Terug College van burgemeester en schepenen

Mon 30/09/2024 - 13:30 Vlierenberg

D-punt

Team Secretariaat

Geen soort gekozen

Team Secretariaat

  • Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:

    Artikel 1: Goedkeuring van de agendapunten van de buitengewone algemene vergadering van Fluvius Antwerpen van 27 november 2024.

    Artikel 2: De volmachtdrager wordt gemandateerd conform dit besluit te handelen en te beslissen op deze buitengewone algemene vergadering (of iedere andere datum waarop deze uitgesteld of verdaagd zou worden).

    Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Fluvius Antwerpen

    Alle vertegenwoordigers

  • Artikel 1: Kennisname van de verslagen van de RBC Regio van 8 mei en 13 juni 2024 van Fluvius Antwerpen.

  • Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:

    Artikel 1: Goedkeuring van de agendapunten van de buitengewone algemene vergadering van Iveka van 22 november 2024.

    Artikel 2: De volmachtdrager wordt gemandateerd conform dit besluit te handelen en te beslissen op deze buitengewone algemene vergadering (of iedere andere datum waarop deze uitgesteld of verdaagd zou worden).

    Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Iveka

    Alle vertegenwoordigers

  • Artikel 1: Kennisname van de verslagen van de RBC Noord en RBC Zuid van 28 maart en 14 juni 2024 en het verslag van de raad van bestuur van 13 juni 2024 van Iveka.

  • Artikel 1: Kennisname van het verslag van de raad van bestuur van 30 augustus 2024 van Pidpa.

Team Ruimte en Vergunningen

  • Het college van burgemeester en schepenen neemt kennis van het verslag van de gemeentelijke omgevingsambtenaar van 26 september 2024 en gaat akkoord met de inhoudelijke beoordeling ervan. De motivatie, opgemaakt door de gemeentelijke omgevingsambtenaar, wordt overgenomen.

    Het college van burgemeester en schepenen neemt akte van de melding ingediend door Jolanda Groeneweg voor het melden van zorgwonen, met als adres Kapelstraat 1A, 2280 Grobbendonk. Kadastraal is het perceel gekend als afdeling 1 sectie A nr. 419E2.

    De volgende stedenbouwkundige handelingen worden in akte genomen: het melden van zorgwonen.

    De meldingsakte wordt afgegeven onder volgende voorwaarden:

    Voorwaarden stedenbouwkundige handelingen:

    • Het beëindigen van de zorgsituatie is eveneens meldingsplichtig.

    Deze meldingsakte stelt de aanvrager niet vrij van het aanvragen en verkrijgen van eventuele andere vergunningen of machtigingen, als die nodig zouden zijn.

  • Het college van burgemeester en schepenen neemt kennis van het verslag van de gemeentelijke omgevingsambtenaar van 26 september 2024 en gaat akkoord met de inhoudelijke beoordeling ervan. De motivatie, opgemaakt door de gemeentelijke omgevingsambtenaar, wordt overgenomen.

    Het college van burgemeester en schepenen levert de vergunning af aan De Chalet BV voor het overdekken van padelpleinen, met als adres Oude Steenweg 66 te 2280 Grobbendonk. Kadastraal is het perceel gekend als afdeling 1 sectie C nr. 72B3.

    De volgende stedenbouwkundige handelingen worden vergund: het overdekken van padelpleinen.

     

    De vergunning wordt afgegeven onder volgende voorwaarden:

    Voorwaarden stedenbouwkundige handelingen:

    • In de zone tussen de tent en de perceelsgrens dient, zoals aangegeven op het inplantingsplan, een groenzone te worden aangelegd in een gemengde aanplant van streekeigen laag en hoogstammig groen. Het groenscherm dient volwaardig te worden aangelegd het eerstvolgende plantseizoen na realisatie van de bouwwerken en op een ordentelijke en vakkundige manier onderhouden. Het groenscherm dient, naast het hoogstammig groen, minimaal samengesteld te zijn uit een gesloten, ‘bij-vriendelijk’, streekeigen struikbeplanting. Het groenscherm moet minimum 20 % bladhoudende groenblijvende struiken bevatten.

    • Het advies van de Brandweerzone Kempen - Hulpverleningszone 5 (Geel) van 9 september 2024 dient te worden nageleefd.

    • De start en beëindiging van de werken dienen verplicht ingegeven te worden in het omgevingsloket.

    • De vergunning wordt verleend onder voorbehoud van eventuele burgerlijke rechten. Betwistingen omtrent burgerlijke rechten vallen onder de bevoegdheden van de gewone rechtbanken.

    • Het is verboden een bronbemaling uit te voeren zonder voorafgaandelijke toelating. Bronbemalingen worden gemeld in het kader van de Vlarem-wetgeving via het omgevingsloket. Het grondwater dat onttrokken wordt, moet zoveel mogelijk terug in de grond worden ingebracht buiten de onttrekkingszone via infiltratieputten, infiltratiebekkens of infiltratiegrachten. Indien dit onmogelijk is, kan het water geloosd worden in de baangracht of een nabijgelegen beek. Debieten hoger dan 10 m³/uur mogen niet geloosd worden in openbare rioleringen tenzij hiervoor toelating wordt gegeven door Aquafin nv. De bouwheer is verantwoordelijk voor de berokkende schade aan o.m. aanpalende constructies ten gevolge van het verlagen van de grondwaterspiegel.

    • Indien voor het verwezenlijken van de vergunde werken een bronbemaling overeenkomstig VLAREM-rubrieken 53.2.1 a), rubriek 53.2.2.a) of rubriek 53.2.2.2.b) noodzakelijk is, dan zijn de werken pas uitvoerbaar na aktename van de melding voor de bronbemaling.

    • Het is verboden zonder toelating van de burgemeester enig deel van het openbaar domein in te nemen of te belemmeren door er materialen, steigers of om het even welke andere voorwerpen achter te laten. Het is tevens verboden voorwerpen op het openbaar domein te werpen, te plaatsen of achter te laten, die door hun val of andere wijze kunnen schaden.

    • De verkeersveiligheid in de schoolomgeving is voor ons topprioriteit. Om deze reden ondertekende Grobbendonk het Charter Werftransport (i.s.m. Bouwunie, Confederatie Bouw en FEMA). Dit charter stelt dat er geen werftransport mag gebeuren in de schoolomgeving tijdens de begin- en einduren van de scholen. (elke schooldag van 8.15u tot 8.45u en van 15.30u tot 16.15u m.u.v. woensdag 11.45u – 12.15u en vrijdag van 14.45u – 16.15u). Gelieve ook eventuele leveranciers en onderaannemers hiervan te verwittigen.

  • Artikel 1: Afleveren van een kapvergunning voor 1 den op het perceel Pallieterdreef 43, kadastraal gekend als 1/C/66C6. 

    Artikel 2: De werken of handelingen waarvoor vergunning is verleend, moeten uitgevoerd worden binnen drie maanden en staan onder toezicht van een door het college van burgemeester en schepenen gemachtigd ambtenaar. 

    Artikel 3: De vergunninghouder brengt het college van burgemeester en schepenen per brief of mail in kennis van de heraanplant die uitgevoerd wordt, met vermelding van datum, soort en de plaats van heraanplant binnen het perceel aan de hand van bewijsstukken. 

    Artikel 4: Deze vergunning brengt geen ontheffing mee van de verplichtingen tot het aanvragen van vergunningen die door andere wetten of verordeningen zijn voorgeschreven. 

    Artikel 5: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan de aanvrager.

  • Artikel 1: Goedkeuring voor het uitschrijven van een wedstrijd voor een nieuwe naam in het kader van de nieuwbouw van de kindercampus in Bouwel.

    Artikel 2: Toestemming geven om de actie te ondersteunen met cadeaucheques.

    Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Financieel Management

    Team Ruimte & Vergunningen

    Team Informatie & Communicatie

  • De beslissing van de burgemeester van 19 september 2024 houdende goedkeuring van een tijdelijk verkeersreglement voor het bouwrijp maken van de Industrieweg wordt bekrachtigd als volgt:

    Om hoogdringende redenen inzake verkeersveiligheid zullen van 23 tot en met 27 september 2024 aangepaste verkeersmaatregelen gelden in de Industrieweg.

    Artikel 1: Van 23 tot en met 27 september 2024 zal in de Industrieweg ter hoogte van de mobiele werfwagen beurtelings verkeer ingericht worden met de borden B19 (smalle doorgang, gebod voorrang te verlenen aan de bestuurders die uit de tegenovergestelde richting komen) en B21 (smalle doorgang, voorrang ten opzichte van de bestuurders die uit de tegenovergestelde richting komen).

    Artikel 2: Bijkomend zal een inhaalverbod ingericht worden met de borden C35 en zal een snelheidsbeperking van 30km per uur ingevoerd worden met C43-borden.

    Artikel 3: Het begin van de werken wordt standaard aangeduid met een A31-bord op 150m voor de werf

    Artikel 4: Het einde van de werken wordt standaard aangeduid met een F47-bord na 25m en gevolgd door een bord met de gegevens van de verantwoordelijke van de signalisatie op 50m.

    Artikel 5: Deze maatregelen zullen gesignaleerd worden volgens het bijgevoegde plan, opgesteld door betrokkene.

    Artikel 6: Deze maatregelen zullen bij hoogdringendheid onmiddellijk bekend gemaakt worden in de gemeente Grobbendonk.

    Artikel 7: Afschriften ervan zullen overgemaakt worden aan de griffies van de correctionele en politierechtbank van Turnhout.

    Artikel 8: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Ruimte & Vergunningen

    Team Uitvoering & Onderhoud

    Team Vrije tijd

    Wijkpost politie

    Brandweer zone Kempen

    Noodplanningsambtenaar 

    Kapitein brandweer

    Toezichters mobilhomeparking

    Team Informatie & Communicatie

    Team Secretariaat

  • Artikel 1: Goedkeuring wordt verleend aan verrekening 2 van de opdracht “Sanering Kleine Beek + heraanleg Stationlei fietspad” voor het totaal bedrag in meer van € 15.990,54 excl. btw zijnde 19.348,55 incl. BTW.

    Artikel 2: De betaling zal gebeuren met het krediet ingeschreven in het investeringsbudget van 2024, op budgetcode 2240007/OM/0200 (actie/raming AC000300/MJP000310)..

    Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Financieel Management

    Team Ruimte & Vergunningen

    Aquafin

    Fluvius

    Jonckeere BVBA

  • Artikel 1: Goedkeuring wordt verleend aan verrekening 5 van de opdracht “Sanering Kleine Beek + heraanaanleg Stationlei fietspad” voor het totaal bedrag in meer van € 7.953,19 excl. btw of € 9.623,36 incl. 21% btw (€ 1.670,17).

    Artikel 2: De betaling zal gebeuren met het krediet ingeschreven in het investeringsbudget van 2024, op budgetcode 2240007/OM/0200 (actie/raming AC000300/MJP000310)..

    Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Financieel Management

    Team Ruimte & Vergunningen

    Aquafin

    Fluvius

    Jonckeere BVBA

Team Vrije tijd

  • Artikel 1: Toestemming te geven aan team Vrije tijd om tijdens de herfstvakantie 2-daagse kampen te organiseren met Play & Sport in Sporthal De Molen op 28 en 29 oktober 2024.

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Uitvoering & Onderhoud

    Organisator 

  • Artikel 1: Toestemming te geven aan team Vrije tijd - toerisme om de wandelzoektocht te organiseren van maandag 28 oktober 2024 tot en met vrijdag 28 februari 2025.

    Artikel 2: Toestemming te geven aan team Vrije tijd - toerisme om Grobbendonkse cadeaucheques te voorzien vanuit het voorziene budget.

    Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Vrije Tijd

    Team Financieel Management

  • Artikel 1: Het college van burgemeester en schepenen geeft toestemming voor de organisatie van Zomerfeest Mariaschool dat aanvangt 22 juni 2025 10.00 uur en eindigt op 22 juni 2025 22.00 uur te Mariaschool.

    Artikel 2: De organisator de toestemming te geven tot het schenken van alcoholische dranken en specifiek te wijzen op de regelgeving om geen alcoholische dranken te schenken aan jongeren onder de 16 jaar. De organisator dient hier actief op te controleren (bv. door bandjes). 

    Artikel 3: Een afwijking toe te staan van de geluidsnorm voor het evenement op 22 juni 2025 tot maximaal 95 dB(A)L. 95 dB met een bijkomende dB(c) weging op het evenement van 107 dB(C), gemeten als LCeq, 15 min bij 95 dB(A). Zo blijft de overlast van bastonen bij de buurtbewoners beperkt. (dB(c) weging enkel van toepassing op evenementen die buiten plaatsvinden)

    Artikel 4: Deze afwijking toe te staan als aan volgende voorwaarden voldaan worden:

    • Gedurende het hele evenement het geluidsvolume meten;
    • Het gemeten geluidsvolume is gedurende het hele evenement zichtbaar voor de persoon die het volume bedient;
    • Het gemeten geluidsvolume wordt voor de ganse duur van de activiteit bewaard.
    Artikel 5: De organisator op te dragen de richtlijnen van noodplanning strikt te volgen namelijk:
    • De organisator houdt zich aan het politiereglement over de maatregelen tot het voorkomen en bestrijden van brand in publiek toegankelijke lokalen en tijdens publiek toegankelijke evenementen.
    • De organisator maakt een inplantingsplan op en bezorgt dit minstens 60 dagen voor het evenement aan noodplanning@regioneteland.be.
    • De organisator ziet erop toe dat deelnemers en bezoekers reglementair parkeren. De toegangswegen voor de hulpdiensten moeten op elk moment bereikbaar blijven.
    • De organisator voorziet een EHBO-koffer, de aanwezigheid van een medewerker met EBHO-kennis is vereist.
    • De organisator beperkt het geluidsniveau wanneer er kinderen aanwezig zijn op het evenement (max 90dB(A)). Hij voorziet voldoende afstand tussen de plaatsen waar kinderen kunnen komen en de luidsprekers.
    Artikel 6: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Ruimte & Vergunningen

    Team Uitvoering & Onderhoud

    Team Vrije tijd

    Wijkpost politie

    Brandweer zone Kempen

    Noodplanningsambtenaar 

    Kapitein brandweer

    Team Informatie & Communicatie

    Team Secretariaat

    Betrokkene

  • Artikel 1: Het college van burgemeester en schepenen geeft toestemming voor de organisatie van Spaghetti Disco dat aanvangt 20 oktober 2024 11.00 uur en eindigt op 20 oktober 2024 19.00 uur te Den Herberg - Kasteelhoeve.

    Artikel 2: De organisator de toestemming te geven tot het schenken van alcoholische dranken en specifiek te wijzen op de regelgeving om geen alcoholische dranken te schenken aan jongeren onder de 16 jaar en geen sterke dranken te schenken aan jongeren onder de 18 jaar. De organisator dient hier actief op te controleren (bv. door bandjes). 

    Artikel 3: De organisator op te dragen de richtlijnen van noodplanning strikt te volgen namelijk:
    • De organisator houdt zich aan het politiereglement over de maatregelen tot het voorkomen en bestrijden van brand in publiek toegankelijke lokalen en tijdens publiek toegankelijke evenementen.
    • De organisator houdt zich aan de richtlijnen voor de brandveiligheid vermeld in de veiligheidsfiche voor eetkraampjes en foodtrucks. In elk eetkraampje of foodtruck is een veiligheidsregister aanwezig.
    • De organisator maakt een inplantingsplan op en bezorgt dit minstens 60 dagen voor het evenement aan noodplanning@regioneteland.be.
    • De organisator maakt een veiligheidsplan op en bezorgt dit minstens 30 dagen voor het evenement aan noodplanning@regioneteland.be.
    • De organisator is aanwezig op het veiligheidsoverleg met noodplanningscoördinator en betrokken hulpdiensten. Tijdens dit overleg bespreken zij de op te volgen richtlijnen. De organisator houdt zich aan deze richtlijnen. Er volgt mogelijk een controle voor de aanvang van het evenement.
    • Brandweer en politie maken nog advies op, dit wordt besproken tijdens het veiligheidsoverleg. De organisator houdt zich strikt aan de richtlijnen van brandweer en politie.
    • De organisator voldoet aan het KB van de actieve ontspanningsevenementen. 
    • De organisator volgt de richtlijnen van de FOD Volksgezondheid, Veiligheid van de Voedselketen en Leefmilieu voor het inrichten van de medische hulpverlening.
    • De organisator ziet erop toe dat deelnemers en bezoekers reglementair parkeren. De toegangswegen voor de hulpdiensten moeten op elk moment bereikbaar blijven.
    • De organisator voorziet een EHBO-koffer, de aanwezigheid van een medewerker met EBHO-kennis is vereist.

    Artikel 4: De organisator te belasten met de verantwoordelijkheid voor het afsluiten van een evenementenverzekering.

    Artikel 5: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Noodplanningsambtenaar 

    Betrokkene

  • Artikel 1: Toestemming te geven aan GROS om de straatactie te organiseren op 11 november 2024.

    Artikel 2: De nodige brieven te versturen voor de 11.11.11 actie.

    Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Financieel Management

    Organisator

Team Mens en Welzijn

  • Artikel 1: Het vast bureau beslist tot éénmalige toekenning van Grobbendonkse cadeaucheques voor een waarde van 100,00 euro aan volgende persoon: betrokkene 3.

    Artikel 2: Het vast bureau beslist tot éénmalige toekenning van Grobbendonkse cadeaucheques voor een waarde van 50,00 euro aan volgende personen: betrokkene 1 en 2.

    Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Teamleider Vrije tijd

Team HRM

  • Artikel 1: Vastlegging van volgende data voor de feestdagenregeling en sluitingsdagen 2025:

    Feestdagenregeling en sluitingsdagen 2025

    woensdag 1 januari 2025

    Nieuwjaar

    alle diensten gesloten

    wettelijke FD

    art. 261 RPR

    donderdag 2 januari 2025

     

    2de Nieuwjaarsdag

    alle diensten gesloten

    bijkomende FD

    art. 261 RPR

    zaterdag 19 april 2025

    zaterdag voor Pasen

    sporthal open

    bib gesloten

    recyclagepark open

    collectieve sluiting

    art. 21 AR

    zondag 20 april 2025

    Pasen

     

    alle diensten gesloten

    wettelijke FD

    art. 261 RPR

    maandag 21 april 2025

    Paasmaandag

    alle diensten gesloten

    wettelijke FD

    art. 261 RPR

    donderdag 1 mei 2025

    Feest van de Arbeid

    alle diensten gesloten

     

    wettelijke FD

    art. 261 RPR

    donderdag 29 mei 2025

    OH Hemelvaart

    alle diensten gesloten

    wettelijke FD

    art. 261 RPR

    zaterdag 7 juni 2025

    zaterdag voor Pinksteren

    sporthal open

    bib gesloten

    recyclagepark open

    collectieve sluiting

    art. 21 AR

    zondag 8 juni 2025

    Pinksteren

     

    alle diensten gesloten

    wettelijke FD

    art. 261 RPR

    maandag 9 juni 2025

    Pinkstermaandag

    alle diensten gesloten

    wettelijke FD

    art. 261 RPR

    vrijdag 13 juni 2025

    Personeelsuitstap

    alle diensten gesloten

    dienstvrijstelling

    art. 362 RPR

    vrijdag 11 juli 2025

    Feest Vlaamse Gemeenschap

    alle diensten gesloten

    wettelijke FD

    art. 261 RPR

    maandag 21 juli 2025

    Nationale Feestdag

    alle diensten gesloten

    wettelijke FD

    art. 261 RPR

    vrijdag 15 augustus 2025

    OLV Hemelvaart

    alle diensten gesloten

    wettelijke FD

    art. 261 RPR

    zaterdag 1 november 2025

    Allerheiligen

    alle diensten gesloten

    wettelijke FD

    art. 261 RPR

    zondag 2 november 2025

    Allerzielen

    dienstvrijstelling in de nm en avond voor personeelsleden die volgens hun rooster dan tewerkgesteld zijn

    alle diensten gesloten vanaf 12u

    dienstvrijstelling

    art. 361 RPR

    dinsdag 11 november 2025

    Wapenstilstand

    alle diensten gesloten

    wettelijke FD

    art. 261 RPR

    zaterdag 15 november 2025

    Dag van de Dynastie

    alle diensten gesloten

    bijkomende FD

    art. 261 RPR

    woensdag 24 december 2025

    dienstvrijstelling in de nm en avond voor personeelsleden die volgens hun rooster dan tewerkgesteld zijn 

    alle diensten gesloten

    dienstvrijstelling

    art. 361 RPR

    donderdag 25 december 2025

    Kerstmis

    alle diensten gesloten

     

    wettelijke FD

    art. 261 RPR

    vrijdag 26 december 2025

    2de Kerstdag

    alle diensten gesloten

    bijkomende FD

    art. 261 RPR

    woensdag 31 december 2025

    dienstvrijstelling in de nm en avond voor personeelsleden die volgens hun rooster dan tewerkgesteld zijn  

    alle diensten gesloten

    dienstvrijstelling

    art. 361 RPR

    • sluiting bibliotheek zaterdag voor Pasen, zaterdag voor Pinksteren, zaterdag 1 november en zaterdag 15 november.
    • sluiting sporthal van 1 juli tem 31 juli 2025 wegens jaarlijks onderhoud en jaarlijks verlof toezichters (collectieve sluiting art. 21 AR).

    Artikel 2: Deze data te publiceren in het gemeentelijk infoblad en tevens op de website te plaatsen.

    Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Financieel directeur

    Stafmedewerker Beleid & Juridische zaken

    Stafmedewerker Samenleving

    Stafmedewerker Strategie & Projecten

    Clusterverantwoordelijke Omgeving

    Teamleider team Ruimte & Vergunningen

    Teamleider team Uitvoering & Onderhoud

    Teamleider team Mens & Welzijn

    Teamleider team Vrije tijd

    Dienstleider Bibliotheek

    Teamleider team Informatie & Communicatie

    Teamleider team HRM & Secretariaat

    Team Zorg & Gezondheid

  • Artikel 1: Goedkeuring van de aanwervingsvoorwaarden evenementencoördinator/ verenigingsondersteuner (B1-B3) als volgt:

    Evenementencoördinator / Verenigingsondersteuner (B1-B3)

    Aanwervingsvoorwaarden

    Formele vereisten bij aanwerving in niveau B

    Algemene aanwervings- en toelatingsvoorwaarden

    1. Een gedrag vertonen dat in overeenstemming is met de eisen van de functie.

    2. De burgerlijke en politieke rechten genieten.

    3. De Belgische nationaliteit hebben.

    4. Voldoen aan de vereiste over de taalkennis.

    Specifieke aanwervingsvoorwaarden

    1. Houder zijn van een bachelordiploma of gelijkwaardig.

    2. Slagen in een selectieprocedure.

    3. Beschikken over een rijbewijs B.

    Artikel 2: De aanwervings- en bevorderingsvoorwaarden van bovenvermelde functie toe te voegen aan Bijlage VI. Aanwervings- en bevorderingsvoorwaarden van de rechtspositieregeling.
  • Artikel 1: Goedkeuring van de aanwervingsvoorwaarden teamleider Financieel Management als volgt:

    Teamleider Financieel Management B4-B5

    Aanwervingsvoorwaarden

    Formele vereisten bij aanwerving in niveau B

    Algemene aanwervings- en toelatingsvoorwaarden

    1. Een gedrag vertonen dat in overeenstemming is met de eisen van de functie.

    2. De burgerlijke en politieke rechten genieten.

    3. De Belgische nationaliteit hebben.

    4. Voldoen aan de vereiste over de taalkennis.

    Specifieke aanwervingsvoorwaarden

    1. Houder zijn van een bachelordiploma of gelijkwaardig.

    2. Minstens vier jaar aantoonbare relevante beroepservaring.

    3. Slagen in een selectieprocedure.

    4. Beschikken over een rijbewijs B.

    Artikel 2: Goedkeuring van de aanwervingsvoorwaarden beleidsdeskundige overheidsopdrachten als volgt:

    Beleidsdeskundige overheidsopdrachten (B1-B3)

    Aanwervingsvoorwaarden

    Formele vereisten bij aanwerving in niveau B

    Algemene aanwervings- en toelatingsvoorwaarden

    1. Een gedrag vertonen dat in overeenstemming is met de eisen van de functie.

    2. De burgerlijke en politieke rechten genieten.

    3. De Belgische nationaliteit hebben.

    4. Voldoen aan de vereiste over de taalkennis.

    5. Slagen in een selectieprocedure.

    Specifieke aanwervingsvoorwaarden

    1. Houder zijn van een bachelordiploma of gelijkwaardig.

    2. Kennis van overheidsopdrachten

    3. Beschikken over een rijbewijs B.

    Artikel 3: De aanwervings- en bevorderingsvoorwaarden van bovenvermelde functies toe te voegen aan Bijlage VI. Aanwervings- en bevorderingsvoorwaarden van de rechtspositieregeling.

Team Financieel Management

  • Artikel 1: Goedkeuring voor het proces verbaal van de definitieve oplevering van de overheidsopdracht "zitgrasmaaier met maaidek".

    Artikel 2: Goedkeuring voor oplevering van deze opdracht.

    Artikel 3: Goedkeuring voor vrijgave borgtocht dewelke gesteld werd KBC Bank met als borgstelling nr. ANTWGO0012871

    Artikel 4: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Financieel Management

    Firma Marcel Van Dyck Belgium NV

  • Artikel 1: Het college van burgemeester en schepenen beveelt de wijziging (uitbreiding) ex artikel 38/2 AUR van de uitvoering van de opdracht, conform volgende uitgangspunten:

    • De inzet van een aangeduide externe medewerker a rato 2 werkdagen (16 uur gecumuleerd) per week wordt bevolen; en
    • De maximale waarde van de raamovereenkomst wordt verhoogd met 50% per perceel om de verhoogde afname te ondervangen, om te komen tot een maximaal jaarlijks bestelbedrag van resp. EUR 3.718,99 excl. btw voor wat betreft perceel 1, en EUR 22.500,00 excl. btw voor wat betreft perceel 2.

    Artikel 2: Onderhavig wijzigingsbevel laat alle overige contractuele voorwaarden met betrekking tot de uitvoering van de opdracht onverlet. De opdrachtdocumenten blijven mutatis mutandis van toepassing op de opdracht zoals uitgebreid.

    Artikel 3: De betaling zal gebeuren met het exploitatiekrediet van 2024 op boekhoudsleutel 2024/6160100/IO/0110/.

    Artikel 4: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Financieel Management

    De opdrachtnemer

  • Artikel 1: Goedkeuring van de bestellijst exploitatie van 30 september 2024.

    Artikel 2: Goedkeuring van de bestellijst investering van 30 september 2024.

  • Artikel 1: Goedkeuring van de opbrengsten van 2024009078 tot en met 2024009214.


Publicaties