Terug Vast bureau

Mon 12/05/2025 - 17:00 Collegezaal

A-punt

Team Secretariaat

  • GID PBW - aanstellingen - goedkeuring

    Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de raad voor maatschappelijk welzijn als volgt:

    Artikel 1: De raad voor maatschappelijk welzijn duidt XXX aan als afgevaardigde in het beheerscomité van GID PBW tot het einde van de legislatuur.

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Alle vertegenwoordigers

    GID PBW

  • Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de raad voor maatschappelijk welzijn met volgend voorstel:

    Artikel 1: Goedkeuring van de agendapunten van de algemene vergadering van EthiasCo van 12 juni 2025.

    Artikel 2: De volmachtdrager wordt gemandateerd conform dit besluit te handelen en te beslissen op deze de algemene vergadering (of iedere andere datum waarop deze uitgesteld of verdaagd zou worden).

    Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    EthiasCo

    Alle vertegenwoordigers

Team Welzijn

B-punt

Team Secretariaat

  • De raad voor maatschappelijk welzijn aansluitend op de gemeenteraad bijeen te roepen op 22 mei 2025 met volgende punten op de agenda:

    1. Team Secretariaat: Raad voor maatschappelijk welzijn 24 april 2025 - notulen - goedkeuring
    2. Team Secretariaat: IOK - algemene vergadering - agenda - goedkeuring
    3. Team Secretariaat: EthiasCo - algemene vergadering - agenda - goedkeuring
    4. Team Secretariaat: GID PBW - aanstellingen - goedkeuring
    5. Team Welzijn: Oproep Lokaal Activeringspact - eindrapportering - goedkeuring 
    6. Team Financieel Management: Reglement - dorpsrestaurant - wijziging - goedkeuring
    7. Team Secretariaat: Gemeentelijke aangelegenheden - mededelingen en vraagstelling

     

D-punt

Team Secretariaat

Geen soort gekozen

Team Welzijn

  • Artikel 1: Kennisname van de opzeg van de huurovereenkomst door betrokkene van zodra de erfpachtovername in orde is en de sociale woning aan haar wordt toegewezen.

    Artikel 2: Instemming met het vrijstellen van betaling van huur in de opzegperiode, gezien betrokkene op onze vraag geherhuisvest wordt.

Team Financieel Management

  • Dit agendapunt door te verwijzen naar de raad voor maatschappelijk welzijn met volgend voorstel:

    Artikel 1: Artikel 4 van het reglement wordt aangepast als volgt:

    Artikel 4: BEREKENINGSGRONDSLAG en TARIEF

    Maaltijd, inclusief water € 8,50

    Artikel 2: BEKENDMAKING

    Dit reglement wordt bekendgemaakt op de website van het lokaal bestuur Grobbendonk.

    Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Financieel Management

    Team Zorg & Gezondheid 

  • Artikel 1: Goedkeuring toetreding tot raamcontract bij aankoopcentrale de stad Brugge. De gegunde firma hierbij is Dustin Belgium, Wingepark 5A te Rotselaar. 

    Artikel 2: Het OCMW doet een beroep op de aankoopcentrale van de stad Brugge voor de levering van werplekapparatuur en bijhorende dienstverlening.(Bestek: Facilitair Bedrijf & Stad Brugge - opdracht nr. 2024/HFB/MPMO/122524).

    Artikel 3: Het college van burgemeester en schepenen wordt belast met de uitvoering. De uitvoering dient te gebeuren conform het bestek.

    Artikel 4: Goedkeuring om te starten vanaf datum goedkeuring. De overeenkomst heeft een looptijd van 3 jaar vanaf datum sluiting door Stad Brugge op 16/04/2025 en kan 3 maal stilzwijgend verlengd worden voor telkens 1 jaar met een maximum van totaal 6 jaren.

    Artikel 5: Uitvoering van het contract volgens de modaliteiten voorzien in het bestek.

    Artikel 6: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Financieel Management
    Team Informatie & Communicatie
    Aankoopcentrale Stad Brugge
    Betrokken firma: Dustin Belgium

  • Artikel 1: Goedkeuring van de opbrengsten van 2025000350 tot en met 2025000355.

  • Artikel 1: Goedkeuring van de kosten van 1 mei 2025 tot en met 8 mei 2025.


Publicaties