Terug College van burgemeester en schepenen

Mon 13/06/2022 - 13:30 Vlierenberg

A-punt

Team Ruimte en Vergunningen

  • Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:

    Artikel 1: Het tracé van de wegen zoals aangegeven op het bijgevoegde plan goed te keuren.

    Dit plan maakt integraal deel uit van dit besluit.

    Artikel 2: De wegen moeten worden voorzien van de noodzakelijke uitrusting.

    Alle nutsvoorzieningen dienen te worden uitgevoerd volgens de ramingen van de betrokken maatschappijen en zodanig dat ieder perceel afzonderlijk (uitgezonderd van openbare verlichting) kan worden aangesloten.

    Artikel 3: Alle werken tot uitrusting van de aan te leggen straten en de reservering van de grond voor de eventuele groene ruimten, openbare gebouwen en openbare nutsvoorzieningen zullen uitgevoerd worden op kosten van de aanvrager.

    Artikel 4: Vooraleer de vergunning kan afgeleverd worden, dient de aanvrager zich te verbinden om de eigendom van de in de plannen aangegeven openbare wegen, aanhorigheden en nutsvoorzieningen evenals de gronden waarop ze aangelegd worden, vrij en onbelast, en zonder kosten voor de gemeente, gratis af te staan aan de gemeente. Zij zullen worden opgenomen in het openbaar domein.

  • Nadat Marianne Verhaert, burgemeester, ingevolge art. 27 DLB, de zitting verlaten heeft.

    Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:

     Artikel 1: Het aangepaste tracé van de wegen zoals aangegeven op het bijgevoegde plannen goed te keuren onder voorwaarde dat de voorwaarden genomen in de gemeenteraadsbeslissing in zitting van 30 juni 2020 integraal blijven behouden:

    - Aanleg dient door de ontwikkelaar in waterdoorlaatbaar verhardingsmateriaal te worden aangelegd.

    - De uitbreiding, inclusief de uitbreiding van nutsvoorzieningen, van de Priester Daensstraat en de aanleunende voetweg wordt

    ingericht en aangelegd op kosten van de verkavelaar en dit volgens het bestek dat werd bijgevoegd bij de aanvraag.

  • Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:

    Artikel 1: Kennisname van het verslag van het overleg van 28 maart 2022 betreffende bijkomende verkeersonderzoeken Grobbendonk.

  • Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:

    Artikel 1: Kennisname van het verslag van de vervoerregioraad Kempen van 28 april 2022. 

  • Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:

    Artikel 1: Het voorstel van IOK om de bijgevoegde documenten te gebruiken voor het realiseren van grondverwervingen voor de projecten "Op- en afrittencomplex E313" en "fietspad Industrieweg" wordt goedgekeurd.

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
    Team Financieel Management
    Team Ruimte & Vergunningen
    Vlaamse Belastingdienst, Afdeling Vastgoedtransacties, Kievitplein 20, 2018 Antwerpen
    IOK, Antwerpseweg 1, 2440 Geel

  • Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:
    Artikel 1: Goedkeuring wordt gehecht aan de bijgevoegde samenwerkingsovereenkomst en addendum tussen Aquafin, Fluvius en gemeente Grobbendonk voor het project "wegen- en rioleringsproject Sanering Kleine Beek en aanleg fietspaden Stationlei".
    Artikel 2: Het college is bevoegd inzake de verdere uitvoering van deze opdracht.
    Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
    Team Financieel Management
    Team Ruimte & Vergunningen
    Aquafin
    Fluvius
    Jonckeere BVBA

  • Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:

    Artikel 1: Goedkeuring te verlenen aan het gebruik van bijgevoegde documenten voor het realiseren van de innames voor het project "Weg- en rioleringswerken Heibloemlaan e.a".

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
    Team Financieel Management
    Team Ruimte & Vergunningen
    Vlaamse Belastingdienst, Afdeling Vastgoedtransacties, Kievitplein 20, 2018 Antwerpen
    Walter Van Velthoven

Team Vrije tijd

  • Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:

    Artikel 1: De gemeenteraad keurt het proactief informeren van alle rechthebbenden op de UiTPAS vanuit het statuut verhoogde tegemoetkoming of het statuut collectieve schuldenregeling op datum van 1 september 2022 op basis van de gegevens van de Kruispuntbank Sociale Zekerheid goed. 

    Artikel 2: De gemeenteraad keurt het gebruikersreglement, toegevoegd als bijlage, van de kruispuntbank Sociale Zekerheid goed.

  • Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:

    Artikel 1: Goedkeuring van het reglement toegevoegd als bijlage.

    Artikel 2: Het reglement tot erkenning van Grobbendonkse opvanginitiatieven treedt in werking op 1 juli 2022.

    Artikel 3: Een aanvraag tot erkenning als Grobbendonks opvanginitiatief wordt via de website van het  lokaal bestuur Grobbendonk ingediend.

Team HRM

  • Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:

    Artikel 1: De gemeenteraad aanvaardt de detachering van mevrouw en keurt de detacheringsovereenkomst goed.

    Artikel 2: De burgemeester en de algemeen directeur worden gemachtigd om de detacheringsovereenkomst en alle hierop betrekking hebbende stukken namens de gemeente mede te ondertekenen. 

    Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Algemeen directeur

    Financieel directeur

    Team H&S (t.a.v. Sofie Van der Wielen) 

    Andere: Gemeente Vorselaar

Staf van de AD

  • Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:

    Artikel 1: Kennisname van de rapportering inzake de organisatiebeheersing.

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Leden managementteam

  • Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:

    Artikel 1: Het bestaande schoolreglement gewoon basisonderwijs van de gemeentelijke basisschool Grobbendonk, met inbegrip van de infobrochure goedgekeurd door de gemeenteraad in zitting van 22 juni 2021, wordt opgeheven.

    Artikel 2: Het hierbij gevoegde schoolreglement gewoon basisonderwijs, geïntegreerd in de bijhorende infobrochure en afsprakennota van de gemeentelijke basisschool Grobbendonk wordt goedgekeurd.  

    Artikel 3: Het schoolreglement gewoon basisonderwijs en de infobrochure wordt bij elke inschrijving van leerlingen nadien bij deze wijziging, ter beschikking gesteld (op papier of via een elektronische drager) aan de ouders, die ondertekenen voor akkoord.

  • Dit agendapunt wordt doorverwezen naar de dagorde van de gemeenteraad met volgend voorstel:

    Artikel 1: Het bestaande schoolreglement gewoon basisonderwijs van de gemeentelijke basisschool Bouwel, met inbegrip van de infobrochure goedgekeurd door de gemeenteraad in zitting van 22 juni 2021, wordt opgeheven.

    Artikel 2: Het hierbij gevoegde schoolreglement gewoon basisonderwijs, geïntegreerd in de bijhorende infobrochure en afsprakennota van de gemeentelijke basisschool Bouwel wordt goedgekeurd.  

    Artikel 3: Het schoolreglement gewoon basisonderwijs en de infobrochure wordt bij elke inschrijving van leerlingen nadien bij deze wijziging, ter beschikking gesteld (op papier of via een elektronische drager) aan de ouders, die ondertekenen voor akkoord.

B-punt

Team Secretariaat

  • Agenda gemeenteraad

    De gemeenteraad voor de eerste maal bijeen te roepen op 21 juni 2022 om 19.30 uur met volgende punten op de agenda:

    1. Team Secretariaat: Gemeenteraad 17 mei 2022 - notulen - goedkeuring
    2. Team Secretariaat: Opdrachtdefinitie auditopdracht - thema-audit interne monitoring met financiële impact - kennisname
    3. Team Ruimte & Vergunningen: Omgevingsvergunning OMV_2022044307 - Heirbaan 16 - tracé- en lastvoorwaarden - goedkeuring
    4. Team Ruimte & Vergunningen: Omgevingsvergunning OMV_2020025346 - Priester Daensstraat - tracé- en lastvoorwaarden - goedkeuring
    5. Team Ruimte & Vergunningen: Herzieningsaanvraag Kempens Woonplatform Zuidwest - goedkeuring
    6. Team Ruimte & Vergunningen: Mobiliteitsstudie Zuiderkempen - overleg verkeersonderzoeken Grobbendonk 28 maart 2022 - verslag - kennisname
    7. Team Ruimte & Vergunningen: Vervoerregioraad Kempen 28 april 2022 - verslag - kennisname
    8. Team Ruimte & Vergunningen: Gratis grondafstand Meirendreef 11 kadastraal bekend volgens titel, sectie E, nummer 208/Y, thans kadastraal bekend, sectie E, deel van nummer 208/Y/P0000 - ontwerpakte - goedkeuring
    9. Team Ruimte & Vergunningen: Gratis grondafstand Schoolstraat 14a - sectie D, nummers 246/T/13 en 246/M/7 - ontwerpakte - goedkeuring
    10. Team Ruimte & Vergunningen: Gratis grondafstand Heibloemlaan - sectie C, deel van nummer 0053K3 - ontwerpakte - goedkeuring
    11. Team Ruimte & Vergunningen: Op- en afrittencomplex E313 + fietspad Industrieweg - model verkoopbelofte innames - goedkeuring
    12. Team Ruimte & Vergunningen: Samenwerkingsovereenkomst voor weg- en rioleringswerken 'Sanering Kleine Beek' en aanleg fietspaden Stationlei - goedkeuring
    13. Team Ruimte & Vergunningen: Weg- en rioleringswerken Heibloemlaan e.a. - model overeenkomst gratis grondafstand/ model overeenkomst tot vestiging van erfdienstbaarheidheden - goedkeuring
    14. Team Vrije tijd: Proactief inlichten rechthebbenden UiTPAS op basis van verhoogde tegemoetkoming - goedkeuring
    15. Team Vrije tijd: Reglement tot erkenning van Grobbendonkse opvanginitiatieven - goedkeuring
    16. Staf van de AD: Organisatiebeheersing - jaarlijkse rapportering - kennisname
    17. Staf van de AD: Schoolreglement gemeentelijke basisschool Grobbendonk - goedkeuring
    18. Staf van de AD: Schoolreglement gemeentelijke basisschool Bouwel - goedkeuring
    19. Team HRM: Deskundige erfgoed en toerisme - detacheringsovereenkomst Vorselaar - goedkeuring
    20. Team Financieel Management: Aanpassing meerjarenplan 2020-2025 juni 2022 lokaal bestuur Grobbendonk - deel gemeente - vaststelling
    21. Team Financieel Management: Aanpassing meerjarenplan 2020-2025 juni 2022 lokaal bestuur Grobbendonk - deel OCMW - goedkeuring
    22. Team Financieel Management: Jaarrekening 2021 - deel gemeente - vaststelling
    23. Team Financieel Management: Jaarrekening 2021 - deel OCMW - goedkeuring
    24. Team Secretariaat: Gemeentelijke aangelegenheden - mededeling en vraagstelling

C-punt

Team Informatie en Communicatie

D-punt

Team Secretariaat

Geen soort gekozen

Team Secretariaat

Team Ruimte en Vergunningen

  • De aanvraag tot vrijstelling van leegstandsheffing voor de leegstaande woning gelegen Ter Duinen 39 te 2288 Grobbendonk, volgens kadaster gelegen afdeling 2 sectie A nr. 73H9, is ontvankelijk en gegrond.

    Het college van burgemeester en schepenen beslist dat de aangevraagde vrijstelling van de leegstandsheffing voor niet-vergunningsplichtige renovatiewerken door Dirk Van Reusel op 17 mei 2022 kan verleend worden voor één jaar, namelijk tot 2 juni 2023.

    Dit heeft tot gevolg dat er voor bovenvernoemd pand geen leegstandsheffing verschuldigd is voor het aanslagjaar 2021.

     

  • Artikel 1: Kennisname van het schrijven van geassocieerde notarissen Goossens & Verwerft. Het college heeft geen bezwaren tegen de voorgestelde verdeling en schenking. Er moet rekening gehouden worden met de wettelijke bepalingen inzake de verkavelingsvergunningsplicht.

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Geassocieerde notarissen Goossens & Verwerft, Wijngaardstraat 40 te 2280 Grobbendonk

  • Het college van burgemeester en schepenen neemt akte van de melding ingediend door Luc Van Gastel voor het uitvoeren van een tijdelijke bronbemaling voor het plaatsen van een kelder, met als adres Astridplein 42, 44 en 46, 2280 Grobbendonk. Kadastraal is het perceel gekend als afdeling 1 sectie B nrs. 369D, 369G en 370E met inrichtingsnummer 20220224-0026.

    Zodat de inrichting voortaan omvat

    53.2.2°b)1° - Aktename

    Tijdelijke bronbemaling voor het bouwen van een kelder - 33976 m³/jaar klasse 3 (Nieuw).

     

    De meldingsakte wordt afgegeven onder volgende voorwaarden:

    Voorwaarden voor de exploitatie van de ingedeelde inrichtingen of activiteiten:

    Algemene voorwaarden:

    • Hoofdstuk 4.1 - algemene voorschriften

    • Hoofdstuk 4.2 – beheersing van oppervlaktewaterverontreiniging

    • Hoofdstuk 4.3 – beheersing van bodem- en grondwaterverontreiniging

    • Hoofdstuk 4.4 – beheersing van luchtverontreiniging

    • Hoofdstuk 4.5 – beheersing van geluidshinder

    • Hoofdstuk 4.6 – beheersing van hinder door licht

     

    Sectorale voorwaarden:

    • Hoofdstuk 5.53 – Winning van grondwater

     

    Bijzondere milieuvoorwaarden:

    • De exploitant dient de start- en einddatum van de bemaling te melden via het omgevingsloket.
    • Lozing op de riolering kan enkel uitgevoerd worden mits toelating van Aquafin nv vanaf een debiet van 10 m³/uur.
    • Er dient een geijkte debietmeter gebruikt te worden bij de bronbemaling. Het type, merk en de serienummer van de debietmeter moet overgemaakt worden aan de toezichthoudende overheid.
    • Er dient een logboek bijgehouden te worden van de lozing. Het logboek moet ter inzage liggen op de werf.
    • De bemalingstermijn moet zo kort mogelijk gehouden worden.
    • De lozing van het opgepompte water dient in eerste instantie geloosd te worden in oppervlaktewater (grachten) indien aanwezig of dient gereïnfiltreerd te worden, dit dient opgevolgd te worden door de aanvrager.
    • Het bemalingswater dient bemonsterd te worden na 20 dagen voor de parameters die aangehaald worden in de OVAM rapporten. De resultaten moeten overgemaakt worden via het omgevingsloket aan de behandelende overheid, Aquafin en VMM.
    • Indien het lozingswater minerale olie bevat dient de bronbemaling onmiddellijk stopgezet te worden, dit moet strikt opgevolgd worden door de uitvoerder.

     

    De meldingsakte is afhankelijk van de strikte naleving van de algemene en sectorale milieuvoorwaarden van titel II van het Vlarem. Bij wijzigingen van Vlarem wordt de exploitant geacht de meest actuele versie van de van toepassing zijnde bepalingen na te leven. De integrale en geconsolideerde tekst van titel II van het Vlarem is raadpleegbaar op de milieunavigator via de link https://navigator.emis.vito.be.

    Deze meldingsakte stelt de aanvrager niet vrij van het aanvragen en verkrijgen van eventuele andere vergunningen of machtigingen, als die nodig zouden zijn.

  • Artikel 1: Kennisname van de ontwerp synthesenota met betrekking tot de mobiliteitsstudie Zuiderkempen.

  • Kennisname van het eindrapport samenwerking Octopusplan uniforme schoolomgevingen.

  • Artikel 1: Goedkeuren van de gewijzigde modaliteiten, inclusief de adviezen.

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Ruimte & Vergunningen

    IOK

  • Artikel 1: Goedkeuring wordt verleend aan vorderingsstaat 14 (onderhoudsstaat 4) (1/11/2021 - 30/04/2022) van DE PEUTER NV, Rietbroek 1 te 2200 Herentals voor de opdracht “UITBREIDING BEGRAAFPLAATS GROBBENDONK” voor een bedrag van € 1.705,75 excl. btw of € 2.063,96 incl. 21% btw, waardoor de werken een bedrag bereiken van € 506.375,74 excl. btw of € 612.714,64 incl. 21% btw.
    Artikel 2: De betaling zal gebeuren met het krediet ingeschreven in het investeringsbudget van 2022, op budgetcode 2220007/GG/0990.
    Artikel 3: De factuur en de vorderingsstaat worden voor betaling overgemaakt aan het team Financieel Management.
    Artikel 4: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
    Team Ruimte & Vergunningen
    Team Financieel Management
    De Peuter NV, Rietbroek 1 te 2200 Herentals
    Arcadis Belgium nv, Corda 1, Kempische Steenweg 311 bus 2.07 te 3500 Hasselt

  • Artikel 1: In de straat Middeldonk, net vóór de grens met Nijlen zal vanaf 1 juli 2022 een tractorsluis geplaatst worden.

    Artikel 2: Deze maatregel zal gesignaleerd worden door:
    ter hoogte van de tractorsluis
    - een oranje aankondigingsbord "Opgepast! Gewijzigde verkeerssituatie"
    - onderbord "tractorsluis hoogte = 25 cm"


    op het kruispunt Middeldonk/Middeldonk, het kruispunt Echelpoel/Binnenheide en aan het einde verharding Binnenheide
    - een oranje aankondigingsbord "Opgepast! Gewijzigde verkeerssituatie" 
    - een F45-bord - doodlopende straat uitgezonderd tractors, fietsers en voetgangers
    - onderbord "tractorsluis hoogte = 25 cm"
    in Middeldonk op 150m afstand een gevaarsbord A51 met onderbord tractorsluis.

    Artikel 3: Op grondgebied Nijlen zal de signalisatie door het lokaal bestuur Nijlen geplaatst worden.

    Artikel 4: Dit aanvullend verkeersreglement zal in de gemeente Grobbendonk bekend gemaakt worden overeenkomstig het decreet lokaal bestuur, via publicatie op www.grobbendonk.be.

    Artikel 5: Dit aanvullend verkeersreglement wordt aan het Vlaams Huis voor de Verkeersveiligheid gemeld via het digitaal loket van het Agentschap Binnenlands Bestuur.

    Artikel 6: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Ruimte & Vergunningen

    Team Uitvoering & Onderhoud

    Wijkpost politie

    Brandweer zone Kempen

    Kapitein brandweer

    Noodplanningsambtenaar  

    Team Informatie & Communicatie

    Team Secretariaat

     

  • Artikel 1: De vergoedingsverslagen voor het realiseren van grondverwervingen voor de projecten "Op- en afrittencomplex E313" en "fietspad Industrieweg"  opgemaakt door IOK worden goedgekeurd.

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:
    Team Financieel Management
    Team Ruimte & Vergunningen
    Vlaamse Belastingdienst, Afdeling Vastgoedtransacties, Kievitplein 20, 2018 Antwerpen
    IOK, Antwerpseweg 1, 2440 Geel

  • Artikel 1: Goedkeuring van de briefwisseling als antwoord op de meerkost met betrekking tot de bronbemaling.

Team Vrije tijd

  • Artikel 1: Toestemming te geven aan team Vrije tijd om weekend van de verenigingen te organiseren op 2 juli 2022 van 11 uur tot 2 uur en op 3 juli 2022 van 14 uur tot 20 uur.

    Artikel 2: De organisator de opdracht te geven de richtlijnen vanuit noodplanning na te leven.

    Artikel 3: De verantwoordelijkheid en lasten voor het afsluiten van een evenementenverzekering liggen bij de organisator zelf.

    Artikel 4: Toestemming te geven om de nodige logistieke steun te ontvangen.

    Artikel 5: Toestemming te geven om de nodige personeelsinzet te voorzien.

    Artikel 6: Een afwijking toe te staan van de geluidsnorm voor het evenement op 2 en 3 juli 2022, tot maximaal 95 dB(A)L tot maximum 03.00 uur. 5 dB met een bijkomende dB(c) weging op het evenement van 110 dB(C), gemeten als LCeq, 15 min bij 95 dB(A). Zo blijft de overlast van bastonen bij de buurtbewoners beperkt.

    Artikel 7: Deze afwijking toe te staan als aan volgende voorwaarden voldaan worden:

    • Gedurende het hele evenement het geluidsvolume meten;

    • Het gemeten geluidsvolume is gedurende het hele evenement zichtbaar voor de persoon die het volume bedient;

    • Het gemeten geluidsvolume wordt voor de ganse duur van de activiteit bewaard.

    Artikel 8: De organisator de toestemming te geven tot het schenken van alcoholische dranken en sterke dranken en specifiek te wijzen op de regelgeving om geen alcoholische dranken te schenken aan jongeren onder de 16 jaar en geen sterke dranken te schenken aan jongeren onder de 18 jaar. 
    Artikel 9: Van zaterdag 2 tot maandag 4 juli 2022 zullen aangepaste verkeersmaatregelen gelden op het Astridplein, zijnde:
    - van zaterdag 2 juli 2022 - 10.00u tot zondag 3 juli - 24.00u wordt de toegang tot het Astridplein van huisnummer 38 tot 56 (kant bakkerij Bierinckx) verboden 
    - van zaterdag 2 juli 2022 - 15.00u tot zondag 3 juli - 24.00u wordt de toegang tot het Astridplein verboden vanaf de kruispunten Schransstraat-Melkerijstraat, Bergstraat-Quinten Matsyslaan en Boudewijnstraat-Vaartkom-Troon
    - van zaterdag 2 juli 2022 - 15.00u tot zondag 3 juli 24.00u zal een parkeerverbod ingericht worden op alle parkeerplaatsen rond het Astridplein
    - van zaterdag 2 juli 2022 - 07.00u tot maandag 4 juli - 17.00u zal een parkeerverbod ingericht worden over een lengte van 15m aan de plantsoenkant van het Astridplein tegenover huisnummers 52-54
    - van woensdag 28 juni 2022 -07.00u tot maandag 4 juli - 17.00u zal een parkeerverbod ingericht worden over een lengte van 20 meter aan de plantsoenkant van het Astridplein tegenover huisnummers 8-10

    Artikel 10: Artikel 9 geldt niet voor de motorvoertuigen van politie, hulpdiensten, brandweer en de dringend opgeroepen geneesheren.

    Artikel 11: Deze maatregelen zullen gesignaleerd worden volgens bijgevoegd plan.

    Artikel 12: De te volgen omleidingen zullen gesignaleerd worden volgens bijgevoegd plan.

    Artikel 13: Dit politiereglement zal in de gemeente bekendgemaakt worden overeenkomstig het decreet lokaal bestuur.

    Artikel 14: Afschriften ervan zullen overgemaakt worden aan de griffies van de correctionele en politierechtbank van Turnhout.

    Artikel 15: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Ruimte & Vergunningen

    Team Uitvoering & Onderhoud

    Team Mens & Welzijn

    Team Zorg & Gezondheid

    Team Vrije tijd

    Team Financieel Management

    Team Informatie & Communicatie

    Team HRM & Secretariaat

    Noodplanning

    Wijkpost politie

    Brandweer zone Kempen

    Kapitein brandweer

    Organisator

  • Artikel 1: Kennis te nemen van de ambitienota 2022 - 2027 van Bibliotheek Neteland (zie bijlage).

Team Mens

  • Artikel 1: Voor de begraafplaats van Grobbendonk, de lijst met graven van lokaal historisch belang, zoals opgenomen in bijlage, te bekrachtigen. De graven waarvan de concessie nog lopende is, worden toegevoegd zodra de concessie opgeheven wordt. 

    Artikel 2: Voor de begraafplaats Bouwel 't Hoog, de lijst met graven van lokaal historich belang zoals opgenomen in de inventaris in bijlage te bekrachtigen. 

    Artikel 3: Een afschrift van deze beslissing, de bekrachtigde lijsten, inventarissen en plan te bezorgen aan de Vlaamse minister bevoegd voor de monumenten en de landschappen. 

Team HRM

  • Eedaflegging - K.A.

    Artikel 1: Betrokkene legt in handen van de burgemeester de voorgeschreven eed af in volgende bewoordingen: “Ik zweer de verplichtingen van mijn ambt trouw na te komen."

  • Eedaflegging - J.R.

    Artikel 1: De betrokkene legt in handen van de burgemeester de voorgeschreven eed af in volgende bewoordingen: "Ik zweer de verplichtingen van mijn ambt trouw na te komen."

Team Financieel Management

  • Artikel 1: Het lokaal bestuur Grobbendonk doet een beroep op het federaal raamcontract 'Procurement 2017R3043 voor de levering, plaatsing en het onderhoud van ANPR-camera's en gunt de opdracht aan Tijdelijke Vennootschap Proximus-Trafiroad, Koning Albert II-laan 27 te 1030 Brussel, tegen het nagerekende totale offertebedrag van 399.893,42 euro incl. BTW.

    Artikel 2: De betaling zal gebeuren met het krediet ingeschreven in de meerjarenplanning 2020-2025 als volgt:

    BD000002 We dragen bij tot een veilige, vlotte en duurzame leefomgeving.

    AP000012 We zetten in op verkeersveiligheid en veilige verkeersstromen.

    AC000327 We installeren trajectcontrole en slimme lichten op strategische plaatsen in Grobbendonk.

    MJP000389.

    Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Ruimte & Vergunningen

    Politiezone Neteland

    TV Proximus-Trafiroad

  • Artikel 1: Goedkeuring van de bestellijst exploitatie van 13 juni 2022.

    Artikel 2: Goedkeuring van de bestellijst investering van 13 juni 2022.

  • Artikel 1: Goedkeuring van de opbrengsten van 2022002480 tot en met 2022002560.

  • Artikel 1: Goedkeuring van de kosten van 3 juni 2022 tot en met 9 juni 2022.


Publicaties