestdagen, gebruik maken van het sportcomplex tegen een speciaal tarief à rato van 2,00 euro/uur per 1/3 grote zaal en 1,50 euro/uur per ½ polyvalente zaal.
Sportverenigingen die hun competitiewedstrijden spelen en trainen in de gemeentelijke sporthal en/of minimaal 25 uur per sportjaar gebruik maken van de gemeentelijke sporthal, genieten van een tariefvermindering van 20%.
Jeugdploegen van sportverenigingen, aangesloten bij de sportraad van de gemeente Grobbendonk, waarvan de gemiddelde leeftijd van hun leden onder de 18 jaar ligt, mogen gratis gebruik maken van het sportcomplex, meer bepaald de grote en de polyvalente zaal, en de turnzalen van de gemeentelijke basisscholen voor trainingen en competitiewedstrijden. Het sportcomplex wordt ook gratis ter beschikking gesteld van de scholen gevestigd op het grondgebied van de gemeente Grobbendonk.
Jeugdverenigingen, aangesloten bij de jeugdraad van de gemeente Grobbendonk, die occasioneel gebruik wensen te maken van het sportcomplex kunnen dit tevens gratis als de gemiddelde leeftijd van hun leden onder de 18 jaar ligt. De aanvraag moet schriftelijk gebeuren bij het team Vrije tijd.
Aanvragen dienen minstens 24u op voorhand per mail geannuleerd te worden op sporthal.demolen@grobbendonk.be. Bij niet of laattijdige afmelding wordt 12,00 euro voor de grote zaal en 6,00 euro voor de polyvalente zaal gefactureerd, zonder een tariefvermindering.
De tijd voor het opstellen en opruimen van het benodigde materieel wordt beschouwd als deel uitmakend van de gehuurde periode.
Tijdens de jaarlijkse sluiting in de maand juli kan de sporthal gereserveerd worden op voorwaarde dat er minstens 5 opeenvolgende dagen gereserveerd worden voor minstens 5 uur per dag. Voor deze periode wordt een waarborg van 350 euro gevraagd die ten laatste 14 dagen voor het gebruik dient betaald te worden. Deze waarborg kan achteraf ingehouden worden wanneer er niet goed opgekuist is of er schade wordt vastgesteld, tenzij dat de gebruiker kan aantonen dat deze reeds aanwezig was voor het gebruik van de accommodatie.
Wanneer door onzorgvuldig omgaan met alarmcodes of toegangsmodaliteiten een interventieploeg ter plaatse komt, zal de kost van de interventie worden doorgerekend aan de aanvrager.
Artikel 5: WIJZE VAN INNING
De retributie wordt contant betaald. Bij niet-contante betaling is ze betaalbaar na toezending van de factuur.
Artikel 6: BEKENDMAKING
Dit reglement wordt afgekondigd en bekendgemaakt overeenkomstig artikels 286, 287 en 330 van het decreet lokaal bestuur.
Artikel 7: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Financieel Management
Team Vrije tijd
De gemeenteraad voor de eerste maal bijeen te roepen op 12 oktober 2021 om 19.30 uur met volgende punten op de agenda:
Artikel 1: Kennisname van de voorgestelde communicatieacties.
Artikel 1: De notulen van het college van 27 september 2021 worden goedgekeurd.
Artikel 1: Kennisname van de stand van zaken van de projectvereniging Neteland.
Artikel 1: Kennisname van de variapunten.
Artikel 1: Kennisname van de notulen van het MAT van 6 september 2021.
Artikel 1: Kennisname van het verslag en de actietabel van het Beleidscollege Interne Organisatie deel 1 van 27 september 2021. De tabel wordt bewaard en aangevuld op volgende locatie: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1eP30MINyW1UbODCQdaYQgEK0eoaDF-ER/edit?usp=sharing&ouid=100787577358032518725&rtpof=true&sd=true.
Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Teamleider Informatie & Communicatie
Teamleider HRM & Secretariaat
Teamleider Financieel Management
Artikel 1: Kennisname van het verslag van de raad van bestuur van 27 augustus 2021 van Pidpa.
Artikel 1: Kennisname van het verslag van de raad van bestuur van 26 augustus 2021 van Fluvius OV.
Artikel 1: Vaststelling van de data van de gemeenteraad en raad voor maatschappelijk welzijn voor 2022 op volgende dagen:
Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Informatie & Communicatie
Alle personeelsleden
Nadat Marianne Verhaert, burgemeester en Ulrik Anthonis, schepen, ingevolge art. 27 DLB, de zitting verlaten hebben.
Het college van burgemeester en schepenen heeft kennisgenomen van het advies van de gemeentelijke omgevingsambtenaar, heeft zich het advies eigen gemaakt en sluit zich erbij aan en levert de vergunning af aan de heer Stijn Geens. De volgende stedenbouwkundige handelingen worden vergund: het wijzigen van de dakvorm voor loten 1 & 2, nl. van een hellend dak naar een verplicht plat dak.
De vergunning wordt afgegeven onder volgende voorwaarden:
Voorwaarden stedenbouwkundige handelingen:
- De verkavelingsvoorschriften van verkaveling OMV-2018148834 dd. 24 juni 2019 ten strengste na te leven, mits aanpassing van het voorschrift dat is bijgesteld waarbij de daken van loten 1 & 2 verplicht dienen te worden uitgevoerd met een plat dak.
Het college van burgemeester en schepenen levert de vergunning af aan Brent Van Doorslaer namens L'HERMITAGE NV voor het verbouwen van 2 bestaande bedrijfspanden en de aanleg van een laad- en loskade, met als adres Bannerlaan 83, 2280 Grobbendonk. Kadastraal is het perceel gekend als afdeling 1 sectie E nr. 213D.
De volgende stedenbouwkundige handelingen worden vergund: het verbouwen van 2 bestaande bedrijfspanden en de aanleg van een laad- en loskade.
De vergunning wordt afgegeven onder volgende voorwaarden:
Voorwaarden stedenbouwkundige handelingen:
- Het advies van Brandweerzone Kempen met kenmerk BWDP/HA/94034-025/01 van 28 september 2021 strikt op te volgen en het gemeentebestuur te verwittigen alvorens de gebouwen in gebruik te nemen.
- De start en beëindiging van de werken dienen verplicht ingegeven te worden in het omgevingsloket.
- De vergunning wordt verleend onder voorbehoud van eventuele burgerlijke rechten. Betwistingen omtrent burgerlijke rechten vallen onder de bevoegdheden van de gewone rechtbanken.
- Het hemelwater, voortkomende van de niet-waterdoorlatende verhardingen, dient te infiltreren op eigen terrein in de naastliggende graszone en aanplanting.
- Streng verbod gelijk welke bouwmaterialen op de openbare weg te lossen, te laden of te verwerken.
Artikel 1: Goedkeuring om een attest af te leveren conform VCRO artikel 4.2.16 voor omgevingsvergunning OMV_2020121508 verleend door het college van burgemeester en schepenen op 14 december 2020 aan mevrouw Alfonsine Franck en mevrouw Suzanne Franck.
Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Notarissen Goossens, Verwerft & Scheurweghs, Wijngaardstraat 40, 2280 Grobbendonk
Mevrouw Alfonsine Franck en mevrouw Suzanne Franck, p.a. Rode Haagjes 3/001, 2288 Grobbendonk
Artikel 1: Afleveren van een kapvergunning voor één Corsicaanse den op het perceel Pallieterdreef 19, kadastraal gekend als 1/C/66A.
Artikel 2: De werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, moeten uitgevoerd worden binnen drie maanden en staan onder toezicht van een door het college van burgemeester en schepenen gemachtigd ambtenaar.
Artikel 3: De vergunninghouder geeft het college van burgemeester en schepenen per brief of mail kennis van het begin van werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, ten minste 8 dagen voor de aanvang van de werken.
Artikel 4: Deze vergunning brengt geen ontheffing mee van de verplichtingen tot het aanvragen van vergunningen die door andere wetten of verordeningen zijn voorgeschreven.
Artikel 5: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan de aanvrager.
Artikel 1: Afleveren van een kapvergunning voor één Amerikaanse eik op het perceel Vogelzang 13, kadastraal gekend als 2/A/73R8.
Artikel 2: Heraanplant uitvoeren met één hoogstammige inheemse loofboom of fruitboom op het perceel 2/A/73R8, na de kapwerken en tijdens het eerstvolgende plantseizoen.
Artikel 3: De werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, moeten uitgevoerd worden binnen drie maanden en staan onder toezicht van een door het college van burgemeester en schepenen gemachtigd ambtenaar.
Artikel 4: De vergunninghouder geeft het college van burgemeester en schepenen per brief of mail kennis van het begin van werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, ten minste 8 dagen voor de aanvang van de werken.
Artikel 5: De vergunninghouder brengt het college van burgemeester en schepenen per brief of mail in kennis van de heraanplant die uitgevoerd wordt, met vermelding van datum, soort en de plaats van heraanplant binnen het perceel aan de hand van bewijsstukken.
Artikel 6: Deze vergunning brengt geen ontheffing mee van de verplichtingen tot het aanvragen van vergunningen die door andere wetten of verordeningen zijn voorgeschreven.
Artikel 7: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan de aanvrager.
Artikel 1: Afleveren van een kapvergunning voor één slangenden op het perceel Zavelstraat 8, kadastraal gekend als 1/A/466W.
Artikel 2: Heraanplant uitvoeren met één hoogstammige inheemse loof- of fruitboom op het perceel 1/A/466W, na de kapwerken en tijdens het eerstvolgende plantseizoen.
Artikel 3: De werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, moeten uitgevoerd worden binnen drie maanden en staan onder toezicht van een door het college van burgemeester en schepenen gemachtigd ambtenaar.
Artikel 4: De vergunninghouder geeft het college van burgemeester en schepenen per brief of mail kennis van het begin van werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, ten minste 8 dagen voor de aanvang van de werken.
Artikel 5: De vergunninghouder brengt het college van burgemeester en schepenen per brief of mail in kennis van de heraanplant die uitgevoerd wordt, met vermelding van datum, soort en de plaats van heraanplant binnen het perceel aan de hand van bewijsstukken.
Artikel 6: Deze vergunning brengt geen ontheffing mee van de verplichtingen tot het aanvragen van vergunningen die door andere wetten of verordeningen zijn voorgeschreven.
Artikel 7: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan de aanvrager.
Artikel 1: Afleveren van een kapvergunning voor twee Corsicaanse dennen op het perceel Eikenlei 132, kadastraal gekend als 1/B/601H.
Artikel 2: Heraanplant uitvoeren met één inheemse loofboom op het perceel 1/B/601H, na de kapwerken en tijdens het eerstvolgende plantseizoen.
Artikel 3: De werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, moeten uitgevoerd worden binnen drie maanden en staan onder toezicht van een door het college van burgemeester en schepenen gemachtigd ambtenaar.
Artikel 4: De vergunninghouder geeft het college van burgemeester en schepenen per brief of mail kennis van het begin van werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, ten minste 8 dagen voor de aanvang van de werken.
Artikel 5: De vergunninghouder brengt het college van burgemeester en schepenen per brief of mail in kennis van de heraanplant die uitgevoerd wordt, met vermelding van datum, soort en de plaats van heraanplant binnen het perceel aan de hand van bewijsstukken.
Artikel 6: Deze vergunning brengt geen ontheffing mee van de verplichtingen tot het aanvragen van vergunningen die door andere wetten of verordeningen zijn voorgeschreven.
Artikel 7: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan de aanvrager.
Artikel 1: Afleveren van een snoeivergunning voor één rode beuk op het perceel Cogelsdreef 22, kadastraal gekend als 2/A/77G.
Artikel 2: De beperkte snoeiwerken in de zomerperiode uit te voeren. Na de snoeiwerken de stam beschermen tegen schorsbrand. De boom mag niet gekandelaard worden.
Artikel 3: De werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, moeten uitgevoerd worden tijdens de zomerperiode 2022 en voor 30 september 2022. Deze staan onder toezicht van een door het college van burgemeester en schepenen gemachtigd ambtenaar.
Artikel 4: De vergunninghouder geeft het college van burgemeester en schepenen per brief of mail kennis van het begin van werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, ten minste 8 dagen voor de aanvang van de werken.
Artikel 5: Deze vergunning brengt geen ontheffing mee van de verplichtingen tot het aanvragen van vergunningen die door andere wetten of verordeningen zijn voorgeschreven.
Artikel 6: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan de aanvrager.
Artikel 1: Goedkeuring van de lijst van bovenlokale handelaars voor het project Bike2School.
Artikel 2: Opdracht geven aan team Ruimte & Vergunningen om de gemarkeerde handelaars toe te voegen om deel te nemen aan het project.
Artikel 1: Machtiging te verlenen aan Les Moules met ondernemingsnummer 0808.918.102 om met zijn kraam te mogen gaan staan op de parking voor ambulante handel te Troon vanaf vrijdag 8 oktober 2021 op vrijdag tussen 9.00 uur en 18.00 uur.
Artikel 2: De standhouder te verzoeken de bepalingen van het gemeentelijk reglement op ambulante activiteiten te respecteren waarin volgende bepalingen onder meer zijn opgenomen:
- De standhouder moet zich identificeren aan de hand van een leesbaar uithangbord geplaatst aan het kraam of het voertuig;
- Het is verboden enig voorwerp vast te hechten aan de weg, bomen, in de berm, aan verlichtingsmasten, verkeerstekens e.a.;
- De standhouder moet alle maatregelen nemen ter voorkoming van schade aan het openbaar domein, beplanting, bomen, verlichtingsmasten, verkeerstekens e.a.;
- Het is verboden de doorgang voor voetgangers en andere weggebruikers te belemmeren door er voorwerpen te plaatsen of achter te laten;
- De standhouder staat in voor het rein houden van de standplaats tot op een afstand van een meter rond de standplaats. De standhouder staat zelf in voor de verwijdering van het afval en neemt hiervoor de nodige maatregelen;
- De handelaar moet de klanten duidelijk informeren over de COVID-19 maatregelen. De nodige hygiëne- en afstandsvoorschriften worden strikt in acht genomen door zowel de uitbater als de klanten.
Artikel 3: Een afschrift van dit besluit te bezorgen aan de aanvrager na ontvangst van de betaling van het standgeld.
Artikel 4: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Financieel Management
Artikel 1: Goedkeuring van de offerte van Fluvius voor het verlichten van de fietsoversteeksuggestie ter hoogte van het kruispunt N13 Herentalse steenweg en Nieuwendijk.
Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Financieel Management
Team Ruimte & Vergunningen
Fluvius
De beslissing van het college van 23 september 2019 houdende goedkeuring van het voorbehouden van de parkeerstroken (aan beide zijden) langsheen de N13 op de taluds van de brug over de E313 voor motorfietsen, personenauto's, auto's voor dubbel gebruik en minibussen wordt herroepen en aangepast als volgt:
Artikel 1: Vanaf 25 oktober 2021 zal op de taluds van de brug over de E313 langsheen de N13 een parkeerverbod ingericht worden.
Artikel 2: Het parkeerverbod zal gesignaleerd worden met de borden E3 en onderborden Xa en Xb onderaan de helling en bovenaan de brug, te plaatsen buiten de vangrails.
Artikel 3: Dit aanvullend verkeersreglement zal in de gemeente Grobbendonk bekend gemaakt worden overeenkomstig het decreet lokaal bestuur, via publicatie op www.grobbendonk.be.
Artikel 4: Dit aanvullend verkeersreglement wordt ter goedkeuring overgemaakt aan het Vlaams Huis voor de Verkeersveiligheid via het digitaal loket voor het Agentschap Binnenlands Bestuur.
Artikel 5: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Ruimte & Vergunningen
Team Uitvoering & Onderhoud
Wijkpost politie
Beleidsdeskundige Communicatie
Artikel 1: Pidpa de toelating te verlenen tot het uitvoeren van de werken onder de volgende voorwaarden:
Artikel 2: De werken moeten uitgevoerd worden in synergie met Fluvius (piloot) en Proximus.
Artikel 3: Na de werken dient bij het team Ruimte & Vergunningen van het lokaal bestuur Grobbendonk een controle van de toestand van de site aangevraagd te worden.
Artikel 4: Het retributiereglement op werken aan nutsvoorzieningen op gemeentelijk openbaar domein, goedgekeurd door de gemeenteraad in zitting van 12 december 2019, is van toepassing op deze werken.
Artikel 5: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Informatie & Communicatie
Pidpa
Artikel 1: Toestemming te geven aan Mariaschool Grobbendonk om het fluobal en fuif te organiseren op 13 november 2021 van 14.00 uur tot 03.00 uur.
Artikel 2: Een afwijking van de geluidsnormen luider dan 85dB(A)L, maar stiller dan 95dB(A)L toe te staan voor het evenement Fluobal op 13 november 2021 van 14.00 tot maximum 03.00u. Deze afwijking toe te staan op voorwaarde dat:
- het geluidsvolume gedurende de activiteit wordt gemeten;
- het gemeten geluidsvolume zichtbaar is voor de persoon die het volume bedient.
Artikel 3: De organisator de opdracht te geven de richtlijnen vanuit noodplanning na te leven.
Artikel 4: Toestemming te geven aan Mariaschool Grobbendonk voor een drankvergunning.
Artikel 6: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Informatie & Communicatie
Noodplanning
Organisator
Artikel 1: Toestemming geven aan De Heggestoempers om de herfsttoertocht te organiseren op 24 oktober 2021 met doortocht op grondgebied van de gemeente Grobbendonk, behoudens onvoorziene omstandigheden.
Artikel 2: Toestemming geven voor het aanbrengen van bewegwijzering op een milieuvriendelijke manier, zodat deze zonder schade aan de omgeving terug kan verwijderd worden. De bewegwijzering mag maximum twee dagen op voorhand aangebracht worden en moet maximum twee dagen na datum verwijderd worden.
Artikel 3: De organisator de opdracht te geven rekening te houden met het advies van team Ruimte & Vergunningen betreft wegenwerken en milieu.
Artikel 4: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Ruimte & Vergunningen
Organisator
Artikel 1: Toestemming geven aan Zachtjes aan Viersel om de Pulse bos en heidetocht te organiseren op 7 november 2021 met doortocht op grondgebied van de gemeente Grobbendonk, behoudens onvoorziene omstandigheden.
Artikel 2: Toestemming geven voor het aanbrengen van bewegwijzering op een milieuvriendelijke manier, zodat deze zonder schade aan de omgeving terug kan verwijderd worden. De bewegwijzering mag maximum twee dagen op voorhand aangebracht worden en moet maximum twee dagen na datum verwijderd worden.
Artikel 3: De organisator de opdracht te geven rekening te houden met het advies van team Ruimte & Vergunningen betreft wegenwerken en milieu.
Artikel 4: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Ruimte & Vergunningen
Organisator
Artikel 1: Toestemming geven aan KWB Zoersel om de Fingo Classic te organiseren op 21 november 2021 met doortocht op grondgebied van de gemeente Grobbendonk, behoudens onvoorziene omstandigheden.
Artikel 2: Toestemming geven voor het aanbrengen van bewegwijzering op een milieuvriendelijke manier, zodat deze zonder schade aan de omgeving terug kan verwijderd worden. De bewegwijzering mag maximum twee dagen op voorhand aangebracht worden en moet maximum twee dagen na datum verwijderd worden.
Artikel 3: De organisator de opdracht te geven rekening te houden met het advies van team Ruimte & Vergunningen betreft wegenwerken en milieu.
Artikel 4: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Ruimte & Vergunningen
Organisator
Artikel 1: Toestemming te geven aan de betrokkene om toeristische rondritten te organiseren met doortocht op grondgebied van de gemeente Grobbendonk.
Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Organisator
Artikel 1: Ambtshalve afvoering van betrokkene van het adres Wijngaardstraat 35/201, op datum van deze beslissing.
Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Politiezone Neteland: wijkpost Grobbendonk
Betrokkene
Artikel 1: Betrokkene neemt voor 1/24 lestijden TAO als onderwijzer in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk voor het schooljaar 2021 – 2022.
Artikel 2: Betrokkene wordt tijdelijk aangesteld in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk, als ICT-coördinator voor 2/36 klokuren vanuit de extra puntenenveloppes ICT op SG niveau vanaf 1 september 2021 t.e.m. 30 juni 2022.
Artikel 1: Betrokkene 1 wordt vanaf 1 september 2021 TBS/OB aangesteld in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk voor 4/24 lestijden als kleuteronderwijzer.
Artikel 2: Betrokkene 1 wordt gereaffecteerd als tijdelijke kleuteronderwijzer voor 4/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Nijlen (Klokkenlaan) in vacante uren en neemt voor 4/24 lestijden TAO in de gemeentelijke basisschool Nijlen (Klokkenlaan).
Artikel 3: Betrokkene 1 wordt aangesteld als tijdelijke kleuteronderwijzer voor 4/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk, ter vervanging van het ziekteverlof van betrokkene 2 vanaf 1 september 2021 t.e.m. einde ziekteverlof van deze laatste.
Artikel 4: Betrokkene 1 wordt aangesteld als tijdelijke kleuteronderwijzer voor 12/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk, ter vervanging van het ziekteverlof van betrokkene 2 vanaf 1 september 2021 t.e.m. einde ziekteverlof van deze laatste.
Artikel 1: Betrokkene 1 wordt tijdelijk aangesteld in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk, als leermeester NCZ voor 4/24 lestijden in vervanging van het ziekteverlof van betrokkene 2 vanaf 1 september 2021 t.e.m. 31 december 2021.
Artikel 1: Betrokkene 1 wordt tijdelijk aangesteld als kleuteronderwijzer voor 5/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 2 die afwezig is wegens ziekte voor de periode van 1 september 2021 t.e.m. 29 oktober 2021.
Artikel 2: Betrokkene 1 wordt tijdelijk aangesteld als kleuteronderwijzer voor 12/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 3 vanaf 1 september 2021 t.e.m. einde loopbaanonderbreking van deze laatste.
Artikel 3: Betrokkene 1 wordt tijdelijk aangesteld als kleuteronderwijzer voor 7/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 4 vanaf 1 september 2021 t.e.m. einde loopbaanonderbreking van deze laatste.
Artikel 1: Betrokkene 1 wordt tijdelijk aangesteld als kleuteronderwijzer voor 5/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 2, vanaf 1 september 2021 t.e.m. einde loopbaanonderbreking van deze laatste.
Artikel 2: Betrokkene 1 wordt tijdelijk aangesteld als kinderverzorgster voor 9/32 klokuren in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 3 vanaf 1 september 2021 t.e.m. einde loopbaanonderbreking van deze laatste.
Artikel 3: Betrokkene 1 wordt tijdelijk aangesteld als kinderverzorgster voor 1/32 klokuren in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk vanuit extra uren kinderverzorging toegekend door de overheid voor de periode van 1 september 2021 t.e.m. 29 oktober 2021.
Artikel 4: Betrokkene 1 wordt tijdelijk aangesteld als kinderverzorgster voor 8/32 klokuren in de gemeentelijke basisschool Bouwel ter vervanging van betrokkene 3 vanaf 1 september 2021 t.e.m. einde loopbaanonderbreking van deze laatste.
Artikel 5: Betrokkene 1 wordt tijdelijk aangesteld als kinderverzorgster voor 3/32 klokuren in de gemeentelijke basisschool Bouwel vanuit extra uren kinderverzorging toegekend door de overheid voor de periode van 1 september 2021 t.e.m. 29 oktober 2021.
Artikel 1: Het bestuur neemt kennis van de afwezigheid van betrokkene wegens ziekte in de gemeentelijke basisschool Bouwel vanaf 1 september 2021 t.e.m. 31 december 2021.
Artikel 2: Het bestuur neemt kennis van de afwezigheid van betrokkene wegens ziekte in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk vanaf 1 september 2021 t.e.m. 31 december 2021.
Artikel 1: Het bestuur neemt kennis van de afwezigheid wegens ziekte van betrokkene in de gemeentelijke basisschool Bouwel vanaf 1 september 2021 t.e.m. 1 november 2021.
Artikel 1: Het bestuur neemt kennis van de afwezigheid van betrokkene wegens ziekte in de gemeentelijke basisschool Bouwel vanaf 1 september 2021 t.e.m. 31 december 2021.
Artikel 2: Het bestuur neemt kennis van de afwezigheid van betrokkene wegens ziekte in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk vanaf 1 september 2021 t.e.m. 31 december 2021.
Artikel 1: Het bestuur neemt kennis van de afwezigheid wegens ziekte van betrokkene in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk vanaf 1 september 2021 t.e.m. 29 oktober 2021.
Artikel 1: Het bestuur neemt kennis van de afwezigheid wegens ziekte van betrokkene in de gemeentelijke basisschool Bouwel vanaf 1 september 2021 t.e.m. 29 oktober 2021.
Artikel 2: Het bestuur neemt kennis van de afwezigheid wegens ziekte van betrokkene in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk vanaf 1 september 2021 t.e.m. 29 oktober 2021.
Artikel 1: Betrokkene wordt voor 2/24 TBS/OB aangesteld in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk als leermeester Protestantse godsdienst.
Artikel 1: Betrokkene 1 wordt vanaf 1 september 2021 TBS/OB aangesteld in de gemeentelijke basisschool Bouwel voor 15/24 lestijden als kleuteronderwijzer.
Artikel 2: Betrokkene 1 wordt gereaffecteerd als tijdelijke kleuteronderwijzer voor 12/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Bouwel, ter vervanging van de deeltijdse loopbaanonderbreking van betrokkene 2 vanaf 1 september 2021 t.e.m. einde loopbaanonderbreking van deze laatste.
Artikel 3: Betrokkene 1 wordt gereaffecteerd als tijdelijke kleuteronderwijzer voor 3/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk, ter vervanging van het ziekteverlof van betrokkene 3 vanaf 1 september 2021 t.e.m. einde ziekteverlof van deze laatste.
Artikel 1: Betrokkene 1 wordt vanaf 1 september 2021 TBS/OB aangesteld in de gemeentelijke basisschool Bouwel voor 23/24 lestijden als onderwijzer.
Artikel 2: Betrokkene 1 wordt gereaffecteerd voor 4/24 lestijden als onderwijzer in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk, ter vervanging van betrokkene 2 vanaf 1 september 2021 t.e.m. einde loopbaanonderbreking van deze laatste.
Artikel 3: Betrokkene 1 wordt gereaffecteerd voor 7/24 lestijden als onderwijzer in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk, ter vervanging van betrokkene 3 vanaf 1 september 2021 t.e.m. einde loopbaanonderbreking van deze laatste.
Artikel 4: Betrokkene 1 wordt gereaffecteerd voor 12/24 lestijden als onderwijzer in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk, ter vervanging van betrokkene 4 vanaf 1 september 2021 t.e.m. einde loopbaanonderbreking van deze laatste.
Artikel 1: Betrokkene 1, wordt voor 3/24 TBS/OB aangesteld in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk als onderwijzer.
Artikel 2: Betrokkene 1 wordt gereaffecteerd in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk voor:
- 3/24 lestijden als onderwijzer ter vervanging van betrokkene 2, die deeltijdse loopbaanonderbreking VVP neemt van 1 september 2021 t.e.m. 31 augustus 2022.
- 2/24 lestijden als onderwijzer ter vervanging van betrokkene 2, die deeltijdse loopbaanonderbreking VVP neemt van 1 september 2021 t.e.m. 31 augustus 2022.
Artikel 3: Betrokkene 1, neemt voor 2/24 lestijden TAO als onderwijzer in de gemeentelijke basisschool Bouwel voor het schooljaar 2021 – 2022.
Artikel 1: Betrokkene wordt tijdelijk aangesteld voor 24/24 lestijden onderwijzer in het lerarenplatform, voor de periode van 1 september 2021 t.e.m. 30 juni 2022.
Artikel 1: Betrokkene wordt tijdelijk aangesteld voor 6/24 lestijden leermeester Islamitische godsdienst in de gemeentelijke basisschool Bouwel, vanaf 1 september 2021 t.e.m. 30 juni 2022.
Artikel 1: Betrokkene 1 wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer voor 4/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Bouwel ter vervanging van de ziekte van betrokkene 2 vanaf 1 september 2021 t.e.m. einde ziekteverlof.
Artikel 2: Betrokkene 1 wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer voor 8/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk in vervanging van betrokkene 3 vanaf 1 september 2021 t.e.m. einde loopbaanonderbreking van deze laatste.
Artikel 3: Betrokkene 1 wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer voor 12/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van de ziekte van betrokkene 2 vanaf 1 september 2021 t.e.m. einde ziekteverlof.
Artikel 1: Betrokkene 1 wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer voor 8/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Bouwel ter vervanging van de ziekte van betrokkene 2, vanaf 1 september 2021 t.e.m. 31 december 2021.
Artikel 2: Betrokkene 1 wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer voor 16/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Bouwel ter vervanging van de ziekte van betrokkene 3, vanaf 1 september 2021 t.e.m. 1 november 2021.
Artikel 1: Betrokkene 1 wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer voor 8/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Bouwel ter vervanging van betrokkene 2 die afwezig is wegens ziekte voor de periode van 1 september 2021 t.e.m. 1 november 2021.
Artikel 2: Betrokkene 1 wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer voor 6/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Bouwel in uren personeelswerkingsbudget voor de periode van 1 september 2021 t.e.m. 31 oktober 2021.
Artikel 3: Betrokkene 1 wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer voor 1/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 3 die 1/24 lestijden TAO neemt voor het schooljaar 2021 – 2022.
Artikel 4: Betrokkene 1 wordt tijdelijk aangesteld als onderwijzer voor 4/24 lestijden in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk in uren personeelswerkingsbudget voor de periode van 1 september 2021 t.e.m. 31 oktober 2021.
Artikel 5: Betrokkene 1 wordt tijdelijk aangesteld als leerkracht voor 5/36 klokuren in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk, vanuit de extra puntenenveloppen op SG niveau van 1 september 2021 t.e.m. 30 juni 2022.
Artikel 1: Betrokkene 1 wordt tijdelijk aangesteld voor 12/24 lestijden als onderwijzer in de gemeentelijke basisschool Bouwel ter vervanging van betrokkene 2, vanaf 1 september 2021 t.e.m. einde loopbaanonderbreking van deze laatste.
Artikel 2: Betrokkene 1 wordt tijdelijk aangesteld voor 8/24 lestijden als onderwijzer in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 3 die 12/24 loopbaanonderbreking zorgkrediet neemt vanaf 1 september 2021 t.e.m. 30 juni 2022.
Artikel 3: Betrokkene 1 wordt tijdelijk aangesteld voor 4/24 lestijden als onderwijzer in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk ter vervanging van betrokkene 4 vanaf 1 september 2021 t.e.m. einde loopbaanonderbreking van deze laatste.
Artikel 1: Betrokkene 1 wordt tijdelijk aangesteld in de gemeentelijke basisschool Bouwel, als leermeester NCZ voor 6/24 lestijden in vervanging van het ziekteverlof van betrokkene 2 vanaf 1 september 2021 t.e.m. 31 december 2021.
Artikel 2: Betrokkene 1, wordt tijdelijk aangesteld in de gemeentelijke basisschool Grobbendonk, als leermeester NCZ voor 4/24 lestijden in vervanging van het ziekteverlof van betrokkene 2 vanaf 1 september 2021 t.e.m. 31 december 2021.
Artikel 1: De betrokkene legt in handen van de burgemeester de voorgeschreven eed af in volgende bewoordingen: "Ik zweer de verplichtingen van mijn ambt trouw na te komen."
Artikel 1: De betrokkene legt in handen van de burgemeester de voorgeschreven eed af in volgende bewoordingen: "Ik zweer de verplichtingen van mijn ambt trouw na te komen."
Artikel 1: De huurovereenkomst van 28 augustus 1996 met betrekking tot de huur van de woning Boudewijnstraat 21 op te zeggen met ingang van 1 november 2021.
Artikel 2: In uitvoering van artikel 1, opdracht te geven een aangetekend schrijven te richten aan de verhuurder.
Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Financieel directeur
Clusterverantwoordelijke Omgeving
Team Financieel Management
Team Ruimte & Vergunningen
Kerkfabriek
Artikel 1: Vaststelling en uitvoerbaar verklaring van het bijkomend belastingkohier 5241 met volgnummer 1 (1) "Belasting op de verspreiding van niet-geadresseerd reclamedrukwerk” met 1 belastingplichtige en voor een bedrag van 600,00 euro.
Artikel 1: Goedkeuring van de opbrengsten van 2021003863 tot en met 2021003960.
Artikel 1: Goedkeuring van de bestellijst van 4 oktober 2021.
Artikel 1: Goedkeuring van de kosten van 24 september 2021 tot en met 30 september 2021.