Mon 16/10/2023 - 13:30 Vlierenberg
Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:
Artikel 1: Goedkeuring van het tracé van de wegen zoals aangegeven op het bijgevoegde plan. Het betreft lot A van 27 m².
Dit plan maakt integraal deel uit van dit besluit.
Artikel 2: De wegen moeten worden voorzien van de noodzakelijke uitrusting.
Alle nutsvoorzieningen dienen te worden uitgevoerd volgens de ramingen van de betrokken maatschappijen en zodanig dat ieder perceel afzonderlijk (uitgezonderd van openbare verlichting) kan worden aangesloten.
Artikel 3: Alle werken tot uitrusting van de aan te leggen straten en de reservering van de grond voor de eventuele groene ruimten, openbare gebouwen en openbare nutsvoorzieningen zullen uitgevoerd worden op kosten van de aanvrager.
Artikel 4: Vooraleer de vergunning kan afgeleverd worden, dient de aanvrager zich te verbinden om de eigendom van de in de plannen aangegeven openbare wegen, aanhorigheden en nutsvoorzieningen evenals de gronden waarop ze aangelegd worden, vrij en onbelast en zonder kosten voor de gemeente, de aangegeven strook gratis af te staan aan de gemeente. De strook grond die wordt afgestaan zal worden opgenomen in het openbaar domein.
Artikel 5: Alle constructies dienen te worden verwijderd die niet behoren tot de zone voor nutsvoorzieningen.
Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:
Artikel 1: Kennisname van de toelichting m.b.t. de Kasteelhoeve op de gemeenteraad.
Artikel 2: Goedkeuring van de openstelling van de concessie van de Kasteelhoeve.
Artikel 3: De gemeenteraad keurt de concessie leidraad en verbetersleutel goed en belast het college van burgemeester en schepenen met de verdere uitwerking en uitvoering van de procedure.
Artikel 4: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Financieel Management
Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:
Artikel 1: Volgende beloftes van verkoop voor openbaar nut worden goedgekeurd:
- voor innames 13 en 14: betrokkene 1, voor een bedrag van 28.700,- euro;
- voor innames 3 en 4: betrokkenen 2, voor een bedrag van 175.000,- euro.
Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Financieel Management
Team Ruimte & Vergunningen
Vlaamse belastingsdienst, Afdeling Vastgoedtransacties, Kievitplein 20 te 2018 Antwerpen
Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:
Artikel 1: De gemeenteraad gaat principieel akkoord om de percelen ten kadaster gekend als 'Het Kerkblok afdeling 2 sectie B nummer 27 B' enerzijds en 'Kasteeldreef afdeling 2 sectie B nummer 27 C' anderzijds, in erfpacht te geven voor minimaal 25 jaar aan het OCMW, Boudewijnstraat 4 te 2280 Grobbendonk teneinde oprichting van het antennepunt Bouwel.
Artikel 2: Opdracht te geven tot het uitwerken van een voorstel van erfpachtovereenkomst in samenspraak met het OCMW en het ontwerp ter goedkeuring aan de gemeenteraad voor te leggen.
Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Ruimte & Vergunningen
Team Financieel Management
Dienstencentrumleider, Lokaal dienstencentrum
Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:
Artikel 1: De lastvoorwaarden zoals opgenomen in fase II van het bestek “Verzekering arbeidsongevallen”, opgesteld door team Financieel Management, hierna als bijlage worden goedgekeurd. De raming bedraagt € 450.000,00 incl. BTW (0% BTW).
De gemeenteraad voor de eerste maal bijeen te roepen op 24 oktober 2023 om 19u30 met volgende punten op de agenda:
Artikel 1: Kennisname van de voorgestelde communicatieacties.
De notulen van het college van 9 oktober 2023 worden goedgekeurd.
Artikel 1: Kennisname van de stand van zaken van de projectvereniging Neteland.
Artikel 2: Bespreking van de afstemming van het beleid van de intergemeentelijke samenwerkingsverbanden op de regiowerking.
Artikel 1: Kennisname van de briefwisseling.
Artikel 1: Kennisname van het verslag van de raad van bestuur van 21 juni 2023 van Fluvius Antwerpen.
Het college van burgemeester en schepenen levert de vergunning af aan de heer Aaron Verhaegen en mevrouw Jolien Verspeek voor het bouwen van een open eengezinswoning met zwembad, met als adres Heibloemlaan zn., 2280 Grobbendonk. Kadastraal is het perceel gekend als afdeling 1 sectie C nrs. 52Y8 en 52X8.
De volgende stedenbouwkundige handelingen worden vergund: het bouwen van een open eengezinswoning met zwembad.
De vergunning wordt afgegeven onder volgende voorwaarden:
Voorwaarden stedenbouwkundige handelingen:
Deze vergunning stelt de aanvrager niet vrij van het aanvragen en verkrijgen van eventuele andere vergunningen of machtigingen, als die nodig zouden zijn.
Het college van burgemeester en schepenen levert de vergunning af aan Niels Echelpoels namens Echelpoels Projects BV voor het bouwen van 2 halfopen ééngezinswoningen met bijgebouw en het slopen van de bestaande woning, met als adres Hoevestraat 24 te 2280 Grobbendonk. Kadastraal is het perceel gekend als afdeling 1 sectie B nummer 107M11 en deel van nummer 107N11.
De volgende stedenbouwkundige handelingen worden vergund: het bouwen van 2 halfopen ééngezinswoningen met bijgebouw en het slopen van de bestaande woning.
De vergunning wordt afgegeven onder volgende voorwaarden:
Voorwaarden stedenbouwkundige handelingen:
Het college van burgemeester en schepenen levert de vergunning af aan de heer Lenn De Vos en mevrouw Marthe Peeters voor het verticaal vergroten van raamopeningen, met als adres Eikenlei 72, 2280 Grobbendonk. Kadastraal is het perceel gekend als afdeling 1 sectie B nr. 123G.
De volgende stedenbouwkundige handelingen worden vergund: het verticaal vergroten van raamopeningen.
De vergunning wordt afgegeven onder volgende voorwaarden:
Voorwaarden stedenbouwkundige handelingen:
Deze vergunning stelt de aanvrager niet vrij van het aanvragen en verkrijgen van eventuele andere vergunningen of machtigingen, als die nodig zouden zijn.
Het college van burgemeester en schepenen neemt akte van de melding ingediend door mevrouw Sofie Van Otten voor het plaatsen van een tijdelijke droogzuiging voor het plaatsen van een kelder, met als adres Waterlaatstraat 6, 2280 Grobbendonk. Kadastraal is het perceel gekend als afdeling 1 sectie A nr. 440G met inrichtingsnummer 20231005-0059.
Zodat de inrichting voortaan omvat
53.2.2°a) - Aktename
het uitvoeren van een tijdelijke bronbemaling voor het plaatsen van een kelder - 6.619 m³/jaar klasse 3 (Nieuw)
De meldingsakte wordt afgegeven onder volgende voorwaarden:
Voorwaarden voor de exploitatie van de ingedeelde inrichtingen of activiteiten:
Algemene voorwaarden:
• Hoofdstuk 4.1 - algemene voorschriften
• Hoofdstuk 4.2 – beheersing van oppervlaktewaterverontreiniging
• Hoofdstuk 4.3 – beheersing van bodem- en grondwaterverontreiniging
• Hoofdstuk 4.4 – beheersing van luchtverontreiniging
• Hoofdstuk 4.5 – beheersing van geluidshinder
• Hoofdstuk 4.6 – beheersing van hinder door licht
Sectorale voorwaarden:
• Hoofdstuk 5.53 – Winning van grondwater
Bijzondere milieuvoorwaarden:
De meldingsakte is afhankelijk van de strikte naleving van de algemene en sectorale milieuvoorwaarden van titel II van het Vlarem. Bij wijzigingen van Vlarem wordt de exploitant geacht de meest actuele versie van de van toepassing zijnde bepalingen na te leven. De integrale en geconsolideerde tekst van titel II van het Vlarem is raadpleegbaar op de milieunavigator via de link https://navigator.emis.vito.be.
Deze meldingsakte stelt de aanvrager niet vrij van het aanvragen en verkrijgen van eventuele andere vergunningen of machtigingen, als die nodig zouden zijn.
Artikel 1: Kennisname van de brief van Vlaamse overheid – agentschap Onroerend Erfgoed van 19 september 2023.
Artikel 2: Het openbaar onderzoek wordt gehouden van 20 oktober 2023 tot 19 november 2023.
Artikel 1: Eurofiber de toelating te verlenen tot het uitvoeren van de werken onder de volgende voorwaarden:
Artikel 2: Na de werken dient bij het team Ruimte & Vergunningen van het lokaal bestuur Grobbendonk een controle van de toestand van de site aangevraagd te worden.
Artikel 3: Het retributiereglement op werken aan nutsvoorzieningen op gemeentelijk openbaar domein, goedgekeurd door de gemeenteraad in zitting van 22 november 2022, is van toepassing op deze werken.
Artikel 4: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Informatie & Communicatie
Eurofiber
Artikel 1: Proximus de toelating te verlenen tot het uitvoeren van de werken onder de volgende voorwaarden:
Artikel 2: Proximus dient rekening te houden met de opmerkingen van Arcadis, zijnde: De nieuwe aanleg wordt voorzien ter hoogte van waar in het ontwerp van Arcadis een haag wordt voorzien (zie plan). Het is beter de bak naar achter te plaatsen.
Artikel 3: De werken moeten afgestemd worden op de plannen van Arcadis "Grondplan ontworpen toestand wegenis - Plan 3: Industrieweg & Albertkanaalstraat - projectnr BE0116000024". Indien er conflicten zijn met deze plannen zullen de leidingen op kosten van Proximus aangepast worden.
Artikel 4: Na de werken dient bij het team Ruimte & Vergunningen van het lokaal bestuur Grobbendonk een controle van de toestand van de site aangevraagd te worden.
Artikel 5: Het retributiereglement op werken aan nutsvoorzieningen op gemeentelijk openbaar domein, goedgekeurd door de gemeenteraad in zitting van 22 november 2022, is van toepassing op deze werken.
Artikel 6: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Informatie & Communicatie
Proximus
Artikel 1: Fluvius de toelating te verlenen tot het uitvoeren van de werken onder de volgende voorwaarden:
Artikel 2: Na de werken dient bij het team Ruimte & Vergunningen van het lokaal bestuur Grobbendonk een controle van de toestand van de site aangevraagd te worden.
Artikel 3: Het retributiereglement op werken aan nutsvoorzieningen op gemeentelijk openbaar domein, goedgekeurd door de gemeenteraad in zitting van 22 november 2022, is van toepassing op deze werken.
Artikel 4: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Informatie & Communicatie
Fluvius
Pidpa
Fiberklaar
Wyre
Artikel 1: Kennisname van het schrijven van Wyre.
Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Ruimte & Vergunningen
Team Informatie & Communicatie
Team Secretariaat
Artikel 1: Goedkeuring wordt verleend aan Fluvius en Vangeel Wegenbouw voor het meerwerk 'Rioleringswerken en herstel weg Rode Haagjes' uit te voeren binnen de opdracht “Fietspad Stationlei incl. rioleringswerken Kleine Beek” voor een bedrag van 46.986,74 euro excl. BTW.
Artikel 2: Budget wordt voorzien door Fluvius via het investeringsfonds rioleringswerken. Gemeente Grobbendonk dient niet te préfinancieren.
Artikel 3: Een debetnota van Fluvius wordt overgemaakt aan het team Financieel Management.
Artikel 4: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Ruimte & Vergunningen
Team Financieel Management
Fluvius
Vangeel Wegenbouw
Artikel 1: Goedkeuring om dossiers in het kader van handhaving door te geven aan de burenbemiddelaars van Neteland.
Artikel 1: Het college van burgemeester en schepenen geeft toestemming voor de organisatie van Jinfected dat aanvangt 24 februari 2024 20.00 uur en eindigt op 25 februari 2024 03.00 uur in de Volle Vaart.
Artikel 2: De organisator de toestemming te geven tot het schenken van alcoholische dranken en specifiek te wijzen op de regelgeving om geen alcoholische dranken te schenken aan jongeren onder de 16 jaar en geen sterke dranken te schenken aan jongeren onder de 18 jaar. De organisator dient hier actief op te controleren (bv. door bandjes).
Artikel 3: Een afwijking toe te staan van de geluidsnorm voor het evenement op 24 februari 2024 vanaf 20.00 uur tot 25 februari 2024 tot maximaal 03.00 uur tot maximaal 95 dB(A)L.
Artikel 4: Deze afwijking toe te staan als aan volgende voorwaarden voldaan worden:
Het gemeten geluidsvolume is gedurende het hele evenement zichtbaar voor de persoon die het volume bedient;
Het gemeten geluidsvolume wordt voor de ganse duur van de activiteit bewaard.
Artikel 5: De organisator op te dragen de richtlijnen van noodplanning en politiezone Neteland te volgen.
Artikel 6: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Noodplanning
Organisator
Artikel 1: Het college van burgemeester en schepenen geeft de toelating voor de organisatie van Heksentocht 2023 dat aanvangt 3 november 2023 17.00 uur en eindigt op 4 november 2023 02.00 uur.
Artikel 2: Van zaterdag 4 november 2023 - 15.00 uur tot en met zondag 5 november - 08.00 uur zal een parkeerverbod ingericht worden in de Koolaardestraat langs de rechterzijde van de straat, kant van de even huisnummers.
Artikel 3: Op vrijdag 3 november 2023 van 14.00 uur tot 23.59 uur zal een parkeerverbod ingericht worden op de ganse parking achter het gemeentehuis.
Artikel 4: De organisator de opdracht te geven de richtlijnen vanuit noodplanning na te leven.
Artikel 5: Dit politiereglement zal in de gemeente bekendgemaakt worden overeenkomstig het decreet lokaal bestuur.
Artikel 6: De organisator de toestemming te geven tot het schenken van alcoholische dranken (en sterke dranken) en specifiek te wijzen op de regelgeving om geen alcoholische dranken te schenken aan jongeren onder de 16 jaar en (geen sterke dranken te schenken aan jongeren onder de 18 jaar). De organisator dient hier actief op te controleren (bv. door bandjes).
Artikel 7: Toelating te geven tot het dragen van de kosten voor dit evenement.
Artikel 8: Een maximaal geluidsvolume van≤ 95 dB(A)LAeq, 15 min. van 3 november 2023 om 17.00 uur tot 5 november 2023 om 02.00 uur.
Deze afwijking toe te staan als aan volgende voorwaarden voldaan worden:
Gedurende het hele evenement het geluidsvolume meten;
Het gemeten geluidsvolume is gedurende het hele evenement zichtbaar voor de persoon die het volume bedient;
Het gemeten geluidsvolume wordt voor de ganse duur van de activiteit bewaard.
Artikel 9: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Ruimte & Vergunningen
Team Uitvoering & Onderhoud
Team Financieel Management
Team Informatie & Communicatie
Wijkpost politie
Brandweer zone Kempen
Kapitein brandweer
Noodplanning
Betrokkene
Artikel 1: Toestemming te geven aan de betrokkene om "november herdenkingen" te mogen organiseren op zaterdag 11 november 2023 van 09.00 uur tot 18.00 uur en dinsdag 14 november 2023 van 12.30 uur tot 15.30 uur.
Artikel 2: De organisator de opdracht te geven de richtlijnen vanuit de politiecodex na te leven.
Artikel 4: De organisator de toestemming te geven tot het schenken van alcoholische dranken (en sterke dranken) en specifiek te wijzen op de regelgeving om geen alcoholische dranken te schenken aan jongeren onder de 16 jaar en (geen sterke dranken te schenken aan jongeren onder de 18 jaar). De organisator dient hier actief op te controleren (bv. door bandjes).
Team Ruimte & Vergunningen
Team Uitvoering & Onderhoud
Team Financieel Management
Team Informatie & Communicatie
Noodplanning
Wijkpost politie
Artikel 1: Het college van burgemeester en schepenen geeft toestemming voor de organisatie van Totally Radical '23 - 80s Party dat aanvangt 20 oktober 2023 21.00 uur en eindigt op 21 oktober 2023 03.00 in jeugdhuis Lido.
Artikel 2: Een afwijking toe te staan van de geluidsnorm voor het evenement van 20 oktober 2023 om 21.00 uur tot 21 oktober 2023 om 03.00 uur tot maximaal 95 dB(A)L.
Artikel 3: Deze afwijking toe te staan als aan volgende voorwaarden voldaan worden:
Artikel 4: De organisator de toestemming te geven tot het schenken van alcoholische dranken en specifiek te wijzen op de regelgeving om geen alcoholische dranken te schenken aan jongeren onder de 16 jaar en geen sterke dranken te schenken aan jongeren onder de 18 jaar. De organisator dient hier actief op te controleren (bv. door bandjes).
Artikel 5: De organisator op te dragen de richtlijnen van noodplanning en politiezone Neteland strikt te volgen.
Artikel 6: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Noodplanning
Organisator
Artikel 1: Het college van burgemeester en schepenen geeft toestemming voor de organisatie van Halloweenparty JH Lido dat aanvangt 31 oktober 2023 21.00 uur en eindigt op 1 november 2023 03.00 uur in JH Lido.
Artikel 2: Een afwijking toe te staan van de geluidsnorm voor het evenement 31 oktober 2023 om 21.00 uur tot 1 november 2023 om 03.00 uur tot maximaal 95 dB(A)L.
Artikel 3: Deze afwijking toe te staan als aan volgende voorwaarden voldaan worden:
Artikel 4: De organisator de toestemming te geven tot het schenken van alcoholische dranken en specifiek te wijzen op de regelgeving om geen alcoholische dranken te schenken aan jongeren onder de 16 jaar en geen sterke dranken te schenken aan jongeren onder de 18 jaar. De organisator dient hier actief op te controleren (bv. door bandjes).
Artikel 5: De organisator op te dragen het advies van politiezone Neteland en noodplanning strikt te volgen.
Artikel 6: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Noodplanning
Organisator
Artikel 1: Kennisname van de agenda van de beleidsgroep Vrije tijd Neteland van 24 oktober 2023.
Artikel 2: Schepen Brent Wouters zal digitaal deelnemen aan het overleg van 24 oktober 2023.
Artikel 1: Vastlegging van volgende data voor de feestdagenregeling en sluitingsdagen 2024:
Feestdagenregeling en sluitingsdagen 2024
maandag 1 januari 2024 |
Nieuwjaar |
alle diensten gesloten |
wettelijke FD art. 261 RPR |
dinsdag 2 januari 2024
|
2de Nieuwjaarsdag |
alle diensten gesloten |
bijkomende FD art. 261 RPR |
zaterdag 30 maart 2024 |
zaterdag voor Pasen |
sporthal open bib gesloten recyclagepark open |
collectieve sluiting art. 21 AR |
zondag 31 maart 2024 |
Pasen
|
alle diensten gesloten |
wettelijke FD art. 261 RPR |
maandag 1 april 2024 |
Paasmaandag |
alle diensten gesloten |
wettelijke FD art. 261 RPR |
woensdag 1 mei 2024 |
Feest van de Arbeid |
alle diensten gesloten
|
wettelijke FD art. 261 RPR |
donderdag 9 mei 2024 |
OH Hemelvaart |
alle diensten gesloten |
wettelijke FD art. 261 RPR |
zaterdag 18 mei 2024 |
zaterdag voor Pinksteren |
sporthal open bib gesloten recyclagepark open |
collectieve sluiting art. 21 AR |
zondag 19 mei 2024 |
Pinksteren
|
alle diensten gesloten |
wettelijke FD art. 261 RPR |
maandag 20 mei 2024 |
Pinkstermaandag |
alle diensten gesloten |
wettelijke FD art. 261 RPR |
vrijdag 14 juni 2024 |
Personeelsuitstap |
alle diensten gesloten |
dienstvrijstelling art. 362 RPR |
donderdag 11 juli 2024 |
Feest Vlaamse Gemeenschap |
alle diensten gesloten |
wettelijke FD art. 261 RPR |
zondag 21 juli 2024 |
Nationale Feestdag |
alle diensten gesloten |
wettelijke FD art. 261 RPR |
donderdag 15 augustus 2024 |
OLV Hemelvaart |
alle diensten gesloten |
wettelijke FD art. 261 RPR |
vrijdag 1 november 2024 |
Allerheiligen |
alle diensten gesloten |
wettelijke FD art. 261 RPR |
zaterdag 2 november 2024 |
Allerzielen dienstvrijstelling in de nm en avond voor personeelsleden die volgens hun rooster dan tewerkgesteld zijn |
alle diensten gesloten vanaf 12u |
dienstvrijstelling art. 361 RPR |
maandag 11 november 2024 |
Wapenstilstand |
alle diensten gesloten |
wettelijke FD art. 261 RPR |
vrijdag 15 november 2024 |
Dag van de Dynastie |
alle diensten gesloten |
bijkomende FD art. 261 RPR |
dinsdag 24 december 2024 |
dienstvrijstelling in de nm en avond voor personeelsleden die volgens hun rooster dan tewerkgesteld zijn |
alle diensten gesloten |
dienstvrijstelling art. 361 RPR |
woensdag 25 december 2024 |
Kerstmis |
alle diensten gesloten
|
wettelijke FD art. 261 RPR |
donderdag 26 december 2024 |
2de Kerstdag |
alle diensten gesloten |
bijkomende FD art. 261 RPR |
dinsdag 31 december 2024 |
dienstvrijstelling in de nm en avond voor personeelsleden die volgens hun rooster dan tewerkgesteld zijn |
alle diensten gesloten |
dienstvrijstelling art. 361 RPR |
Artikel 2: Deze data te publiceren in het gemeentelijk infoblad en tevens op de website te plaatsen.
Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Financieel directeur
Stafmedewerker Beleid & Juridische zaken
Clusterverantwoordelijke Omgeving
Clusterverantwoordelijke Vrije tijd
Teamleider team Ruimte & Vergunningen
Teamleider team Uitvoering & Onderhoud
Teamleider team Mens & Welzijn
Teamleider team Vrije tijd
Dienstleider Bibliotheek
Teamleider team Informatie & Communicatie
Teamleider team HRM & Secretariaat
Team Zorg & Gezondheid
Artikel 1: Vaststellen en uitvoerbaar verklaren van het kohier voor de belasting op bedrijfsruimten 2023 met 1.465 belastingplichtige voor een bedrag van 243.985,00 euro.
Artikel 1: Vaststellen en uitvoerbaar verklaren van het kohier belasting ter verbetering van het milieu, ten laste van gezinnen 2023 met 4.896 belastingplichtigen voor een bedrag van 386.550,00 euro.
Artikel 1: Vaststellen en uitvoerbaar verklaren van het kohier voor de belasting op tweede verblijven 2023 met 44 belastingplichtigen voor een bedrag van 28.500,00 euro.
Artikel 1: De inschrijver Powerpack voldoet aan de criteria van de kwalitatieve selectie en wordt geselecteerd.
Artikel 2: De offerte van Powerpack wordt als volledig en regelmatig beschouwd.
Artikel 3: Goedkeuring wordt verleend aan het verslag van nazicht van de offertes van 9 oktober 2023, opgesteld door de ontwerper.
Artikel 4: De opdracht “Aankoop restafvalzakken” wordt gegund aan de firma met de enige offerte (op basis van de beste prijs-kwaliteitsverhouding), zijnde Powerpack, Toekomstlaan 18 te 2340 Beerse tegen de eenheidsprijzen vermeld in de offerte van deze inschrijver namelijk 7.985,00 euro excl. btw of 9.661,85 euro incl. 21% btw voor de vermelde hoeveelheden 50.000 restafvalzakken met een inhoud van 30 liter en 30.000 restafvalzakken met een inhoud van 60 liter. De leveringstermijn wordt vastgesteld op 35 kalenderdagen voor de eerste bestelling (na productie op afroep uitvoorraad 2 werkdagen).
Artikel 5: De uitvoering moet gebeuren overeenkomstig de lastvoorwaarden vastgelegd in het bestek met nr. FIM-KIA-2023-178.
Artikel 6: De betaling zal gebeuren met het krediet ingeschreven in het exploitatiekrediet van 2023, op kredietcode 6140000/OM/0300 (actie/raming AC000260/MJP000320) en de volgende jaren.
Artikel 7: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Financieel Management
Team Ruimte & Vergunningen
Powerpack
Artikel 1: Het bestek met nr. FIM - SVG - 2023 - 188 en de raming voor de opdracht “Aankoop en levering van fictie- en non-fictie materialen voor de bibliotheek”, opgesteld door team Financieel Management worden goedgekeurd. De lastvoorwaarden worden vastgesteld zoals voorzien in het bestek en zoals opgenomen in de algemene uitvoeringsregels van de overheidsopdrachten voor aannemingen van werken, leveringen en diensten. De raming bedraagt € 66.037,74 excl. btw of € 70.000,00 incl. btw.
Artikel 2: Bovengenoemde opdracht wordt gegund bij wijze van de onderhandelingsprocedure zonder voorafgaande bekendmaking.
Artikel 3: Volgende ondernemers worden uitgenodigd om deel te nemen aan de onderhandelingsprocedure zonder voorafgaande bekendmaking:
- Standaard Boekhandel nv, Industriepark-Noord 28a te 9100 Gent;
- Boekhandel Van Sande Bert bvba, Fraikinstraat 37 te 2200 Herentals;
- DISTRI-BIB BVBA, Neerveld 7 te 2550 Kontich.
Artikel 4: De uitgave voor deze opdracht is voorzien in het meerjarenplan 2020-2025 op budgetsleutel 6140000/SA/0703/ (actie/raming/AC000374/MJP000401)
Artikel 5: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
Team Vrije tijd
Artikel 1: Goedkeuring van de bestellijst exploitatie van 16 oktober 2023.
Artikel 2: Goedkeuring van de bestellijst investering van 16 oktober 2023.
Artikel 1: Goedkeuring van de opbrengsten van 2023007313 tot en met 2023007421.
Artikel 1: Goedkeuring van de kosten van 6 oktober 2023 tot en met 12 oktober 2023.