Terug College van burgemeester en schepenen

Mon 29/07/2024 - 09:30 Vlierenberg

C-punt

Team Informatie en Communicatie

D-punt

Team Secretariaat

Geen soort gekozen

Team Secretariaat

Team Ruimte en Vergunningen

  • Artikel 1: Het college van burgemeester en schepenen heeft kennis genomen van de consequenties en de adviezen van de verschillende actoren wat betreft het herinrichtingsproject Langenheuvel en geeft goedkeuring voor het herinrichtingsproject Langenheuvel met het definitief ontwerp(scenario 3) zoals voorgesteld aan de inwoners tijdens het laatste participatiemoment op 27 maart 2024.

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Ruimte & Vergunningen

    Team Financieel Management

    Team Uitvoering & Onderhoud

    Studiebureau Quadrant

  • Artikel 1: Van 19 augustus tot en met 29 augustus 2024 gelden er aangepaste verkeersmaatregelen in de Herenthoutse steenweg ter hoogte van huisnummer 51, zijnde: 
    - het voet- en fietspad zal ingenomen worden voor het uitvoeren van bouwwerken met een mobiele kraan en betonpomp 
    - voetgangers en fietsers moeten oversteken enerzijds op het zebrapad thv huisnummer 41 en anderzijds 25 meter na de werf.
    - het fietspad aan de kant van de pare huisnummers wordt tijdelijk ingericht als dubbelrichtingsfietspad met D7-bord en onderbord M4
    - voor het gemotoriseerd verkeer zal beurtelings verkeer ingericht worden met de borden B19 en B21
    - er zal een inhaalverbod ingevoerd worden met C35-borden
    - de snelheid zal beperkt worden tot 30km/u met C43-borden
    - de mobiele kraan moet voorzien worden van D1-borden en voldoende verlichting
    - de betonwanden moet afgeschermd worden met herashekken en voorzien zijn van voldoende verlichting.

    Artikel 2: Deze maatregelen worden gesignaleerd volgens het signalisatieschema opgesteld door betrokkene en aangepast door de gemeente.

    Artikel 3: De werken worden standaard aangekondigd via een A31-bord op 150m voor de werf. Het einde van de werken wordt aangeduid met een F47-bord na 25 m en gevolgd door een bord met de gegevens van de verantwoordelijke voor de signalisatie op 50m.

    Artikel 4: De vereiste signalisatievergunning wordt afgeleverd aan betrokkene.

    Artikel 5: Deze maatregelen worden bekend gemaakt in de gemeente Grobbendonk overeenkomstig het decreet lokaal bestuur. 

    Artikel 6: De werken worden aangekondigd via de meest aangewezen kanalen.

    Artikel 7: Afschriften van dit reglement worden overgemaakt aan de griffies van de correctionele en politierechtbank te Turnhout. 

    Artikel 8: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Ruimte & Vergunningen

    Team Uitvoering & Onderhoud

    Wijkpost politie

    Brandweer zone Kempen

    Noodplanningsambtenaar 

    Kapitein brandweer

    Team Informatie & Communicatie

    Team Secretariaat

  • Artikel 1: Goedkeuring wordt verleend aan vorderingsstaat 8 (01/04/2024 - 30/04/2024) van bvba Wegenbouw Vangeel, Bleukenlaan 19 te 2300 Turnhout voor de opdracht “Sanering Kleine beek + heraanaanleg Stationlei fietspad” voor een bedrag van € 218.309,76 excl. btw of € 264.154,81 incl. 21% btw, waardoor de werken een bedrag bereiken van € 457.572,13 excl. btw of € 553.662,28 incl. 21% btw. Een deel van de kostprijs wordt gesubsidieerd door Provincie Antwerpen, 2000 Antwerpen

    Artikel 2: De betaling zal gebeuren met het krediet ingeschreven in het investeringsbudget van 2024, op budgetcode 2240007/OM/0200 (actie/raming AC000300/MJP000310).

    Artikel 3: De factuur en de vorderingsstaat worden voor betaling overgemaakt aan de financiële dienst.

    Artikel 4: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Financieel Management

    Team Ruimte & Vergunningen

    Aquafin

    Fluvius

    Jonckeere BVBA

  • Artikel 1: Goedkeuring wordt verleend aan bijgevoegd verlichtingsplan, met uitzondering van de 3 OV-palen op de parking rechts op het plan. 

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Ruimte & Vergunningen

    SBV

    Fluvius

  • Het college van burgemeester en schepenen neemt kennis van het verslag van de gemeentelijke omgevingsambtenaar van 23 juli 2024 en gaat akkoord met de inhoudelijke beoordeling ervan. De motivatie, opgemaakt door de gemeentelijke omgevingsambtenaar, wordt overgenomen.

     

    Het college van burgemeester en schepenen neemt akte van de melding ingediend door de heer Pieter Van Der Plas voor het uitvoeren van een tijdelijk bronbemaling, met als adres Langenheuvel 6, 2288 Grobbendonk. Kadastraal is het perceel gekend als afdeling 2 sectie B nr. 287N met inrichtingsnummer 20240718-0011.

    Volgende rubrieken worden in akte genomen:

    53.2.2°b)1° - Aktename

    het uitvoeren van een tijdelijke bemaling tgv herstellingswerken aan de kelder - 54.000 m³/jaar klasse 3 (Nieuw)

     

    De meldingsakte wordt afgegeven onder volgende voorwaarden:

    Voorwaarden voor de exploitatie van de ingedeelde inrichtingen of activiteiten:

    Algemene voorwaarden:

    • Hoofdstuk 4.1 - algemene voorschriften

    • Hoofdstuk 4.2 – beheersing van oppervlaktewaterverontreiniging

    • Hoofdstuk 4.3 – beheersing van bodem- en grondwaterverontreiniging

    • Hoofdstuk 4.4 – beheersing van luchtverontreiniging

    • Hoofdstuk 4.5 – beheersing van geluidshinder

    • Hoofdstuk 4.6 – beheersing van hinder door licht

     

    Sectorale voorwaarden:

    • Hoofdstuk 5.53 – Winning van grondwater

     

    Bijzondere milieuvoorwaarden:

    • De exploitant dient de start- en einddatum van de bemaling te melden via het omgevingsloket.
    • Er dient een werkende geijkte debietmeter gebruikt te worden waarop steeds het opgepompte debiet kan afgelezen worden. Het type, merk en de serienummer van de debietmeter moet overgemaakt worden aan de toezichthoudende overheid.
    • De meterstanden van de bronbemaling dienen dagelijks genoteerd te worden in een logboek dat beschikbaar is op de werf.
    • Bij eventuele overlast dient de exploitant de vergunningverlenende overheid onmiddellijk in kennis te stellen.
    • De bemalingstermijn moet zo kort mogelijk gehouden worden.
    • De lozing van het opgepompte water dient in eerste instantie geloosd te worden in oppervlaktewater (grachten) indien aanwezig of dient gereïnfiltreerd te worden, dit dient opgevolgd te worden door de aanvrager.
    • De exploitant is verantwoordelijk voor het goed doorstromen van het lozingstraject.
    • De start van de bronbemaling moet vooraf gemeld worden aan de dienst Integraal Waterbeleid van de provincie Antwerpen via diw@provincieantwerpen.be met daarin de locatie, de naam van de waterloop en de geschatte duurtijd van de lozing.
    • De lozing van het bemalingswater mag geen slib, overmatige ijzerafzetting of andere mogelijke hinder aan de waterloop veroorzaken. Een zandvang dient standaard voorzien te worden. Indien nodig, moet ook een systeem voorzien worden voor ontijzering.
    • Bij eventuele schade aan de oever van de waterloop dient deze hersteld te worden in oorspronkelijke toestand.
    • De aandrijving van het pompstation mag niet gebeuren door middel van een verbrandingsmotor.Er dient geëvalueerd te worden of de kwaliteit van het opgepompte water voldoet aan de Vlarem normen. Bovendien mogen bodemverontreinigingen in geen geval vrijkomen als gevolg van de bemaling.
    • De bemaling moet worden stopgezet zodra de aangegeven herstellingswerken uitgevoerd zijn.

     

    De meldingsakte is afhankelijk van de strike naleving van de algemene en sectorale milieuvoorwaarden van titel II van het Vlarem.  Bij wijzigingen van Vlarem wordt de exploitant geacht de meest actuele versie van de van toepassing zijnde bepalingen na te leven. De integrale en geconsolideerde tekst van titel II van het Vlarem is raadpleegbaar op de milieunavigator via de link https://navigator.emis.vito.be.

    Deze meldingsakte stelt de aanvrager niet vrij van het aanvragen en verkrijgen van eventuele andere vergunningen of machtigingen, als die nodig zouden zijn.

  • Het college van burgemeester en schepenen neemt kennis van het verslag van de gemeentelijke omgevingsambtenaar van 24 juli 2024 en gaat akkoord met de inhoudelijke beoordeling ervan. De motivatie, opgemaakt door de gemeentelijke omgevingsambtenaar, wordt overgenomen.

     

    Het college van burgemeester en schepenen neemt akte van de melding ingediend door Jp Energy BV voor het actualiseren van een tijdelijke bronbemaling, voor het perceel gelegen op de hoek van de Herentalse steenweg en de Bouwelse steenweg, 2280 Grobbendonk. Kadastraal is het perceel gekend als afdeling 1 sectie D nr. 246H18 met inrichtingsnummer 20230711-0058.

    Volgende rubrieken worden in akte genomen:

    53.2.2°b)1° - Aktename

    het actualiseren van een tijdelijk bronbemaling met een nieuw totaal debiet van 121.321 m³/jaar klasse 3 (Verandering)

     

    De meldingsakte wordt afgegeven onder volgende voorwaarden:

    Voorwaarden voor de exploitatie van de ingedeelde inrichtingen of activiteiten:

    Algemene voorwaarden:

    * Hoofdstuk 4.1 - algemene voorschriften

    * Hoofdstuk 4.2 – beheersing van oppervlaktewaterverontreiniging

    * Hoofdstuk 4.3 – beheersing van bodem- en grondwaterverontreiniging

    * Hoofdstuk 4.4 – beheersing van luchtverontreiniging

    * Hoofdstuk 4.5 – beheersing van geluidshinder

    * Hoofdstuk 4.6 – beheersing van hinder door licht

     

    Sectorale voorwaarden:

    Hoofdstuk 5.53 – Winning van grondwater

     

    Bijzondere milieuvoorwaarden:

    • De exploitant dient de start- en einddatum van de bemaling te melden via het omgevingsloket.
    • Lozing op de riolering kan enkel uitgevoerd worden mits toelating van Aquafin nv vanaf een debiet van 10 m³/uur.
    • Er dient een werkende geijkte debietmeter gebruikt te worden waarop steeds het opgepompte debiet kan afgelezen worden. Het type, merk en de serienummer van de debietmeter moet overgemaakt worden aan de toezichthoudende overheid.
    • De meterstanden van de bronbemaling dienen dagelijks genoteerd te worden in een logboek dat beschikbaar is op de werf.
    • Bij eventuele overlast dient de exploitant de vergunningverlenende overheid onmiddellijk in kennis te stellen.
    • De bemalingstermijn moet zo kort mogelijk gehouden worden.
    • Er dient geëvalueerd te worden of de kwaliteit van het opgepompte water voldoet aan de Vlarem normen. Bovendien mogen bodemverontreinigingen in geen geval vrijkomen als gevolg van de bemaling.
    • De aandrijving van het pompstation mag niet gebeuren door middel van een verbrandingsmotor.
    • Het opgepompte grondwater dient nuttig toegepast te worden bij de uitvoering van de bouwwerken (bvb. poetswater, aanmaak beton, mortels,....).
    • De exploitant dient de nodige maatregelen te treffen om de veiligheid van weggebruikers te garanderen bij de aanleg en het gebruik van de afvoervoorzieningen.
    • De lozing van bemalingswater dient rechtstreeks te gebeuren in de openbare riolering (rioolkolk of aansluitpunt). Onrechtstreekse afstroom over de openbare weg is bijgevolg niet toegestaan.
    • Een buffervat/container op de werf te plaatsen om het bemalingswater in eerste instantie te beluchten, te ontijzeren en ontzanden alvorens verder te lozen.
    • De bomen in de buurt van de bemaling, voornamelijk in het bos gelegen aan de overkant van de Herentalse steenweg, dienen, onder begeleiding van een boomspecialist, opgevolgd en bevloeid worden tijdens het groeiseizoen (april-september) om schade te vermijden.

     

    De meldingsakte is afhankelijk van de strike naleving van de algemene en sectorale milieuvoorwaarden van titel II van het Vlarem.  Bij wijzigingen van Vlarem wordt de exploitant geacht de meest actuele versie van de van toepassing zijnde bepalingen na te leven. De integrale en geconsolideerde tekst van titel II van het Vlarem is raadpleegbaar op de milieunavigator via de link https://navigator.emis.vito.be.

    Deze meldingsakte stelt de aanvrager niet vrij van het aanvragen en verkrijgen van eventuele andere vergunningen of machtigingen, als die nodig zouden zijn.

  • Het college van burgemeester en schepenen neemt kennis van het verslag van de gemeentelijke omgevingsambtenaar van 24 juli 2024 en gaat akkoord met de inhoudelijke beoordeling ervan. De motivatie, opgemaakt door de gemeentelijke omgevingsambtenaar, wordt overgenomen.

    Het college van burgemeester en schepenen levert de vergunning af aan de heer August Van Eester voor het vellen van drie hoogstammige bomen, met als adres Wielewaalstraat 9A, 2280 Grobbendonk. Kadastraal is het perceel gekend als afdeling 1 sectie C nr. 52A9.

    De volgende stedenbouwkundige handelingen worden vergund: het vellen van drie hoogstammige bomen.

    De vergunning wordt afgegeven onder volgende stedenbouwkundige voorwaarden:

    - de voorwaarden en opmerkingen uit het advies van het Agentschap voor Natuur en Bos dienen strikt  nageleefd te worden; 

    - de vergunning wordt verleend op grond van artikel 90bis, §5, derde lid, van het Bosdecreet en onder de voorwaarden zoals opgenomen in het compensatieformulier met kenmerk: 24-208846.

    - de te ontbossen oppervlakte bedraagt 108 m². Deze oppervlakte valt niet meer onder het toepassingsgebied van het Bosdecreet.

    - de resterende bosoppervlakte van 742 m² , zoals aangeduid in bijlage van het advies, moet ALS BOS behouden blijven. Bijkomende kappingen in deze zone kunnen maar uitgevoerd worden mits machtiging door het Agentschap voor Natuur en Bos. Het is evenmin toegelaten in deze zone constructies op te richten of ingrijpende wijzigingen van de bodem, de strooisel-, kruid- of boomlaag uit te voeren.

    De bosbehoudsbijdrage van € 604.80 dient binnen de 4 maanden, vanaf de datum waarop gebruik mag gemaakt worden van deze vergunning, gestort te worden. Het overschrijvingsformulier voor het vereffenen van de bosbehoudsbijdrage zal rechtstreeks door het Agentschap worden overgemaakt aan de aanvrager van zodra de vergunning van kracht wordt.

    - de start en beëindiging van de werken dienen verplicht ingegeven te worden in het omgevingsloket;

    - het is verboden zonder toelating van de burgemeester enig deel van het openbaar domein in te nemen of te belemmeren door er materialen, steigers of om het even welke andere voorwerpen achter te laten. Het is tevens verboden voorwerpen op het openbaar domein te werpen, te plaatsen of achter te laten, die door hun val of andere wijze kunnen schaden;

    - de verkeersveiligheid in de schoolomgeving is voor ons topprioriteit. Om deze reden ondertekende Grobbendonk het Charter Werftransport (i.s.m. Bouwunie, Confederatie Bouw en FEMA). Dit charter stelt dat er geen werftransport mag gebeuren in de schoolomgeving tijdens de begin- en einduren van de scholen. (elke schooldag van 8.15u tot 8.45u en van 15.30u tot 16.15u m.u.v. woensdag 11.45u – 12.15u en vrijdag van 14.45 – 16.15u). Gelieve ook eventuele leveranciers en onderaannemers hiervan te verwittigen;

    Deze vergunning stelt de aanvrager niet vrij van het aanvragen en verkrijgen van eventuele andere vergunningen of machtigingen, als die nodig zouden zijn.

  • Het college van burgemeester en schepenen neemt kennis van het verslag van de gemeentelijke omgevingsambtenaar van 24 juli 2024 en gaat akkoord met de inhoudelijke beoordeling ervan. De motivatie, opgemaakt door de gemeentelijke omgevingsambtenaar, wordt overgenomen.

    Het college van burgemeester en schepenen levert aan M2m Tec BV en de heer Michaël De Swert een vergunning af voor het verbouwen van een bijgebouw, met als adres Spechtdreef 10, 2280 Grobbendonk. Kadastraal is het perceel gekend als afdeling 1 sectie C nr. 46P4.

    De volgende stedenbouwkundige handelingen worden vergund: het verbouwen van een bijgebouw.

     

    De vergunning wordt afgegeven onder volgende voorwaarden:

    • aan alle zijden van de constructie dient een afwisseling van laag- en hoogstammig groen aangebracht te worden (uitgezonderd de zijde die aansluit aan de garage); en dit in overeenstemming met de beplantingsbepalingen van het burgerlijk wetboek. Deze aanplant dient te gebeuren in het eerstvolgende plantseizoen na de oprichting van de constructie.

    •   de start en beëindiging van de werken dienen verplicht ingegeven te worden in het omgevingsloket;

    •  het is verboden zonder toelating van de burgemeester enig deel van het openbaar domein in te nemen of te belemmeren door er materialen, steigers of om het even welke andere voorwerpen achter te laten. Het is tevens verboden voorwerpen op het openbaar domein te werpen, te plaatsen of achter te laten, die door hun val of andere wijze kunnen schaden;

    •  de verkeersveiligheid in de schoolomgeving is voor ons topprioriteit. Om deze reden ondertekende Grobbendonk het Charter Werftransport (i.s.m. Bouwunie, Confederatie Bouw en FEMA). Dit charter stelt dat er geen werftransport mag gebeuren in de schoolomgeving tijdens de begin- en einduren van de scholen. (elke schooldag van 8.15u tot 8.45u en van 15.30u tot 16.15u m.u.v. woensdag 11.45u – 12.15u en vrijdag van 14.45 – 16.15u). Gelieve ook eventuele leveranciers en onderaannemers hiervan te verwittigen.

    De vergunning wordt verleend onder voorbehoud van eventuele burgerlijke rechten. Betwistingen omtrent burgerlijke rechten vallen onder de bevoegdheden van de gewone  rechtbanken.

    Deze vergunning stelt de aanvrager niet vrij van het aanvragen en verkrijgen van eventuele andere vergunningen of machtigingen, als die nodig zouden zijn.

  • Het college van burgemeester en schepenen neemt kennis van het verslag van de gemeentelijke omgevingsambtenaar van 24 juli 2024 en gaat akkoord met de inhoudelijke beoordeling ervan. De motivatie, opgemaakt door de gemeentelijke omgevingsambtenaar, wordt overgenomen.

     Het college van burgemeester en schepenen levert de vergunning af aan de heer Danny Gorris voor het bouwen van een bijgebouw, met als adres Nijlse baan 45A, 2280 Grobbendonk. Kadastraal is het perceel gekend als afdeling 1 sectie C nr. 73T7.

    De volgende stedenbouwkundige handelingen worden vergund: het bouwen van een bijgebouw.

    De vergunning wordt afgegeven onder volgende voorwaarden:

    •   de start en beëindiging van de werken dienen verplicht ingegeven te worden in het omgevingsloket;

    •  het is verboden zonder toelating van de burgemeester enig deel van het openbaar domein in te nemen of te belemmeren door er materialen, steigers of om het even welke andere voorwerpen achter te laten. Het is tevens verboden voorwerpen op het openbaar domein te werpen, te plaatsen of achter te laten, die door hun val of andere wijze kunnen schaden;

    •  de verkeersveiligheid in de schoolomgeving is voor ons topprioriteit. Om deze reden ondertekende Grobbendonk het Charter Werftransport (i.s.m. Bouwunie, Confederatie Bouw en FEMA). Dit charter stelt dat er geen werftransport mag gebeuren in de schoolomgeving tijdens de begin- en einduren van de scholen. (elke schooldag van 8.15u tot 8.45u en van 15.30u tot 16.15u m.u.v. woensdag 11.45u – 12.15u en vrijdag van 14.45 – 16.15u). Gelieve ook eventuele leveranciers en onderaannemers hiervan te verwittigen.

    De vergunning wordt verleend onder voorbehoud van eventuele burgerlijke rechten. Betwistingen omtrent burgerlijke rechten vallen onder de bevoegdheden van de gewone  rechtbanken.

    Deze vergunning stelt de aanvrager niet vrij van het aanvragen en verkrijgen van eventuele andere vergunningen of machtigingen, als die nodig zouden zijn.

  • Het college van burgemeester en schepenen neemt kennis van het verslag van de gemeentelijke omgevingsambtenaar van 25 juli 2024 en gaat akkoord met de inhoudelijke beoordeling ervan. De motivatie, opgemaakt door de gemeentelijke omgevingsambtenaar, wordt overgenomen.

     

    Het college van burgemeester en schepenen levert de vergunning af aan de heer Matthias Vangenechten voor het herbouwen van een bestaande woning, het afbreken van bestaande bijgebouwen, het bouwen van een bijgebouw en het kappen van bomen, met als adres Cogelsdreef 11, 2288 Grobbendonk. Kadastraal is het perceel gekend als afdeling 2 sectie A nr. 73N9. .

    De volgende stedenbouwkundige handelingen worden vergund: het herbouwen van een bestaande woning, het afbreken van bestaande bijgebouwen, het bouwen van een bijgebouw en het kappen van bomen.

    De vergunning wordt afgegeven onder volgende voorwaarden:

    Voorwaarden stedenbouwkundige handelingen:

    • De start en beëindiging van de werken dienen verplicht ingegeven te worden in het omgevingsloket.
    • De vergunning wordt verleend onder voorbehoud van eventuele burgerlijke rechten. Betwistingen omtrent burgerlijke rechten vallen onder de bevoegdheden van de gewone rechtbanken.
    • Op de hemelwaterput dient een operationele pompinstallatie aangesloten te worden, die het gebruik van het opgevangen hemelwater mogelijk maakt, voor de ingebruikname van het gebouw.
    • Het hemelwater, voortkomende van de niet-waterdoorlatende verhardingen, dient te infiltreren op eigen terrein in de naastliggende graszone en aanplanting.
    • Het is verboden een bronbemaling uit te voeren zonder voorafgaandelijke toelating. Bronbemalingen worden gemeld in het kader van de Vlarem-wetgeving via het omgevingsloket. Het grondwater dat onttrokken wordt, moet zoveel mogelijk terug in de grond worden ingebracht buiten de onttrekkingszone via infiltratieputten, infiltratiebekkens of infiltratiegrachten. Indien dit onmogelijk is, kan het water geloosd worden in de baangracht of een nabijgelegen beek. Debieten hoger dan 10 m³/uur mogen niet geloosd worden in openbare rioleringen tenzij hiervoor toelating wordt gegeven door Aquafin nv. De bouwheer is verantwoordelijk voor de berokkende schade aan o.m. aanpalende constructies ten gevolge van het verlagen van de grondwaterspiegel.
    • Indien voor het verwezenlijken van de vergunde werken een bronbemaling overeenkomstig VLAREM-rubrieken 53.2.1 a), rubriek 53.2.2.a) of rubriek 53.2.2.2.b) noodzakelijk is, dan zijn de werken pas uitvoerbaar na aktename van de melding voor de bronbemaling.
    • Het is verboden zonder toelating van de burgemeester enig deel van het openbaar domein in te nemen of te belemmeren door er materialen, steigers of om het even welke andere voorwerpen achter te laten. Het is tevens verboden voorwerpen op het openbaar domein te werpen, te plaatsen of achter te laten, die door hun val of andere wijze kunnen schaden.
    • De verkeersveiligheid in de schoolomgeving is voor ons topprioriteit. Om deze reden ondertekende Grobbendonk het Charter Werftransport (i.s.m. Bouwunie, Confederatie Bouw en FEMA). Dit charter stelt dat er geen werftransport mag gebeuren in de schoolomgeving tijdens de begin- en einduren van de scholen. (elke schooldag van 8.15u tot 8.45u en van 15.30u tot 16.15u m.u.v. woensdag 11.45u – 12.15u en vrijdag van 14.45 – 16.15u). Gelieve ook eventuele leveranciers en onderaannemers hiervan te verwittigen.

    Deze vergunning stelt de aanvrager niet vrij van het aanvragen en verkrijgen van eventuele andere vergunningen of machtigingen, als die nodig zouden zijn.

  • Het college van burgemeester en schepenen neemt kennis van het verslag van de gemeentelijke omgevingsambtenaar van 25 juli 2024 en gaat akkoord met de inhoudelijke beoordeling ervan. De motivatie, opgemaakt door de gemeentelijke omgevingsambtenaar, wordt overgenomen.

    Het college van burgemeester en schepenen levert de vergunning af aan de heer Vullnet Tafa voor het aanbrengen van gevelreclame, met als adres Bouwelse steenweg 17, 2280 Grobbendonk. Kadastraal is het perceel gekend als afdeling 1 sectie D nr. 247Z11. .

    De volgende stedenbouwkundige handelingen worden vergund: het aanbrengen van gevelreclame.

    De vergunning wordt afgegeven onder volgende voorwaarden:

    Voorwaarden stedenbouwkundige handelingen:

    • De aangebrachte publiciteit mag enkel zaakgebonden zijn, m.a.w. er kunnen enkel mededelingen voorzien worden die economische verrichtingen kenbaar maken die inherent zijn aan de locatie.
    • De start en beëindiging van de werken dienen verplicht ingegeven te worden in het omgevingsloket.
    • De vergunning wordt verleend onder voorbehoud van eventuele burgerlijke rechten. Betwistingen omtrent burgerlijke rechten vallen onder de bevoegdheden van de gewone rechtbanken.
    • Het is verboden zonder toelating van de burgemeester enig deel van het openbaar domein in te nemen of te belemmeren door er materialen, steigers of om het even welke andere voorwerpen achter te laten. Het is tevens verboden voorwerpen op het openbaar domein te werpen, te plaatsen of achter te laten, die door hun val of andere wijze kunnen schaden.

    Deze vergunning stelt de aanvrager niet vrij van het aanvragen en verkrijgen van eventuele andere vergunningen of machtigingen, als die nodig zouden zijn.

  • Het college van burgemeester en schepenen neemt kennis van het verslag van de gemeentelijke omgevingsambtenaar van 24 juli 2024 en gaat akkoord met de inhoudelijke beoordeling ervan. De motivatie, opgemaakt door de gemeentelijke omgevingsambtenaar, wordt overgenomen.

    Het college van burgemeester en schepenen levert de vergunning af aan de heer Tom Hens voor het regulariseren van een vergunde woning, met als adres Hanegoor 18, 2288 Grobbendonk. Kadastraal is het perceel gekend als afdeling 2 sectie B nr. 356E.

    De volgende stedenbouwkundige handelingen worden vergund: het regulariseren van een vergunde woning.

    De vergunning wordt afgegeven onder volgende voorwaarden:

    -          De start en beëindiging van de werken dienen verplicht ingegeven te worden in het omgevingsloket.

    -          Streng verbod gelijk welke bouwmaterialen op de openbare weg te lossen, te laden of te verwerken.

    De vergunning wordt verleend onder voorbehoud van eventuele burgerlijke rechten. Betwistingen omtrent burgerlijke rechten vallen onder de bevoegdheden van de gewone  rechtbanken.

    Deze vergunning stelt de aanvrager niet vrij van het aanvragen en verkrijgen van eventuele andere vergunningen of machtigingen, als die nodig zouden zijn.

  • Het college van burgemeester en schepenen neemt kennis van het verslag van de gemeentelijke omgevingsambtenaar van 15 juli 2024 en gaat akkoord met de inhoudelijke beoordeling ervan. De motivatie, opgemaakt door de gemeentelijke omgevingsambtenaar, wordt overgenomen.

     

    Het college van burgemeester en schepenen levert de vergunning af aan Jasper Mertens voor het wijzigen van functie van polyvalente zaal naar het uitoefenen van een vrij beroep (uitoefenen sport en kinesist), met als adres Langenheuvel 21 te 2288 Bouwel. Kadastraal is het perceel gekend als afdeling 2 sectie B deel van nummer 149B.

    De volgende stedenbouwkundige handelingen worden vergund: het wijzigen van functie van polyvalente zaal naar het uitoefenen van een vrij beroep (uitoefenen sport en kinesist).

    De vergunning wordt afgegeven onder volgende voorwaarden:

    Voorwaarden stedenbouwkundige handelingen:

    • De start en beëindiging van de werken dienen verplicht ingegeven te worden in het omgevingsloket.

    ° Volgende adviezen dienen strikt nageleefd te worden:

    -          Onroerend erfgoed van 5 juli 2024

    -          Brandweerzone Kempen van 3 juni 2024

    • De vergunning wordt verleend onder voorbehoud van eventuele burgerlijke rechten. Betwistingen omtrent burgerlijke rechten vallen onder de bevoegdheden van de gewone rechtbanken.

    • Het is verboden zonder toelating van de burgemeester enig deel van het openbaar domein in te nemen of te belemmeren door er materialen, steigers of om het even welke andere voorwerpen achter te laten. Het is tevens verboden voorwerpen op het openbaar domein te werpen, te plaatsen of achter te laten, die door hun val of andere wijze kunnen schaden.

    • De verkeersveiligheid in de schoolomgeving is voor ons topprioriteit. Om deze reden ondertekende Grobbendonk het Charter Werftransport (i.s.m. Bouwunie, Confederatie Bouw en FEMA). Dit charter stelt dat er geen werftransport mag gebeuren in de schoolomgeving tijdens de begin- en einduren van de scholen. (elke schooldag van 8.15u tot 8.45u en van 15.30u tot 16.15u m.u.v. woensdag 11.45u – 12.15u en vrijdag van 14.45 – 16.15u). Gelieve ook eventuele leveranciers en onderaannemers hiervan te verwittigen.

  • Artikel 1: Volledig opheffen, met onmiddellijke ingang, van de milieuvergunning klasse 2 'voor inrichtingen waarin honden worden gehouden van maximum 20 volwassen dieren', afgeleverd op 23 augustus 2010 aan de exploitant.

    Artikel 2: Dit besluit wordt bezorgd aan team Ruimte en Vergunningen.

    Artikel 3: Team Ruimte en vergunningen doorloopt de procedure conform de regelgeving uit het Omgevingsvergunningsdecreet om de vergunning definitief op te heffen. 

  • Artikel 1: Goedkeuring van de offerte in bijlage voor een bedrag van 18.291,12 excl btw en 2213,26 incl btw. 

    Artikel 2: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Ruimte & Vergunningen

    Team Financieel Management

    Fluvius

  • Artikel 1: Machtiging verlenen aan Loekie tot de verkoop van ijs met de ijskar genaamd Loekie's, 3 dagen per week, telkens tussen 19.45 uur en 20.45 uur. 

    Artikel 2: De aanvrager dient de voorwaarden uit de Politiecodex en de Vlarem - geluidsnorm te respecteren:

    - Het is verboden op de openbare weg, al dan niet op een voertuig, geluid te verwekken met het doel de aandacht te trekken op de verkoop van een product, het verlenen van een dienst of het voeren van reclame of propaganda, tenzij met naleving van volgende voorwaarden:

    • de uitzendingen mogen niet rustverstorend zijn.
    • tijdens de uitzending mag men niet parkeren noch het verkeer hinderen van voertuigen, fietsers of voetgangers.
    • geen uitzendingen geven in een straal van 200 m van markten, braderijen, openbare plechtigheden, erediensten, openbare plaatsen waar reeds muziekuitzendingen zijn toegestaan, evenals van alle manifestaties met grote volkstoeloop, rustoorden, bejaardentehuizen, ziekenhuizen, andere verpleeginstellingen en scholen tijdens de lesuren.

    - De Vlarem geluidsnorm: het geluidsniveau mag 85 dB(A) LAes 15 min niet overschrijden.

    - Na bediening moet de ronde onmiddellijk verdergezet worden.

    - De persoon die de ijskar bemant, moet dit collegebesluit bij zich hebben en dit tonen op vraag van de bevoegde personen.

    Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Financieel Management

    Betrokkene

     

Team Vrije tijd

  • Artikel 1: Het college van burgemeester en schepenen geeft toestemming voor de organisatie van Weekend van de Verenigingen dat aanvangt 07 september 2024 18.00 uur en eindigt op 08 september 2024 20.00 uur.

    Artikel 2: De organisator de toestemming te geven tot het schenken van alcoholische dranken en specifiek te wijzen op de regelgeving om geen alcoholische dranken te schenken aan jongeren onder de 16 jaar en geen sterke dranken te schenken aan jongeren onder de 18 jaar. De organisator dient hier actief op te controleren (bv. door bandjes).

    Artikel 3: Een afwijking toe te staan van de geluidsnorm voor het evenement op 7 september van 18.00 uur tot 8 september 01.00 uur en op 8 september van 12.00 uur tot 20.00 uur tot maximaal 95 dB(A)L. 95 dB met een bijkomende dB(c) weging op het evenement van 107 dB(C), gemeten als LCeq, 15 min bij 95 dB(A). Zo blijft de overlast van bastonen bij de buurtbewoners beperkt.

    Artikel 4: Deze afwijking toe te staan als aan volgende voorwaarden voldaan worden:

    • Gedurende het hele evenement het geluidsvolume meten;
    • Het gemeten geluidsvolume is gedurende het hele evenement zichtbaar voor de persoon die het volume bedient;
    • Het gemeten geluidsvolume wordt voor de ganse duur van de activiteit bewaard;

    Artikel 5: De organisator op te dragen de richtlijnen van noodplanning te volgen namelijk:

    • De organisator houdt zich aan het politiereglement over de maatregelen tot het voorkomen en bestrijden van brand in publiek toegankelijke lokalen en tijdens publiek toegankelijke evenementen.
    • De organisator houdt zich aan de richtlijnen voor de brandveiligheid vermeld in de veiligheidsfiche voor eetkraampjes en foodtrucks. In elk eetkraampje of foodtruck is een veiligheidsregister aanwezig.
    • De organisator maakt een inplantingsplan op en bezorgt dit minstens 60 dagen voor het evenement aan noodplanning@regioneteland.be.
    • De organisator vult een veiligheidsfiche in en bezorgt dit minstens 30 dagen voor het evenement aan noodplanning@regioneteland.be.
    • De organisator zorgt dat de tent is opgesteld volgens de instructies in het bouwboek van de leverancier. Voor grote tenten (+200m²) stuurt de organisator het bouwboek, waarin de maximale windbelasting, de afmetingen van de tent en de brandklasse van de tentzeilen staan, tijdig door naar noodplanning@regioneteland.be.
    • De organisator respecteert de maximale capaciteit (veiligheidscapaciteit) van de tent. Hij berekent de veiligheidscapaciteit volgens de instructies in het politiereglement over maatregelen tot het voorkomen en bestrijden van brand tijdens publiek toegankelijke evenementen.
    • Spantouwen en hun bevestigingspunten mogen de evacuatie niet hinderen. De organisator zorgt dat tentharingen zijn afgedekt met zachte materialen.
    • De organisator voldoet aan het KB van de actieve ontspanningsevenementen.
    • De organisator beperkt het geluidsniveau wanneer er kinderen aanwezig zijn op het evenement (max 90dB(A)). Hij voorziet voldoende afstand tussen de plaatsen waar kinderen kunnen komen en de luidsprekers.
    • De politie legt in haar advies van 19-04°2024 inzake "Weekend va de Verenigingen" dd. 7/8 september 2024 volgende voorwaarden op:
      • De organisator houdt zich aan de richtlijnen in de politiecodex.
      • De organisator neemt acties om op elk moment overlast te vermijden.
      • De organisator schikt zich naar alle wettelijke vereisten.
      • De organisator onderhoudt gerichte communicatielijnen met de politie en verleent medewerking bij eventuele incidenten.

    Artikel 6: Op zaterdag 7 en zondag 8 september 2024 zullen aangepaste verkeersmaatregelen gelden op het Astridplein, zijnde:

    • van zaterdag 7 september - 12.00u tot zondag 8 september - 24.00u wordt de toegang tot het Astridplein verboden vanaf de kruispunten Schransstraat - Astridplein, Bergstraat - Quinten Matsyslaan en Boudewijnstraat - Astridplein
    • van zaterdag 7 september - 12.00u tot zondag 8 september - 24.00u zal een parkeerverbod ingericht worden op alle parkeerplaatsen rond het Astridplein
    • van zaterdag 7 september - 09.00u tot maandag 9 september - 12.00u wordt de toegang tot het Astridplein van huisnummer 38 tot 56 (noordkant Astridplein) verboden
    • van vrijdag 6 september - 09.00 uur tot maandag 9 september - 12.00u zal een parkeerverbod ingericht worden aan de noordkant van het Astridplein

    Artikel 7: Artikel 6 geldt niet voor de motorvoertuigen van politie, hulpdiensten, brandweer en de dringend opgeroepen geneesheren.

    Artikel 8: De maatregelen uit artikel 6 en 7 zullen gesignaleerd worden met

    • een afzethek met C3-bord (verboden toegang voor iedere bestuurder in beide richtingen) en onderbord "uitgezonderd hulpdiensten"
      • aan het kruispunt Astridplein/Schransstraat
      • aan het kruispunt Bergstraat/Quinten Matsyslaan
      • aan het kruispunt Astridplein/Boudewijnstraat
    • een afzethek met F45-bord (doodlopende straat), onderbord "uitgezonderd plaatselijk verkeer" en onderbord M3 "uitgezonderd fietsers en bromfietsers klasse A"
      • aan het kruispunt Melkerijstraat/Schransstraat
      • aan de rotonde Vaartkom/Boudewijnstraat
      • aan het kruispunt Leopoldstraat/Bergstraat

    Artikel 9: De te volgen omleidingen zullen gesignaleerd worden volgens bijgevoegd plan met F41-omleidingspijlen.

    Artikel 10: Het parkeerverbod zal ingericht worden met E3-borden en onderborden met vermelding data.

    Artikel 11: Het enkelrichtingsverkeer op de parking van het Astridplein zal gesignaleerd worden met:

    • F19-bord (éénrichtingsverkeer) met onderbord M5 (fietsers en bromfietsers klasse A mogen in beide richtingen) 
      • aan de inrit van de parking kant kerk
      • aan de uitrit van de parking kant frituut de Bist
    • C1-bord (verboden richting voor iedere bestuurder) met onderbord M3 (uitgezonderd fietsers en bromfietsers klasse A) 
      • aan de inrit van de parking kant kerk
      • aan de uitrit van de parking kant frituur De Bist
    • D1a-bord (verplichting rechtdoor) op de parking zelf (2x) ter aanduiding van de te volgen richting
    • een afzethek met C3-bord (verboden toegang voor iedere bestuurder in beide richtingen) en onderbord "uitgezonderd hulpdiensten" en onderbord M3 "(uitgezonderd fietsers en bromfietsers klasse A) ter aflsuiting van de huidige in- en uitrit van de parking

    Artikel 12: De paaltjes ter afsluiting van de vroegere in- en uitrit van de parking zullen verwijderd worden.

    Artikel 13: De knips in de wijk 't Schrans zullen voor deze gelegenheid verwijderd worden.

    Artikel 14: Dit politiereglement zal in de gemeente bekendgemaakt worden overeenkomstig het decreet lokaal bestuur.

    Artikel 15: Afschriften ervan zullen overgemaakt worden aan de griffies van de correctionele en politierechtbank van Turnhout

    Artikel 16: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Ruimte & Vergunningen

    Team Uitvoering & Onderhoud

    Team Mens & Welzijn

    Team HR & Secretariaat

    Team Informatie & Communicatie

    Wijkpost politie

    Brandweer zone Kempen

    Noodplanningsambtenaar

    Kapitein brandweer

  • Artikel 1: Toestemming te geven aan de betrokkene om Buurtfeest Pallieterdreef te organiseren op 14 september 2024 van 10.00 uur tot 23.00 uur. 

    Artikel 2: De organisator de opdracht te geven de richtlijnen vanuit noodplanning na te leven.

    Artikel 3: De verantwoordelijkheid en lasten voor het afsluiten van een evenementenverzekering liggen bij de organisator zelf.

    Artikel 4: Goedkeuring te geven voor het toekennen van Grobbendonkse cadeaucheques ter waarde van 100,00 euro vanuit het subsidiereglement voor straat- en buurtfeesten.

    Artikel 5: Van zaterdag 14 september 2024 - 10.00 uur tot zondag 15 september - 12.00 uur zullen aangepaste verkeersmaatregelen gelden in de Pallieterdreef, zijnde:

    • de Pallieterdreef zal afgesloten worden voor alle verkeer van huisnummer 23 tot en met 29

    Artikel 6: Artikel 5 geldt niet voor de motorvoertuigen van politie, hulpdiensten, brandweer en de dringend opgeroepen geneesheren.

    Artikel 7: De maatregelen uit artikel 5 en 6 zullen gesignaleerd worden met:

    • een afzethek met C3-bord (verboden toegang voor iedere bestuurder in beide richtingen) en onderbord "uitgezonderd hulpdiensten"
      • ter hoogte van Pallieterdreef 21-23 
      • ter hoogte van Pallieterdreef 29-31.
    • een afzethek met F45-bord (doodlopende straat) 
      • aan het kruispunt Pallieterdreef/Timmermanslei.

    Artikel 8: Het verkeer wordt omgeleid via de Kabienstraat, Bouwelse steenweg, Vrijheidsstraat en Timmermanslei.

    Artikel 9: De omleiding zal aangeduid via F41-omleiidngspijlen.

    Artikel 10: Deze maatregelen zullen gesignaleerd worden volgens bijgevoegd plan.

    Artikel 11: Aan de organisator wordt gevraagd om de geleverde afzethekken, verkeersborden en omleidingspijlen volgens het goedgekeurde plan te plaatsen bij aanvang van het evenement en na afloop terug te verwijderen en de straat vrij te maken. 

    Artikel 12: Dit politiereglement zal in de gemeente bekendgemaakt worden overeenkomstig het decreet lokaal bestuur.

    Artikel 13: Afschriften ervan zullen overgemaakt worden aan de griffies van de correctionele en politierechtbank van Turnhout.

    Artikel 14: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Ruimte & Vergunningen

    Team Uitvoering & Onderhoud

    Team Vrije tijd

    Wijkpost politie

    Brandweer zone Kempen

    Noodplanningsambtenaar 

    Kapitein brandweer

    Team Informatie & Communicatie

    Team Secretariaat

    Betrokkene

  • Artikel 1: Het college van burgemeester en schepenen geeft toestemming voor de organisatie van het buurtfeest Eikenlei met BBQ dat aanvangt 31 augustus 2024 van 10.00 uur tot 1 september 2024 10.00 uur. 

    Artikel 2: De organisator toestemming te geven tot het schenken van alcoholische dranken en specifiek te wijzen op de regelgeving om geen alcoholische dranken te schenken aan jongeren onder de 16 jaar. De organisator dient hier actief op te controleren. 

    Artikel 3: De organisator op te dragen om de richtlijnen van noodplanning te volgen namelijk

    • De organisator houdt zich aan het politiereglement over de maatregelen tot het voorkomen en bestrijden van brand in publiek toegankelijke lokalen en tijdens publiek toegankelijke evenementen.
    • De organisator houdt zich aan de richtlijnen voor de brandveiligheid vermeld in de veiligheidsfiche voor eetkraampjes en foodtrucks. In elk eetkraampje of foodtruck is een veiligheidsregister aanwezig.
    • De organisator houdt zich aan de richtlijnen voor de brandveiligheid voor houtskoolbarbecues op het openbaar domein.

    Alle voorbeelddocumenten, richtlijnen en toelichting over deze veiligheidsmaatregelen vind je op www.regioneteland.be/vrijetijd/evenementen/evenementenloket.

    Artikel 4: De uitreiking van de subsidie buurt- en straatfeesten toe te staan, aangezien aan de voorwaarden voldaan wordt zoals vermeld in het subsidiereglement straat- en buurtfeesten.

    Artikel 5: De organisator op te dragen om aan te tonen dat de subsidie gebruikt wordt voor het dragen van de kosten van het straatfeest.

    Artikel 6: Van 31 augustus 2024 van 10.00 uur tot 1 september 2024 10.00 uur gelden er aangepaste verkeersmaatregelen in de Eikenlei, zijnde: de straat wordt in beide richtingen afgesloten voor alle verkeer vanaf het kruispunt met de Van Craeyenhemstraat/Rooiaarde tot aan het kruispunt met Dobbelhoefweg/Del.

    Artikel 7: Artikel 6 geldt niet voor de motorvoertuigen van politie, hulpdiensten, brandweer en de dringend opgeroepen geneesheren.

    Artikel 8: De maatregelen uit artikel 6 en 7 worden gesignaleerd volgens bijgevoegd plan, met:

    • een afzethek met C3-bord (verboden toegang in beide richtingen voor iedere bestuurder) en onderbord "uitgezonderd hulpdiensten"  aan het kruispunt Van Craeyenhemstraat/Rooiaarde en het kruispunt Dobbelhoefweg/Del.

    Artikel 9: Het verkeer wordt omgeleid via Rooiaarde, Dobbelhoefweg. De omleiding wordt aangeduid via F41-omleidingspijlen.

    Artikel 10: Aan de organisator wordt gevraagd om de geleverde afzethekken volgens het goedgekeurde plan te plaatsen bij aanvang van het evenement en na afloop terug te verwijderen en de straat vrij te maken.

    Artikel 11: Dit politiereglement wordt in de gemeente bekendgemaakt overeenkomstig het decreet lokaal bestuur. 

    Artikel 12: Afschriften ervan worden overgemaakt aan de griffies van de correctionele- en politierechtbank van Turnhout.

    Artikel 13: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Ruimte & Vergunningen

    Team Uitvoering & Onderhoud

    Team Secretariaat

    Team Informatie & Communicatie

    Noodplanning

    Wijkpost politie

    Brandweerzone Kempen

    Betrokkene

  • Artikel 1: Goedkeuring te geven om het factuur (442400363) van Brandweerzone Kempen voor een bedrag van 812,50 euro terug te betalen aan CHIRO Bouwel alsook de definitieve keuring.

    Artikel 2: Advisering van CHIRO Bouwel en de andere jeugdverenigingen om in te stappen in het project 'brandveiligheid in jeugdlokalen' en om de vorming te volgen die zal worden voorzien. Opdracht te geven aan team Vrije tijd om dit te agenderen op een volgende jeugdraad.

    Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Financieel Management

    CHIRO Bouwel

  • Artikel 1: Aan de sportverenigingen op basis van het behaalde aantal punten de subsidiebedragen toe te kennen volgens bijlage. 

    Artikel 2: Het team Financieel Management de opdracht geven deze bedragen uit te betalen. 

    Artikel 3: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan: 

    Team Financieel Management

Team Mens

  • Artikel 1: Het gemeentebestuur voorziet aanplakborden om verkiezingspropaganda aan te brengen naar aanleiding van de gemeente- en provincieraadsverkiezingen van 13 oktober 2024.

     Artikel 2: De aanplakborden zullen voorzien worden op de volgende locaties:

    • Rondpunt centrum Grobbendonk
    • Hofeinde (ter hoogte van Watermolen)
    • Kruispunt Leopoldstraat - Pulse steenweg
    • Kruispunt Dorp - Kasteeldreef

    Artikel 3: De aanplakking gebeurt door de politieke partijen binnen de voorziene ruimte aangegeven door de volgnummer van de politieke partij. En is pas toegestaan na aanduiding van de volgnummers en vanaf 24 september 2024.

    Artikel 4: De gemeentelijke aanplakborden hebben volgende afmetingen: breedte = 1 M, hoogte = 1,25M.

    Artikel 4: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan: Team Uitvoering & Onderhoud

Team Informatie en Communicatie

Team Financieel Management

  • Artikel 1: De inschrijver GEBROEDERS GEENS NV wordt niet geselecteerd.

    Artikel 2: De inschrijver Van Roy Steven voldoet aan de criteria van de kwalitatieve selectie en wordt geselecteerd.

    Artikel 3: De offerte van Van Roy Steven wordt als volledig en regelmatig beschouwd.

    Artikel 4: Goedkeuring wordt verleend aan het verslag van nazicht van de offertes van 22 juli 2024, opgesteld door de ontwerper.

    Artikel 5: De opdracht “We kopen een nieuwe wiellader aan” wordt gegund aan de firma met de enige regelmatige offerte (op basis van de beste prijs-kwaliteitsverhouding), zijnde Van Roy Steven, Hannekenshoek 14 te 2200 Herentals tegen het nagerekende offertebedrag van € 61.322,00 excl. btw of € 74.199,62 incl. 21% btw mits het verkrijgen van een visum.

    Artikel 6: De uitvoering moet gebeuren overeenkomstig de lastvoorwaarden vastgelegd in het bestek met nr. FIM-KIA-2024-233.

    Artikel 7: De betaling zal gebeuren met het krediet ingeschreven in het investeringsbudget van 2024, op budgetcode 2410000/IO/0119/00 (actie/raming AC000612/MJP002580).

    Artikel 8: Afschrift wordt bezorgd aan:

  • Artikel 1: Goedkeuring toetreding tot perceel 1 van het raamcontract van Creat met als naam "Telecom - vaste telefonie en data - maart 2021" via de firma Proximus, Koning Albert II Laan 27 te Brussel. 

    Artikel 2: Goedkeuring om te starten zo snel als mogelijk nadat de nodige formaliteiten vervuld zijn via CREAT.

    Artikel 3: Goedkeuring einde van de overeenkomst vast te stellen op 10 maart 2028.

    Artikel 4: Uitvoering van het contract volgens de modaliteiten voorzien in het bestek.

    Artikel 5: Een afschrift van dit besluit wordt bezorgd aan:

    Team Informatie & Communicatie

    Firma Proximus

    Aankoopcentrale CREAT

  • Artikel 1: Goedkeuring van de bestellijst exploitatie van 29 juli 2024.

    Artikel 2: Goedkeuring van de bestellijst investering van 29 juli 2024.

  • Artikel 1: Goedkeuring van de opbrengsten van 2024007104 tot en met 2024007362.

  • Artikel 1: Goedkeuring van de kosten van 19 juli 2024 tot en met 25 juli 2024.


Publicaties